Yettel novosti

novosti i informacije vezane za mobilne komunikacije, domaće operatore i njihove usluge
Odgovori
yocasylver
Mobil manijak
Mobil manijak
Postovi: 1668
Pridružio se: Pet, 10. Okt 2008. 08:54
:: Huawei P40 Pro
Lokacija: Beograd

Re: Telenor novosti

Post od yocasylver »

Ovo za VIP vazi kao i za MTS kao sto je naveo Zemun,potvrdjujem iz licnog iskustva.I ovo sto navodi Azimuth je tacno,potvrdjujem iz licnog iskustva.Mozes da odneses na servis i neces imati problema osim ako mora novi telefon onda mora podnosilac ugovora.

darkonda
Mobil stručnjak
Mobil stručnjak
Postovi: 840
Pridružio se: Pet, 01. Avg 2008. 01:12
:: iphone 5s 32gb
Lokacija: Beška

Re: Telenor novosti

Post od darkonda »

Ok hvala

Kesege
Povremeni posetilac
Povremeni posetilac
Postovi: 24
Pridružio se: Pet, 22. Jun 2018. 00:04
:: iphone
:: samsung

Re: Telenor novosti

Post od Kesege »

Telenor, hm. Moje iskustvo je sledece, korisnik sam dugo godina, potpisao ugovor za iphone 8 plus, nije bio u vakuum pakovanju, kazu, otvorili ga usput. Telefon radio pola sata, ugasio se. Odneo na reklamaciju, cekao 10 dana da ugase Icloud i odnesu ga na servis. Serviser kaze da se garancija ne priznaje zato sto sam ja promenio ekran i stavio neki kineski. Telefon ne moze da se popravi, barem ne u njihovom servisu. Iz Telenora kazu, tuzi nas slobodno, tvoja rec protiv nase, menjao si ekran na svoju ruku. Potpuno besmisleno, zasto bih menjao ekran koji je nov i u garanciji je. Zakon ih stiti i za postenog coveka nema pravde. Placacu pretplatu na ugovor cele dve godine, onda raskidam ugovor i prelazim u drugu mrezu. Predlazu mi da mogu pod posebnim povoljnostima da dobijem nov uredjaj, ako platim 60.000 dinara. Pisem reklamacije, nista. Zato, postovani forumasi, vodite racuna sa Telenorom. Neko bi ih na mom mestu tuzio i nervirao se dugo i na kraju nista ne bi uradio. Pozdrav i oprezno sa Telenorom.

Evindzer
Prijatelj foruma
Prijatelj foruma
Postovi: 9942
Pridružio se: Ned, 24. Avg 2014. 20:07
:: Samsung Beleška 10
:: Široka Noklica

Re: Telenor novosti

Post od Evindzer »

Odnesi direktno u iStyle, ako je telefon original i legalno dobavljen/kupljen, trebalo bi da možeš da izvučeš novi. Tako je bilo sa mojom rođakom zimus, kad sam nosio njen IPX, pa je dobila nov za desetak dana od dana predaje radniku. Ako ti i tamo kažu da je menjan ekran, onda ti ostaje da popričaš sa radnikom iz poslovnice koji ti je prodao takav telefon. Ja znam kako bih ja popričao sa njim.
Odnesi u iStyle, ne možeš ništa da izgubiš. Ako nisi iz BGD-a i ne možeš da dođeš, javi mi se privatnom porukom, odneću ti ja.

Zemun
Entuzijasta
Entuzijasta
Postovi: 260
Pridružio se: Sub, 28. Feb 2009. 22:02

Re: Telenor novosti

Post od Zemun »

Koji servis je to javio, u koji servis su poslali telefon ?
Slikaj nam i okaci izvestaj iz servisa jer si to morao dobiti.

Послато са SM-G965F уз помоћ Тапатока

Kesege
Povremeni posetilac
Povremeni posetilac
Postovi: 24
Pridružio se: Pet, 22. Jun 2018. 00:04
:: iphone
:: samsung

Re: Telenor novosti

Post od Kesege »

Hvala na odgovorima ljudi... ne znam da li smem da napisem koji je servis u pitanju... ali svi znaju gde Telenor salje Iphone... servis je u Beogradu. Takodje, ponudili su mi nov telefon pod specijalnim uslovima po ceni od 59.500 dinara. Sa radnicima u poslovnici sam razgovarao i bio prilicno besan gde sam rekao da cu da im napisem krivicnu prijavu...zavod za zastitu potrosaca i trzisnu inspekciju. Radnice su htele da mi same plate telefon sto sam ja odbio zato sto ne zelim to. Sutradan su radnice rekle da ih je Telenor pistio niz vodu i da mogu slobodno da ih tuzim a da ce radnice da dobiju otkaz! Shodno tome... ne zelim da iko zbog mene ostaje bez posla odlucio sam da platim 59.500 i spasim sebe sudske agonije i ove nestetnice da ne dobiju otkaz. Pitam ih a kako cu sada da budem siguran da opet necete da mi podvalite polovan telefon kao nov...rekle su da idem u taj servis i da ce predamnom da isti otvore iz vakuum pakovanja i testiraju sve. Ljudi, ne shvatite me pogresno ali sa Telenorom je sve uzaludno... nikakva prava covek ne moze da ostvari. Zakon je takav da postenog coveka ne stiti vec stiti barabe i pljačkaše.

