Stranica 1 od 3
NOKIA C6-01 slab prijem mreze MTS-a - da pitam i ovde!
Poslato: Pon, 12. Sep 2011. 13:54
od Sceka222
NOKIA C6-01 star mesec dana, Anna stavljena pre neki dan bez problema. Radi stvarno brzo, sve funkcionise besprekorno.
Neverovatno ali stalno gubi signal u stanu. Imam i N95, tamo gde N95 ima pun signal C6-01 ima dve do tri crte, retko kada pun signal. Ako je na N95 jedna ili dve crte na C6-01 nema signal uopste. Ima li neko predstavu zasto je to tako i moze li se to resiti, popraviti, namestiti... Hvala!
Pozdrav!
Poslato: Pon, 12. Sep 2011. 15:26
od gargamel4
Može. Promeniš operatera

Ja imam isti slučaj kod kuće, tj. loš mt:sov signal a pritom mi HTC ima malo slabiji signal od iPhone-a i matore 5140 Nokie, a mt:s slabiji signal od Telenora i VIPa, i to onda uopšte nije sjajna situacija, al' šta ćeš - firmin je broj.
A što se telefona tiče, telefoni novijih generacija imaju manju snagu da bi te manje zračili tokom razgovora odnosno prilagođeni su za veću gustinu baznih stanica. Kupi prepaid karticu nekog drugog operatera i vidi kakva je situacija. Nije velik trošak a isplati se testirati pre potpisivanja ugovora sa nekim od operatera. Ako već imaš ugovor onda ćeš morati da sačekaš da istekne ili platiš penale za raskid (što ne preporučujem).
Poslato: Pon, 12. Sep 2011. 15:38
od Deksi
Sceka222, kako si podesio na Duo rezim ili GSM ? Duo rezim je 3G i on je uvek slabijeg signala.
Poslato: Pon, 12. Sep 2011. 16:30
od Sceka222
Kad stavim na GSM onda nikako nema signala!

Prosto neverovatno da je tako losa pokrivenost. Nije problem prelazak na drugu mrezu ali sa zadnjih 7 godina na MTS-u tako da uzasno puno ljudi ima ovaj broj i nekako mi se zbog toga ne isplati prelazak.
Pozdrav!
Poslato: Pon, 12. Sep 2011. 18:33
od Fox
Sceka222 napisao:...Nije problem prelazak na drugu mrezu ali sa zadnjih 7 godina na MTS-u tako da uzasno puno ljudi ima ovaj broj i nekako mi se zbog toga ne isplati prelazak...
Sceka222,dobro jutro!
Od 01. VII moguc je prenos broja iz jedne u drugu mrezu ukljucujuci prefix mreze,tako da mozes bez problema da promenis mrezu i da zadrzis postojeci broj.

