Servisiranje - pitajte
- гари
- V.I.P. MobilniSvet.com
- Postovi: 4712
- Pridružio se: Uto, 13. Sep 2016. 17:04
- :: Xiaomi Mi A2 Lite
- Lokacija: Novi Sad
Re: Servisiranje - pitajte
Samo pazi ipak da nije previše glavat, da ne slomiš ruku. Smisli i neki plan B.
Sent from mTalk on Windows phone
Sent from mTalk on Windows phone
- dachakragujevac80
- Expert
- Postovi: 2328
- Pridružio se: Sre, 03. Sep 2014. 16:44
- :: Iphone 11 pro
Re: Servisiranje - pitajte
Samo kulturno i na finjaka...
Послато са SM-G935F уз помоћ Тапатока
Послато са SM-G935F уз помоћ Тапатока
-
- Slučajni prolaznik
- Postovi: 1
- Pridružio se: Sre, 02. Avg 2017. 13:44
- :: Xiaomi Mi Max
Re: Servisiranje - pitajte
Zna li neko servis koji može da popravi wifi modul - čip na Xiaomi Mi Max ?
U pitanju je Qualcomm WCN36803 wifi/bt/fm čip
U pitanju je Qualcomm WCN36803 wifi/bt/fm čip
Re: Servisiranje - pitajte
Ako je to tako odmah inspekcija Mora da bude ovlašćeni serviser ili ovlašćena vrsta firme koju sam pomenuo i to mora pismeno da bude dostavljeno.siki069 napisao:Znači da nemaju ovlašćeni servis za tu marku usisivača.
To što je neki priočeni majstor Pera napisao dijagnozu, ne pika se ništa
Drugostepenu tražiš jer nisi zadovoljan prvostepenom - nije ti objašnjeno kako je to neadekvatno rukovano, bilo kakav dokaz. U principu ništa ne gubiš ni da pozoveš inspekciju, ali nagledao sam se slučajeva da kada oni vide uredno dostavljena ta ovlašćena rešenja ne mogu ništa osim da preporuče priv.tužbu. Drugo je ako imaš neku vezu ili ovog Glavonju
Tvoj slučaj je kao da je rikno ekran na mobilnom a servis ti kaže da je to zbog nekog pada, pa hajde dokaži da je pao telefon.
zvezde granda ne mogu u mp3 ali mogu u 3pm
-
- Slučajni prolaznik
- Postovi: 4
- Pridružio se: Sub, 05. Avg 2017. 09:28
- :: Huawei
- :: Samsung
- Lokacija: Beograd
Re: Servisiranje - pitajte
Pozdrav svima,
Kupila sam telefon Huawei honor 8 pre par dana i krenula da instaliram aplikacije. Posle otprilike 15ak aplikacija dobijam poruku kako imam neki opasan virus iako je to bila kao neka reklama, ja instaliram 360 security i malwarebytes (probala sam i sa Trojan stubborn remover), malwarebytes je našao trojanca u nekoj sistemskoj aplikaciji, ja kad pokušam da ga izbrišem, ne može nikako ni sa čim niti ta aplikacija može da se deinstalira. Čitala sam po forumima, kažu ni da fabrički reset ne briše, ja sam probala i da, ne briše. Izgleda da se infiltrirao ali ja nisam nigde posebno išla, a skidala sam proverene aplikacije, ne znam ni kako sam ga dobila.
Rezultat skeniranja:
Android/Trojan.FakeMemCln.a
Memory Cleaner /vendor/app/Osky_com_android_memorycleaner.apk
Može pomoć kako da ga se rešim?
Kupila sam telefon Huawei honor 8 pre par dana i krenula da instaliram aplikacije. Posle otprilike 15ak aplikacija dobijam poruku kako imam neki opasan virus iako je to bila kao neka reklama, ja instaliram 360 security i malwarebytes (probala sam i sa Trojan stubborn remover), malwarebytes je našao trojanca u nekoj sistemskoj aplikaciji, ja kad pokušam da ga izbrišem, ne može nikako ni sa čim niti ta aplikacija može da se deinstalira. Čitala sam po forumima, kažu ni da fabrički reset ne briše, ja sam probala i da, ne briše. Izgleda da se infiltrirao ali ja nisam nigde posebno išla, a skidala sam proverene aplikacije, ne znam ni kako sam ga dobila.
