Stranica 5 od 6

Re: Da li ste preneli broj?

Poslato: Ned, 26. Jan 2014. 13:52
od Lobachewsky
Ma ovo moje ko zna mozda je i do fiksnog, jer bilo koj vip broj da sam zvao, da li prenet ili ne - isto se ponasa. A probao sam i danas na jos dva broja, jedan prenet sa mts-a, a drugi normalan. Tako da to definitivno nema veze sa prenesenim brojevima. Sve u svemu nikakav problem vredan dodatnog cimanja i razmisljanja, vec samo jos jedna "zanimljivost" nasih operatera.
Dakle jedini problem koji moze da zadesi nesrecno preneseni broj je to da se prijavljuje kao nepostojeci. Sve ostalo nema veze da li je broj prenet ili ne, tj. brojevi su upotpunosti ravnopravni.
Nennad, mislim da je logicno da treba 060 da stoji jer si sada na vip mrezi. Odvrati ti IDzO-a :)

Re: Da li ste preneli broj?

Poslato: Ned, 26. Jan 2014. 14:15
od miodrage
Pa nece bas da ga odvrati, jer Idzo kaze da mu treba najvise minuta, zatim nesto poruka i neta koliko moze. Zato mislim a i on se slaze da mu je Smart idealan, ili ako bas koristi i dosta poruka Standard paketi. Mada ni MixNet L nije los sa 50% popusta, jedino je problem da li je 600 minuta dovoljno

Re: Da li ste preneli broj?

Poslato: Ned, 26. Jan 2014. 15:28
od Nennad
Pa, zato i služe ovakve teme, da se vide potencijalni problemi i rešenja. Izgleda da ova promena broja za preusmeravanje rešava problem. Ja sam na vip pripejdu-vip za sve, odlična je to ponuda, ali ću ipak preći na mts mix net kako zbog 50% popusta tako i zbog "neograničenog" interneta.

Re: Da li ste preneli broj?

Poslato: Čet, 30. Jan 2014. 09:05
od Azimuth
Ovi iz ratela izgleda da praznuju jos uvek.
Da li se nekome desilo da mu prenesu broj iz mreze u mrezu ali da ga ne ukljuce evo sada vec tacno 24h?

Lobachewsky, izgleda da je do telefona bilo ono sto smo ovde pricali. Ono da su neke mreze zasencene a druge nisu. Jedino sto ja ni sada ne vitim Telenor, samo mts i Vip.

Re: Da li ste preneli broj?

Poslato: Sub, 01. Feb 2014. 16:38
od Nennad
Bio sam ponovo do vipa da se žalim, naleteo sam na nekog "eksperta za smartphone" koji mi je podesio preusmeravanja na 063 brojeve ponovo. Naravno, ista priča, nepostojeći broj. Sam sam vratio 060 i sve radi kako treba. Posle par dana dobijem poruku od vipa: Postovani, sve usluge na Vasem broju su ponovo aktivne. Vas Vip

Re: Da li ste preneli broj?

Poslato: Sre, 07. Maj 2014. 12:01
od mp3mp3
Ugovorom sam vezan za telenor. Sada kada su ukinuli neogranicen net na novim prenesi i surfuj i kada mts ima 50% popusta ako ne uzimam telefon, u avgustu ću otići : Telenor --> mt:s.

Re: Da li ste preneli broj?

Poslato: Sre, 07. Maj 2014. 12:08
od El Laki
@mp3mp3 taj neograničen net je glupost, jer kada potrošiš tvojih lupam 500mb, brzina ti ide ispod 0.1mb/s tako da je beskorisno (poređenja radi, dok imaš megabajta, brzina ti je oko 15mb/s).

Re: Da li ste preneli broj?

Poslato: Sre, 07. Maj 2014. 13:13
od mp3mp3
El Laki, meni nije glupost, za messangere kao što je viber, whatsaapp ili fb messanger net po sporijoj brzini je ok kao i za sajtove mobilnog interneta pa i aplikacije za vesti i novine. Meni je upotrebljiv, a verujem da nekima nije.

Recimo ovog meseca sam potrošio 500MB i nekoliko dana sam bio na sporijem netu, meni je upotrebljiv za moje potrebe što naravno znači da ne gledam youtube i druge streaming videe na telefonu.

Re: Da li ste preneli broj?