Poslato: Pon, 12. Sep 2011. 20:44
od drgrga
Sceka222,
Po ovome sto kazes da na GSM nema uopste signala,zakljucujem da je telefon neispravan,to jest ima problem u pripopredaji.....antena,switch,izlazni stepen ili Bog zna sta drugo....uglavnom u neki mnogoooo dobar servis,nemoj ti to cacka neki pocetnik od pre godinu dana....pozz
Poslato: Pon, 12. Sep 2011. 21:55
od Sceka222
drgrga, Hvala, imas li neki servis za preporuku, ja sam na B. Brdu pa ako ima neko ko dobro radi ovde da ne idem u grad jer su guzve nenormalne, ali ako mora nije tesko. Cudno mi je jer je potpuno nov telefon pa da je neispravan, mada, sve je moguce!
Pozdrav!
Poslato: Uto, 13. Sep 2011. 21:20
od drgrga
Sceka222,
http://www.gsmreverse.com/index.html#bg
Listaj ovo je BG,e sad mi Vojvodjani se slabo razumemo u metropolu pa vidi gde ti je najblize... pozz
Poslato: Uto, 13. Sep 2011. 21:46
od Sceka222
drgrga,
Hvala, nasao sam blizu... To je lista servisa koji bi trebalo da imaju iskustva, dobri su?!
Pozdrav!
Poslato: Sre, 14. Sep 2011. 13:26
od siki069
Ako misliš na Dumix, jesu odličan servis.
Rešavaju stvarno sve kvarove.
Ali cene su im malo jače nego kod ostalih.
Poslato: Sre, 14. Sep 2011. 18:45
od Sceka222
Nisam jos stigao da odem do njih, verovatno cu sutra. U medjuvremenu, probao sam i nigde u gradu ne 'hvata' GSM, samo 3G! Ima li veze to sto sam apdejtovao na Anna-u ili nema nikakve veze. Original je bio "14.002 Product code 059C267" a sada je "24.1 Product code 059C258". U originalu je imao i Srpski, Slovenacki, Hrvatski... ali me to ne zanima (samo engleski) pa sam zato i apdejtovao. Inace Anna radi brze, sve mi radi savrseno, lepse izgleda... Ma skroz sam zadovoljan telefonom po svim pitanjima izuzev problema sa mrezom!
Pozdrav!
Poslato: Sre, 14. Sep 2011. 19:31
od tomas.hokenberi
Sceka222, A da pokusas prvo da vratis originalni firmver i tako se uveris da nije problem do firmvera? Nemas sta puno da izgubis. Ako nije do firmvera uvek mozes ponovo da instaliras Anna-u.
Poslato: Sre, 14. Sep 2011. 21:06
od Sceka222
tomas.hokenberi,
Vec skoro sat vremena se zezam sa tim i nece nikako da vrati na staro. Ni jedna varijanta starijeg firmvera nece da prodje, telefon nece da se restartuje (Phenix) a ni da se ukljuci klasicno ali ni hard reset?! Samo kad stavim ovu najnoviju "24.1 Product code 059C258" varijantu sve se odradi kako treba i restartuje se normalno i posle sve radi i restore imenik i poruke, sam OVI pokaze apdejt za Anna... Sve se desi kako treba ali na starije nikako?! Je*emliga, nemam pojma kako to!
Pozdrav!
Poslato: Sre, 14. Sep 2011. 23:53
od drgrga
Sceka222,
Ljudi sta vam je bre,pa ne mozete tek tako obarati verziju na Nokiji,odakle ideja ? Treba se prvo usuditi na tako nesto jer trajno osteceni sertifikati na SL3 telefonu se ne mogu ni povratiti.
Drugo.....otkad je sveta i veka,problem sa signalom kod Nokie nikad nije vezan za firmware.
Moze se desiti,ali vrlo retko,i resava se upisom full pm-a(permanent memory) a to ne mozete odraditi phoenixom,vec nekim od F-bus interfejsa iliti boksovima za Nokiu.
pozz
Poslato: Čet, 15. Sep 2011. 11:37
od siki069
99% da nije softver.
Jel ima garanciju telefon?
Zašto išta dirati ako je u garanciji.
Diskutabilno je što je menjan Product code.
Poslato: Čet, 15. Sep 2011. 12:51
od Sceka222
siki069, Jeste u garanciji ali to podrazumeva komplikacije koje smaraju i traju dugo. Plus, kupio sam od coveka koji nije iz mog grada...
drgrga, F-bus interfejs - to je nesto hardverski? Zvuci mi kao da nikako ne moze obican korisnik da to radi, odnosno, ne bi smeo?!
Znaci samo dobar servis kao sto si vec rekao? Moram danas da nadjem vremena...
Pozdrav!
Poslato: Čet, 15. Sep 2011. 13:30
od drgrga
Sceka222,
Bas tako.....Nokia je specificna po nekim pitanjima,kao sto sam i rekao....nema obaranja verzije ni pod tackom razno sem ako se nema adekvatan alat(box,interfejs),koji omogucava tako nesto.
Cak i u tom slucaju kod novijih generacija Nokie JA koji radim evo vec 12 godina,ni u ludilu ne obaram verziju(cak i ako znam sta sve treba da sacuvam).
Dakle,ne znam cemu potreba kod ljudi da ceprkaju po necemu sto je stvarno u danasnje vreme postalo "komplikovano" i za vrhunske servisere.
Neki su cak pored softwera poceli da rade i hardwer,onda ostete obavezno jos nesto,otkinu srafove,pocepaju flet itdd,itddddd i onda se ljute kad im ja popravio samo ono za cega su ga doneli.
Dakle ako si ga doneo sa konstatacijom da nema signala,ja cu taj signal i resiti i naplatiti ti,a to sto si ga ti njakao,spustio mu verziju,ubio mu SD,aktivirao WD,pa se sad gasi na svakih minut,dva pet apsolutno me ne zanima.
Mislim da sam bio jasan jos u predhodnom postu kada sam napisao:"u neki mnogoooo dobar servis,nemoj ti to cacka neki pocetnik od pre godinu dana"
Poslato: Čet, 15. Sep 2011. 15:14
od Sceka222
drgrga, Ma sve si u pravu. Ja inace, nikada se ne petljam u nesto sto ne znam i to dobro da radim. Ovo mi se ucinilo jednostavno, i bilo je, apdejt firmvera sam odradio za desetak minuta 'uspesno', sve mi se jako svidja sto se dobilo sa tim i to je ok. Problem je sto ne mogu da se setim kada je tacno pocelo sr*nje sa mrezom. Samo sam siguran da je problem bio prisutan pre apdejta firmvera. Ako nije problem, koliko bi kod tebe kostala popravka? Znam da je tesko ovako napamet pricati ali bar otprilike? Hvala!
Pozdrav!
Poslato: Čet, 15. Sep 2011. 15:17
od Deksi
Sceka222, a dali si probao sa drugim karticama, Telenor ili Vip.

Poslato: Čet, 15. Sep 2011. 18:25
od Sceka222
deksicom, Probao, isto... Definitivno je hardverski problem, zakasnio sam za 7 minuta, zatvorise mi pred nosom! Moram da nadjem sutra vremena kako mi glava zna, sad me vec nervira!
Pozdrav!