Stranica 1 od 1

Josh jedan predlog

Poslato: Pon, 28. Nov 2005. 18:11
od vivann
mnogo bi nam svima koristilo kada bi pored cene stavljali i koliku prodavnice daju garanciju na telefone......to je po mom mishljenju vrlo vazan faktor pri kupovini telefona......pa ako bi mogli to da dodate mnogo bi mi znacilo a nadam se i ostalima....THANS..... :)

Poslato: Pon, 28. Nov 2005. 18:52
od popste
Pa jeste korisno, ali nije od presudnog znacaja...valjda ukoliko ti treba ta informacija, pozoves lepo prodavnicu i pitas, ne mora sve da bude ,,postavljeno na tanjiru'' :)

Poslato: Pon, 28. Nov 2005. 21:12
od stefank
Korisno jeste, al mislim da je mnogo da se prati i to... Mislim, na kraju ce neko da trazi da se ispisuje i IMEI telefona koje prodavnica nudi... :roll:
Nisam glasao, jer bih se opredijelio za "ne znam". :)

Poslato: Uto, 29. Nov 2005. 13:31
od EsCoBaR
popste napisao:Pa jeste korisno, ali nije od presudnog znacaja...valjda ukoliko ti treba ta informacija, pozoves lepo prodavnicu i pitas, ne mora sve da bude ,,postavljeno na tanjiru'' :)
Potpisujem... ;)

Poslato: Uto, 29. Nov 2005. 15:29
od vivann
Slazem se da ne mora da bude sve na tanjiru......p.s. ovo je bio samo prijateljski savet....ali meni je presudno u kupovini jer su me neki zavlacili i po 2 meseca da bi mi na kraju dali nov telefon ili ponudili zamenu.....uvek bi dao koji evro vishe za sigurnost....

Poslato: Uto, 29. Nov 2005. 22:57
od Nikola Vapa/CA
Mislim da je to dobra ideja, garancija je vrlo vazna informacija prilikom kupovine,a mislim da to nije tesko uraditi posto uglavnom prodavci odredjuju trajanje garancije isto za sve modele mobilnih telefona(Tako je bar u prodavnicama koje znam).

Poslato: Sre, 30. Nov 2005. 20:00
od Zoka
vivann, slažem se, svima nam je bitna garancija, a vidim da je u poslednje vreme postala neka moda garancija od 6 meseci :disgust:

Poslato: Čet, 01. Dec 2005. 00:39
od Mirko BGD
u 90% garancija pise, da se iste odnose samo na sofver aparata, sto priznacete nije bas i korisno, to znaci da garancija prakticno ne postoji :x

Poslato: Čet, 01. Dec 2005. 12:34
od Zoka
Mirko BGD, da, to je ona klasika usled ne stručnog korišćenja ili vizičkih oštećenja...pa se zaista i svede samo na softver... :disgust: Ali bolje "išta nego ništa" :roll:

Poslato: Čet, 01. Dec 2005. 12:35
od Zoka
Zoka napisao:Mirko BGD, da, to je ona klasika usled ne stručnog korišćenja ili fizičkih oštećenja...pa se zaista i svede samo na softver... :disgust: Ali bolje "išta nego ništa" :roll:

Poslato: Čet, 01. Dec 2005. 16:07
od Nikola Vapa/CA
Potpuno se slazem sa Mirkom,zalosno je sta pise u garancijama,i uglavnom se pominje samo softver,malo ima izuzetaka i svi uglavnom u slucaju kvara pominju pad telefona i nestrucno rukovanje.Ali kod novih telefona Simbian v.8.0,flesovanje je vrlo skupo i malo servisa ima odgovarajucu opremu pa i to znaci kad je u garanciji(Bolje ista,nego nista).

Re: Josh jedan predlog

Poslato: Pet, 02. Dec 2005. 13:13
od Cyber
vivann napisao:mnogo bi nam svima koristilo kada bi pored cene stavljali i koliku prodavnice daju garanciju na telefone......to je po mom mishljenju vrlo vazan faktor pri kupovini telefona......pa ako bi mogli to da dodate mnogo bi mi znacilo a nadam se i ostalima....THANS..... :)
Potpisujem
NE MOZE DA SHKODI

Poslato: Pet, 02. Dec 2005. 15:03
od stefank
Pa sama informacija ne, ali moze da skodi Milanu (ili ko vec uredjuje cijene i to). :lol: Oduzima to vremena ipak... A i svaka firma ima razlicite USLOVE garancije, neka moze da daje npr. 1 god ali samo na softver, a neka 6 mjeseci pa na aparat... Shta je tu bolje, a? A to bi bilo malo teze sve da se prati... :)

Poslato: Pet, 02. Dec 2005. 16:57
od vivann
Al ima i stvarno korektnih prodavnica kao shto je Quadra gde su mi 2 puta dali nov telefon kada se moj pokvario......i naravno Tehnomarket gde su mi jednom vratili pare i ponudili drugi....ako je suvishe zahtevan posao onda nishta......nije neophodno....i ovako je sjt jedan od najboljih...... :D :D