Stranica 1 od 1

Sluzba reklamacija Telenora

Poslato: Ned, 07. Sep 2008. 16:10
od evolution
Kako bi izbegli teme tipa "neko me uznemirava", "telefon mi je jos u servisu", "racun mi nije u redu", "ova usluga mi ne radi" i slicno, na raspolaganju Vam je Sluzba reklamacija Kompanije Telenor koja Vam moze pomoci u najefikasnijem resavanju Vaseg zahteva ili problema.

Ukoliko imate problem sa:

- Uznemiravanjem
- Racunom/Potrosnjom
- Mrezom
- Roamingom
- Telefonskim aparatom
- Funkcionalnoscu dodatnih usluga/servisa

ili problem koji ne pripada bilo kojoj od navedenih kategorija, a tice se Vaseg koriscenja usluga Telenor mreze, sa sledece stranice mozete na najprecizniji nacin poslati poruku sa opisom Vaseg problema, koji ce u posebnoj formi biti prosledjen na obradu Sluzbi reklamacija i biti resen u najkracem mogucem roku. Nacin na koji zelite da Vam se dostavi odgovor na Vasu reklamaciju/primedbu birate sami.

Služba reklamacija: http://www.telenor.rs/?section=about&page=5844

Poslato: Ned, 07. Sep 2008. 17:17
od djolex
Jupi jupi jej !!! Sad ako me neko uznemirava ili ako mi nešto zezne kojim slučajem, mogu to i preko neta :roll:

:) :) :)

Poslato: Pon, 08. Sep 2008. 01:53
od sigi
da jupijej je do j..a meni i tebi i svima koji imaju net i pod uslovom da ga znaju koristiti a sta da rade stotine hiljada koji nemaju imoraju i da trpe deracinu zvanu naplata KK :angry: :x sve ce da se odreknu ali toga nikada nece znaci karicev naplatni sistem usluga nikad nece biti iskorenjen jednostavno ste neporavljivi nevredi vam divaniti i to je to

Poslato: Pon, 08. Sep 2008. 03:43
od mp3mp3
Bolje bi bilo telenoru da su pozivi ka call centru besplatni pa da ne moraju da rade preko neta...
Tada ne bi imalo smisla raditi preko neta a ovako 10 din poziv :uhuh:

Poslato: Uto, 23. Sep 2008. 18:39
od evolution
Reklamacije je od sada moguce uputiti jos jednostavnije, i to preko Portala Moj Telenor odabirom linka "Reklamacije" u delu "Korisnicki servis".

Poslato: Uto, 23. Sep 2008. 19:09
od madness99
dzabe vam sve ovo,uradio sam i preko neta i poslao faxom jos pre 15 dana i niko ne odgvoara a dugogodisnji sma korisnik.Samo cu reci ocajni ste i jadni postali i velika je ne ljubaznost na call centru! :x

Poslato: Sre, 24. Sep 2008. 02:14
od Owim
Takođe nisam dobio odgovoro na reklamaciju upućenu putem ove Forme pre više od 2 sedmice! :x

Na standardne poruke sa Portala odgovaraju obično za 3 dana.

Poslato: Sre, 24. Sep 2008. 02:52
od madness99
meni ne pada na pamet da platim racun pa cu bas da vidim kako ce da se zavrsi :)

Poslato: Sre, 24. Sep 2008. 03:30
od AquaZX
Pa zavrsice se tako sto ce ti iskljuciti broj :|


A ovaj djuice, glasnogovornik Telenora, se nikad ne javlja kada nesto ne funkcionise.

Pobegne u misju rupu :P Dakle, cist spamer :chytry:

Poslato: Sre, 24. Sep 2008. 16:29
od Aleksaboy
Da Telenor obavlja svoj posao kako treba ovakvi servisi i sluzbe ne bi bili potrebni. Ali posto to nije slucaj, onda je potreban Call centar, servis za reklamacije preko interneta, portal Moj Telenor itd. Reklamacije na sto mesta i sto nacina. Stvarno pohvalno nema sta... :x
Umesto da se trude da budu sto bolji i da im se reklamacije ne upucuju, oni otvaraju sto servisa i sluzbi namenski za to. I umesto da snize cene usluga, oni nam se reklamiraju kao sponzori ovih i onih desavanja od cega korisnici nemaju nikakve koristi. Lepo je to sto su sponzorisali nas Olimpijski tim ali sta je to mene, kao korisnika, briga za to. Ja od toga nemam nikakvih koristi, vec samo mogucu stetu.

Poslato: Sre, 24. Sep 2008. 19:25
od madness99
neka iskljuce to bih i voleo al evo danas su se javili itd i skinuli su racun za 2k

Poslato: Sre, 24. Sep 2008. 20:52
od monk
Samim tim sto su pokrenuli taj servis priznali su da imaju mnogo reklamacija koje im ''blokiraju'' rad korisnickog servisa! Jos se time i hvale!!! STRASNO! :x :x :x