Poslato: Sre, 07. Maj 2014. 15:20
od El Laki
Tu se slažem, iz te perspektive je sasvim koristan. Imaš u temi Telenor, baš sam ja pitao nešto za pogodnosti i kako ih izboksovsti, pa pogledaj. Ima članova koji su uspeli

Re: Da li ste preneli broj?

Poslato: Sre, 07. Maj 2014. 15:33
od mp3mp3
El Laki, hvala ali ne želim da "boksujem" povoljnosti. Dosta mi je više toga da u telenoru moraš da juriš krivine i moliš mobilnom bogu da ne poskupljuju pakete na postpaidu ili ne ukinu promociju na prepaidu.

Treba operater da se bori za korisnika a ne sam korisnik. Za tih 50% znam, ali mts-ovih 50% daju puno više.

Re: Da li ste preneli broj?

Poslato: Sre, 07. Maj 2014. 20:55
od El Laki
To se bore sitnije firme, Telenor je toliko zastupljen da ih baš briga za nas koji plićarimo sa po 2k. Sa dosta velikih državnih firmi imaju ugovore i stalan profit. Pomučiće se samo eventualno oko većih potrošača. Ja zato ne molim već ću samo da pošaljem mejl pa šta kažu, kažu. Nista me gubim. Odgovara mi Telenor i nije mi problem paket, ali cenim svaki dinar i hoću da dobijem koliko god mogu za isti.

Re: Da li ste preneli broj?

Poslato: Sre, 07. Maj 2014. 21:07
od m@c|-|oR
El Laki, nećeš verovati, ali sve je manji broj velikih sistema koji su ostali uz Telenor. Moja bivša firma je prenela 500+ brojeva u Vip, NIS je oduvek u mt:s-u, kao i MUP, na primer.
Mala i srednja preduzeća koja vode računa o troškovima idu tamo gde im je jeftinije, a Telenor to nije (jeftin).
Odakle njima onakav Balance Sheet kakav je objavila APR, meni prosto nije jasno! :o :o :o :blinky: :blinky: :blinky:

Re: Da li ste preneli broj?

Poslato: Sre, 07. Maj 2014. 21:11
od El Laki
TE Nikola Tesla iz Obrenovca (jedna od najjačih u Srbiji) ima ugovor sa njima. A samo TE bez 2-3 ćerke firme koje rade na održavanju itd (A isto su u telenoru) ima oko 12k radnika. Opština isto, vodovod, sve to državno osim mupa. U obr su uložili ogromne pare (radili parkove itd) i zato dobili silne ugovore. A mi smo samo jedna od opština. Država gura mts gde god može na nacionalnom planu, ali Telenor sponzoriše lokalne uprave.

Re: Da li ste preneli broj?

Poslato: Sre, 07. Maj 2014. 21:39
od m@c|-|oR
Koliko brojeva ima TENT?
Koliki im je mesečni račun?
Koliko plaćaju roming mesečno?

Vidi, ne tvrdim da nisi u pravu, ali stojim iza toga da su izgubili oko 200,000 evra mesečno u poslednje dve godine. A to nije malo. Pa samo moja bivša firma je imala fakturu od oko 40-50 hiljada evra mesečno sa sve romingom i data dodacima (gde su ih najviše drali :))!
Sigurno i dalje imaju veliku bazu nasleđenu od Mobtela, ali su u silaznoj putanji.

Re: Da li ste preneli broj?

Poslato: Sre, 07. Maj 2014. 21:52
od El Laki
Pa ima TENT sigurno sa ovim firmama oko 10-15k brojeva, a mislim da imaju po 2000 račune u proseku jer mislim da nemaju svi zaposleni isto, ali to već nisam siguran. Ne kažem da nije izgubio Telenor, ali su i dalje dosta jaki s obzirom koliko su bezobrazni. Jebiga, ne bi oni radili nešto što im donosi gubitak. Imaju oni svoje planove, nema potrebe da brinemo za njih :)

Re: Da li ste preneli broj?

Poslato: Sre, 07. Maj 2014. 22:47
od Lobachewsky
Ako je njih briga za nas, zasto bi se mi koji andrak cimali oko njih. Da bar imaju nesto da ponude.

Re: Da li ste preneli broj?

