Stranica 1 od 1
Promena paketa bez znanja vlasnika broja? (Telenor)
Poslato: Ned, 09. Dec 2007. 06:04
od madness99
Ovako da krenem redom
Pre nekih 5-10 dana je city express doneo od Telenora ugovor da se potpise na 24 meseca u kom moj broj prelazi iz tarife PRO 400 u Biznis FLeksi 1000 + 300 dinara poklona i cale prelazi iz Fleksi 500 ( iako su racunu mnogo vecii ) u Fleksi 2000 + 600 dinara poklona.Cale to nije potpisao niti sta,stavio ugovor u fioku i prosli danas stize na moj mob Vas zahtev je realizovan i na njegov ista poruka.Ja nazovem Call Centar i pitam sta je realizovano i devojka veoma ljubazno objasni da je paket prebacen na Fleksi ... E sad ono sto mene interesuje kako je to moguce da bez potpisa i pecata to promenjeno?
Hvala unapred
Poslato: Ned, 09. Dec 2007. 06:14
od Azimuth
To ti je isto ono kao sto je bilo sa mt:s-om i pri pejd paketima, ne mogu vise ni da ih pohvatam. Al bilo je isto tako nesto, nebitno koji si paket i oni te prebace na toki ili kako se vec zove gde je naravno minut skuplji i sl. Zemlja Srbija, sta reci.. Kaubojstina.. Moguce je jedino da se ukidaju ti PRO paketi i da sve prebacuju na Flexi al naravno proporcijalno moraju i one koji su na Flexi da mrdnu negde a gde ce nego tamo gde je pretplata veca.. Tuga jbt..
Poslato: Ned, 09. Dec 2007. 06:28
od madness99
pa cuj ok to za preipad al ipak se ovde radi o firmi i postpaid-u,valjda bi trebalo da se zna neki red ako sam ja uzeo npr PRO400 on meni mora to da dozvoli da koristim iako je ukinuto zar ne?
Poslato: Ned, 09. Dec 2007. 06:32
od Azimuth
Ostave oni stare pakete iako su ukinuti tj. ukinuti su u smislu da novi korisnici ne mogu njih da uzimaju. I posle nekog vremena izgleda da ih gase.. nemam pojma, to ces morati njih da pitas. Ali mi ovo deluje kao jedini razlog, ne znam sta su mogli jos da smisle..
Poslato: Ned, 09. Dec 2007. 06:36
od madness99
Ajd ok to za mene al sto caletu promenise on je bas na novom paketu :S mislim stvarno su me razoracali caleta nagovaram da ih tuzi,al nece

Inace od sada dobijaju od mene svugde los glas i pljuvanje jer je ovo drsko i bezobrazno.Toliko o profesionalsti i svemu!

Poslato: Ned, 09. Dec 2007. 17:14
od djuice
Niko u Telenoru
nema ovlascenje da menja korisnikov tarifni paket bez njegovog zahteva. Zato bi bilo najbolje da pozoves Call Centar, svratis u poslovnicu ili posaljes zahtev sa portala i obrazlozis problem kao sto si i ovde. Siguran sam da postoji razumno objasnjenje. Obavesti nas o ishodu.
Pozdrav.

Poslato: Ned, 09. Dec 2007. 17:21
od madness99
Hocu naravno obavestiti o ishodu,a cale ce poslati zvanican dopis memorandum i kako vec to ide.Bas me interesuje kako se ovo desilo :S
Poslato: Pon, 10. Dec 2007. 15:13
od MB maneken
Azimuth napisao:To ti je isto ono kao sto je bilo sa mt:s-om i pri pejd paketimat..
Nije isto, to je bilo zato sto su neki paketi ukinuti a ovde postoje i dalje taj paket a i ovo je postpaid - velika je razlika u cifri.
@madness99
Nego lepo ti da odes u njihovu poslovnicu i trazis info na osnovu cega su oni tebi promenili paket tj. u aplikaciji se tacno vidi: koji sluzbenik, u koje vreme i na osnovu cega je to uradio.
Mozda ti iz "city express-a", imaju procenat ako nekoga "prevare" da predje na drugi paket?
Poslato: Sre, 26. Dec 2007. 19:44
od madness99
Ovako nisam javljao sta je bilo,cale bio u Sloveniji pa nije poslao dopis.Pred odlazak je zvao Telenor call centar i receno mu je da je potpisao ugovor

Kada je on pitao jel mozete da Vi da mi posaljete kopiju tog ugovora i da vidim moj pecat,ovaj iz call centra je odgovorio pa ugovor ste potpisali kada ste primili posiljku od City Express-a

A da bi ista ucinili morate da posaljete memorandum.Evo poslat je memorandum u ponedeljak i nema jos odgovora,tako da ako sutra ne stigne poslacu pitanje da raskinem ugovore i sve i ako na to ne odgovre prelazim na VIP

Poslato: Sre, 26. Dec 2007. 19:51
od MB maneken
madness99 napisao:kopiju tog ugovora i da vidim moj pecat
Na kraju ce po njima da ispadne da je sin potpisao i udario pecat greskom

