Stranica 1 od 1

M*B*S electr*ni*

Poslato: Uto, 05. Jan 2010. 12:59
od Alan
E ovako , kada nekome predlazete da kupi telefon kod ovlascenog distributera imajte na umu da nesto slicno moze da mu se desi...
Negde krajem maja prosle godine uzeo sam nokiu 6220c koju sam kasnije poklonio...
Pre nekog vremena poceo je malo da zeza prijem signala (telenor), (mislio sam da je telefon) i oni mi u servisu rekose dobru staru foru , da je telefon pokvasen i priloze slike i vrate mi telefon koji NE RADI A PRE "SERVISIRANJA" je radio , samo je imao los signal i jos su mi ponistili garanciju.Znaci telefon je bio za smece ali odnesem ga ja kuci i pregledam bateriju i pokaze mi 3.4V ali posto me nije mrzelo gledam ja jos bateriju i vidim spojene pinove , vratim ih nazad i telefon opet radi kao munja...
I da , ne znam da li je bilo jos ovakvih tema ali moja poenta je bila sto da dajes vise para za otprilike isto ono sto ces dobiti iako kupis na crno Posle cele ove price sa servisom u kome sam ranije kupovao telefone i opremu nisam mogao da verujem kakav su olos postali :uhuh: .Poslao sam i mail nokiji ali s' oprostenjem zabole njih i da im niko ne kupuje telefon u Srbiji.
PS: Zato mi jos nisu odgovorili na mail... ;)

Poslato: Uto, 05. Jan 2010. 13:12
od Nikola031
Alan, zavisi sve od servisa do servisa. Meni je letos na moru ispao telefon (Sony Ericsson G900i) na pločice i posle toga prestao da radi (ne može da se upali i ne daje bilo kakve znake života). I kad sam došao s' mora i doneo tel u CT, i rekao da neće da se upali (a videla su se fizička oštećenja na samom telefonu, pogotovo na poklopcu od baterije gde mi je pukla jedna žabica), primili su mi telefon na servis i rekli da će me zvati. Posle mesec dana zovu me i kažu mi da sam dobio nov telefon :blinky: :D ali sa starim poklopcem od baterije i produženom garancijom mesec dana, i evo sad taj tel radi kod mene kao zmaj, da čuknem u drvo. :)

Poslato: Uto, 05. Jan 2010. 13:30
od Alan
Pre dve , mozda tri nedelje narucim tastaturu za laptop i posalju mi ljudi tastaturu ciji prikljucak savrseno odgovara mom na laptopu ali je tast. manja i to dosta :smutny: ali kontaktiram ih i oni meni kazu vraticemo ti novac a nek ti ta tastatura ostane.Nije poenta u tome da mi ovi serviseri poklone nesto nego da ako sam im dao telefon koji radi , da oni meni vrate isti takav telefon.I da mi ne ponistavaju garanciju zbog vode koja nije nikada bila u ovom telefonu , jbt. prvih nekoliko dana dok sam ga nosio bio je u onoj kesici u kojoj je i dosao dok nisam nasao futrolu! :lol: :lol: :lol:
Ali kao sto rekoh "ali s' oprostenjem zabole njih i da im niko ne kupuje telefon u Srbiji"

Poslato: Uto, 05. Jan 2010. 16:48
od Miškoni
Alane, nije baš da Nokiu nije briga za Srbiju, ipak se radi o ugledu jedne velike firme. Koliko sam načuo, možda i nije tačno, Mobis gubi licencu za Srbiju a istu će dobiti CT koji očigledno (bar za sada) zna kako se treba ophoditi sa mušterijama i u servisu rade ljudi koji znaju posao. Videćemo... :wink:

Poslato: Uto, 05. Jan 2010. 17:36
od mezzano
I ja sam cuo da je Mobis izgubio licencu. Verovatno to nije bez razloga. I dobro je da je CT dobija jer imaju daleko rasprostranjeniju mrezu shopova nego Mobis i AC.

Poslato: Uto, 05. Jan 2010. 23:09
od kapoerista90
mezzano, slazem se... Ja sam imao jedno lose iskustvo sa CT-om, al posle su zaista bili fer. Cak sam i Playstation3 dobio nov posle 3 dana servisa, jer su rekli da se ne isplati popravljati stari...