Stranica 1 od 2
obaveštenje da je broj prebačen u VIP
Poslato: Uto, 02. Avg 2011. 19:27
od ogiana
Moja supruga je prenela svoj 064 broj u VIP i sada svi koji je zovu iz MTS mreže dobijaju obaveštenje da je broj prebačen u VIP.
Prvi put mi j bilo OK ali ljudi 10 puta dnevno dobijam takvu poruku i počinje da me iritira.
Da li ovo obaveštenje govornog automata MTS-a znači da mi nešto dodatno naplaćuju?
Da li je moguće isključiti ovo obaveštenje jer prilično iritira?
Mislim zovem nekoga da bi sa njim razgovarao i nije me briga u kojoj je mreži, ovako deluje kao da MTS želi da na neki način "žigoše" sve koji su prešli.
Poslato: Uto, 02. Avg 2011. 19:47
od mezzano
To nema veze sa mt:s-om, nego sa Vipom. Ona, od kako je prenela broj, nema vise nista sa mt:s-om. Pozovite Vipov korisnicki servis i zatrazite da vam iskljuce tu poruku.
Poslato: Uto, 02. Avg 2011. 20:48
od mb011
Moja sestra je prebacila broj iz mts u Telenor, i kada je zvala Telenor u vezi iskljucivanja te poruke, rekli su joj da to nije do njih, vec da se obrati svom starom operatoru sa zahtevom da se ta poruka iskljuci... sto i jeste logicnije, nego da je to "problem" novog operatora...
Poslato: Uto, 02. Avg 2011. 21:26
od araphel
Koliko sam ja shvatio, to je kod svakog operatera, valjda po nalogu RATELa, da se zastite korisnici koji imaju pakete sa minutima u okviru mreze, da se ne dogodi da zovu neki broj pa naprave racun ne znajuci da je broj koji zovu prenet u drugu mrezu. Tako nesto.
Poslato: Uto, 02. Avg 2011. 22:03
od mb011
tacno tako, zato i jeste to opcija koju omogucuje "stari" operator - da zastiti svoje korisnike...
Poslato: Uto, 02. Avg 2011. 23:04
od miodrage
Ja sam juce u Vipu trazio da mi se ta poruka iskljuci i oni su rekli da je sredjeno. Sad nisam pitao zenu da li je danas kada me zvala dobila to obavestenje - saznacete sutra

Poslato: Sre, 03. Avg 2011. 15:21
od bmarke
Evo i slikovitog primera
Recimo, ja sam bivši vip korisnik, koji je prešao u m:ts.
Ukoliko me zovu ortaci koji su ostali na vip-u, oni će čuti poruku da je moj broj sad u m:ts mreži.
Na taj način imaju jasan signal da će im razgovor biti drugačije tarifiran (što može da zavisi od paketa).
Ukoliko nekog od tih ortaka smara ta poruka i nije ga briga za svoju potrošnju, on može da traži od svog operatera (vip) da mu se skine ta "zaštita".
Nije moguće da da ja kao korisnik m:ts mreže tražim od svoje "bivše" mreže da se isključi ta poruka jer bi na taj način oni doveli u zabludu svoje trenutne korisnike da razgovaraju sa brojem iz iste mreže...
Poslato: Sre, 03. Avg 2011. 23:20
od mp3mp3
bmarke, isto sam i ja razmišljao, dakle operateri daju opciju korisnicima da isključe obaveštajno poruku za promenu mreže a to je pomeni skandal ! Recimo postpaid koji ima više minute u mreži ili prepaid promocije koje su inače sve za mrežu kada su razgovori u pitanju.
Mnogi mogu da dođu u zabludu, ako bih promenio mrežu lično ne bih gasio obaveštenje godinu dana zbog drugih ljudi.
Poslato: Čet, 04. Avg 2011. 09:20
od bmarke
mp3mp3,pročitaj moju poslednju rečenicu...
Ti i ne bi mogao da ugasiš obaveštenje koje čuju drugi ljudi, jer operater to ne dozvoljava.
Ti bi mogao da ugasiš obaveštenje za svoj broj,odnosno za slučajeve kad ti zoveš druge ljude koji su otišli iz tvoje mreže, jer je to tvoje lično podešavanje tj. utiče samo na tvoju potrošnju.
Poslato: Čet, 04. Avg 2011. 11:48
od mezzano
Da. Kad se malo razmisli, to je i logicno. Ja sam razumeo da on zeli da iskljuci poruku, na svom prenetom broju, koja mu kaze da je preneo broj, pa kad zove neku drugu mrezu, dobija obavestenje. A ovo je sasvim ok, da sve ljude iz mreze obavestava da je broj prenet, dok oni ne zatraze da im se to deaktivira (ako imaju paket, recimo, koji ima besplatne pozive ka svim mrezama).
Poslato: Uto, 09. Avg 2011. 21:09
od mb011
Definitivno - obavestenje iskljucuje svako za svoj broj, tj. pozivalac iskljucuje tu opciju. za mts - pozivom na 789, kod telenora poruka "Info ne" na broj 9000.
Poslato: Uto, 23. Avg 2011. 17:34
od aleksaa
Ljudi ja sam presao iz Telenora u VIP. I probao sam sa raznih telefona i sa raznih mreza da zovem svoj broj,i nekad bude obavestenje da je broj prebacen,a nekad ne,u cemu je fora!?
A niko od njih nije nista iskljucivao,zvao korisnicki servis itd...
Inace vec me nekoliko ljudi pitalo sta mi je sa telefonom,kaze nece da zvoni nego se javlja neka sekretarica i oni naravno prekinu vezu!

Poslato: Uto, 23. Avg 2011. 18:40
od gargamel4
To i mene užasno nervira ali sam od operateke iz korisničkog servisa dobio upravo tu informaciju: da će korisnici moje bivše mreže (Telenor) dobijati tu poruku da ne bi bili dovedeni u zabludu oko potrošnje minuta i da to svaki korisnik koji želi da me zove to mora sam da isključi kod svog operatera iako je paradox u toj, malo preternoj, brizi za korisnike je da su ljudi neupućeni i nervozni i ne zanima ih nikakvo sistemsko obaveštenje i ne žele ni da ga saslušaju (kao da je: "korisnik trenutno nije dostupan...." jedino moguće obaveštenje), i isto to mi govore:" na koji sad broj da te zovem, kad te zovem na 063 dobijam neko obaveštenje da ti nešto nije uredu s brojem........", "pa da si saslušala poruku saznala bi da će samo da kaže da mi je broj prenet u dugu mrežu i onda će da zvoni"

Poslato: Pon, 29. Avg 2011. 00:35
od Pera Detlic
gargamel4, hahahahahahha

Neverovatno je to sto je 'nestrpljivi pozivalac' u stvari
nestrpljivA...

Poslato: Sub, 24. Sep 2011. 12:34
od aleksaa
gargamel4 napisao: i isto to mi govore:" na koji sad broj da te zovem, kad te zovem na 063 dobijam neko obaveštenje da ti nešto nije uredu s brojem........", "
Svakodnevna pojava...
Pocinje da me bas nervira!!!

Poslato: Ned, 25. Sep 2011. 12:43
od Baraba
I mene nervira. Meni je devojka sa mts presla na vip. Koliko sam vas razumeo, sad ja zovem kori. servis mreze koju koristim (telenor) i u korisnickom cemtru u razgovovoru sa operaterom trazim da mi ugase ovo obavestenje?
Poslato: Ned, 25. Sep 2011. 19:48
od miodrage
Baraba, ukoliko si ti na Telenoru, nedces dobiti to obavestenje. Obavestenje je samo za korisnike mreze IZ koje je korisnik presao, da ne bi dosli u zabludu da zovu broj iz mreze, a koji nije vise u mrezi!
Poslato: Sub, 10. Dec 2011. 21:30
od aleksaa
Poslato: Sub, 10. Dec 2011. 22:34
od Horejšio
Ne vidim sta ocekujes da se uradi. To govorno obavestenje da je broj prenet u drugu mrezu je vrlo smisleno i ne treba ga ukidati.
Ko vam je kriv sto ste prelazili, a niste na vreme razmisljali o tome.
Poslato: Sub, 10. Dec 2011. 23:09
od Zligor
aleksaa, jedino sto mozes je da kazes ljudima da iskljuce to obavestenje, to mora svako posebno da uradi kod svog operatera, ko zeli naravno.