u vezi garancije...
Poslato: Sub, 15. Okt 2005. 01:05
u januaru sam kupio telefon sony erikson t630 u jednoj prodavnici i oko 1 septembra je prestao da hvata mrezu. ondeo sam ga u doticnu prodavnicu, posto je u garanciji i tu pocinje moja tortura sa njihove strane.
vise puta sam ih zvao (iako sam im ostavio moj broj mobilnog) i to su bile razne price, te je u 'zvanicnom' servisu sony eriksona u beogradu ... a poslednji put su rekli da su poslali telefon u austriju u zvanican servis da se promeni ploca, jer je telefon u garanciji.
danas, kada sam otisao da preuzmem svoj telefon posle 38 dana cekanja (45 dana je garantni rok) imao sam sta da vidim. displej je izgreban, ploca je zamenjena nekom polovnom sa izakanom plocom, sto se oseti kad se stiskaju dugmici na telefonu. gazda je veoma neljubazan kada sam ga pitao sto je displej izgreban, odgovorio je 'za 9 meseci (a 8 je) ne moze telefon da bude bez ogrebotine' i naravno nazvao me lazovom ... a posle je bio jos vise neljubazan (tj. bezobrazan). Telefon inace ima po sebi izlepljene 2-3 nalepnice sa nazivom njihove firme i imenom gazde. sto samo govori da je telefon obisao sve moguce servise po beogradu.
telefon sam im ostavio da ga srede do ponedeljka 17.10.
molim za savet, sta da radim ako telefon i dalje bude u istom stanju kad dodjem u ponedeljak? da li ako telefon dodje na servis a u garanciji smeju da stave polovnu plocu u telefon?
inace nisam dobio drugi telefon na koriscenje od njih, sva sreca pa sam imao staru dobru nokiju 5110.
vise puta sam ih zvao (iako sam im ostavio moj broj mobilnog) i to su bile razne price, te je u 'zvanicnom' servisu sony eriksona u beogradu ... a poslednji put su rekli da su poslali telefon u austriju u zvanican servis da se promeni ploca, jer je telefon u garanciji.
danas, kada sam otisao da preuzmem svoj telefon posle 38 dana cekanja (45 dana je garantni rok) imao sam sta da vidim. displej je izgreban, ploca je zamenjena nekom polovnom sa izakanom plocom, sto se oseti kad se stiskaju dugmici na telefonu. gazda je veoma neljubazan kada sam ga pitao sto je displej izgreban, odgovorio je 'za 9 meseci (a 8 je) ne moze telefon da bude bez ogrebotine' i naravno nazvao me lazovom ... a posle je bio jos vise neljubazan (tj. bezobrazan). Telefon inace ima po sebi izlepljene 2-3 nalepnice sa nazivom njihove firme i imenom gazde. sto samo govori da je telefon obisao sve moguce servise po beogradu.
telefon sam im ostavio da ga srede do ponedeljka 17.10.
molim za savet, sta da radim ako telefon i dalje bude u istom stanju kad dodjem u ponedeljak? da li ako telefon dodje na servis a u garanciji smeju da stave polovnu plocu u telefon?
inace nisam dobio drugi telefon na koriscenje od njih, sva sreca pa sam imao staru dobru nokiju 5110.