Stranica 1 od 1

Ovlašćeni servis BG Eleketronik

Poslato: Čet, 27. Feb 2014. 08:32
od maxboki
Molio bih Vas za vaša iskustva u vezi ovlašćenog servisa BG Elektronik, odnosi si se na Samsung telefonske aparate.
Hvala.

Re: Ovlašćeni servis BG Eleketronik

Poslato: Čet, 27. Feb 2014. 10:58
od Ceftriaxone
Иди до Беграма, мени су у року од 3 сата заменили цео дисплеј на Note 3.

Re: Ovlašćeni servis BG Eleketronik

Poslato: Čet, 27. Feb 2014. 12:20
od miloje
Moje lično iskustvo sa BG Elektronikom
Ja sam oktobra meseca 2013 godine u Telekomu kupio aparat samsung galaxy core duos, i naravno nisam imao problema, dok mi se pre mesec dana nije pojavio problem sa tačpanelom, ja sam odneo navedeni aparat u telekom, a koji su oni prosledili ovlašćenom servisu BG elektronik i naveli problem sa aparatom. Nakon par dana moja supruga je kontaktirana od strane servisa i upitana da li može da kaže koja je šara za otkljucavanje aparata, moja supruga je decidno objasnila po broju koja je šara, i kada joj je majstor potvrdio da je otkljucao aparat, rekao joj je da će aparat popraviti i poslati u poslovnicu.
Nakon par dana telefon stiže u poslovnicu sa izveštajem da je kvar uočen ali da se ne može popraviti jer je aparat zaključan šarom. Nakon toga supruga kontaktira ovlašćeni servis BG Elektronik i iznosi fakte za navedeni aparat, nakon sat vremena ubeđivanja ovlašćeni servis BG Elektronik govori da su pogresno poslali izveštaj da je aparat popravljen i da će poslati novi izveštaj. U novom izveštaju piše da je problem bio softverski i da je aparat restartovan odnosno flešovan sa novim OS.
Kada sam preuzeo navedeni telefonski aparat primetio sam da na prednjem delu maske ima naprsnuće kod ulaza za slušalice, ponovo šaljem preko poslovnice sporni aparat u ovlašćeni servis BG Elektronik, gde oni po ubrzanoj proceduri rešavaju problem sa maskom i pritom menjaju tač panel. Kada sam preuzeo sporni aparat u poslovnicu mislio sam da je sve u redu, ali po dolasku kući i pri prvom uključivanju ugledao sam liniju po celoj dužini ekrana, nakon toga obratio sam malo više pažnje na sporni aparat i uvideo da je nalepnica sa imei brojem i ostalim specifikacija skidana i ponovo lepljena.
Đavo mi nije dao mira pa sam uzeo kutiju aparata i uporedio sa imei brojem koji se nalazio na nalepnici, brojevi su se slagali ali kada sam ukljucio aparat i ukucao *#06# video sam da se broj IMEI aparata ne slaže sa brojem koji se nalazi na nalepnici ispod baterije kao ni sa kutijom u kojoj je bio sporni aparat.
Sada već posebno revoltiran na njihovo stručno znanje i prevarama kojima su skloni odlučio sam da odem lično u ovlašćeni servis BG Elektronik i vidim o čemu se radi. U ovlašćenom servisu BG Elektronik primio me neki šefić i koji mi je rekao da je navedeni sporni aparat radio njegov najbolji majstor, a na njegov odgovor ja sam ga pitao kakvi su mu ostali majstori kada mu je najbolji majstor ovakav..ako zelite nastavak mogu da nastavim jer ima još puno toga a i nisam siguran da li ćete ovo objaviti..

Re: Ovlašćeni servis BG Eleketronik

Poslato: Čet, 27. Feb 2014. 12:39
od Layne_Staley
Ja imam jedno pozitivno iskustvo sa BG El... Kada je devojka imala S2, ekran joj nije radio kako treba, kao i proximity senzor.. Odneo sam ga u servis, za 1-2 dana ( ne mogu tacno da se setim ) su resili sve.. E sad, nisam znao da je Begram oficijelni servis i za Samsung... Ni oni nisu losi koliko sam cuo...

Re: Ovlašćeni servis BG Eleketronik

Poslato: Pet, 28. Feb 2014. 01:38
od drgrga
@all

Matematika je vrlo prosta : Jednome zakines, drugome das.....Robin HUD varijanta... ziveli ! :wink: