Servisiranje - pitajte
Re: Servisiranje - pitajte
Poštovani, opet imam problem, isti.Za desetak dana, mozda malo vise od toga, vreme na satu zuri vise od 15 sekundi.Obratio sam se korisnickom centru, izneo problem, izneo to da na kutiji tj deklaraciji pise "godina uvoza 2018", "godina proizvodnje 2019", tarazili mi da im posaljem slike gde pise to za godine tj slike deklaracije kao da izvrse dodatne provere i nisu se uopste izjasnili u vezi toga iako sam ja insistirao na tome.Sada mi predlazu da odnesem telefon na servis, napisali su mi "Milane kolege u Vip centru te ocekuju" i da ih obavestim kada posaljem telefon kako kazu "da nadlezne kolege isprate detaljno to".Inace ,kada upalim "rezim leta" i onda ga ugasim prilikom spajanja telefona sa mrezom on dotera vreme na tacno, medjutim za manje od 24 sata doda sekundu unapred.Da ne mislite da sam neki pacenik koji bulji u sat i meri sekunde, ja sam na prvom primerku koji sam kupio tek nakon 2 i nesto meseca od kupovine primetio da mi sat na fonu ide unapred 2 i nesto vise minuta.Zato sam ispratio rad ovog drugog primerka koji mi je dat u zamenu i ustanovio apsolutno isti problem.Sta bi ste vi na mom mestu ucinili, da li biste nosili telefon na servis ili ne?Rec je naravno, kako sam ranije pisao o NOKIA 3310 3G DS.Svaki komentar, predlog, sugestija su mi vrlo znacajni i unapred sam vam zahvalan.Nikada nisam imao problem bilo koje vrste sa novim telefonima koje sam kupovao i dobro bi mi dosle sugestije.Hvala
Re: Servisiranje - pitajte
Боље би било да си купио неки нормалан смартфон, а не ту играчку која постоји само зато што произвођачи играју на карту носталгије за старим временима када је све било боље него што је данас.
Re: Servisiranje - pitajte
ciklon, slazem se u potpunosti.Kupio sam je kao sekundarni telefon i naseo na brend, nisam se raspitao, tako da sada je kasno.Meni je sada da li slati ili ne u servis opet, pa vas molim da mi kazete sta bi vi ucinili u mom slucaju i na mom mestu.Hvala
- znemanja
- Moderator
- Postovi: 9188
- Pridružio se: Pon, 07. Jul 2008. 22:16
- :: Samsung S20 Ultra
- :: Samsung A52
- Lokacija: Beograd
Re: Servisiranje - pitajte
cekicm83, Pravno gledano imaš pravo da i zamenski uređaj reklamiraš usled nesaobraznosti. Procedura je ista kao i prilikom prve reklamacije. Međutim očigledno je da taj uređaj poseduje neku fabričku grešku, pa samim time i novi uređaj koji dobiješ kao zamenu za nesaobrazan uređaj će vrlo verovanto imati istu manu. Taj uređaj svakako ne vredi utrošenog vremena na reklamaciju, tako da lično tu ne bih ništa dirao. A generalno ako ti uređaj radi za osnovne stvar (poziv, SMS) ne vidim zašto ti je toliko bitno što sat "žuri" par sekundi. Iskreno to je krajnje trivijalan poroblem u vezi koga, po meni, ne treba uopšte trošiti vreme.
Samsung Galaxy S22 Ultra, Samsung Galaxy Watch4 Classic, Samsung Galaxy Tab S6 LTE, Samsung Galaxy A52, Samsung Galaxy A6+ (2018)
-
- Sertifikovani Trol
- Postovi: 7897
- Pridružio se: Pet, 05. Nov 2010. 08:36
- :: Samsung Galaxy A52s
- :: Nokia 8.1
- Lokacija: Novi Sad
Re: Servisiranje - pitajte
Prodaj ga na KP i uzmi 4G verziju isto tamo. Ja sam je imao i prodao koleginici, a kod mene u firmi ih koriste masovno kao službene telefone. Radi perfektno.