Usput..., trazio sam sastanak sa nekim funkcionerom Telenora zato što želim da mu objasnim da sam siguran da nisam jedini kome su prodali telefon sa u. Obavezom od 120.000 rsd i podvalili i da ce neko da im jednog dana udje i napravi krvoprolice u nekoj poslovnici i da ce pola Srbije da kaže''bilo je pitanje dana''. Meni ostaje gorak ukus i pretplata 2 godine. Nakon toga, nikad Telenor. Zivim u maloj sredini i iskreno ne bih želeo da neko dobije otkaz zbig mene. Suština mog komentarisanja je da_ vodite računa pri kupovini kod Telenora, shvatite da nemate apsolutno nikakva prava, i da nez problema prenesete broj u drugu mrežu. Ovakav odnos pljačkaša iz Telenora ne bih poželeo ni najgorem dušmaninu. Hvala, živeli!

Zemun
Entuzijasta
Entuzijasta
Postovi: 260
Pridružio se: Sub, 28. Feb 2009. 22:02

Re: Telenor novosti

Post od Zemun »

Cekaj tebi su rekle radnice da ce da plate telefon?
Ako je Beograd znaci da su slali u Promobi jer je on zaduzen za Apple uredjaje iz Telenora, bas cu sutra nazvati ortaka da ga pitam dal su imali ip8 plus sa kineskim ekranom iz Telenora.

Послато са SM-G965F уз помоћ Тапатока

Kesege
Povremeni posetilac
Povremeni posetilac
Postovi: 24
Pridružio se: Pet, 22. Jun 2018. 00:04
:: iphone
:: samsung

Re: Telenor novosti

Post od Kesege »

Da. Rekle su da im dam 2 ili 3 dana i da ce one to da reše da dobijem nivi telefon. Medjutim sutradan su gurnuli najmladju koja je potpisala ugovor sa mnom da mi saopsti da ce da joj Telenor dà otkaz i da ih bas briga i da mogu da ih tuzim. Ponudila mi se da mi plati telefon sto sam ja odmah odbio, zato što ne zelim da neko dobije otkaz i da uzimam nekome hleb iz usta. Prevara teška i veliki blam za Telenor. Iz tog servisa koji si naveo mogu da kažem da su bili maksimalno fer i korektni ali da su ljudi napisali da je ekran kineski. I kako sada ja da dokazem da ga nisam nosio na servis?! Nikako. Ne mogu. Zvuči nerealno, ali ja cu da im platim 500 eura i dobijem nov telefon sto se kosi sa granicama zdravog razuma. Ali da uzmem ovaj da popravljam koji nisam koristio ni pola sata kostace me 300 e minimum... bolje da dodam jos 200 i dobijem svoj telefon za 1500e. Narode, pazite se Telenora. Pazite sta potpisujete.

Najbitnija stvar je ta da mi je radnica iz telenor poslovnice medju nama rekla da je na iphobe 8 plus stavljen kineski ekran. Tu informaciju nisam dobio iz servisa vec od radnice. Sustina mog posta nije nista drugo... sem da forumašima iznesem moje iskustvo sa Telenorom, a nadam se da nije jedino takvo iskustvo.

misapop
Redovni učesnik
Redovni učesnik
Postovi: 187
Pridružio se: Pet, 03. Feb 2012. 01:50
:: Microsoft lumia 550
:: Samsung J5 2016
Lokacija: Kraljevo,Kragujevac

Re: Telenor novosti

Post od misapop »

Nisi mi bas najjasniji.U jednom postu pises da su ti radnici u servisu napisali da je ekran kineski a vec u narednom da si od radnice u telenoru dobio taj info.
A sa druge strane ne znam ni kakve veze ima radnica sa ugradnjom kineskog ekrana u iphone i sto bi ona placala.U ovoj situaciji ona je najmanje odgovorna.Odgovornost,ako je sve tako kako si napisao,jedino je na telenoru ili servisu.

Martin Mystere
Mobil stručnjak
Mobil stručnjak
Postovi: 902
Pridružio se: Ned, 20. Okt 2013. 11:10
:: Samsung Galaxy Note8
:: LG G2, HTC HD2
Lokacija: Beograd, Voždovac

Re: Telenor novosti

Post od Martin Mystere »

Koje mesto je u pitanju?

