KUPI
ISTRAŽI
RAZMENI
PREUZMI
BRZA PRETRAGA
Model telefona

Započni novu temu  Index boarda » Tematske diskusije » Servisiranje Strana «  1 ... 147, 148, 149, 150, 151, 152, 153 ... 155  » 
Autoru Poruka
 emhno1 OffLine Povremeni posetilac - Pon, 19. Jun 2017. 13:52
Profil
Korisnikov avatar
OffLine
Gde u Bg-u mogu najpovoljnije da zamenim touch na LG L70 modelu? Na par mesta sam pitao i traže mi cca 2500 din, što je malo previše za tako star telefon. Video sam i da na Kupindu prodaju touch za njega za manje od 1000 din, ali ne znam da li da se usudim da ga sam nameštam :unsure: Ako neko ima dobar tutorijal ii predlog neka javi.
39 poruka od Ned, 28. Maj 2017. 15:50
: • Xiaomi Redmi Note 4
 djolex OffLine Mobil manijak - Sre, 21. Jun 2017. 20:59
Profil
Korisnikov avatar
OffLine
Sestri odjednom lockscreen traži šifru na Meizu M2 note. Posle više 5 uzastopnih pokušaja odbrojava minut i ne reaguje na daljinsko otključavanje kroz Play usluge, a opcija za Flyme nalog ne postoji (nije ni registrovan). Isto se ponaša i posle apdejta na najnoviju verziju softvera. Nije rutovan, nema usb debugging, bootloader zaključan, fastboot izvršava ograničene komande, stock rom i recovery. Da li je to moguće prevazići mimo box/dongle/zamene čipa (u slučaju da je jedino rešenje, ako znate ko radi, da ne lutam) ili makar prekopirati kontakte?
1125 poruka od Ned, 27. Apr 2008. 19:26
Nokia Lumia 630
 dachakragujevac80 OffLine Mobil manijak - Sub, 29. Jul 2017. 19:08
Profil
Korisnikov avatar
OffLine
Jedno pitanje: ako je telefon ili bilo koji drugi uredjaj koji podleže garanciji, poslat na servis (naravno u garantnom roku),i ako ti iz prodavnice gde si kupio uredjaj odgovore da "Uređaj nije adekvatno korišćen" i da zbog toga nemaš pravo na besplatnu popravku, da li su oni dužni da ti obrazlože kako to oni misle da nije propisano korišćen i da ukoliko to odbiju,da li možeš da zahtevaš objašnjenje? Nešto vezano za "Zaštitu i prava potrošača" na primer?

Послато са SM-G935F уз помоћ Тапатока
1848 poruka od Sre, 03. Sep 2014. 16:44
: • LG G6
 гари OffLine Expert - Sub, 29. Jul 2017. 20:56
Profil
Korisnikov avatar
OffLine
Sve što tvrde zahtevaš da ti prilože dokaze. Mada nisam bio u takvoj baš situaciji...

Ali po meni je najbolje kupovati tamo gde im najviše veruješ da neće biti takvih problema. Šta znaš, možda baš naletiš na budale koji razmišljaju u stilu "neće me tužiti, ovo je Srbija, šta će da puca pare i vreme". A nažalost je tako, kako mi se čini, tuže samo oni kojima je dopizdilo, pa to hoće iz principa. :P

Možda grešim...

Sent from mTalk on Windows phone
3712 poruka od Uto, 13. Sep 2016. 17:04
• Novi Sad : • Nokia Lumia 730
 siki069 OffLine Mobil fan - Uto, 01. Avg 2017. 15:25
Profil
OffLine
Dačo nije ti toliko bitan prodavac telefona već ovlašćeni serviser.
Ako te prodavac zeza, preskoči ga i idi pravo u servis.
Koji model je u pitanju?
368 poruka od Sre, 22. Sep 2010. 20:48
 гари OffLine Expert - Uto, 01. Avg 2017. 15:43
Profil
Korisnikov avatar
OffLine
A prodavac mora uredno da mu popuni garanciju, ako se ne varam. Mislim, nisam siguran da li je samo fiskalni račun dovoljan, ili mora i taj garantni list da bude uredno popunjen?

Sent from mTalk on Windows phone
3712 poruka od Uto, 13. Sep 2016. 17:04
• Novi Sad : • Nokia Lumia 730
 dachakragujevac80 OffLine Mobil manijak - Uto, 01. Avg 2017. 16:47
Profil
Korisnikov avatar
OffLine
@siki069,pitao sam onako uopšteno za sve uređaje. Iskreno u pitanju je usisivač kupljen u winwin-u,ali to ne menja stvar. :D A i nama iz unutrašnjosti problem predstavlja što je 99% servisa u Beogradu,tako da nam odlazak direktno u servis i nije neka opcija. Samo hoću da znam koja su moja prava,da bi im se n*****o mile majke kad odem po usisivač,jer stvarno ne znam kako se to "neadekvatno" usisivač može koristiti!? Ne smem da usisavam tepih,već samo parket,šta!?

