Stranica 1 od 1

Portal "Moj Telenor" - Novosti

Poslato: Pet, 30. Nov 2007. 06:33
od djuice
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
U produkciju je pustena nova verzija portala Moj Telenor sa sledecim unapredjenjima:

slanje mesecnog racuna na proizvoljan mail

izmenjen prikaz specifikacije

slanje specifikacije na proizvoljan mail

preuzimanje specifikacije u Excel formatu

aktivacija usluga - promena adrese za dostavu racuna (za postpaid)

zastita od iskljucenja (za postpaid)

ukljucenje nakon iskljucenja (za postpaid)

slanje zahteva za prelazak na postpejd (za prepaid)

++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Pozdrav.

:)

Poslato: Sre, 25. Jun 2008. 01:06
od evolution
Od danas, svoj pre paid broj mozete registrovati i putem Portala Moj Telenor, i Telenor WAP portala. Registracija je besplatna.
:wink:

Poslato: Sre, 25. Jun 2008. 03:34
od IDzO
Sta se dobija registracijom ? :)

Poslato: Sre, 25. Jun 2008. 03:44
od cale
Ne treba ti korisnicki servis za bilo kakve izmene,sve radis on-line,bez zvanja operatera.E-mail,specifikacija,WEB2SMS,konfiguracije i ostali servisi itd... 8)

Poslato: Sre, 25. Jun 2008. 06:52
od mdenic85
Ovo je super. Jel moze da se uradi preregistracija?
(ako je broj vec registrovan na nekog drugog)

Poslato: Sre, 25. Jun 2008. 16:04
od evolution
U slucaju preregistracije, potreban je dolazak u Telenor Prodavnicu.

Preregistracija je u suštini isto što i registracija, a označava registrovanje izmenjenih ličnih podataka o postojećem korisniku, odnosno registrovanje podataka o novom korisniku. Preregistracija se vrši za sve pre paid brojeve, a obavlja se uz lično prisustvo i starog i novog vlasnika. Novi vlasnik se registruje na osnovu važeće procedure, a stari vlasnik, uz podnošenje ličnih dokumenata na uvid, potvrđuje da se preregistracija obavlja uz njegovo odobrenje.

Preregistracija se može izvršiti nakon isteka roka od najmanje 30 dana od dana registracije.

Poslato: Sre, 25. Jun 2008. 17:20
od mp3mp3
djuice@rs dobijaju li registrovani korisnici jos nesto u odnosu na neregistrovane osim cinjenice da mogu da obnove izgubljeni broj?
I ako dobijaju, sta dobijaju?

Mada ja mislim jedno veliko nista... :wacko:

Poslato: Sre, 25. Jun 2008. 17:42
od evolution
Registracija nije obavezna, ali daje Vam mogućnosti da zamenite izgubljenu, ostecenu ili ukradenu SIM karticu (i pri tom zadrzite svoj broj telefona), kao i dobijanje besplatne specifikacije (listing) poziva za bilo koji mesec u predhodnih godinu dana.

Detaljnije: http://www.telenor.rs/?section=private&page=4124

Pogodnosti za registrovane korisnike ce vremenom rasti.

Ankete

Poslato: Sre, 28. Jan 2009. 19:51
od evolution
Na Portalu Moj Telenor, u delu Korisnički Servis mozete pronaći opciju Ankete.

Ankete su jedan od načina da Telenorov tim sagleda potrebe svojih korisnika i izmeri nivo njihovog zadovoljstva aktuelnim uslugama i tarifnom politikom. Molimo vas, da učešćem u našim anketama, pomognete da kreiramo što kvalitetniju ponudu i ispravimo nedostatke u pogledu kvaliteta pruženih usluga.

https://www.telenor.rs/portal

Poslato: Čet, 29. Jan 2009. 04:10
od Akki
ovo može i u telenor novosti da se stavi... nema potrebe obnavljati temu koja nije aktivna duže od 6 meseci...

lock :wink: