Yettel novosti
- Sijamski_Mrmot
- Neredovni učesnik
- Postovi: 55
- Pridružio se: Uto, 01. Maj 2007. 13:24
Basic Q&A
Kako mogu da aktiviram Super sound?
Super Sound je automatski aktivan za sve korisnike Telenorove mreže čiji telefonski aparati podržavaju ovu tehnologiju.
Da li moj telefonski aparat podržava ovu tehnologiju?
Skoro svi telefoni napravljeni od 2002. godine podržavaju ovu tehnologiju, kao i svi modeli telefona u džinovskom izboru.
Da li će mi se baterija trošiti brže ako koristim Super sound?
Ne, Super Sound nema uticaja na dužinu rada baterije.
Da li se Super Sound plaća?
Ne, Super Sound je besplatan za sve korisnike Telenorove mreže.
Kako mogu da osetim razliku/Zašto ne osećam razliku u kvalitetu zvuka?
Ako korisnik već ima zadovoljavajući kvalitet veze, verovatno neće osetiti razliku. Međutim, ako uspostavljena veza nije zadovoljavajućeg kvaliteta, nova tehnologija omogućava automatsko i značajno poboljšanje kvaliteta prenosa govora.
Da li je Super Sound povezan sa EFR/FR (speech coders Enhanced Full Rate/Full Rate)?
Tehnologija koja omogućava Super Sound je nova, napradnija od EFR/FR generacije, i namenjena je korišćenju u 3G mrežama..
Kako mogu da aktiviram Super sound?
Super Sound je automatski aktivan za sve korisnike Telenorove mreže čiji telefonski aparati podržavaju ovu tehnologiju.
Da li moj telefonski aparat podržava ovu tehnologiju?
Skoro svi telefoni napravljeni od 2002. godine podržavaju ovu tehnologiju, kao i svi modeli telefona u džinovskom izboru.
Da li će mi se baterija trošiti brže ako koristim Super sound?
Ne, Super Sound nema uticaja na dužinu rada baterije.
Da li se Super Sound plaća?
Ne, Super Sound je besplatan za sve korisnike Telenorove mreže.
Kako mogu da osetim razliku/Zašto ne osećam razliku u kvalitetu zvuka?
Ako korisnik već ima zadovoljavajući kvalitet veze, verovatno neće osetiti razliku. Međutim, ako uspostavljena veza nije zadovoljavajućeg kvaliteta, nova tehnologija omogućava automatsko i značajno poboljšanje kvaliteta prenosa govora.
Da li je Super Sound povezan sa EFR/FR (speech coders Enhanced Full Rate/Full Rate)?
Tehnologija koja omogućava Super Sound je nova, napradnija od EFR/FR generacije, i namenjena je korišćenju u 3G mrežama..
Business Call Center
U želji da sa svojim poslovnim korisnicima, posebno malim i srednjim preduzećima, komuniciramo na jednostavan način i pružimo visok nivo usluge, pokrenuli smo biznis kol centar.
Radno vreme biznis kol centra je od 8 do 18 časova svakog radnog dana. Van ovog perioda, vikendom i praznicima, pozive prihvataju operateri standardnog kol centra.
Isprobajte novu uslugu i recite nam svoje mišljenje. Tu smo da Vam pomognemo.
http://www.telenor.co.yu/?section=business&page=3517
U želji da sa svojim poslovnim korisnicima, posebno malim i srednjim preduzećima, komuniciramo na jednostavan način i pružimo visok nivo usluge, pokrenuli smo biznis kol centar.
Radno vreme biznis kol centra je od 8 do 18 časova svakog radnog dana. Van ovog perioda, vikendom i praznicima, pozive prihvataju operateri standardnog kol centra.
Isprobajte novu uslugu i recite nam svoje mišljenje. Tu smo da Vam pomognemo.
http://www.telenor.co.yu/?section=business&page=3517
djuice user permanently deactivated.
Od danas je moguce proveriti broj prenetih besplatnih minuta i sms poruka na PRENESI tarifnim paketima iz prethodnog meseca putem besplatnog USSD koda
*100#
Da bude jasnije, ovaj servis vam (jos uvek...) NECE prikazivati broj svih preostalih besplatnih minuta i poruka vec samo informaciju koliko ste neiskoriscenih besplatnih min/sms preneli iz prethodnog meseca.
Mala napomena, servis je nov i prvih dana su moguce nepravilnosti u radu pa Vas molimo za malo strpljenja.
*100#
Da bude jasnije, ovaj servis vam (jos uvek...) NECE prikazivati broj svih preostalih besplatnih minuta i poruka vec samo informaciju koliko ste neiskoriscenih besplatnih min/sms preneli iz prethodnog meseca.
