Stranica 158 od 165

Re: Servisiranje - pitajte

Poslato: Ned, 23. Jun 2019. 00:23
od monac
cekicm83,
inace i stari 3310 tako isto radi nekad imam jedan nov ne pitaj kako sam dosao do njega 00:00:00 lifetimer sad je 00:00:01 i na njemu je isto tako.

Re: Servisiranje - pitajte

Poslato: Ned, 23. Jun 2019. 14:41
od cekicm83
monac,
nisi razumeo moj post i o cemu se u njemu radi.Meni ne radi tacno sat na telefonu a ne life timer.Ali u svakom slucaju hvala.

Re: Servisiranje - pitajte

Poslato: Ned, 23. Jun 2019. 23:53
od monac
[quote="cekicm83"][/quote]
Razumeo sam te nego ti kazem isto to se desava i kod mene na ovoj 3310 staroj verziji sa satom da se sat tek azurira i radi kako treba kad se ugasi i upali telefon.To je neki bug do softvera koliko mi se cini.
Pozdrav

Re: Servisiranje - pitajte

Poslato: Pon, 24. Jun 2019. 11:02
od cekicm83
Monac,
hvala.Ja cu ipak opet proslediti telefon na servis pa da vidimo sta ce reci tj preduzeti povodom toga.Iz dana u dan se razlika u satu povecava.Moraju da poprave ili da mi daju novi uredjaj.Videcemo

Re: Servisiranje - pitajte

Poslato: Sre, 26. Jun 2019. 00:13
od monac
samo da javim da sam resio onaj db dobio od drugara sa neispravan lcd pa sam im zamenio ploce samo.
Pozdrav

Re: Servisiranje - pitajte

Poslato: Čet, 27. Jun 2019. 12:21
od monac
Najveci biser sto ploca od ot max db je kompatibilna sa ot easy db jer sam od easy db iskoristio ekran mikrofon zvucnik i tastaturu tj ceo prednji deo dok je kuciste od max db ali su ista kucista u potpunosti.

Re: Servisiranje - pitajte

Poslato: Čet, 27. Jun 2019. 12:31
od m@c|-|oR
To su bila dva skoro identična telefona.
Male razlike u hardveru, skoro nikakve u softveru (ako se može reći da su ti telefoni '99 imali ikakav softver).

Poslato sa Honor Play uz pomoć Tapatoka

Re: Servisiranje - pitajte

Poslato: Pet, 28. Jun 2019. 21:43
od monac
inace drzi 3 dana baterija pak je od 3 aaa baterije 800mah svaka.

Re: Servisiranje - pitajte

Poslato: Pet, 05. Jul 2019. 17:13
od cekicm83
Da li je neko imao loseg iskustva sa comtrade servisom?Jedno pisu u reklamaciji, drugo pricaju, trece rade?Mene zezaju kako hoce.Posto je kvar neobican sat na telefonu ide unapred i svakog dana povecava razliku poslao sam ga po drugi put u servis jer prvi put su navodno u izvestaju pise upisali softver i resili problem kako pisu ali ustvari od 18.6 pa do 29.6 kada sam opet odneo na reklamaciju telefon sat je prikupio tj isao unapred citavih 16 sekundi.Inace kupio sam telefon u Vipu za gotovinu tj bez uhovorne obaveze.Inace od datuma kupovine 29.3 pa do 5.6 slucajno sam primetio da sat ide unapred vise od 2 minuta.Sada su mi prvo napisali da ce zadrzati malo duze telefon i testirati zbog specificnosti kvara.Danas me zovu da im dam sifru za otkljucavanje uredjaja koju nisam uklonio, ja pitam kada da ocekujem resenje i zamenu uredjaja i oni mi kazu da u reklamaciji stoji da ja zelim popravku a ne zamenu i da se oni drze onoga sto pise u zahtevu.Ja se obratim vipu jer sam radnici napomenuo nekoliko puta da zelim zamenu za novi isti model a ona napisala u zahtevu korisnika da zelim popravku.Vip kao poslao moj zahtev za zamenu comtradeu.Oni u servisu tako drski da je to strasno.Jedva je saslusala sta imam da kazem i jedva i drsko odgovarala.Doslo mi je da ih i oteram znate vec kuda.Nego kakva su vasa iskustva?

