Stranica 1 od 2

Još rigoroznija kontrola cena i lagera!

Poslato: Uto, 13. Sep 2005. 11:56
od kalinicm
Sa svakom radnjom kontaktiramo najmanje 2x nedeljno, a takođe dosta radnji nas zove da izmeni svoje cene i lager u međuvremenu.

Novine su:
1. Pored tih osnovnih radnji, počinjemo sa kontrolom lagera svih firmi koje imaju neki model sa najnižom cenom na sajtu u tom trenutku.

2. Na sajtu su postavljene dve dodatne kolone sa po 2 "checkbox"-a za svaku firmu koja nudi model na čijoj stranici se nalazite. Jedna kolona je nazvana "L" (služi da se prijavi ukoliko taj model ta firma nema na lageru), a druga kolona je "C" (za prijavljivanje pogrešne cene na sajtu, tj. ukoliko se razlikuje cena koju Vama govore i cene koju ste videli na sajtu).

U roku od 5 minuta smo dobili par prijava, pa ćemo na iste reagovati u najkraćem roku i izvršiti izmene.

Mislim da će ova sprega između sajta i posetilaca uspeti da izvrši dovoljan pritisak na firme koje imaju pogrešne informacije na sajtu.

Sve informacije poslate preko tog formulara nisu javne i koristiće ih samo administratori u cilju provere preciznosti određenih podataka na sajtu koje su firme prethodno dale.

Poslato: Uto, 13. Sep 2005. 17:35
od popste
Stvarno svaka cast na trudu, mislim da ne moze bolje, ali mislim da ce to mnogi zloupotrebiti i chekirati nesto cisto bez veze...

Poslato: Uto, 13. Sep 2005. 17:40
od kalinicm
Neka čekiraju, bitno je da utvrdimo da li se neka od firmi koristi nedozvoljenim sredstvima na sajtu i time da imamo i veći uvid u to šta se stvarno dešava u kontaktu između kupaca i radnji.

Poslato: Uto, 13. Sep 2005. 19:54
od Zoka
Odlična ideja, nadam se da će to makar malo poboljšati tačnost informacija na ovome sajtu :wink: :)

Poslato: Uto, 13. Sep 2005. 22:11
od stefank
Svaka cast... :wink:
Mislim da cete tu nac puno gresaka... Mnoge firme il lazu, il mobilni prodaju brzinom svjetlosti te ga nikad nemaju... :lol:

Poslato: Uto, 13. Sep 2005. 22:17
od Dexter
Da,mislim da je to dobar potez i pokazace se te rupe tj nedostaci....videcemo dal ce ovo uroditi plodom i dal ce nashi prodavci biti malo savesniji... :roll:

Poslato: Sre, 14. Sep 2005. 09:54
od kalinicm
Mogu Vam reći da su efekti dobri, jer smo u roku od svega 5-6 sati izvršili dosta provera i mahom su bile tačne informacije koje su poslate. Mada začuđujuće je bilo na kakve greške su nam poslate informacije ukazivale, naime otkrili smo da neki modeli stoje sa cenom novog a imaju samo polovni ili pak nemaju punjač ili tako nešto pa je nemoguće isti pazariti kao nov. Cene smo korigovali i to dosta njih na niže?! što mi je posebno bilo zanimljivo. Par firmi su ukapirale da ih "posmatramo" pa su nam davali neke informacije koje nikad pre nismo dobijali od njih.

Mislim da će dugoročno ovaj sistem odraditi svoj posao i da će konačno i posetioci videti da je kompletna krivica na neozbiljnosti radnji, a da mi radimo svoj posao veoma posvećeno.

Poslato: Sre, 14. Sep 2005. 14:48
od Lobachewsky
Mislim da bi bila dobra i jos jedna kolona- telefon je u kvaru do daljnjeg :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
salim se... Ali, ozbiljno danas sam zvao prvih nekoliko firmi za K750 i pola odatle ne mogu da se dobiju (sekretarica kaze da taj pretplatnik ne postoji, da je telefon u kvaru... Sta im to znaci? Jel' ste vi mogli da dobijete te firme...
Ovo sto ste napravili je odlicno jer postaje sve vise i vise pouzdanije. Samo napred!

Poslato: Sre, 14. Sep 2005. 17:10
od Dexter
Zaista je dobro,i tako izvrshiti malo pritisak na njih,tako imak kad ih neko "nadgleda" postace verovatno malo odgovorniji i savesniji u svom poslu... :) :wink:

Poslato: Pet, 16. Sep 2005. 20:29
od Zoka
Mislim da je ova ideja donela krajnje pozitivne rezultate, bar za sada...cene su se korigovale, i kade se zove telefonom vec je druga priča :wink: :)

Poslato: Sub, 17. Sep 2005. 16:47
od kalinicm
Potrajaće malo dok sve ne legne na svoje mesto, ali mislim da je ovo pravi potez koji će svima biti od koristi a ujedno će sprati ljagu sa sajta i prebaciti krivicu na radnju isključivo.

