Stranica 1 od 1
Telenor "Uradi sam"
Poslato: Čet, 08. Nov 2007. 23:46
od djuice
Telenor je omogućio svojim korisnicima da sami vode brigu o svom računu i o uslugama koje koriste. Takođe, korisnici su u mogućnosti da reše svoje zahteve i pronađu odgovore na pitanja samostalno, bez pomoći operatera ili asistencije korisničkog servisa.
http://www.telenor.co.yu/?section=private&page=4119
Poslato: Pet, 09. Nov 2007. 00:08
od Lobachewsky
Meni se ovakve sitnice svidjaju kod Telenora ...

Poslato: Uto, 20. Nov 2007. 23:27
od djuice
Ukoliko postoje nejasnoce oko pojedinih stavki u Vasem racunu...
"
Vaš račun
Ovde možete da pogledate primer mesečnog računa sa objašnjenjem svake stavke.
Da bi ste bili u mogućnosti da pregledate primer računa neophodno je da imate instaliran Adobe Flash Player. "
http://www.telenor.co.yu/?section=private&page=4184
Poslato: Sre, 21. Nov 2007. 08:29
od vlada1970
Da pohvalim i ja ovaj potez . Izgleda mi vrlo jasno i mislim da ce mnogi koji trebaju dodatne informacije , moci ovde da se informisu bez zvanja call centra

Poslato: Sre, 21. Nov 2007. 19:04
od hunter
Super je ovo. Ja volim kad mogu da odem na sajt i sam odradim sta mi treba, umesto da zovem...
Samo jos da uvedu da mogu da platim racun karticom (isto kao sto moze da se kupi telefon)...
Poslato: Čet, 22. Nov 2007. 02:51
od Stoned Ryder
hunter napisao:Samo jos da uvedu da mogu da platim racun karticom (isto kao sto moze da se kupi telefon)...
To može da se uradi i bez uvođenja ikakve dodatne usluge: jednostavnim korišćenjem e-bankinga preko Vaše banke.

Poslato: Čet, 22. Nov 2007. 06:47
od skeptichni chicha
vlada1970 napisao:Da pohvalim i ja ovaj potez .
He he potez,
"pitanja i odgovori" su nekakav mlak FAQ na kome i nema nekih bitnih informacija a jako mi se svidja mogucnost da nekome sa par klikova i jos malo kliktanja posaljem brdo instalacionih poruka koje mu ni najmanje ne trebaju
Alo ljudi ovo je zemlja SRB ko jos ovde informacije trazi na sajtu sem posetioca ovog foruma i njima (nama) slicnih a i lepse je pricati sa operaterkom i jos zamisljati neku bujnu plavusu pa makar to kostalo kao sto kosta

slanje nezeljenih poruka u cik zore da ne pominjem (been there done that)
Poslato: Čet, 22. Nov 2007. 07:35
od djuice
Tek je pocetak, FAQ ce se prosirivati i biti bolji, konkretno pitanje mozes i sam poslati, preko opcije Pitajte Telenor. Sve sugestije, predlozi ili kritike su dobrodosle.