Послато са SM-G935F уз помоћ Тапатока
1848 poruka od Sre, 03. Sep 2014. 16:44
: • LG G6
 Evindzer OffLine Prijatelj foruma - Uto, 01. Avg 2017. 16:52
Profil
Korisnikov avatar
OffLine
Ne smeš da usisavaš deseto pivo koje si prosuo po podu, nakon što si popio onih prvih devet. :D
7076 poruka od Ned, 24. Avg 2014. 20:07
: • Asus Fonepad Note 6 : • Nokia Lumia 930
 siki069 OffLine Mobil fan - Uto, 01. Avg 2017. 18:51
Profil
OffLine
Sme ako je iz druge gajbe. :wink:

Dačo ne može prodavac da kaže da je neadekvatno korišćen uređaj.
Samo ovlašćeni servis.

Koji usisivač?
I ja sam iz KG-a.
Nemoguće je da smo toliko pukli!
Da nema servisa u KG?
368 poruka od Sre, 22. Sep 2010. 20:48
 гари OffLine Expert - Uto, 01. Avg 2017. 19:12
Profil
Korisnikov avatar
OffLine
dachakragujevac80 je napisao:
Samo hoću da znam koja su moja prava,da bi im se n*****o mile majke kad odem po usisivač,jer stvarno ne znam kako se to "neadekvatno" usisivač može koristiti!? Ne smem da usisavam tepih,već samo parket,šta!?

Za sve što tvrde moraju da pruže dokaz. To je najbitnije. Ako kažu da si usisavao pivo, i to moraju da dokažu, ali i tako da bude jasno da nisu oni usisavali tepih da bi ti oborili garanciju. A to neće moći. Tako bi ja barem probao sa njima.

I pretiti sa inspekcijom.

Sent from mTalk on Windows phone
3712 poruka od Uto, 13. Sep 2016. 17:04
• Novi Sad : • Nokia Lumia 730
 dachakragujevac80 OffLine Mobil manijak - Uto, 01. Avg 2017. 20:06
Profil
Korisnikov avatar
OffLine
Inspekcija je najmanje čim ću da im pretim! Samo nek me čačnu još malo...

Послато са SM-G935F уз помоћ Тапатока
1848 poruka od Sre, 03. Sep 2014. 16:44
: • LG G6
 dachakragujevac80 OffLine Mobil manijak - Uto, 01. Avg 2017. 20:12
Profil
Korisnikov avatar
OffLine
siki069 je napisao:
Sme ako je iz druge gajbe. :wink:

Dačo ne može prodavac da kaže da je neadekvatno korišćen uređaj.
Samo ovlašćeni servis.

Koji usisivač?
I ja sam iz KG-a.
Nemoguće je da smo toliko pukli!
Da nema servisa u KG?
Ma neka marka prvi put čujem,al onaj me ubedi tamo da se odlično pokazao,doduše nije baš ni jeftin,a stvarno je radio lepo,dok nije otkazalo dugme za paljenje i gašenje,tako da ga sad mogu isključiti samo vadjenjem kabla iz struje. Ne bi ga ja ni reklamirao da nije više mogao da se pušta na najjače,ali je i na manjim brzinama odlično vukao,al rekoh u garanciji je,pa neka,dobiću verovatno novi. Odneo ga u winwin,i oni mi rekoše da ga šalju u servis,i da je rok mesec dana za opravku,mada uglavnom to bude oko deset,i da uglavnim ide zamena za novi,pošto ne popravljaju tu marku. I onda mi jednog dana stiže poruka sa sadržajem gde je vrv serviser ustanovio ono što sam već napisao!

Послато са SM-G935F уз помоћ Тапатока
1848 poruka od Sre, 03. Sep 2014. 16:44
: • LG G6
 Vlada Zem OffLine Expert - Uto, 01. Avg 2017. 21:24
Profil
Korisnikov avatar
OffLine
Malo ću se raspisati i ovo je možda "off" ali opet vezano je za temu, garancija, reklamacija i servis proizvoda, pa iako nisu mobilni u pitanju. Možda nekom pomogne.
Moje iskustvo je vezano za obuću i firmu ("akreditovana laboratorija za ispitivanje kvaliteta ") koja izdaje sertifikate i rešava reklamacije kupaca (u tvom slučaju ovlašćeni servis).
Ovako ide kada "kvar" nije baš najjasniji i ne pada pod fabričku grešku, a svaka prodavnica će sve pokušati da dokaže da je kriv kupac.
U prvostepenoj reklamaciji obično otkače ljude, to tipa "neadekvatno korišćenje". U drugostepenoj navedu razlog, recimo, verovatno je usisivač paljen nogama, neadekvatno, itd. I takve stvari prolaze kod inspekcije, posebno što svaka ozbiljna firma ima i neku "vezu" tamo. Posle toga na tebi je samo privatna tužba. Postoje i situacije kada se kupcu "u znaku dobre volje" omogućava besplatna popravka (ako je jeftina hehe).
Ne kažem, za očigledne fabričke greške ide odmah zamena ili povraćaj novca.
poz
3341 poruka od Ned, 14. Maj 2006. 13:25
• Zemun : • N9
zvezde granda ne mogu u mp3 ali mogu u 3pm
 dachakragujevac80 OffLine Mobil manijak - Uto, 01. Avg 2017. 23:08
Profil
Korisnikov avatar
OffLine
Pa kako ja da dođem do te "drugostepene"?

