sugarcoated_ass napisao:Ne može čovek a da ne popljuje. Kako je meni onda sve prošlo ok sa servisom? Bez pitanja zamenjen ekran i to za 13 dana i pored prvomajskih praznika uz slanje telefona iz Vip poslovnice do servisa i nazad. Ne otvara Huawei servise i zapošljava ljude pa da oni budu krivi što kod nas majmuni rade po servisima.
Sent from honor 8 lite using Tapatalk
Pa zar ovo nije za zestoko pljuvanje? Ciganski se ponasaju totalno.
Zamenjen ti je ekran za 13 dana i to je sad za veliku pohvalu a kod konkurencije je to 1h? Konstantno gurate Huawei u istu klasu a da bi to bili mora i podrska da bude na nivou. Ovako ispada da je sve bajno dok ne dodje do kvara, tako ne posluju ozbiljne firme.
Green napisao:
Zbog čega onda ljudi imaju loša iskustva ako servis mora da poštuje proceduru proizvođača? Takav seratorski servis onda treba najozbiljnije prijaviti, a bogami gde je god moguće i javno spomenuti i osramotiti, da se ljudi upozore.
I čisto sumnjam da se s nekim Samsung servisom ponekad ne dešavaju sranja.
Zato sto je Huawei ciganska firma. Ne moze servis da radi kako im se navije ako su ovlasceni. Pa naravno da ih treba svuda pominjati i pljuvati, jajare klasicne.
Naravno da ima problema i sa Samsung servisom. Ali nisam cuo skorije da je nekome odbijena reklamacija a da gresku nije prouzrokovao korisnik. Imao sam nekoliko reklamacija u poslednje vreme i sve su resene ekspresno u ProMobi-ju. To kupuje korisnike...
Sent from my SM-G955F using Tapatalk