Poslato: Čet, 08. Maj 2014. 01:39
od El Laki
Pa ti tj mi nismo u poziciji da se mnogo pitamo. Imamo 3 operatera, na nama je da gledamo gde možemo da izvučemo što je moguće više.

Re: Da li ste preneli broj?

Poslato: Uto, 03. Jun 2014. 19:16
od Cinderella
Iako smatram da mts ima najbolje ponude posle 5 godina koriscenja presla sam prosle godine od njih u telenor. Mnogi bi se pitali zasto- pa kad pokusaju da te pokradu i jos te prave ludim...Nime bila sam korisnik mix net l paketa. Stize mi racun od 9000 hiljada. Odlazim u poslovnicu,pitam sta se desava,kazu da sam prekoracila nt (tada mts nije imao neogranicen net). Medjutim moj andoid je bio u kvaru i sigurno sam jedno dva meseca koristila neki svoj stari samsung, iskreno ne znam ni da li moze da se ide na net sa njim :). Ispricam ja sve to ziasta finoj radnici,cak joj pokazem telefon,devojka fina se sita ismejala,kaze da su imali problema sa obradom podtaka,mozda znate onaj period kada je korisnicki servis svima bio nedostupan i kaze ma standarni pokusaj kradje... pomaze mi da sastavim zalbu,i da mi jos svoj mob,kada stigne resenje. Stiglo je posle tri meseca gde su me obavestili da nisam ipak potrosila net,nego da sam sve to prekoracila na poruke...bla,bla,opet ja pisem zalbu,pa em sto u paketu imam 1500 poruka koje se prenose i kojih sam nakupila za izvoz... Koliko sam ja to trebala da kucam i trazim lsting. Opet stize resenje,kao posto se to prvi put desilo da platim 3000. Ajde da se ne prepucavam,platim. Prodje 2 meseca,opet im ne radi korisnicki servis,koji dobijam napokon-da vidim stanje sa inutima i porukama i pise 0 poruka i to na pocetku meseca. Posto je korisnicki nemoguce dobiti,zovem ovu radnicu koja kaze da zaista pise 0,ali da je to sigurno neka greska u sistemu i da dodjem u poslovnicu. Tamo mi svi kazu to je greska neka,slobodno ja da koristim sve. Kad racun 12000,prekoracenje samo na poruke.Odlazim besna kao ris,zajedno sa istampanim mailom koji sam im bila uputila pocetkom meseca kako je moguce da imam ) poruka,i da sigrno za par dana nisam potrosila svih 1500,kojie inace nikad odtak imam paket taj nisam istrosila za ceo mesec i da su se uvek,uvek prenosile. Objasni lepo da ja radim,i da imam dete i da zaista niti blenem u telefon po ceo dan,niti kuckam poruke. Opet zalba,umanjilli racun. Platila ga i presla u telenor Nisam ovca za sisanje. Da su skuplji nesto,jesu,ali su i poslovniji,prijatniji,azurniji,precizni,i nema ovakvih ispada. Uglavnom,kada sam presla u telenor,mts mi salje zalbu da sam im duzna 10 para (ne znam kako,nebitno),i da su zahtevali od telenora da me iskljuce dok ne platim dug. Tako da toliko o mts. dala sam im ceo dinar,eto toliko sam fina :)

Re: Da li ste preneli broj?

Poslato: Pon, 01. Dec 2014. 19:54
od DrogbaNS
Preneo sam broj iz Vipa (Smart 550) u mts (mix L). U periodu kada je podnesen zahtev, dok aktiviranja proslo je oko 10 dana. U tom periodu nisam potrosio sve smartove, ali sam dobio racun od vipa za ceo mesec??? Da li jos neko ima ovakva iskustva? I jos jedna stvar. Uzeo sam popust u mts ali se prvi mesec placa pun iznos racuna? Znaci sada treba da platim preko 3000. Boze me sacuvaj u kojoj mi drzavi zivimo. :o

Re: Da li ste preneli broj?

Poslato: Pon, 01. Dec 2014. 20:30
od Azimuth
Za Vip i obracun celog meseca se zali RATEL-u. Posalji im mail. Mnogi u to uradili i pozitivno su resene njihove zalbe.
Ovo za mts stoji, tako je kod njih. Prvi mesec se ne placa puna cena nego srazmerno broju dana koliko si u mrezi. A tek od narednog meseca ide popust.