Re: Servisiranje - pitajte

Poslato: Pet, 05. Jul 2019. 17:37
od Evindzer
^ Moja bivša gospođica je, sa mnom pod rukom, pre oko tri i po godine kupila u istom danu dva Samsunga u Komtrejdu u Delti. Slomila je ekran na jednom od njih par meseci po kupovini - i to je morala da plati, naravno, jer ne podleže garanciji. Kasnije je sa istim primerkom imala još nekih sitnih problema (ne sećam se šta je taćno bilo), ali joj je sve popravljeno u okviru garancije, i taj telefon i dalje radi odlično (kod njene sestre je trenutno, kao pomoćni) i posle više od tri godine. Oba puta i za oba kvara išla je u radnju u kojoj ga je kupila, razgovarala sa radnicom koja joj ga je prodala i po njenim rečima, odnos prema njoj kao kupcu bio je savršeno profesionalan i ljubazan.
Ja sam upravo uzeo jedan telefon u Komtrejdu (u Ušću) i dočekao me je jedan mladi radnik, vrlo ljubazan i predusretljiv - a nadam se da će biti takav i ako budem imao žalbi na rad telefona, a sebi želim da ne bude problema, jelte. [emoji16]
Moj predlog tebi je da sledeći put ne zoveš nikog telefonom, već da odeš direktno u servis sa papirima o kupovini, objasniš problem, sačekaš dok ispišu primedbe i onda tražiš da pogledaš i pročitaš to što su napisali, pa ispraviš svaki i najmanji detalj koji se ne slaže sa onim što si im ti izneo.

Re: Servisiranje - pitajte

Poslato: Pet, 05. Jul 2019. 18:50
od cekicm83
@Evindzer, hvala na odgovoru i savetu.Problem je sto sam ja iz Nisa a ovlasceni servis za moj telefon je comtrade u Beogradu.A i napomenuli su mi da moram preko vipa da vrsim reklamaciju jer sam kod njih kupio telefon.Ne prihvataju licno.Vrlo lose iskustvo je ovo sa comtrade.Danas kada me je zvala odredjena gospodjica iz comtrade imao sam utisak da samo sto nije rekla sta ti hoces od nas,sta se bunis.Ovi iz Vipa i nekako ali iz comtrade servisa uzas.Nacuo sam da sa njima i drugi su imali problema.Neznam kakva su vasa iskustva zato sam napisao post.

Re: Servisiranje - pitajte

Poslato: Pet, 05. Jul 2019. 22:45
od гари
Jel možda komuniciraš s njima kroz Nepo System?

Ako sam dobro zapamtio, Nepo System je za Gigatron, Tehnomanija, Comtrade... Tako neke. Siguran sam za Gigatron i Tehnomaniju. Winwin recimo ne radi reklamacije preko njih. I s tim Nepo Systemom sam imao loše iskustvo - slično kao što ti objašnjavaš. U prodavnici se kao ne možeš ništa naknadno obratiti, ni servisu, nego odlučivo pisati mejlove njima u Nepo-u. A i njih u Nepo-u kad pitaš, ne znaju, uređaj je u servisu.

No dobro je to ispalo po mene, tražio sam novac nazad, i dobio sam ga, ali za pokvarenu memorijsku karticu. Pa u Winwinu mi u takvoj situaciji daju drugi uređaj ko iz topa (što sam ja prvo hteo i od Gigatrona, ali sam ispizdio zbog tog zavlačenja).

