Stranica 1 od 3
Poslato: Pon, 29. Mar 2010. 21:35
od lacko1984
ljudi molim nekog za pomoc:
naime stvari idu ovako, tattoo mi je bio na servisu 35 dana, da bi me danas pozvali i javili da je tel vracen sa servisa i da mogu da ga preuzmem, naravno ja sam otisao po svoj aparat i prilikom probe ustanovio da tel uopste nije servisiran i da je kvar ostao isti, sto je konstatovao i sam vip prodavac, u toj poslovnici mi je predlozeno da ponovo posalju aparat na servis i da se servisni rok produzava za jos 45 dana kao sto je po zakonu sto ja nikako ne prihvatam. da li bi mi neko odgovorio koja su moja prava i po zakonu sta oni smeju da rade, jer oni ovako mogu da me vozaju do isteka ugovora
Poslato: Pon, 29. Mar 2010. 22:14
od Gaga3
Haha ljudi mislim da ce ovde trebati i neki pravnik...Moja prijateljica je danas odnela telefon da joj prekopiraju imenik...u Vipu prodavacica nije mogla da skine zadnji poklopac, jako je pritiskala displej i gurala masku. Nakon toga prijateljica je primetila da se na dispeju vidi neki beli trougao....ne na samom displeju, vec unutra....na povrsini nema nista...da li se to jos nekom desilo? Sad nije sigurna da li je prodavacica ostetila ili se jednostavno pojavilo samo od sebe...
Poslato: Pon, 29. Mar 2010. 23:07
od dimi89
lacko1984, ne mogu da te voze do isteka ugovora jer se tebi garancija produzava na 45 dana (ili kolikotije dana na servisu ) svaki put kad ti je na servisu.Mozes da uradis sledece: Lepo im stavis do znanja da ti nije tesko da pozoves trzisnu inspekciju i da ih prijavis zbog ne pruzanja usluge koje su duzni da ti pruze(u tvom slucaju servis)...Ostavis na miru tog prodavca i potrazis menadzera ili direktora ili upravnika (kako se to vec zove) te poslovnice gde ti ides.Njemu onda objasnih da ti je vracen telefon sa servisa koji nije servisiran i da nemas nameru da se kocis sa njima i da je tebi telefon potreban i da si ga zato kupio ne zato sto ti se svidja VIP.Mislim da ce posle takvog razgovora da ti vrate telefon za maxx 10 dana servisiran.Sve mora da bude kulturno i na nivou jer dranjem i nerviranjem neces nista da postignes....Pokazes im da nisi ovca i onda te drugacije gledaju..
Gaga3, Put pod noge u VIP i obratis se istoj prodavacici ako ne mozes da je najdes onda objasnis problem pa ces videti sta dalje.
Poslato: Pon, 29. Mar 2010. 23:14
od xerosoft
Auuu ljudi sta se vama desava ? Hvala bogu pa moj dobro radi da kucnem u drvo ili kako se vec kaze? Ja jos nisam imao nikakav problem sa mojim telefonom sta to ljudi radite sa tim telefonima pa vam se kvare?
Poslato: Uto, 30. Mar 2010. 00:10
od lacko1984
dimi89, hvala na odgovoru, ali meni nije u interesu da mi je tel na servisu, pa moze i garancija dvostruko da se produzava, lepo si rekao da sam ga uzeo da bih ga koristio a ne da bi camio kod njih na servisu. tel sam uzeo prvenstveno zbog email-a zbog posla, pazi sad a oni mi kao zamenu dali onaj krs od telefona vip valjda bese vip523 koji nosim 35dana, ajde sto nema email, nego kad razgovaram moram da se derem da bi me sagovornik cuo, mislim da je to po malo neprijatno, preko svega toga sam prelazio sve do danas, ovo danas je bio idiotizam, zamisli on meni daje tel da ja podignem pa kao kad odem kuci vidim da to nije odklonjeno i vratim ga pazi sad sutra dan, mislim strasno, ej gde to mi zivimo, a kad treba da se uzme kinta med i mleko, obecavaju se kule i gradovi.
molim nekog za dobar pravni odgovor, koja su moja prava kao korisnika, izvinite mozda na smaranju ali mi je potrepno negde da iskazem nezadovoljstvo
Poslato: Uto, 30. Mar 2010. 00:41
od Pera Detlic
mislim da ti je
dimi89 sve lepo rekao... odes u vip, i trazis tamo glavnog baju i malo popricas sa njim da mu objasnis da nisi sisao vesla, pa ces da vidis da ce ti tel ostati u servisu jos nekih nedelju dana i izacice k'o nov.... a ako ne... onda se vec raspitaj kod nekog advokata... a mozda cak umesas i medije.... da se malo sazna kako muljaju narod... 'dicice se kuke i motike'