Sent from my Nokia 8.1 using Tapatalk
Sent from my Nokia 8.1 using Tapatalk
Re: Servisiranje - pitajte
znemanja, hvala na odgovoru.Slicnog smo misljenja.Razlika u vremenu se povecava na dnevnom nivou za otprilike sekundu i tako za 15-tak dana razlika dogura do 16 sek i naravno i dalje se povecava.Malo smeta ali podesi se diskonetkovanjem i konektovanjem na mrezu tkz. "rezim leta".U nedoumici sam da li da reklamiram ili ne pogotovo zbog onoga sto pise na deklaraciji a sta vip nekomentarise i izbegava tu temu, precutkuje.Inace kupljen je telefon za kes u njihovoj poslovnici jer sam obisao ceo Nis i ni u jednoj radnji nije bilo modela sa 3g podrskom, samo 2g.
sugarcoated_ass, vala na odgovoru.Kod tebe u firmi koriste 3G DS verziju i odlicno radi ili sam pobrkao stvari?Druze trazio po internetu i nigde nisam naisao na 4G verziju, odmah bi je kupio da jesam.I meni ova sluzi kao sluzbeni telefon.
sugarcoated_ass, vala na odgovoru.Kod tebe u firmi koriste 3G DS verziju i odlicno radi ili sam pobrkao stvari?Druze trazio po internetu i nigde nisam naisao na 4G verziju, odmah bi je kupio da jesam.I meni ova sluzi kao sluzbeni telefon.
-
- Sertifikovani Trol
- Postovi: 7897
- Pridružio se: Pet, 05. Nov 2010. 08:36
- :: Samsung Galaxy A52s
- :: Nokia 8.1
- Lokacija: Novi Sad
Re: Servisiranje - pitajte
Typo. 3G. Na poslu sam pa sam brzo pisao i omašio brojku, a sad na pauzi vidim da imaš istu. Sve vreme sam mislio da imaš 2G. [emoji1787]
Anyway, ne znam šta bih rekao. Ovi su uzeli baš ogroman broj uređaja i do sada nisam čuo da je vilo ikakvih problema, ja sam vozao neko vreme, a koleginica ga je otkupila u februaru prošle godine. Sve perfektno. [emoji846]
Sent from my Nokia 8.1 using Tapatalk
Anyway, ne znam šta bih rekao. Ovi su uzeli baš ogroman broj uređaja i do sada nisam čuo da je vilo ikakvih problema, ja sam vozao neko vreme, a koleginica ga je otkupila u februaru prošle godine. Sve perfektno. [emoji846]
Sent from my Nokia 8.1 using Tapatalk
Re: Servisiranje - pitajte
sugarcoated_ass, ma i ja sam po internetu trazio da li je nekog zadesio isti problem kao mene i nista.Nasao sam mnogo primedbi tipa pucanje veze ako je telefon podesen na 3g tip mreze, nestizanje poruka i jos po nesto ali za sat nema ikoga da se pozalio.Izgleda da je Vip mobile dobio skart jer ne verujem da sam toliki baksuz da me dva puta zadesi isti kvar.Nisam zeleo da uzmem 2G jer mi je prijatelj koji radi u telenoru rekao da uskoro sledi gasenje 2G tipa mreze.Trazio po gradu 3G ali ovde u Nisu nemaju 3G a i posteno da kazem radnje mobilnih telefona u Nisu gora su opcija nego kupiti na buvljaku.Hvala ti na odgovoru.
Poslednja izmena od cekicm83 u Čet, 15. Avg 2019. 23:14, izmenjeno 1 put ukupno.
- гари
- V.I.P. MobilniSvet.com
- Postovi: 4712
- Pridružio se: Uto, 13. Sep 2016. 17:04
- :: Xiaomi Mi A2 Lite
- Lokacija: Novi Sad
Re: Servisiranje - pitajte
Nestizanje poruke na dumb telefonu je gori problem od ovoga sa satom. Ja bi iskulirao.
Valja se pomiriti sa činjenicom da su danas dumb telefoni gluplji nego što su ranije bili. Nije to više na njima ni Nokijin operativni sistem, već neki kineski.
Znemanja je po meni dobro odgovorio.
Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
Valja se pomiriti sa činjenicom da su danas dumb telefoni gluplji nego što su ranije bili. Nije to više na njima ni Nokijin operativni sistem, već neki kineski.
Znemanja je po meni dobro odgovorio.
Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
Re: Servisiranje - pitajte
гари, hvala ti na odgovoru.Iskreno i meni je dosadilo da se cimam sa operaterima u poslovnici i da im ponavljam da je minut tacan, posto odmah kazu "pa evo i kod mene je kao i na vasem telefonu isti minut", ali da u sekundama postoji razlika i da se povecava.Azuriracu sam povremeno vreme.Ali u zadnjih par meseci sam cuo dosta puta da se ljudi zale na telefone iz Vipa.Moja rođena sestra je u vip mobile uzela samsung j6+ 2019 ds i ima problem sa reprodukovanjem video zampisa jer kada pusti snimak, ekran se ugasi nakon jednog minuta bez obzira sto snimak jos uvek traje.Reklamirala, upisivali softver, vratili ne popravljen.I isto, iznova i iznova.Bilo je i prituzbi da se u zamenu koju odobri servis daju vec korisceni telefoni koji su zavrsili u servisu i umesto da zavrse u skartu, prepakuju se i daju drugom korisniku.A i nakon deklaracije na kutiji mog telefona ne verujem da cu uzimati telefone u vip mobile vise iako sam uslugom zadovoljan i imam ugovor bez telefona do 5.2020.Nakon toga videcemo.
