Stranica 1 od 1

displej na mobilnom t610

Poslato: Uto, 28. Mar 2006. 20:34
od ruzica
da li moze neko da mi kaze sta da radim, ne radi mi displej na t610, jos je u garantnom roku ali sevis nije mogao da ga popravi. Menjali su mu softver (ne znam ni zasto su to radili), ali to ne pomaze, nema slike na ekranu, samo kad hocu da ga ukljucim cuje se neki slab zvuk i to je sve.
Da li neko zna gde mogu da ga popravim?

Poslato: Uto, 28. Mar 2006. 21:35
od dan555
Ako je još u garanciji imaš pravo na zamenu za novi telefon ili povraćaj novca, ali po sadašnjoj ceni tog modela.Ovako je barem po zakonu, a kako je u praksi zavisi od prodavnice u kojoj si ga kupila.
Ako ga popraviš u nekom drugom, neovlašćenom servisu gubiš garanciju.

Poslato: Uto, 28. Mar 2006. 22:59
od Tanja
moraju da ti poprave displej ili da ti zamene telefon!Kao sto je rekao dan555,nemoj nositi telefon u drugi servis jer ti je jos uvek pod garancijom i oni moraju da ga poprave,nedaj da te zavaravaju nekim pricama,samo budi uporna!

Poslato: Sre, 29. Mar 2006. 13:49
od rower
E to mi stvarno nije jasno,nosila si u servis i oni su ti vratili i rekli da ne moze da se popravi!??? :disgust: :dry:
Posto kazes da je u garanciji nosi ga opet i insistiraj,moraju to da ti poprave ili da ti daju drugi telefon!
Jel ti ne radi samo displej ili ne mozes uopste da ukljucis telefon?

Poslato: Sre, 29. Mar 2006. 13:55
od mkvb
Koliko je fon jos u garanciji, mozda odugovlace da istekene garancija... :disgust: Idi u servis i mozes da povedes nekoga, caleta, decka, velikog drugara i moraju da ti ili poprave ili zamene telefon!

Poslato: Sre, 29. Mar 2006. 16:47
od dan555
Ne smeju da odugovlače, rok za popravak robe je 45 dana, posle ili da vrate pare ili novi telefon, a garancija se produžava za onoliko dana koliko su držali telefon na popravci.
Ruzice, bitno je da možeš da dokažeš da su oni pokušali da telefon poprave, što znači da je u pitanju opravdana reklamacija (fabrička, a ne tvoja greška).Zovi tržišnu inspekciju i pitaj šta da radiš, možda neko od njih izađe na teren.Tel. je 011-3227-376.
Inače, niko od nas ne mora da pristane na popravak robe, već može odmah da traži ili novi isti model telefona ili povraćaj novca.Nije bitno da li ta mogućnost piše u garanciji, zakon to propisuje.

Poslato: Sre, 29. Mar 2006. 19:52
od ruzica
hvala vam svima na odgovorima, ima jedna "caka" sto moze da ih odbija ili moze biti da i ne. Tom telefonu je vec zamenjena baterija ali u drugom servisu, ja sam skroz zaboravila da imam garanciju, e sad je bilo da mi se telefon jednostavno ugasio sam, slucajno sam nabasala na garanciju jer traje 2 godine i to do ove godinu do septembra, i odnela telefon u taj servis, oni su rekli da su se zeznuli sto su ga primili jer je vec otvaran, ali su ga ipak hteli popraviti. I tako je proslo 30 dana, promenili su softver i rekli to je to, samo ga napuni jer je baterija bila prazna i to 12 sati. Ja sam posle 2 sata pokusala da ga upalim i nije moglo samo se cuo jedan slab zvuk. I danas su opet rekli da donesem i telefon i punjac, servis radi do 17h pa nisam uspela da ga odnesem ali sutra cu. Ja sam sama zakljucila da je displej u pitanju, ali stvarno ne znam kako ne mogu da ga poprave za 30 dana? To mi nije jasno, pa bilo i da platim ali samo da mi poprave :(

Poslato: Sre, 29. Mar 2006. 20:33
od Tanja
kako je telefon otvaran?Baterija je potroshni materijal,imash pravo da zamenish bateriju.Cekaj,telefon je jkod njih bio 30 dana?!I vratili su ti ga neispravnog?Lepo ti njega sutra odnesi,ako ti ne poprave zatrazi od njih da ti daju drugi telefon!Zapreti im inspekcijom,moraju da otklone kvar dok god je telefon pod garancijom.

Poslato: Sre, 29. Mar 2006. 21:13
od dan555
I neka ti produže garanciju za 30 dana.Uostalom kakav je to kvar koji nemogu da poprave ceo mesec.Ajde da su konstatovali kvar, pa su čekali da dobiju deo od proizvođača, ali ovo nema logike.:shock:
A kako da staviš karticu ako na izvadiš bateriju?lol :o
Ovo je sve za onu temu u kafiću o serviserima.

Poslato: Sre, 29. Mar 2006. 21:33
od ruzica
da, bio je telefon 30 dana u servisu, jednom su ga cak vratili dobavljacu i rekli da sutra dobijam novi aparat, medjutim kad sam dosla vratili su mi i rekli da su popravili stari. A onda je decko u servisu video da i dalje ne moze da ga upali, kao da svetlo ne valja. Nekako kao da taj servis i dobavljac igraju stoni tenis sa mojim telefonom :uhuh: Ne znam ni na koga da "podviknem", servis znam gde je a, dobavljac ne znam.

Poslato: Sre, 29. Mar 2006. 23:25
od Tanja
nemash ti nishta sa dobavljachem,chim si videla da telefon nije popravljen nije trebalo da ga uzimash nego da dignesh uzbunu.MORAJU DA TI POPRAVE TELEFON ILI DA TI DAJU DRUGI!Lepo ti kazem,zapreti im inspekcijom,a bilo bi dobro kao shto mkvb kaze da povedesh brata,prijatelja,komshiju,dechka sa sobom da im on malo pokaze da ne mogu tek tako da se igraju :D ovo je balkan,ne vradi biti civilizovan

Poslato: Ned, 09. Apr 2006. 06:24
od XTC
reci im da ti zamene procesor na telefonu.to je standardan kvar kada se stavi baterija losheg kvaliteta

Poslato: Čet, 11. Maj 2006. 20:40
od ledeni
Moj burazer je posle kupanja u fontani :lol: :lol: koje je tradicija u Subotici kad maturirate u srednjoj skoli, isto tako je tradicija i da se izvade mobilni telefoni iz dzepova :lol: :lol: platio popravku displeya 2000din. Sto mislim da nije previse, jedino je dao i dodatnih 1000din na ciscenje od rdje, jer ga je susio na kucnom stolu par dana dok fon nije korodiro :lol: :lol:

Poslato: Čet, 11. Maj 2006. 22:17
od Nikola Vapa/CA
Treba procitati garantni list jer u mnogim servisima daju isti gde pise da baterija,punjac i displej ne podlezu garanciji,tako da prvo pogledaj sta sve podleze u garantnom listu pa posle reklamiraj.Imam takve garantne listove a na poslednjem (6630,kupljen u Bgd)pise da garancija vazi samo za softver.Kada odneses telefon u servis ne uzimaj ga sa popravke dok se ne uveris da je popravljen.