Mala napomena, servis je nov i prvih dana su moguce nepravilnosti u radu pa Vas molimo za malo strpljenja.
djuice user permanently deactivated.
-
- Entuzijasta
- Postovi: 220
- Pridružio se: Sre, 16. Avg 2006. 00:59
- MB maneken
- Banned
- Postovi: 619
- Pridružio se: Čet, 16. Jun 2005. 16:07
koji bi drugi tip koda mogao biti
razlikuju se servisi jer je telenor iskoristio ussd i za postpaid
dok je kod mts provera stanja i zaduzenje preko sms-a
ali ne vidim razliku, sve i kada krene cele usluga ipak je to provera ko i svaka druga
s tim sto kasni jedno 4 i kusur godina a imajuci u vidu da je mobtel/telenor
imao pocetnu prednost od nekoliko godina, onda i vise
ko zna, mozda ce sad i za ovo da krene bilbord kampanja
Remember, remember
The 5th of November
The 5th of November
- MB maneken
- Banned
- Postovi: 619
- Pridružio se: Čet, 16. Jun 2005. 16:07
djuice napisao:Informacioni sistem.
Dok vi izadjete u susret zeljama korisnika a konkretno za ovu proveru vam korisnici kukaju godinama oni svi preci na konkurenciju. Nece korisnik da bude magarac koji ce da lipse do zelene trave.
Budi te brzi sa inovacijma i izlazite u susret zeljema korisnika. Ne znam ni sto vam korisnici trpe ono pljackanje kada nazovu 0639863 to je svuda u svetu besplatno tako da bi ipak malo vise trebali da pratite trendove.
Sta vam vredi FLEKSI, PONESI i ZA UVO ZADENI i sl. paketi kada korisnici ne mogu kontroslisu svoju potrosnju, jel kada ima Telenor karticu jedino jos da nosi papir i olovku i zapisuje kako bi imao uvid u svoje troskove.
pitanje
zasto na portalu moj telenor nije moguce slati poruke na 061 brojeve
i zasto je svuda gde je to bitno, npr kome se mogu slati poruke koje se kupe kao dodatak
napisano "U okviru tarifnog dodatka "Dodaj SMS" uključen je samo SMS saobraćaj prema mrežama: 062, 063, 064 i 065 (ne uključuje posebne brojeve i međunarodni saobraćaj). "
negde se tu vip izgubio ili sta...
ili je ovo mozda za webcrew telenorovog sajta
zasto na portalu moj telenor nije moguce slati poruke na 061 brojeve
i zasto je svuda gde je to bitno, npr kome se mogu slati poruke koje se kupe kao dodatak
napisano "U okviru tarifnog dodatka "Dodaj SMS" uključen je samo SMS saobraćaj prema mrežama: 062, 063, 064 i 065 (ne uključuje posebne brojeve i međunarodni saobraćaj). "
negde se tu vip izgubio ili sta...
ili je ovo mozda za webcrew telenorovog sajta
Remember, remember
The 5th of November
The 5th of November
Telenor uvodi mobilni mejl
Kompanija Telenor Srbija uvela je novu uslugu – “mobilni mejl”, namenjenu prvenstveno poslovnim korisnicima.
Promotivni period, za korisnike koji počnu korišćenje usluge do 30. septembra, trajaće do 31. oktobra
U saopštenju Telenora navodi se da nova usluga omogućuje korisnicima da na svom telefonu direktno pristupe i upravljaju elektronskom poštom, kalendarom i imenikom.
Za korišćenje usluge, potrebno je instalirati softver koji se može preuzeti sa Telenorovog sajta. Program je kompatibilan sa svim programima za prijem elektronske pošte, navodi se u saopštenju.
U promotivnom periodu korisnici će besplatno koristiti sofver uz 20 megabajta besplatnog GPRS saobraćaja. Nakon toga, mesečna pretplata iznosiće 700 dinara, a u nju će biti uključeno i 20 megabajta prenosa podataka.
Kompanija Telenor Srbija uvela je novu uslugu – “mobilni mejl”, namenjenu prvenstveno poslovnim korisnicima.
Promotivni period, za korisnike koji počnu korišćenje usluge do 30. septembra, trajaće do 31. oktobra
U saopštenju Telenora navodi se da nova usluga omogućuje korisnicima da na svom telefonu direktno pristupe i upravljaju elektronskom poštom, kalendarom i imenikom.
Za korišćenje usluge, potrebno je instalirati softver koji se može preuzeti sa Telenorovog sajta. Program je kompatibilan sa svim programima za prijem elektronske pošte, navodi se u saopštenju.
