Stranica 2 od 4

Re: P10 display problem

Poslato: Uto, 26. Dec 2017. 14:49
od Evindzer
Šta ćeš sad?

Re: P10 display problem

Poslato: Uto, 26. Dec 2017. 14:52
od iwcham1979
Pojma nemam, uzas. Da pisem Telenoru mail i ako nece meg balcenje po forumima jedino to mogu... Eeee teefon ko xnjih 72000din kosta.....

Sent from my HTC Desire 526G dual sim using Tapatalk

Re: P10 display problem

Poslato: Uto, 26. Dec 2017. 14:59
od m@c|-|oR
Moj predlog - pozovi se na Zakon o zaštiti potrošača. Tvoj uređaj ne radi u skladu sa specifikacijama. Imaš puno pravo da dramiš i galamiš.

Re: P10 display problem

Poslato: Uto, 26. Dec 2017. 15:07
od iwcham1979
Hvala oni su pobali i vratili na fabricka podesavanja i kao nisu evidentirali kvar.... Ono nema sanse da je software....

Sent from my HTC Desire 526G dual sim using Tapatalk

Re: P10 display problem

Poslato: Uto, 26. Dec 2017. 19:11
od iwcham1979
Da li oni misle da sam ja psihopata pa predajem ispravan uredjaj na reklamaciju? Ako su pogledali ovaj video, da li misle da je mozda neka fotomontaza?

Ovo vam je ljudi po ovlascenim serviserima izgleda ispravno....

https://www.youtube.com/watch?v=5J5edOpEXQw

Pokusacu sta se moze. Poslao sam im jedan mail. Ovo je velika, ogromna sramota i za Telenor, i za Huawei, ako se ovako zavrsi..... Ako nece da rese, idem na zakon o zastiti potrosaca, maksimalno reklamiranje po forumima, video review na You Tube itd...

Re: P10 display problem

Poslato: Uto, 26. Dec 2017. 21:48
od yocasylver
U aplikaciji HiCare imas broj servisnog centra.Centar je inace smesten u Madjarskoj i izmedju ostalog je zaduzen i za nasu drzavu.Pozovi i iznesi svoj problem.Ako ti oni ne pomognu onda niko ne moze.

Re: P10 display problem

Poslato: Uto, 26. Dec 2017. 22:07
od iwcham1979
Hvala. Probacu prvo sa zastitom potrosaca, ako me opet otkace? Snimicu Jos par videa takodje....

Sent from my T1-A21w using Tapatalk

Re: P10 display problem

Poslato: Sre, 27. Dec 2017. 15:04
od iwcham1979
Nece dalje da razgovaraju sa mnom, samo sa vlasnikom ugovora. Ko kupuje a da nije licno vlasnik, mora da ima overeno punomocje da bi mogao da kaze da ima garanciju.... da znate....

Sent from my HTC Desire 526G dual sim using Tapatalk

Re: P10 display problem

Poslato: Sre, 27. Dec 2017. 15:34
od 1808
iwcham1979 napisao:.....Ko kupuje a da nije licno vlasnik, mora da ima overeno punomocje da bi mogao da kaze da ima garanciju.... da znate....
Znamo naravno, već se o tome mnogo puta pisalo na forumu.

Re: P10 display problem

Poslato: Sre, 27. Dec 2017. 19:07
od Batak
Nazalost po otvaraca teme jos jednom se pokazala tacnom moja prica da su u Huawei servisu klasicne jajare i da ne navodim dzabe to kao prednost kod kupovine Samsung telefona. U ProMobiju menjaju ekran zbog linija koje se naziru na sivoj boji u mraku dok za Huawei se odbija ocigledan problem. I posle dodju dezurni pametnjakovici da sole pamet kako je Huawei bolji izbor i ostale nebuloze.
@iwcham1979, nadam se da ces uspeti da ostvaris svoje pravo na kraju.