sugarcoated_ass, koliko sam shvatio iz tvog posta, na poslu koriste 3G DS verziju i nemaju nikakvih problema?Ako je tako ili sam ja baksuz pa mi zapala dva primerka sa istom greskom ili Vip mobile prodaje smece.
sugarcoated_ass, koliko sam shvatio iz tvog posta, na poslu koriste 3G DS verziju i nemaju nikakvih problema?Ako je tako ili sam ja baksuz pa mi zapala dva primerka sa istom greskom ili Vip mobile prodaje smece.
Poslednja izmena od znemanja u Pet, 16. Avg 2019. 08:58, izmenjeno 2 puta ukupno.
Rezlog: Ne piši post za postom, koristi opciju izmeni.
Rezlog: Ne piši post za postom, koristi opciju izmeni.
-
- Sertifikovani Trol
- Postovi: 7897
- Pridružio se: Pet, 05. Nov 2010. 08:36
- :: Samsung Galaxy A52s
- :: Nokia 8.1
- Lokacija: Novi Sad
Re: Servisiranje - pitajte
Proveriću sutra da li su DS ili SS. To nisam siguran pa da te ne lažem. [emoji846]
Što se Vipa tiče ja sam kod njih 12 godina, keva isto i sestra skoro 10. Do sada sam od njih na moja dva računa uzeo 8 telefona, jedan od kolege sa foruma koji je on uzeo preko Vipa, i u martu kupio kod njih Nokiu 8.1 za keš. (Ne pitaj. Imao sam 33 različita telefona od 2002. do danas)
Keva je uzela 4 ili 5 komada, nisam siguran 100%, sestra 3 i matori je uzeo jedan. Od svih tih uređaja jedino sam ja imao 3 reklamacije i to sam za dva slučaja ja bio kriv, ali sam se prošvercovao i sredili su mi ih.
HTC Tatoo na koji sam seo i propala mu je ona folija od tača i P9 lite koji sam drmn'o od sto i napravio mu fleku na LCDu. [emoji1787]
Jedini koji je sam riknuo je bio Galaxy Mini kom je otkazao LCD, ali je brzo sređen.
Tako da vođen mojim iskustvom, ne bih baš rekao da prodaju smeće. [emoji6]
Sent from my Nokia 8.1 using Tapatalk
Što se Vipa tiče ja sam kod njih 12 godina, keva isto i sestra skoro 10. Do sada sam od njih na moja dva računa uzeo 8 telefona, jedan od kolege sa foruma koji je on uzeo preko Vipa, i u martu kupio kod njih Nokiu 8.1 za keš. (Ne pitaj. Imao sam 33 različita telefona od 2002. do danas)
Keva je uzela 4 ili 5 komada, nisam siguran 100%, sestra 3 i matori je uzeo jedan. Od svih tih uređaja jedino sam ja imao 3 reklamacije i to sam za dva slučaja ja bio kriv, ali sam se prošvercovao i sredili su mi ih.
HTC Tatoo na koji sam seo i propala mu je ona folija od tača i P9 lite koji sam drmn'o od sto i napravio mu fleku na LCDu. [emoji1787]
Jedini koji je sam riknuo je bio Galaxy Mini kom je otkazao LCD, ali je brzo sređen.
Tako da vođen mojim iskustvom, ne bih baš rekao da prodaju smeće. [emoji6]
Sent from my Nokia 8.1 using Tapatalk
Re: Servisiranje - pitajte
sugarcoated_ass, hvala ti za post i proveru.I meni je ovo prvi put da mi se sa novim telefonom desava kvar pa ajd i nekako s tim novim nego i sa zamenskim telefonom isti kvar.Nesto smrdi.Da nisam lud dokazao je servis odobrenom zamenom, hahaha, a da li je do isporuke Vip mobil-u telefona sa greskom fabrickom e to ne znam.Ako stignes sutra proveri da li su ti telefoni ds ili ss i hvala ti.A sto se broja modela telefona tice koje sam imao, hahaha, ne znam ni sam veruj ali od Ericssona T10 koji mi je bio prvi telefon menjao sam bar po 2-3 godisnje.Sada sam ostareo i radim puno tako da mi telefon treba za poziv i sms i ne jurim vise za modelima.Inace od svih telefona najjaci utisak na mene ostavile su nokia 6700c i 6303i, zlatno doba Nokie i telefona.