Poslato: Uto, 30. Mar 2010. 07:24
od Mozilla Firefox
lacko1984, Mislim da ima neko kao drustvo za zastitu prava potrosaca, to je drzavna ustanova vidjao sam ih na televiziji. Oni bi trebali biti najmerodavniji za pomoc....
Poslato: Uto, 30. Mar 2010. 09:25
od Zligor
lacko1984, ja bi trazio raskid ugovora pa nek se oni smisle sta ce i kako, platio si NOV telefon, trazi drugi primerak koji je ispravan (sta ocekivati od telefona koji se u startu kvari), uzeo si skuplji paket zbog megabajta koje zbog sugavog telefona koji si dobio kao zamenu ne mozes da koristis.
Poslato: Uto, 30. Mar 2010. 13:28
od cale
Gaga3,
Kod Tattoo modela masku moras znati kako da skines i zamenis.Sto prodavacica nije znala.
Ja sam pri prvom menjanju naisao na isti problem pa sam se obratio Vip-u za pomoc.Ali,kao sto je u nasoj drzavi to normalno,pa se zaposljavaju anonimusi,preko veze...da ne gnjavim.Pokusavale su cak tri prodavacice da je promene,dok nisam pozvao prijatelja u Vip-u da mi promeni.
Sva sreca te mi je telefon izdrzao "teror" prodavacica.
A sto se tvog slucaja tice,definitivno je display ostecen prilikom zamene usled preteranog pritiska.(da ne zalazim u servisne termine)
A kako ces to dokazati-zaista je tesko pitanje.
Puno srece!

Poslato: Uto, 30. Mar 2010. 16:37
od Gaga3
Telefon je od moje prijateljice, ja sam sa mog najnormalnije skinula poklopac...mada sad mi vise ne pada na pamet da ga skidam....otisla je u VIP i bas me zanima sta ce da se desi, ja bih ubila tu prodavacicu jer sam fanatik za telefonima i ne daj Boze da mi neko nesto pokvari....