Sent from my SM-G955F using Tapatalk

Re: P10 display problem

Poslato: Čet, 28. Dec 2017. 01:09
od Green
Mnogi ne mogu da priušte Samsung telefone, tako da je za njih Huawei mnogo bolji i isplativiji izbor. Na stranu to što su u Huawei servisu jajare.

Re: P10 display problem

Poslato: Čet, 28. Dec 2017. 01:49
od Batak
Kako mogu da priuste Huawei a Samsung ne mogu? Pa nije razlika u ceni ne znam ni ja kakva. Evo taj P10 uopste nije jeftin npr.

Sent from my SM-G955F using Tapatalk

Re: P10 display problem

Poslato: Čet, 28. Dec 2017. 02:17
od vojopd
Hoce li zamijeniti displej na s7 edge, pojavila se roza linija iz cista mira :D? Hoce djavola.

Sent from my SM-N950F using Tapatalk

Re: P10 display problem

Poslato: Čet, 28. Dec 2017. 03:21
od Green
Batak, pa dobro, nekima je opet Huawei lepši od nekog Samsunga. Nije Samsung svima sveto pismo...

Re: P10 display problem

Poslato: Čet, 28. Dec 2017. 07:07
od iwcham1979
Ja ih vala planiram tuziti... Telefon neispravan, videla za 2 sekunde i prodavacica u radnji, neka m dobiju i na sudu i selim se, makar i u Albaniju....

Sent from my HTC Desire 526G dual sim using Tapatalk

Re: P10 display problem

Poslato: Čet, 28. Dec 2017. 07:59
od Azimuth
vojopd napisao:Hoce li zamijeniti displej na s7 edge, pojavila se roza linija iz cista mira :D? Hoce djavola.

Sent from my SM-N950F using Tapatalk
Ako imas garanciju, nosi u ovlasceni servis i za sat dva ces imati novi displej i gratis novu bateriju u telefonu.
Naravoucenije, ne pisi o onome u sta nisi siguran ili ne znas kako funkcionise.

Re: P10 display problem

Poslato: Čet, 28. Dec 2017. 08:12
od Batak
vojopd napisao:Hoce li zamijeniti displej na s7 edge, pojavila se roza linija iz cista mira :D? Hoce djavola.

Sent from my SM-N950F using Tapatalk
Naravno da hoce, i to bez ikakvih problema i ekspresno. Procitaj malo iskustva ljudi i zbog kakvih sve problema su dobijali zamene. Ovo sto rade za Huawei je tesko jajarisanje.
Green napisao:Batak, pa dobro, nekima je opet Huawei lepši od nekog Samsunga. Nije Samsung svima sveto pismo...
Nije sveto pismo, naravno. Ok, ajde da kazemo da je lepsi. Da li bi ti stavio lepotu ispred lakoce ostvarivanja garancije?

Sent from my SM-G955F using Tapatalk

Re: P10 display problem

Poslato: Čet, 28. Dec 2017. 09:40
od Green
Pa šta sad, nije čovek kriv što nema sreće da ostvari svoje pravo da mu poprave telefon. To ne znači da će svi sa problemom na svojim Huawei telefonima isto proći. Nije do Huaweija kao kompanije, već servisa koji žešće jede go*na.

Re: P10 display problem

Poslato: Čet, 28. Dec 2017. 10:05
od znemanja
Green, E pa tu se krije poblem, mene kao krajnjeg kupca nije briga ko je kriv, da li servis ili kompanija. Kada kupim smartphone sa legalnom garacnijom želim servis koji je brz i efiksana. Tu je Samsung u velikoj prednosti, jer imaju profesionalce koji to rade kvalitetno i još bitnije, to rade jako brzo.

Re: P10 display problem

Poslato: Čet, 28. Dec 2017. 10:19
od nidzo80
Kod "Mobisa" izgleda kako se kome zalomi. Meni su dali novi Honor 7 jer nisu imali displej za zamjenu. Kvar se manifestvao u vidu zelenih mrlja na uglavnom tamnoj pozadini. Rekoše u servisu, "mrtvi pikseli, dešava se". U četvrtak predao u petak me zvali da dođem po novi uređaj.