Rezultat skeniranja:
Android/Trojan.FakeMemCln.a
Memory Cleaner /vendor/app/Osky_com_android_memorycleaner.apk
Može pomoć kako da ga se rešim?
Re: Servisiranje - pitajte
Uradi mu full reset.
Pre toga sačuvaj sve bitne podatke.
Briše se sve.
Pre toga sačuvaj sve bitne podatke.
Briše se sve.
- dachakragujevac80
- Expert
- Postovi: 2328
- Pridružio se: Sre, 03. Sep 2014. 16:44
- :: Iphone 11 pro
Re: Servisiranje - pitajte
Jesi li kupila nov telefon ili od nekog? Jel si skidala aplikacije sa Play prodavnice? U principu svi ti antivirusi za telefon su velika s....,uradi hard reset,pa vidi šta će se desiti.
Послато са SM-G935F уз помоћ Тапатока
Послато са SM-G935F уз помоћ Тапатока
- Evindzer
- Prijatelj foruma
- Postovi: 9942
- Pridružio se: Ned, 24. Avg 2014. 20:07
- :: Samsung Beleška 10
- :: Široka Noklica
Re: Servisiranje - pitajte
LazyBag, skidaj stvari samo sa Gugl Pleja, a kad si u Kromu, pa ti se pojave takve poruke, ne klikći na njih. Idi u podešavanja telefona i vrati ga na fabrička podešavanja, valjda bi trebalo da pomogne. Naravno, pre toga prebaci na komp svu multimediju, jer ćeš je, u protivnom, izgubiti.
-
- Slučajni prolaznik
- Postovi: 4
- Pridružio se: Sub, 05. Avg 2017. 09:28
- :: Huawei
- :: Samsung
- Lokacija: Beograd
Re: Servisiranje - pitajte
Hvala svima. Uradila sam reset na 2 nacina, i dalje ga ima. Nov je telefon, kupljen u radnji. Skidala sam aplikacije sa Play prodavnice, naravno, a ne klikcem ni na sta u Chrome pretrazivacu..na te neke sumnjive poruke, reklame..to znam, a nisam ga ni koristila, nov je telefon imam ga nekoliko dana. Ne znam kako sam ga pokupila, sad uopste nece da se izbrise.
Malwarebytes ga nalazi, dok 360 security ne, a jeste da ti antivirusi nisu nesto ali bolje ista nego nista.
Malwarebytes ga nalazi, dok 360 security ne, a jeste da ti antivirusi nisu nesto ali bolje ista nego nista.
- Evindzer
- Prijatelj foruma
- Postovi: 9942
- Pridružio se: Ned, 24. Avg 2014. 20:07
- :: Samsung Beleška 10
- :: Široka Noklica
Re: Servisiranje - pitajte
Onda ti preostaje samo servis, ne vidim drugi izlaz, možda mogu da nešto učine.
- гари
- V.I.P. MobilniSvet.com
- Postovi: 4712
- Pridružio se: Uto, 13. Sep 2016. 17:04
- :: Xiaomi Mi A2 Lite
- Lokacija: Novi Sad
Re: Servisiranje - pitajte
Probaj onda da mu reinstaliraš softver pomoću zvaničnog Huaweiovog alata. Ima na forumu dovoljno havajaca, računam da će neko reći kako se tačno program zove, i odakle da se preuzme. Ako ne, sigurno može da se nađe podatak na njihovoj veb stranici.
To je prva ili druga stvar koju bi i u servisu probali.
DODATAK:
Malo sam gledao na netu, i nisam našao na njihovom sajtu alat za reinstaliranje softvera. Zar je moguće da nemaju nešto jednostavno? Video sam samo da imaju da se skinu firmveri u zip arhivama. Prosto mi je neverovatno da nemaju neki svoj alat koji korisnik duduk može samo da instalira, i da reinstalira softver na svom telefonu, nego da korisnik zapravo treba da rutuje zvanični rom.