A takodje ne mogu da verujem ko sve radi....meni su rekli za tattoo da je symbian..mislim strasno...
Poslato: Uto, 30. Mar 2010. 18:54
od loki13
lacko1984, trebao si prilikom probe i nakon ustanovljavanja da tel nije pooravljen (tj da kvar i dalje postoji) da trazis sefa/menadzera poslovnice i lepo njemu objasnis kako stoje stvari(mada to mozes i sada) i da mu lepo trazis nov aparat,a oni neka se bakcu sa ovim i servisom...
Od prodavca nisi mogao nista vise da ocekujes jer su njegove ingerencije taman tolike....
Poslato: Uto, 30. Mar 2010. 19:31
od sasabor
nosaio sam ja dva put na servis,posle toga bio kod sefa poslovnice,i nista.Danas sam ga poslao treci put na servis zbog gubljenja signala
Poslato: Uto, 30. Mar 2010. 20:12
od lacko1984
hvala svima na odgovorima, posle sinocnjeg haosa danas sam zvao korisnicki servis da vidim kakav je moj status, odma posle dobar dan nisam stigao cak ni da kazem zasto zovem poceo sam dobijati neka izvinjenja i pokusaj da se situacija malo smiri, sto meni ne pada na pamet, zamoljen sam da se strpim do cetvrtka uvece kao do tad me neko treba kontaktirati, ako do toga ne dodje ponovo ja trebam da se obratim korisnickom servisu da vidim sta dalje, e na to sam morao da pristanem jer jos nije prosao ebeni zakonski 45dan.
ne pada mi na pamet da idem kod nekog tamo menadzera radnje, jer to sto je uradjeno sa njihove stranje je totalni...., e zamislite telefon vracen sa servisa kao ispravan a kvar nije otklonjen.
e posto je ovo SRRBIJA, gde rade rodbinske veze, gle cuda ja imam burazera koji je trzisni inspektor, resio sam da stvari teram do kraja pa cemo videti sta ce biti, nije u pitanju samo novac u pitanju su i neki principi, znam da sam ja jedinka i suvise mali ali valjda i mi imamo neka prava
Poslato: Uto, 30. Mar 2010. 20:39
od dimi89
lacko1984, trebas malo da se smiris i da "spustis loptu"...Nervozom,vikom i besom nigde neces da stignes i nista neces da napravis.Vazno je da znas da si ti u pravu i da oni moraj uda ti poprave telefon ili da ti daju novi uredjaj.To se stvari desavaju svuda u svetu(imas 99999 primera u svim zemljama i kod svih operatera takvih kao sto je tvoj) tako da nema potrebe da mislis da je ovo jos jedan natpis preko neke brljotine "Ovo je Srbija"...Ja sam gotovo sigurna da ce da ti otklone kvar ili u nekom drugom slucaju da ti zamene aparat.Neces cekati vise od 10-12 dana.Mozes i na fi ni kulturan nacin da im kazes da se ne zaj.... sa tobom i da nisi ovca,kao sto sam vec reko.
Poslato: Uto, 30. Mar 2010. 21:10
od Gaga3
Ljudi ovde je sve moguce , mog druga su u MTS-u setali 4 meseca...3 puta su mu uzimali telefon i drzali ga po 45 dana...na kraju su mu vratili telefon a kvar nisu otklonili....garancija je istekla i onda su mu rekli da vise nema pravo da im se obraca po pitanju tog kvara! Milsim da ne vazi bas uvek lepa rec gvozdena vrata otvara!

Poslato: Uto, 30. Mar 2010. 21:47
od Miškoni
Postoji vrlo zgodan trik za skidanje tvrdoglavog poklopca - pomoću širokog selotejpa. Secne se parče od 20-ak cm i zalepi preko poklopca (i samo preko poklopca) a preostali deo će dobro poslužiti za povlačenje. Nije loše prvo obrisati lepo telefon da ne bi klizio.
Naravno, ovo je kućna varijanta, sem ako neko stalno nema pri ruci američku srebrnu traku za vezivanje često viđenu u filmovima...

Poslato: Uto, 30. Mar 2010. 22:04
od cale
Odlicna i delotvorna ideja.
Da mi to pade na pamet,sigurno ne bih isao u VIP da se nestrucno osoblje "izivljava" i napamet rasklapa doticni uredjaj.

Poslato: Uto, 30. Mar 2010. 23:03
od Miškoni
cale, veruj mi, toliko sam se mučio da skinem poklopac da mi je došlo da lansiram telefon u zid. Srećom, pogled mi se zadržao na traci i klik ideja!

Stručnost je u ovoj priči potpuno sporedna, samo snalažljivost pomaže.

Poslato: Sre, 31. Mar 2010. 21:46
od Murinho
ti likovi u radnjama tipa telenor,vip i mts su kompletni nubovi....jednom drugu su trazili 80 evra da mu preflesuju telefon....naravno otisao je samo da vidi koliko ce da traze...a pogotovo da ne pricam da nemaju veze sa servisiranjem i da su ga ubedjivali da k800 moze da ima virus...
Poslato: Čet, 01. Apr 2010. 01:13
od drgrga
Murinho,
Pa moze.....doduse na mem.karticama
Najvise ih nalazim na SE karticama neces verovati...uglavnom klasicni trojanci...sta ljudi prebacuju i kako ja nemam pojma......
Naravno to nema veze sa telefonom ali ima kad ubodes karticu u citac....skice svinje........
