Stranica 1 od 1

Centar za zastitu potrosaca

Poslato: Pet, 16. Apr 2010. 18:29
od IDzO
Mozda nekome bude od koristi posto se dosta ljudi bori sa prodavcima da ostvare svoje pravo na garanciju.
Kontakt telefon (besplatan poziv): 0800-103-104
Већ три недеље, Центар за заштиту потрошача прима пријаве и позиве незадовољних грађана. Трећина случајева већ је решена. Потрошачи се најчешће жале на неисправне техничке производе, непоштовање гаранције, нејасне уговоре и неразумљиве рачуне.
Изјава Весне Новаковић

Запослени приме око 30 позива дневно, а до сада су поднели 250 пријава. Од почетка рада центра примљено је више од 350 позива. Просечан разговор траје између пет и 15 минута. Половина позива је из Београда, четвртина из Војводине, а исто толико из централне Србије.

"Основна идеја овог Центра је да потрошачи на једном месту заврше свој проблем. У овом одељењу потрошачи се не упућују на друге надлежне институције, већ запослени преузимају проблем или пријаву и прослеђују тамо где се то може решити", рекла је начелнице Одељења за заштиту потрошача, Весна Новаковић.

Потрошачи углавном не знају своја права, а најчешће се јављају пензионери. Како каже Душица Ђорђевић из Центра за заштиту потрошача, врло су изненађени да проблем који су пријавили бива решен, и да не морају да се обраћају већем броју институција.

У другој половини априла, студенти завршне године права, помагаће потрошачима да реше своје проблеме.

Контакт центар ради од 10 до 14 часова, а бесплатан позив на број 0800-103-104 многима ће олакшати живот.
IZVOR

Poslato: Ned, 18. Apr 2010. 21:20
od loki13
Vise je i bio red da se ovako nesto uvede,samo pitanje je koliko ce on moci da utice na sadasnju praxu krupnih zverki(tu pre svega mislim na uvoznike i operatere)!

Poslato: Pon, 19. Apr 2010. 18:33
od kapoerista90
loki13, S obzirom da je ovo Srbija, verovatno nikako.
ddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddd

Poslato: Čet, 06. Maj 2010. 14:04
od Ceftriaxone
IDzO, sad sam zvao ovaj centar. Malo su mi smuseni tamo,ali dobro. Evo sta sam saznao: Ukoliko neko kupi telefon u inostranstvu,u ovlascenoj prodavnici,i dobije garanciju ovlascenog servisera,ovi nasi bi s obzirom na to da su zaduzeni za zemlju Srbiju trebali da poprave aparat u slucaju kvara. Ljubazni cika nijednog trenutka nije rekao da oni MORAJU to da urade,ali mi je rekao da u slucaju da ovi odbiju da me usluze,nema mi druge nego da idem tamo gde sam ga kupio pa da ga tamo servisiraju. Znaci...trpecemo tiraniju i dalje

Poslato: Čet, 06. Maj 2010. 14:46
od IDzO
Ceftriaxone napisao:Ukoliko neko kupi telefon u inostranstvu,u ovlascenoj prodavnici,i dobije garanciju ovlascenog servisera,ovi nasi bi s obzirom na to da su zaduzeni za zemlju Srbiju trebali da poprave aparat u slucaju kvara. Ljubazni cika nijednog trenutka nije rekao da oni MORAJU to da urade,ali mi je rekao da u slucaju da ovi odbiju da me usluze,nema mi druge nego da idem tamo gde sam ga kupio pa da ga tamo servisiraju.
Ipak nema nikakvih promena. :dry:
Sve zavisi da li su ovi nasi raspolozeni (citaj da ih ne izadje ni dinar popravka ili zamena telefona) za izlazak u susret korisniku.

Poslato: Čet, 06. Maj 2010. 15:03
od Zligor
pa i ovako se minimum 30 dana ceka popravka telefona a jos da popravljaju i telefone kupljene u inostranstvu, mislim stvarno nikad ne bi ispostovali rokove za popravku

Poslato: Čet, 06. Maj 2010. 15:11
od Ceftriaxone
Radije cu ovde dati 50-100 evra vise nego da idem kod vidovite zorke da mi kaze da li ce mi se pokvariti telefon ako ga kupim napolju :( za sada