Da, i da se vratim na temu... Ti si dobila taj izveštaj od Malwarebytes aplikacije na ganc novom telefonu skoro, nisi skidala aplikacije van Play Stora, a jedina motivacija da probaš to sa Malwarebytes je to što si videla reklamni baner, ili baner na nekom sajtu, sa lažnom porukom da ti je telefon inficiran. Moguće je zapravo i ovo:
-u pitanju je false positive, ili
-u pitanju je nešto što Huawei tura svim korisnicima, i što igrom slučaja neki primete ako se odluče da pokrenu Malwarebytes na telefonu.
U svakom slučaju, dobro je da je nov telefon, i nemoj previše gubiti vreme. Što im ga pre doneseš u radnju, lakše će ti biti da se navlačiš sa njima šta i kako. Kad im odneseš telefon u radnju, imaju sedam dana da dijagnostikuju problem, a to će biti ekspresno, i onda odlučuješ da li si saglasna sa popravkom (a u tom slučaju sve što mogu je gore pomenuto reinstaliranje softvera), ili novi telefon - bilo da je taj isti, ili neki drugi model.
Ako još neko ima havajca, ili baš ovog istog havajca, možda može kod sebe da oproba da li će i njemu Malwarebytes pronaći istog trojanca (ili "trojanca").
Sent from mTalk on Windows phone
To je prva ili druga stvar koju bi i u servisu probali.
DODATAK:
Malo sam gledao na netu, i nisam našao na njihovom sajtu alat za reinstaliranje softvera. Zar je moguće da nemaju nešto jednostavno? Video sam samo da imaju da se skinu firmveri u zip arhivama. Prosto mi je neverovatno da nemaju neki svoj alat koji korisnik duduk može samo da instalira, i da reinstalira softver na svom telefonu, nego da korisnik zapravo treba da rutuje zvanični rom.
Da, i da se vratim na temu... Ti si dobila taj izveštaj od Malwarebytes aplikacije na ganc novom telefonu skoro, nisi skidala aplikacije van Play Stora, a jedina motivacija da probaš to sa Malwarebytes je to što si videla reklamni baner, ili baner na nekom sajtu, sa lažnom porukom da ti je telefon inficiran. Moguće je zapravo i ovo:
-u pitanju je false positive, ili
-u pitanju je nešto što Huawei tura svim korisnicima, i što igrom slučaja neki primete ako se odluče da pokrenu Malwarebytes na telefonu.
U svakom slučaju, dobro je da je nov telefon, i nemoj previše gubiti vreme. Što im ga pre doneseš u radnju, lakše će ti biti da se navlačiš sa njima šta i kako. Kad im odneseš telefon u radnju, imaju sedam dana da dijagnostikuju problem, a to će biti ekspresno, i onda odlučuješ da li si saglasna sa popravkom (a u tom slučaju sve što mogu je gore pomenuto reinstaliranje softvera), ili novi telefon - bilo da je taj isti, ili neki drugi model.
Ako još neko ima havajca, ili baš ovog istog havajca, možda može kod sebe da oproba da li će i njemu Malwarebytes pronaći istog trojanca (ili "trojanca").
Sent from mTalk on Windows phone
-
- Slučajni prolaznik
- Postovi: 4
- Pridružio se: Sub, 05. Avg 2017. 09:28
- :: Huawei
- :: Samsung
- Lokacija: Beograd
Re: Servisiranje - pitajte
Hvala. I mislila sam da odnesem u radnju i da ih pitam ali je problem kako da dokazem - jer mozda zaista jesam ja kriva, to ce oni i da kazu, da sam pokupila trojanca negde, infiltrirao se u sistemsku aplikaciju itd.. ja mislim da bas nije do mene jer sam vodila racuna, ali ne mogu ja njima da dokazem da sam sve skidala sa Play stora, proverene aplikacije i nista vise, uradila sam i reset posle. Ali, mogu da pokusam.гари napisao:
Da, i da se vratim na temu... Ti si dobila taj izveštaj od Malwarebytes aplikacije na ganc novom telefonu skoro, nisi skidala aplikacije van Play Stora, a jedina motivacija da probaš to sa Malwarebytes je to što si videla reklamni baner, ili baner na nekom sajtu, sa lažnom porukom da ti je telefon inficiran. Moguće je zapravo i ovo:
-u pitanju je false positive, ili
-u pitanju je nešto što Huawei tura svim korisnicima, i što igrom slučaja neki primete ako se odluče da pokrenu Malwarebytes na telefonu.