Послато са SM-G935F уз помоћ Тапатока
1848 poruka od Sre, 03. Sep 2014. 16:44
: • LG G6
 Evindzer OffLine Prijatelj foruma - Sre, 02. Avg 2017. 10:11
Profil
Korisnikov avatar
OffLine
Gari, to za pivo sam se šalio, da malo razvedrim situaciju. :D
Dačo, da sam pri snazi kao nekad, sve što bi trebalo da uradiš je da govoriš tiho i povedeš mene sa sobom. :D
Kad se setim kako sam sebi i čalnovima porodice pre desetak godina menjao uvaljene krševe telefona za nove direktno u radnji.
A sad ne mogu, onemoćale ruke... :D
7076 poruka od Ned, 24. Avg 2014. 20:07
: • Asus Fonepad Note 6 : • Nokia Lumia 930
 гари OffLine Expert - Sre, 02. Avg 2017. 10:36
Profil
Korisnikov avatar
OffLine
Shvatio sam, ja sam se samo nadovezao. :D

Ništa, Evi, malo da trčimo kejom, pa malo na stepenice, sklekovi, trbušnjaci, ima da budemo nas dvojica glavni na ovom forumu, kao kum. :D

Sent from mTalk on Windows phone
3712 poruka od Uto, 13. Sep 2016. 17:04
• Novi Sad : • Nokia Lumia 730
 dachakragujevac80 OffLine Mobil manijak - Sre, 02. Avg 2017. 11:57
Profil
Korisnikov avatar
OffLine
A ja sam mislio da ste vi severno od Begiša,mirne i flegmatične osobe! :D

Послато са SM-G935F уз помоћ Тапатока
1848 poruka od Sre, 03. Sep 2014. 16:44
: • LG G6
 siki069 OffLine Mobil fan - Sre, 02. Avg 2017. 12:18
Profil
OffLine
Znači da nemaju ovlašćeni servis za tu marku usisivača.
To što je neki priočeni majstor Pera napisao dijagnozu, ne pika se ništa.

Idi u WinWin u Cara Lazara.
Trebalo bi da je šef Dejan "glavonja".
Glavonja mu nije prezime već nadimak.
Objasni mu i rešiće ti čovek zamenu 99%.
368 poruka od Sre, 22. Sep 2010. 20:48
 гари OffLine Expert - Sre, 02. Avg 2017. 12:24
Profil
Korisnikov avatar
OffLine
Flegmatični smo mi, ali dok nam se ne nakupi. :D

Nešto mi govori da će Dejana Glavonju lako prepoznati... :lol:

Sent from mTalk on Windows phone
3712 poruka od Uto, 13. Sep 2016. 17:04
• Novi Sad : • Nokia Lumia 730
 dachakragujevac80 OffLine Mobil manijak - Sre, 02. Avg 2017. 12:33
Profil
Korisnikov avatar
OffLine
siki069 je napisao:
Znači da nemaju ovlašćeni servis za tu marku usisivača.
To što je neki priočeni majstor Pera napisao dijagnozu, ne pika se ništa.

Idi u WinWin u Cara Lazara.
Trebalo bi da je šef Dejan "glavonja".
Glavonja mu nije prezime već nadimak.
Objasni mu i rešiće ti čovek zamenu 99%.
Gore sam i kupio i predao na reklamaciju? Čekam da mi pošalju cenu poravke iz servisa,pa tek onda ću da idem gore u radnju da vidim šta je u pitanju. A šefa ću sigirno da tražim. ;)

Послато са SM-G935F уз помоћ Тапатока
1848 poruka od Sre, 03. Sep 2014. 16:44
: • LG G6
Započni novu temu Odgovori na temu  [ 3093 Posta ]  Strana «  1 ... 147, 148, 149, 150, 151, 152, 153 ... 155  » 


Index boarda » Tematske diskusije » Servisiranje


Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 10 gostiju


Ne možete postavljati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete monjati vaše postove u ovom forumu
Ne možete brisati vaše postove u ovom forumu

Pronađi:
Idi na:  
     Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group


{literal} {/literal} {literal} {/literal}
  * maloprodajna cena sa uključenim PDV-om. Cena je izražena u evrima radi       lakšeg snalaženja, plaćanje ISKLJUČIVO u dinarskoj protivvrednosti. Uslovi korišćenja Mail: mobilnisvet.com@gmail.com - Sva prava rezervisana. © 2003-2012