Ali ako to kod tebe nije kroz Nepo System, onda ništa. Mogu napisao i nešto detaljnije o mom iskustvu, ali da ne pišem mnogo bezveze, možda nije to to.

Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk

Re: Servisiranje - pitajte

Poslato: Sub, 06. Jul 2019. 10:30
od sugarcoated_ass
Aj sad jedno glupo pitanje... Da li ti je uključena opcija da se vreme automatski sinhronizuje?

Sent from my Nokia 8.1 using Tapatalk

Re: Servisiranje - pitajte

Poslato: Sub, 06. Jul 2019. 11:09
od гари
Ja iskren da budem, umem da budem za neke stvari cepidlaka, ali ovo za sat mi zvuči preterano. Običan sat da kupiš, povremeno treba da ga pomeriš minut napred ili nazad. Šta ima veze. A ovde, restartuješ telefon, i on se sinhronizuje, i vozi dalje.

Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk

Re: Servisiranje - pitajte

Poslato: Sub, 06. Jul 2019. 11:28
od sugarcoated_ass
Gari, zato sam i pitao da li mu je uključena sinhronizacija.

Sent from my Nokia 8.1 using Tapatalk

Re: Servisiranje - pitajte

Poslato: Sub, 06. Jul 2019. 14:10
od гари
Da. Mislim da je napisao ranije da se sat svaki put sinhronizuje prilikom restarta, a po njegovom pisanju kao da na tom telefonu automatska sinhronizacija ne postoji. Ali ako postoji, ili ako je moguće i ručno narediti da se sinhronizuje vreme bez restarta - kod podešavanja vremena i datuma, tek onda nema problema.

Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk

Re: Servisiranje - pitajte

Poslato: Sub, 06. Jul 2019. 14:35
od sugarcoated_ass
Ima 100%. Bila jedna 3310 kod mene par dana pa sam je prosledio koleginici i isčačkao sam je koliko sam stigao. [emoji16]

Sent from my Nokia 8.1 using Tapatalk

Re: Servisiranje - pitajte

Poslato: Sub, 06. Jul 2019. 14:45
od cekicm83
sugarcoated_ass, гари, Da ukljucena je automatska sinhronizacija vremena i datuma.Mozda sam velika cepidlaka ali hocu da uredjaj koji sam posteno platio radi bez greske.Imam pored njega i lumia 550 i samsung l700 stari ko zna koliko pa rade savrseno.Ali dobro, postujem vasa misljenja.Ne znam sta je to Nepo sistem pa ako neko moze neka mi objasni?Hvala

Re: Servisiranje - pitajte

Poslato: Sub, 06. Jul 2019. 14:55
od Evindzer
Ako je telefon nov, kupljen relativno skoro, i ja bih ga reklamirao zbog sata. Možda ne bih ako bi se problem javio posle godinu i po do dve, kad je telefon već izrabljen, ali ako od prvog dana po vađenju iz kutije daje pogrešno vreme - zahtevao bih drugi primerak.

Re: Servisiranje - pitajte

Poslato: Sub, 06. Jul 2019. 15:10
od cekicm83
Evindzer, Zbog toga i upravo reklamiram.Kupljen je 29.3. a 5.6. sam slucajno primetio da zuri vise od 2 minuta.Nisam gasio telefon niti obracao paznju na sat jer mi ni na kraju pameti nije palo da moze sat da ne radi dobro.10.6. sam odneo telefon u vip na reklamaciju.Sa servisa su vratili telefon 18.6. i napisali da su upisali novi softver i da nakon toga nisu primetili nesaobraznost.Ubacio sam kartice ukljucio telefon i 29.6. razlika je bila 16 sekundi.Kada bi mogao samo da vam opisem sta sve rade to je strasno.Svi preusmeravaju jedni na druge.Begram servis na Comtrade, Vip na Begram, bukvalno vas dovedu u stanje da uopste ni sami ne znate gde vam popravljaju telefon.