.
Poslato: Sre, 26. Dec 2007. 20:08
od madness99
a da bude zesce taj dan se bas cale nasao tu i primio paket

Al dobro jako sam se razocarao,bar sam mislio stranci pa ce biti bolje od ovih nasih susa medjutim pohlepa ...
Poslato: Sre, 26. Dec 2007. 23:33
od miodrage
madness99, ma koji crni stranci;
sta je Vama svima ljudi? Pa ko radi u Telenoru u nashoj zemlji, Srbi ili Norvezani? Ciji je mentalitet: srpski ili norveski? Pa i oni su samo Srbi, i ponasaju se i rade kako se radi u zemlji Srbiji. St aje tu tako neobicno?
'Ajmo sada lepo, akcija kupujmo domace, manimo se Norveske i Austrije, imamo mi nashu srpsku firmu, u suvlasnistvu nekih Grka, ali oni su nasha pravoslavna braca...
Poslato: Uto, 01. Jan 2008. 01:47
od madness99
u svakom slucaju pre neki dan odem do mt:s predstavnistva u Sapcu i mogu velika ne profesionalnost i ne ljubaznost,na kraju nisam sklopio ugovor.Telenor je u petak zvao caleta i kao ako primis paket odmah potpisujes ugovor itd bilo rasprave i na kraju je cale rekao evo sada cu vam poslati faxom zahtev za raskid svih ugovora itd nasta je ova "teta" iz Telenora odmah rekla vraticemo pakete na prethodne

Poslato: Uto, 01. Jan 2008. 04:10
od Masterokrata
Moje matorce su prvo zvali na fixni i kao "posto trosite vise od bla bla dinara mi smatramo da bi vasim potrebama vise odgovarao paket fleksi 500 i fleksi 1000..." Keva je potvrdila da moze promena tarifnog paketa i oni su posle par dana poslali nekom kurirskom sluzbom ugovor koji treba potpisati i ispecatirati, jedan primerak se vraca u Telenor a drugi ostaje kod korisnika paketa, ali ne treba nista da cudi kod ovih velikih firmi, njima se bezobrazluk tolerise

Poslato: Čet, 03. Jan 2008. 02:45
od MB maneken
Masterokrata napisao:vasim potrebama vise odgovarao paket fleksi 500 i fleksi 1000...
Nisu Norvezani ovde dosli da budu socijalna ustanova nego da uzmu sto vise para, tj. gledaju ne paket koji tebi odgovara, nego ti nude paket gde ce vise para da ti uzmu.
Poslato: Sre, 09. Jan 2008. 08:51
od Krile007
Drago mi je da ste dobili vase stare pakete.
Ja imam jedan 063 pre paid broj na jedna cena tarifi, koju koristim samo zato sto ima za nekih 150 dinara ceo mesec da se prica neograniceno na jedan broj koji ti odredis ( omiljeni broj ), i posto te tarife vise nema u prodaji, pa niko ni ne moze da se prebaci na nju, bojao sam se da ce me prebaciti na neku obicnu, novu, ali srecom nisu.
PS. Ali zato su pre neki dan ogranicili na 1000 minuta mesecno, sto nije bas toliko strasno, ali su mi zato rekli da ne smem ni na jednu tarifu da predjem jer necu moci da vratim na "jednu cenu".
Zato se moj drug zajebao pa presao na poruke, ha ha
Poslato: Sre, 16. Jan 2008. 08:39
od Minus
Krile007 napisao:PS. Ali zato su pre neki dan ogranicili na 1000 minuta mesecno, sto nije bas toliko strasno, ali su mi zato rekli da ne smem ni na jednu tarifu da predjem jer necu moci da vratim na "jednu cenu".
Zato se moj drug zajebao pa presao na poruke, ha ha
Ovo sto kazes apsolutno nije tacno ti imas izbor izmedju tri paketa na koja mozes d ase prebacis kada koristis omiljeni broj. Jedna cena, Vise price, Moje vreme. Ti i tvoj drug mozete neograniceno puta da menjate tarife na pre paidu...
Poslato: Sub, 19. Jan 2008. 06:16
od Symbian_OS
Ma dajte ljudi molim vas... Svako zna za te ekonomske prevare. Da je ovde sve legalno operateri bi se poredili samo po tome ko ima jache i bolje predajnike... Dalje telefoni kupljeni preko mreza su takodje krsh... Kodiranje telefona oshtecuje softver i to je chinjenica. Josh o Dekodiranju da ne pricham, prodavnice su pune takvih. Lichno sam chitao u jednom chasopisu u vodichu za kupovinu mobilnih telefona... Operateri: -Radimo sve a vi dobijate-. Shta bre dobijam? Da oni rade neshto meni u korist, ne bi ni postojali... Iznervirao sam se...

Ako se operateri nisu usmeno dogovorili o saradnji tj, dranju potroshacha onda ovo nije Srbija i onda smo napokon pocheli da se razvijamo u normalnu zemlju. Pozdrav od iznerviranog...