U svakom slučaju, dobro je da je nov telefon, i nemoj previše gubiti vreme. Što im ga pre doneseš u radnju, lakše će ti biti da se navlačiš sa njima šta i kako. Kad im odneseš telefon u radnju, imaju sedam dana da dijagnostikuju problem, a to će biti ekspresno, i onda odlučuješ da li si saglasna sa popravkom (a u tom slučaju sve što mogu je gore pomenuto reinstaliranje softvera), ili novi telefon - bilo da je taj isti, ili neki drugi model.
Ako još neko ima havajca, ili baš ovog istog havajca, možda može kod sebe da oproba da li će i njemu Malwarebytes pronaći istog trojanca (ili "trojanca").
Sent from mTalk on Windows phone
- гари
- V.I.P. MobilniSvet.com
- Postovi: 4712
- Pridružio se: Uto, 13. Sep 2016. 17:04
- :: Xiaomi Mi A2 Lite
- Lokacija: Novi Sad
Re: Servisiranje - pitajte
Ali ako im nosiš u radnju, onda se najbolje pravi luda - normalno si koristila telefon, išla si samo na Blic, i tako to, nisi išla ni na kakve čudne sajteve, instalirala si samo aplikacije iz Play Stora, i nisi tapkala ni po kakvim banerima koji iskaču... Banere zapravo nemoj ni da pominješ. Nisi videla takve banere, išla si na sigurne stranice, jedino si videla reklamne banere za aranžmane za letovanje.
Da ti ne kažu "aha, pa to je to", pa da te otkače, iako realno ne znaju ni oni šta je. Kao što rekoh, možda je čak i lažna uzbuna, možda je false positive, tj. možda Malwarebytes tripuje. Ali kad je već nov telefon, onda što da ti ne bude sve pod konac. (Mada razumem, ovo sa prodavnicom nekome je gnjavaža, ali se za razliku od servisa ne plaća, a možda dobiješ i drugi telefon...)
Ako niko ovde ne napiše da je probao kod sebe da pokrene Malwarebytes, možeš probati da otvoriš temu sa tom molbom u Huawei sekciji, ili da nađeš odgovarajuću temu u toj sekciji. Ili u temi Android generalna diskusija.
Sent from mTalk on Windows phone
Da ti ne kažu "aha, pa to je to", pa da te otkače, iako realno ne znaju ni oni šta je. Kao što rekoh, možda je čak i lažna uzbuna, možda je false positive, tj. možda Malwarebytes tripuje. Ali kad je već nov telefon, onda što da ti ne bude sve pod konac. (Mada razumem, ovo sa prodavnicom nekome je gnjavaža, ali se za razliku od servisa ne plaća, a možda dobiješ i drugi telefon...)
Ako niko ovde ne napiše da je probao kod sebe da pokrene Malwarebytes, možeš probati da otvoriš temu sa tom molbom u Huawei sekciji, ili da nađeš odgovarajuću temu u toj sekciji. Ili u temi Android generalna diskusija.
Sent from mTalk on Windows phone
-
- Sertifikovani Trol
- Postovi: 7897
- Pridružio se: Pet, 05. Nov 2010. 08:36
- :: Samsung Galaxy A52s
- :: Nokia 8.1
- Lokacija: Novi Sad
Re: Servisiranje - pitajte
Gari opet piše romane, a ne zna materiju. [emoji38] Ne treba root za flešovanje fabričkih firmvera, logično, samo je proces malo kompleksniji. Skineš firmware, na SD kartici napraviš folder „dload" u koji prekopiraš skinute fajlove, pokreneš update sa kartice i ovaj flešne firmware. Ako je telefon ubijen i ne može da se butuje onda može da se isto odradi preko HiSuite.
Probao sam malo pre Malwarebytes kod mene i ništa, ali svakako ta antig*vna umeju da prepoznaju svaku app sa malo više slobode švrćkanja po sistemu kao malvere.
Sent from honor 8 lite using Tapatalk
Probao sam malo pre Malwarebytes kod mene i ništa, ali svakako ta antig*vna umeju da prepoznaju svaku app sa malo više slobode švrćkanja po sistemu kao malvere.