-
- Sertifikovani Trol
- Postovi: 7897
- Pridružio se: Pet, 05. Nov 2010. 08:36
- :: Samsung Galaxy A52s
- :: Nokia 8.1
- Lokacija: Novi Sad
Re: Servisiranje - pitajte
Evo mene na pauzi pa taman da se javim. Single sim telefoni su u pitanju. [emoji846]
Sent from my Nokia 8.1 using Tapatalk
Sent from my Nokia 8.1 using Tapatalk
Re: Servisiranje - pitajte
sugarcoated_ass, Hvala prijatelju.Mozda su ovi DS u Vipu pod nekom fabrickom greskom.A ti ss su verovatno kupljeni u Telenoru, kompanije obicno sa Telenorom sarađuju, mozda gresim ali tako je bilo dok sam ja radio kao komercijalista, dobijali smo telefone iz Telenora.U Vip-u su Nokia 3310 3g DS koje je uvezao Comtrade a u Telenoru koje je uvezao Pin computers.Velika je razlika.
Re: Servisiranje - pitajte
Ne znam zasto ali nemam opciju "izmeni" pa pisem novi post, izvinjavam se.
Evo sta sam dobio kao odgovor od Vip operatora.
"Milane dobili smo odgovor od nadležnih kolega da je potrebno da uredjaj odneseš na proveru a to možeš učiniti kada to tebi odgovara, već sutradan ili možeš sačekati. Pretpostavljam da je cela serija takva jer uredjaje ne poručujemo pojedinačno od dobavljača, budući da je uredjaj već menjan a kažeš da se ista poteškoća javlja. /Senka"
Sta vi mislite o ovom njihovom odgovoru?
Sada imam opciju "izmeni" na ovaj post a na starijim postovima jos uvek nemam.
Evo sta sam dobio kao odgovor od Vip operatora.
"Milane dobili smo odgovor od nadležnih kolega da je potrebno da uredjaj odneseš na proveru a to možeš učiniti kada to tebi odgovara, već sutradan ili možeš sačekati. Pretpostavljam da je cela serija takva jer uredjaje ne poručujemo pojedinačno od dobavljača, budući da je uredjaj već menjan a kažeš da se ista poteškoća javlja. /Senka"
Sta vi mislite o ovom njihovom odgovoru?
Sada imam opciju "izmeni" na ovaj post a na starijim postovima jos uvek nemam.
Poslednja izmena od cekicm83 u Pon, 19. Avg 2019. 00:39, izmenjeno 1 put ukupno.
- гари
- V.I.P. MobilniSvet.com
- Postovi: 4712
- Pridružio se: Uto, 13. Sep 2016. 17:04
- :: Xiaomi Mi A2 Lite
- Lokacija: Novi Sad
Re: Servisiranje - pitajte
Na starijim postovima nemaš tu opciju jer su previše stari.
Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
Re: Servisiranje - pitajte
гари, nisam to znao, nov sam na forumu, hvala na informaciji.
- гари
- V.I.P. MobilniSvet.com
- Postovi: 4712
- Pridružio se: Uto, 13. Sep 2016. 17:04
- :: Xiaomi Mi A2 Lite
- Lokacija: Novi Sad
Re: Servisiranje - pitajte
Da, tako je na svakom forumu koliko znam. Bio bi malo nered ako bi ljudi i posle dužeg vremena mogli da menjaju svoje stare poruke. [emoji4]
Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
Re: Servisiranje - pitajte
Ma retko posecujem forume, ovde sam iz razloga sto je ovde moguce informisati se o dosta toga sto mene zanima, zbog raznih misljenja, pitati pre kupovine telefona tj informisati se donekle i tako.Eto ja sam imao prob sa telefonom(i jos ga imam) postavio pitanje ovde i dobio odgovore i misljenja razna.Za razne forume nemam vremena a i interesovanja.Ovde sam da bih na osnovu raznih iskustava doneo dobru odluku prilikom kupuvine kao i raznih drugih korisnih tema.Forum je odlican.
- Evindzer
- Prijatelj foruma
- Postovi: 9942
- Pridružio se: Ned, 24. Avg 2014. 20:07
- :: Samsung Beleška 10
- :: Široka Noklica
Re: Servisiranje - pitajte
To je zato što sam ja ovde. [emoji38][emoji38][emoji12]cekicm83 napisao: Forum je odlican.