Poslato: Sre, 30. Jan 2008. 04:21
od djuice
Ukoliko su Vam potrebni dodatni odgovori o pojedinacnim uslugama mozete ih potraziti ih u okviru "Uradi sam" centra.
Primer:
2. Da li u okviru post paid sistema mogu da proverim koliko mi je ostalo besplatnih minuta i poruka?
Trenutno ne postoji mogucnost provere preostalih besplatnih minuta i SMS poruka. Telenor planira uvodjenje ove usluge od avgusta meseca 2008. godine.
http://www.telenor.co.yu/?section=private&page=4124
Poslato: Sre, 30. Jan 2008. 05:37
od miodrage
Buahahahhaha, od avgusta meseca, pa daj ovo je smesno. Sta ih kosta da uvedu odmah? Em bi time pobrali bonus kod korisnika, em bi privukli nove... ali sta ces, ljudi koji vode kompanije u ovoj zemlji se ponasaju toliko iracionalno da je to zastrasujuce. Zato i jesmo u govnima kakvim jesmo. Jer ne vode mamlazi samo kompanije nego i celu drzavu.
Odoh u debeli off, ali sta da radim.
Poslato: Sre, 30. Jan 2008. 06:13
od djuice
Implementacije novih billing sistema mogu trajati i po nekoliko godina, jer je to vrlo zahtevan i ozbiljan posao. Uz to, sve mora proci potpuno neprimetno za korisnika.
S obzirom da je rec o najsavremenijem sistemu, vredi se strpiti jos malo...
Vise informacija:
http://www.lhsgroup.com
Poslato: Sre, 30. Jan 2008. 07:20
od LittlePrince
Nije problem sto im treba toliko dugo da uvedu neku uslugu vec sto recimo konkretno ovu uslugu nisu vec uveli.
Poslato: Sre, 30. Jan 2008. 07:58
od vlada1970
djuice napisao:S obzirom da je rec o najsavremenijem sistemu, vredi se strpiti jos malo...
Aman djuice , pa jel stvarno mislite da cemo pasti na te price ?
Nisam spadalo i zakeralo totalno i veruj mi znam da kazem kad je nesto dobro uradjeno i ovo kazem da ne bi ispalo da samo nesto prebacujem . Na kraju krajeva , Telenor ne bi ni smeo da se ljuti na kritike koje su tu da bi usluga bila bolja ako hocete da slusate .
Ali moram stvarno sada da kazem Telenoru da nas zeza i to u sred mozga . Izvinite na recima ovakvim ali ne znam kako drugacije da se izrazim .
Elem , ima vec koliko meseci kako pishem ovde da ne mogu da poverujem da Telenor hoce da postane lider kod nas ( ja bih to i voleo inace , jer to znaci da je usluga vrh ) , a da nece da uvede stvar koja postoji na zapadu vec 10 godina ako ne i vishe . A to je , da u post paidu moze covek posle svakog razgovora , sms-a ili koriscenja gprs-a , da vidi momentalno koliko je potrosio ? I pitao licno u korisnickom servisu i ko zna gde i uvek odgovor da je to do sistema , i na kraju odustanem od post paida jer mi je muka da sam preracunavam .
I onda cujem ovakav odgovor tvoj ili Vas ( izvini , ja sam preshao na ti ) , da moramo da se strpimo jer implementacija biling sistema ide polako . Aman Telenore , pa zar ti je 10 godina ( tj. godinu , a pre Mobtelu ) da se setite da to uvedete ? Znaci , i ovo sto sam napisao , a tu spada i ovo za besplatne poruke i minute .
Pa zar Telenore mislis da smo svi bez mozga da to ne vidimo , da ti Telenore drzanje post paid korisnika u neznanju odgovara u stvari i da zato otezete do krajnosti uvodjenje te opcije .
Nismo svi bezmozgovici Telenore , to ti je valjda jasno do sada . Nego to jos moze da vam prodje u Srbiji i "hajde jos i mi malo da se ovajdimo kad "glupi" Srbi ne znaju na sta je normalan svet navikao josh od pocetka uvodjenja mobilne telefonije" .

Poslato: Sre, 30. Jan 2008. 15:39
od gargamel4
Slažem se s Vladom, samo bih jednu sitnicu dodao. Ako će da radi kako treba onda i uredu da se sačeka koliko god, a ako će da radi kao na MTSu, onda nemojte ni da skupljate lovu za farbu da ne bude da ste džaba krečili.

Poslato: Pet, 01. Feb 2008. 04:51
od skeptichni chicha
vlada1970 napisao:
.... da u post paidu moze covek posle svakog razgovora , sms-a ili koriscenja gprs-a , da vidi momentalno koliko je potrosio ? I pitao licno u korisnickom servisu i ko zna gde i uvek odgovor da je to do sistema , i na kraju odustanem od post paida jer mi je muka da sam preracunavam .
Pa pazi smisao pripejda i jeste da to možeš da radiš postpejd bi trebao da bude jeftiniji mada se razlike polako brišu...
Što se poređenjna nas tj zemlje SRB i zapada tiče na to zaboravi sve dok ne budemo imali primanja bar na nivou tog istog zapada pa budemo trošili koliko se i tamo troši itd itd mislimd a ovo već i vrapci znaju..... A čak i tada opet nećemo moći da se merimo sa Velikima već samo sa malim zemljama zapada prosto i ako budemo jednog dana normalni i dalje ćemo biti mali i smislu veličine tržišta.....
Sa druge strane Telenor stvarno još uvek nije imao nešto previše vremena, Mislim OK mogli su su da odrade neke stvari ali mislim da sam čak i ovde pomenuo da jedno dve godine ne očekujem ništa drastično ni od njih ni od Vipa, a promena biling sitema je drastična da ne može biti drastičnija kada je operater u pitanju
(A što li ja stalno branim Telekom

)