U promotivnom periodu korisnici će besplatno koristiti sofver uz 20 megabajta besplatnog GPRS saobraćaja. Nakon toga, mesečna pretplata iznosiće 700 dinara, a u nju će biti uključeno i 20 megabajta prenosa podataka.
Akcija
12 modela - Sjajne cene
Od 03. avgusta do 7. septembra.
U toku je veliko letnje sniženje za 6 sjajnih mobilnih telefona, a još 15 modela je dostupno u okviru Džinovske ponude i za njih važi akcija recikliranja uz popust od 1500 dinara!
Telefoni su dostupni uz nove postpaid tarifne pakete Prenesi i Fleksi. Cene su prikazane u dinarima sa PDV-om.
Veliki letnji popust važi i za pravna lica. Jednostavno posetite Telenor prodavnicu , pozovite Call centar 063/9863 ili se obratite svom biznis savetniku.
U svim Telenor prodavnicama,
Od 8 do 20h svakog radnog dana.
http://www.telenor.co.yu/?section=private&page=3704
12 modela - Sjajne cene
Od 03. avgusta do 7. septembra.
U toku je veliko letnje sniženje za 6 sjajnih mobilnih telefona, a još 15 modela je dostupno u okviru Džinovske ponude i za njih važi akcija recikliranja uz popust od 1500 dinara!
Telefoni su dostupni uz nove postpaid tarifne pakete Prenesi i Fleksi. Cene su prikazane u dinarima sa PDV-om.
Veliki letnji popust važi i za pravna lica. Jednostavno posetite Telenor prodavnicu , pozovite Call centar 063/9863 ili se obratite svom biznis savetniku.
U svim Telenor prodavnicama,
Od 8 do 20h svakog radnog dana.
http://www.telenor.co.yu/?section=private&page=3704
djuice user permanently deactivated.
Novi paketi za poslovne korisnike
25. septembar 2007. – Mesečna pretplata niža od 50 dinara, raznovrstan izbor i puna kontrola mesečne potrošnje, i besplatni razgovori u okviru firme već za grupu od petoro zaposlenih pogodnosti su koje donose nova tri tarifna paketa za Telenorove poslovne korisnike.
U okviru paketa Biznis start, jedinstvenog na našem tržištu, mesečna pretplata je samo 49 dinara. Cena razgovora je 3,9 dinara po minuti u okviru Telenorove mreže, 6,9 dinara po minuti u nacionalnom saobraćaju, i 2,5 dinara za SMS poruku, a uspostavljanje veze je 1,9 dinara. Razgovor se tarifira po sekundi, a visina računa zavisi isključivo od ostvarenog saobraćaja.
Tarifni paket Biznis fleksi korisniku nudi izbor minimalne mesečne potrošnje od 500, 1000, 2000 ili 4000 dinara, uz cenu minuta od 0,5 dinara naviše. Pored razgovora u domaćem i internacionalnom saobraćaju, u minimalnu mesečnu potrošnju uključene su i SMS poruke i GPRS saobraćaj. Saobraćaj ostvaren u romingu obračunava se posebno.
Paket Besplatno za tim, u okviru kojeg su razgovori među članovima grupe besplatni, sada je naraspolaganju i timovima od samo pet članova.
Cene ne uključuju PDV.
Sve detaljne informacije o novim paketima dostupne su ovde.
25. septembar 2007. – Mesečna pretplata niža od 50 dinara, raznovrstan izbor i puna kontrola mesečne potrošnje, i besplatni razgovori u okviru firme već za grupu od petoro zaposlenih pogodnosti su koje donose nova tri tarifna paketa za Telenorove poslovne korisnike.
U okviru paketa Biznis start, jedinstvenog na našem tržištu, mesečna pretplata je samo 49 dinara. Cena razgovora je 3,9 dinara po minuti u okviru Telenorove mreže, 6,9 dinara po minuti u nacionalnom saobraćaju, i 2,5 dinara za SMS poruku, a uspostavljanje veze je 1,9 dinara. Razgovor se tarifira po sekundi, a visina računa zavisi isključivo od ostvarenog saobraćaja.
Tarifni paket Biznis fleksi korisniku nudi izbor minimalne mesečne potrošnje od 500, 1000, 2000 ili 4000 dinara, uz cenu minuta od 0,5 dinara naviše. Pored razgovora u domaćem i internacionalnom saobraćaju, u minimalnu mesečnu potrošnju uključene su i SMS poruke i GPRS saobraćaj. Saobraćaj ostvaren u romingu obračunava se posebno.
Paket Besplatno za tim, u okviru kojeg su razgovori među članovima grupe besplatni, sada je naraspolaganju i timovima od samo pet članova.
Cene ne uključuju PDV.
Sve detaljne informacije o novim paketima dostupne su ovde.
djuice user permanently deactivated.