Moje iskustvo?
Eto, mogu samo da kazem da sam toliko sokirana onim sto mi se sada desilo da sam pristupila ovom sajtu da bih podelila svoju frustraciju.
Operaterka na 9868 mi je pre pola sata spustila slusalicu nakon rasprave.
Naime, broj telefona koji koristim je registrovan na firmu u kojoj radim.
Pre 6 dana (citaj utorak, 11. avgust) im je poslat zahtev faxom za aktivaciju MMS-a/GPRS-a za 2 broja telefona, od kojih jedan ja koristim. Informacije o tome kako se to radi smo dobili na broju 9863, receno je da treba poslati fax sa memorandumom firme gde se zahteva aktivacija toga i toga za te i te brojeve. Takodje, na istom broju nam je receno da ce sve biti aktivirano nakon 24h.
24h je proslo.
Skoro 48h je proslo, da bi nakon toga zvali 9863 gde nam je receno da je za aktivaciju potrebno 72h, a ne 24h.

Oni su nas onda obavestili da je broj 9868 'zaduzen' za pravna lica. Tada sam nazvala 9868 gde su rekli da je za aktivaciju potrebno od 3-5 dana. Navodno, procesuiraju mnogo zahteva, tako da im je potrebno cak i vise od onih 72h.
Danas je ponedeljak.. Dakle proslo je i vise od tih 3-5 dana.
I tako sam ja nazvala 9868, jer mi je zaista vise bilo nejasno zasto poruke sa konfiguracijom jos uvek nisu stigle.
Kao prvo, rekla sam zeni da je proslo 6 dana, da je zahtev poslat u utorak i da poruka jos nema, na sta je ona mene pitala koji je tad bio datum. Moj odgovor je bio da ne znam ni koji je danas datum, a jos manje koji je bio u utorak, takodje sam pitala da li je moguce da ne moze da pogleda u kalendar i vidi sama. Ona to nije uradila, vec sam ja otisla do prvog kalendara, pogledala i rekla joj koji je datum bio.
Tada sam vec pocela raspravu o tome da li je u redu da se za nesto za sta je prvo bilo potrebno 24h, p 72h, pa 3-5 dana, ceka i 6 dan i da poruka i dalje nema.
Tokom razgovora sam rekla da su mi na broju 9863 rekli da je za aktivaciju portebno 24h, na sta je ona odgovorila da NIJE MOGUCE DA SU MI TO REKLI, jer taj broj i nije zaduzen za pravna lica.
Nije moguce??
Pitala sam je da li ona hoce da kaze da ja lazem i izmisljam da su mi rekli nesto sto ustvari nisu?
Ona je odgovorila da ona to nije rekla.. E pa izvinite, ali meni je to zvucalo kao indirektno optuzivanje da lazem. Pogotovo nakon tolikog prolongiranja i cekanja duplo vise od onoga koliko bi trebalo.
Uz svu dalju pricu sam nekoliko puta rekla i da je operateru na 9863 napomenuto da se radi o brojevima koji se vode na firmu (znaci pravno lice), sto je on i shvatio, u suportnom ne bi dao tacna objasnjenja o proceduri zahteva.
Ona je uporno govorila kako 9863 nije zaduzen za pravna lica, na sta sam odgovarala da sam svesna toga, ali da mi JESTE RECENO DA JE POTREBNO 24h, na sta je ona mene optuzila da lazem i da nije moguce da mi je to receno.
I tako je nekoliko puta na moje vi ste mene optuzili da lazem i da nije moguce da mi je receno neso sto jeste, ona govorila da me nije optuzila i pocela sa 'ja necu tako da razgovaram'. Da bi mi na kraju na ponovljeni moj komentar vezan za to, kako ni ja necu da me neko optuzuje da lazem i izmisljam da mi je nesto receno, rekla ponovo da ona tako nece da razgovara i spustila slusalicu.
Treba li da napomenem da je u medjuvremenu rekla kako je za 1 broj aktivirala usluge (koji, pretpostavljate vec, nije moj broj sa kog sam zvala), da ce poruke stici u roku od 15ak minuta, na sta sam je ja pitala sta da nam je to trebalo hitno, rekla da ne postoje hitni zahtevi, i ja onda rekla u redu, dobro, a ona rekla nesto u smislu, ali eto ja sam sad to uradila preko reda.. Ne razumem? Ona meni cini uslugu nakon 3 dana cekanja preko odredjenih 72h i ja sad treba da budem zahvalna? Zbog? Njihove neazurnosti?
I eto.. Zar njih ne bi trebalo da uce kako da se izrazavaju? Da se izrazavaju tako da ne pogorsavaju situaciju, koja je vec losa na prvom mestu.
Ako neko vec ceka duplo preko vremena, ja ocekujem da budu u potpunosti na usluzi i da urade ono sto im je posao bez dodatnih opaski koje se mogu protumaciti na razne nacine u raznim situacijama.
Ono sto mi je jos manje jasno su njihove neusaglasene price o 24h, zatim 72h, zatim 3-5 dana, a da onda ni posle toga ne dobijes ono sto si trazio. Pa nek se dogovore aman..
Sto se mene licno tice, da su rekli da treba da se ceka 10 dana odmah, rekla bih u redu, nema problema, pa ako zavrse ranije, jos i da budem srecna i zadovoljna.
Ali evo, dobila sam spustanje slusalice od operaterke.. uz to da ja tvrdim da mi je receno nesto sto nije moguce da mi je receno.
Ah da.. i nisam dobila poruku za konfiguraciju. Osoba koja koristi drugi broj jeste.
Ugnjavih vas.. ali makar sam podelila svoju frustraciju.
Pozdrav!