Stranica 2 od 2

Poslato: Pet, 04. Nov 2011. 21:54
od VeNoM
leonine ja mislim i da se oni valjaju od smeha kada čitaju tvoja "pisma".ja se nadam da je neko pogledao onaj snika o kome sam pisao gore.

Poslato: Sub, 05. Nov 2011. 00:31
od leonine
Pa mogu se valjati koliko hoce. Njihov prvi dopis mi je sah mat za zamenu telefona ako bi nesto krenulo naopako. Tako da, nek im u zdravlje sluze moje pisanije. :D
Pogledala sam ja. Nista novo nisu rekli u odnosu na ono sto ja znam tj. sto sam saznala kroz moju muku. Za trzisnu inspekciju, konkretno ja, znam da ne izlazi na teren vise. Odes u CEPS i onda oni na RTS-u 1 u jutarnjem masu papirom pod imenom Crna lista, koja pri tome ne postoji na njihovom sajtu. U sustini prepusten si sam sebi, kao i za sve drugo u Srbiji. Ja sam na mom slucaju naucila mnogo. Od drzave nemas vajde. Zakon i nije los toliko, samo sto ovde, kao ni bilo koji drugi zakon, nema ko da ga sprovodi. A kad dodju na tv, svi su za saradnju. Ma daj...
No, da ne idemo u off topic...

Poslato: Sub, 05. Nov 2011. 14:10
od Zligor
Mislim da telenor krsi novi zakon, jer su pored telefona koje prodaju naveli punu cenu aparata, koja je mnogo veca nego, da kazemo prosecna.
Član 21.
Pod obmanjujućim poslovanjem, u smislu ovog zakona, smatra se poslovanje trgovca kojim navodi potrošača da donese ekonomsku odluku koju inače ne bi doneo, tako što mu daje netačna obaveštenja ili na drugi način dovodi ili preti da dovede prosečnog potrošača u zabludu u pogledu:
4) cene ili načina na koji je obračunata ili postojanja određenih pogodnosti u pogledu cene;
primer: Nokia 700
Cena kod ovlascenih distibutera cca 35.000 (handy i samsung mobile nokia) http://www.mobilnisvet.com/mobilni/3104/Nokia/700
Cena u telenoru 40.000 http://www.telenor.rs/sr/Privatni-koris ... one_id=386

Mislim da se ovde potrosac dovodi u zabludu da potpoisivanjem dvogodisnjeg ugovora stedi vecu sumu novca neogo sto je realno. mogli su da napisu da telefon kosta i 60.000 i da se ugovorom stedi preko 40.000 ili vise, zavisi od paketa naravno.
na sajtu mts-a i vipa nema cene telefona bez ugovora.

Poslato: Sub, 05. Nov 2011. 15:39
od VeNoM
Zligor oni imaju pravo da stave koju god hoće cenu.lepo su napisali bez ugovnorne obaveze 40k.e sada što je kod nekih to jeftinije to je druga priča ali dobar market trik.
na ovo što sam napisao mogu bez problema da se vade.

Poslato: Pon, 07. Nov 2011. 20:00
od siki069
Ne volim VIP, ali ne vidim šta je kod njih sporno?
Oni ne prodaju telefon već ga iznajmljuju korisniku.
U toku trajanja ugovorne obaveze od 2 godine, vlasnik telefona je VIP, a ne korisnik.
Pošto su oni vlasnik oni i diktiraju uslove.
Sve piše lepo u Ugovoru.
Po isteku ugovorne obaveze, korisnik može kupiti aparat za 1 dinar.
Time su legalizovali i zaključavanje telefona.