Poslato: Pon, 31. Okt 2005. 16:28
od milosxp
Svaka Vam Cast...Milane najbolji Ste samo tako nastavite...puna podrska od tima ITM !A sekcija koja je jos uvek u razvoju ITsvet.com mislim da ce tek a dobije na svom pravom i punom maximumu...mozda bi forum mogao da bude jos malo komercijalniji i eventualno bi mogli da postavite upload linkove za svaki stranu odredjene firme pa neka sami azuriraju promenu cena!Pozz

Poslato: Pon, 28. Nov 2005. 23:58
od kljaja
Definitivno najbolji potez!!!Vecina firmi uopste nema modele na lageru kazu kao malocas smo prodali sve jedino ako hoces za dan dva da ti stigne jer ima mnogo porudzbina itd.Svaka cast !!!!!!!!!!!!

Poslato: Sub, 24. Mar 2007. 09:46
od ness
OK je provera cena i stanja na lageru prodavaca... medjutim trebalo bi da se pocne i sa proverom sta oni ustvari prodaju za datu cenu. Naime, dobra vecina prodavaca rasture originalne prodajne pakete, tako da se prodaju telefoni bez npr. slusalica, CD-ova, kablova za konekciju, cak u slucaju modela SE K320 tel se prodaje bez bluetooth slusalica koje se nalaze u standardnom prodajnom paketu i mora se onda priznati da to vise nije ona cena telefona koja bi trebala biti. Kako stati tome na put???
Pozdrav svima!

Poslato: Pon, 26. Mar 2007. 06:39
od Miškoni
ness, vrlo je jednostavno. Svako se pre kupovine informiše šta treba da ide u paketu uz određeni model i onda sam proverava koja radnja nudi kompletan paket. Proveravanje svake radnje za svaki model telefona, svaki put kada im stigne nova roba - priznaćeš da je Sizifovski posao i potpuno gubljenje vremena, pogotovo što nekad u pojedinim radnjama i ne znaju šta ide u paketu.

Poslato: Sre, 28. Mar 2007. 06:06
od ness
Miskoni, sve je to OK, ali npr. zar niko od prodavaca iz 12 radnji koje prodaju K320 ne zna sta ide u paketu sa tim telefonom??? Ili ne zele da znaju!!! Jednim udarcem dve muve, dobiju tel. sa bluetooth slusalicom, a prodaju je posebno... a ovamo ti tvrde da ona nije u paketu... Nisu ovo jedini slucajevi i nisu svi vezani samo za mobilne telefone i opremu, ali ovde trenutno pricamo o njima... Da li i kako pokusati stati na put samovolji prodavaca tj. vlasnika prodavnica, jer se radnici u njima tu nista ne pitaju...
Pozdrav!

Poslato: Sre, 28. Mar 2007. 15:37
od Miškoni
ness, mi nismo u poziciji da "vaspitavamo" prodavce i vlasnike prodavnica, to može da uradi samo tržište i zdrava konkurencija. Sa druge strane, na sajtu proizvođača često piše da sadržaj paketa zavisi od zemlje u kojoj se prodaje. Na taj način se verovatno i sam proizvođač ogradi i ostavlja mogućnost da prodavac odluči šta će davati od dodatne opreme.

Evo jednog primera: kupio sam preko prijatelja neku kompjutersku opremu i znam tačno šta je sve trebalo da bude u paketu, ali avaj, Mađar jednostavno nije poslao sve, a kad ga pitaš zašto fale stvari - on kaže da je i njemu tako stiglo...

Dakle, šta je - tu je, ostaje nam da se snalazimo sami...

Poslato: Sre, 28. Mar 2007. 17:40
od iLuka
bilo je slucajeva da na sajtu pise da neka radnja ima neki telefon a kada pozovem kao, trenutno nema bice popodne...naravno ko zna kog dana...pozz 8)

Poslato: Sre, 28. Mar 2007. 17:49
od Miškoni
luca, raspravljali smo u nekoliko tema o tom problemu u delu "Kritike i predlozi". Oni su ti koji daju pogrešne informacije, mi ih samo prenosimo i trudimo se da ih proveravamo koliko je moguće...

Poslato: Ned, 29. Apr 2007. 19:02
od jovan1994
:wink: :wink: :lol: u pravu ste neke cene su netacne na ovom sajtu.zelim vam srecu . ;) ;) ali me zanima sta cete uraditi ako shvatite da lazu :unsure: