Telenor prevara, aktivacija promotivnog roaminga
Poslato: Pet, 21. Avg 2009. 19:52
Letovanje sam kao i ranijih godina proveo u Crnoj Gori i kao korisnik Telenora u Srbiji tamo odabrao ProMonte (Telenor) operatera očekujući da ću kao i ranijih godina imati pristojan račun i bez ustezanja održavati poslovne kontakte. Na žalost to se ove godine nije dogodilo. Po povratku i dobijanju računa shvatio sam da sam prevaren a za vreme boravka u Telenor prodajnom centru u Čačku video i da nisam jedini jer je bilo nekoliko nas sa istim problemom.
Naime Telenor je uveo "PROMOTIVNI" roaming po ceni 14 din/min koji mora da se aktivira SMS-om ili na neki drugi način, u suprotnom iako ste u Telenor ProMonte mreži plaćate cenu kao da ste pod bilo kojim drugim operaterom.
Poštovani korisnici TELENORA prevareni smo, obmanuti i pokradeni.
1. Kakva je to promocija posle dve godine u kojima nije bilo nikakvih problema da se samo izborom operatera ostvari povlašćena cena.
2. Ostali operateri imaju u svojim mrežama (MTS, VIP) povlašćene cene bez ikakvog aktiviranja
3. Nismo obavešteni. Odgovorili su mi da sam obaveštenje dobio uz FEBRUARSKI račun. Ne znam kako ostali, ali ja ne čitam pisanije koje dobijam u dnu neke strane računa, račun samo potpisujem i ne verujem da ga ni moja sekretarica čita. I najbolje je kad nekome hoćeš da nešto naplatiš 5 puta skuplje u avgustu da ga o tome obavestiš na dnu neke strane u februaru. A SMS-om preko istog operatera mi čestitaju rođendane, obaveštavaju me o nagradnim igrama , informišu kada je poslednja epizoda serije Selo gori a baba se češlja i još bezbroj informacija dobijam koje nikada nisam zatražio i koje mi baš ne trebaju a informaciju o 5 puta većem trošku, od mog do sada jedinog mobilnog operatera nisam dobio. MOŽDA NE ZNAJU DA SU MOGLI DA MI POŠALJU SMS onda kada sam prvi put se uključio na Telenor mrežu u CG? Mada i to nisam siguran jer mi je stigao SMS u kojem su me pitali da li NE ŽELIM (!?) da primam besplatnu vremensku prognozu a "slučajno" nije stigao onaj koji me pita da li ne želim PROMOTIVNI ROAMING ili želim da minut razgovora plaćam 5 puta više.
3. Naravno da sam napisao reklamaciju i opet razočarenje, dobio sam stereotipni odgovor, očigledno već mnogo puta ponovljeno pismo, da su ONI proverili i da je potrošnja uredno obračunata a da na mojim SIM nije aktivirana pomenuta promocija i esej o tome kako su ONI omogućili promotivnu cenu i šta sam trebao da uradim da tu cenu i ostvarim. PONOVO SAM NAPISAO REKLAMACIJU.
Znam da nisam jedini koji je ovako prevaren. Javite se i vi ostali .
Ja ću raskinuti ugovor sa Telenorom ako mi ne uvaže reklamaciju. I neka mi neko pomogne: DA LI OVDE IMA ELEMENATA DA SE SUDSKIM PUTEM ZAŠTITIMO ?
Naime Telenor je uveo "PROMOTIVNI" roaming po ceni 14 din/min koji mora da se aktivira SMS-om ili na neki drugi način, u suprotnom iako ste u Telenor ProMonte mreži plaćate cenu kao da ste pod bilo kojim drugim operaterom.
Poštovani korisnici TELENORA prevareni smo, obmanuti i pokradeni.
1. Kakva je to promocija posle dve godine u kojima nije bilo nikakvih problema da se samo izborom operatera ostvari povlašćena cena.
2. Ostali operateri imaju u svojim mrežama (MTS, VIP) povlašćene cene bez ikakvog aktiviranja
3. Nismo obavešteni. Odgovorili su mi da sam obaveštenje dobio uz FEBRUARSKI račun. Ne znam kako ostali, ali ja ne čitam pisanije koje dobijam u dnu neke strane računa, račun samo potpisujem i ne verujem da ga ni moja sekretarica čita. I najbolje je kad nekome hoćeš da nešto naplatiš 5 puta skuplje u avgustu da ga o tome obavestiš na dnu neke strane u februaru. A SMS-om preko istog operatera mi čestitaju rođendane, obaveštavaju me o nagradnim igrama , informišu kada je poslednja epizoda serije Selo gori a baba se češlja i još bezbroj informacija dobijam koje nikada nisam zatražio i koje mi baš ne trebaju a informaciju o 5 puta većem trošku, od mog do sada jedinog mobilnog operatera nisam dobio. MOŽDA NE ZNAJU DA SU MOGLI DA MI POŠALJU SMS onda kada sam prvi put se uključio na Telenor mrežu u CG? Mada i to nisam siguran jer mi je stigao SMS u kojem su me pitali da li NE ŽELIM (!?) da primam besplatnu vremensku prognozu a "slučajno" nije stigao onaj koji me pita da li ne želim PROMOTIVNI ROAMING ili želim da minut razgovora plaćam 5 puta više.
3. Naravno da sam napisao reklamaciju i opet razočarenje, dobio sam stereotipni odgovor, očigledno već mnogo puta ponovljeno pismo, da su ONI proverili i da je potrošnja uredno obračunata a da na mojim SIM nije aktivirana pomenuta promocija i esej o tome kako su ONI omogućili promotivnu cenu i šta sam trebao da uradim da tu cenu i ostvarim. PONOVO SAM NAPISAO REKLAMACIJU.
Znam da nisam jedini koji je ovako prevaren. Javite se i vi ostali .
Ja ću raskinuti ugovor sa Telenorom ako mi ne uvaže reklamaciju. I neka mi neko pomogne: DA LI OVDE IMA ELEMENATA DA SE SUDSKIM PUTEM ZAŠTITIMO ?