Kod MTS-a i Telenora je druga stvar jer oni prodaju telefone i korisnik postaje vlasnik
trenutkom zaključenja ugovora.
MTS se ponaša korektno i može se i čak preskočiti i ići direktno kod ovlašćenog servisa.
Telenor zna vrlo često da zeza i nezakonito traži da dođe lice koje je sklopilo ugovor.
Plus zaključavanje telefona koje prodaju, a ne iznajmljuju.
Zaključavaju čak i telefone koji se kupe bez ugovorne obaveze.
Ako ima neko lud da ih kupi jer su skuplji nego SIM free kod zvaničnih distributera.

Poslato: Sub, 24. Dec 2011. 18:08
od toda81
NE moze nas niko na zalost da zastiti od te proizvodjacke masinerije koja melje sve pred sobom .

Re: Zakon o zaštiti potrošača

Poslato: Pet, 28. Dec 2012. 20:41
od Freyr
Da izlozim svoj problem ovde, jeste da nema veze sa telefonima ali sustina je ista. Kupio sam Snsu clip+ u februaru ove godine, pre jedno 15 dana mi crknu slusalice, nikakva ostecenja, jednostavno se pokidale unutra ili sta vec, znaci nisu nagnjecene iskrzane i slicno. Odnesem u CT oni prime na servis, cekao sam dve nedelje i danas me zovu da dodjem da pokupim, vratio se sa servisa. Decko koji tamo radi mi donese paket, otvorimo zajedno i unutra potvrda da su ga pregledali, i konstatacija: MP3 je ispravan od previjanja slisalice kabal je fizicki ostecen i to garancija ne pokriva. :x ja poludeo, pitam njega on kaze da se cudi, kao obicno lagano menjaju kada se takve stvari dese i savetuje me da ih zovem, taj servis/uvoznika i da sa njim raspravim da oni sa tim nemaju nista. Ja sad ne znam prvo sta da radim, kome da se obratim i da li me vozaju? Ja sam u CT kupio i od njih garanciju dobio, valjda je logicno da oni rese meni problem a da se posle natezu sa svojim dobavljacem, to nije moj problem. Dalje, sta mislite o njihovoj konstataciji, dve godine je garancija i ja mislim da je bas ovo slucaj zbok koga garancija i postoji, ne vidim ja nacin da pokvarim slusalice iznutra, one se, po mom misljenju posto se radi o uredjju za slusanje muzike, ne mogu smatrati potrosnom robom jer su neophodne za pravilno funkcioisanje robe koju sam kupio. Nista mi nije jasno. Ima li neko neke predloge, kako da isteram stvar do kraja u svoju korist, nije to neka cena ali zasto bih sada iz svog dzepa kupovao slusalice posle 9 meseci koriscenja necega na sta se daje garancija 24?

Zakon o zaštiti potrošača

Poslato: Pet, 28. Dec 2012. 21:27
od miodrage
Posle 9 meseci sluske mogu da se pokidaju, vidi u garanciji da li one podlezu pod garanciju ili ne? Ako da, pravac trzisna inspekcija i trazis zamenu sluski. Ako ih garancija ne pokriva, e onda si ostavljen samome sebi. Obicno u garancija pise sta sve podleze a sta ne pod garanciju.

Re: Zakon o zaštiti potrošača

Poslato: Pet, 28. Dec 2012. 22:41
od Freyr
Citao sam, to je neka uopstena garancija, nije ni pomenut mp3 a kamo li slusalice. Zvacu ih sutra, mislim na taj servis da vidim sta kazu a ako me otkace trzisna im ne gine, cisto iz principa :uhuh:

Re: Zakon o zaštiti potrošača

Poslato: Sub, 29. Dec 2012. 14:19
od Miškoni
Freyr, koliko znam, kabl slušalica uglavnom ne podleže garanciji, posebno na malim sluškama. Nema veze što se na kablu ne vide oštećenja, verovatno je pukao na nekom pregibu unutra, ili kod konektora ili kod samih slušalica. Pogledaj na sajtu proizvođača šta pokriva garancija. Sennheiser takođe ne daje garanciju na kabl.

Kako god, to može elegantno da se sredi kod nekog iole pedantnog elektroničara.