Sent from honor 8 lite using Tapatalk
- гари
- V.I.P. MobilniSvet.com
- Postovi: 4712
- Pridružio se: Uto, 13. Sep 2016. 17:04
- :: Xiaomi Mi A2 Lite
- Lokacija: Novi Sad
Re: Servisiranje - pitajte
Romani su moj zaštitni znak.
Ali jesam ostavio i znak pitanja na kraju, sa namerom da me neki havajac ispravi. Video sam posle tu foru na YouTubu sa tim folderom.
Aha... A možda moguće i da je neko već koristio taj telefon što ga je koleginica kupila, da ga je zarazio, pa vratio u radnju, i ovi uradili smo hard reset? Ali to koleginica već zna da li je telefon bio "zapečaćen" u kutiji sa onom nalepnicom, ili je kutija bila otvorena.
Mada ja baš ništa ne znam o tom antimalver aplikacijama na a Androidu, ja samo znam da im ne bi dao ni zrno RAMa.
Sent from mTalk on Windows phone
Ali jesam ostavio i znak pitanja na kraju, sa namerom da me neki havajac ispravi. Video sam posle tu foru na YouTubu sa tim folderom.
Aha... A možda moguće i da je neko već koristio taj telefon što ga je koleginica kupila, da ga je zarazio, pa vratio u radnju, i ovi uradili smo hard reset? Ali to koleginica već zna da li je telefon bio "zapečaćen" u kutiji sa onom nalepnicom, ili je kutija bila otvorena.
Mada ja baš ništa ne znam o tom antimalver aplikacijama na a Androidu, ja samo znam da im ne bi dao ni zrno RAMa.
Sent from mTalk on Windows phone
-
- Sertifikovani Trol
- Postovi: 7897
- Pridružio se: Pet, 05. Nov 2010. 08:36
- :: Samsung Galaxy A52s
- :: Nokia 8.1
- Lokacija: Novi Sad
Re: Servisiranje - pitajte
Čekaj. Ta nalepnica ne znači ništa. Zašto?
Pa lepo. Ja sam honor 8 lite uzeo u Vipu gde su 100% novi uređaji, lik je predamnom presekao obe nalepnice i u kutiji su se našle još dve rezerve sigurnosne nalepnice. Tako da je mogao neko da koristi, zapakuje i ponovo ih nalepi.
Druga stvar, da li je uređaj uzet u nekoj od radnji koja sarađuje sa zvaničnim uvoznikom i izdaju garanciju i fiskalni ili u nekoj od šupica ispod tezge sa garancijom kojom ne možeš ni pedu da obrišeš (razmazuje se štampa [emoji38])?
Sent from honor 8 lite using Tapatalk
Pa lepo. Ja sam honor 8 lite uzeo u Vipu gde su 100% novi uređaji, lik je predamnom presekao obe nalepnice i u kutiji su se našle još dve rezerve sigurnosne nalepnice. Tako da je mogao neko da koristi, zapakuje i ponovo ih nalepi.
Druga stvar, da li je uređaj uzet u nekoj od radnji koja sarađuje sa zvaničnim uvoznikom i izdaju garanciju i fiskalni ili u nekoj od šupica ispod tezge sa garancijom kojom ne možeš ni pedu da obrišeš (razmazuje se štampa [emoji38])?
Sent from honor 8 lite using Tapatalk
- Evindzer
- Prijatelj foruma
- Postovi: 9942
- Pridružio se: Ned, 24. Avg 2014. 20:07
- :: Samsung Beleška 10
- :: Široka Noklica
Re: Servisiranje - pitajte
Zato lepo kupiš u legalnoj radnji sa legalnom garancijom - pri brisanju, štampa je mnogo postojanija.
- dachakragujevac80
- Expert
- Postovi: 2328
- Pridružio se: Sre, 03. Sep 2014. 16:44
- :: Iphone 11 pro
Re: Servisiranje - pitajte
Samo da javim (što se tiče mog usisivača),da mi je odobrena zamena! A poruka koja mi je stigla je sistemska i svima isto stiže,kakva glupost! A možda je neki radnik win-win-a član foruma pa su naprasno promenili stav kad su pročitali moje postove!
Послато са SM-G935F уз помоћ Тапатока
Послато са SM-G935F уз помоћ Тапатока