Kesege
Povremeni posetilac
Povremeni posetilac
Postovi: 24
Pridružio se: Pet, 22. Jun 2018. 00:04
:: iphone
:: samsung

Re: Telenor novosti

Post od Kesege »

Odgovor za Misapop,... radnici u Telenor poslovnici nisu napisali da je ekran kineski, vec su mi rekli da su od servisa dobili usmenu informaciju da je ekran kineski, sto su meni usmeni i rekli. Na zvanicnom odgovoru od servisa koji sam dobio i preuzeo u Poslovnici Telenora je pisalo da je kvar nastao usled neadekvatnog rukovanja od strane korisinika i da je primetno Neovlasceno servisiranje te da se nedostatak ne moze otkloniti u okviru garancije. Znaci, usmeno mi je receno u Telenor Poslovnici da je ekran kineski i da se zato gubi garancija. Telefon mi se pokvario u petak uvece kada sam ga ukljucio, radio je pola sata i ugasio se. u 10 sati narednog dana sam ga odneo u Telenor poslovnicu na reklamaciju da proslede servisu. Odgovornost je iskljucivo na Telenoru, na radnici nije, jedino sto je ona svesno propustila da isporuci telefon u vakuum pakovanju, a za servis imam samo reci hvale, nista drugo. Znaci, Telenor je svesno znao sta salje, tj. da salje polovan telefon.
Sustina mog posta je da ukazem ljudima na to da jedna jaka korporacija kao sto je Telenor moze da prevari a i vara gradjane legalno i u zakonskim okvirima.
Martin Mystere, Trstenik.

Martin Mystere
Mobil stručnjak
Mobil stručnjak
Postovi: 902
Pridružio se: Ned, 20. Okt 2013. 11:10
:: Samsung Galaxy Note8
:: LG G2, HTC HD2
Lokacija: Beograd, Voždovac

Re: Telenor novosti

Post od Martin Mystere »

Kad si kupio telefon u Telenoru?

ciklon
Mobil poznavalac
Mobil poznavalac
Postovi: 532
Pridružio se: Sre, 03. Sep 2014. 07:03
:: Mi Note 10 Lite

Re: Telenor novosti

Post od ciklon »

И зашто си уопште преузимао невакуумиран примерак?

Kesege
Povremeni posetilac
Povremeni posetilac
Postovi: 24
Pridružio se: Pet, 22. Jun 2018. 00:04
:: iphone
:: samsung

Re: Telenor novosti

Post od Kesege »

23.05.2018 kupljen i potpisan ugovor. Aktivirao sam ga 25.05.2018 godine u 22.00 sati kao i Icloud. U 22.30 otprilike prestao da radi. Ni jedan poziv, poruka, nista. 26.05.2018 ujutru odneo u Poslovnicu Telenor-a. Od tog trenutka je pocela moja agonija, koja je trajala do pre 4 dana. Ne bih vise uopste da bilo sta komentarisem, pretpostavljam da zaposleni iz Telenora verovatno posecuju ovaj forum, samo mi treba jos da me tuze zbog ovih komentara i lepota. Nema pravde.

Ciklon, to je najbitnije pitanje..., radnica izvadila telefon iz fioke, i odnela ga pozadi u neku kancelariju i cekao sam oko 1 sat nekih problema je bilo oko potpisivanja ugovora, pa nisam mogao da cekam, pa mi je radnica donela licno kuci posle 2 sata, naravno kada sam uzeo kutiju zamalo mi nije ispao iz ruke, zato sto sam ocekivao da bude vakuum pakovanje. Ustvari, to je bio trenutak kada je pocela moja agonija. Kada sam u reklamaciji napisao da nije bio vakuum, radnice se misle, dogovaraju, pa kazu da jeste, da bi posle priznale da nije bio vakuum. Sve je ovo nebitno, steta je nacinjena, ali ja opet ponavljam da ljudi jednostavno vode racuna o svemu kada je ova korporacija u pitanju. Mislim da nikakva reklamacija ne daje rezultate, samo bespotrebno maltretiranje, odmeravanje snaga pa ko vise bude izdrzao. Kada im neko nekada, a siguran sam da hoce, uleti u neku njihovu Poslovnicu i napravi ozbiljan haos, obecao sam sebi da cu da dam pice za celu kafanu :roll:

Martin Mystere
Mobil stručnjak
Mobil stručnjak
Postovi: 902
Pridružio se: Ned, 20. Okt 2013. 11:10
:: Samsung Galaxy Note8
:: LG G2, HTC HD2
Lokacija: Beograd, Voždovac

Re: Telenor novosti

Post od Martin Mystere »

Kesege napisao:23.05.2018 kupljen i potpisan ugovor. Aktivirao sam ga 25.05.2018 godine u 22.00 sati kao i Icloud. U 22.30 otprilike prestao da radi. Ni jedan poziv, poruka, nista. 26.05.2018 ujutru odneo u Poslovnicu Telenor-a. Od tog trenutka je pocela moja agonija, koja je trajala do pre 4 dana. Ne bih vise uopste da bilo sta komentarisem, pretpostavljam da zaposleni iz Telenora verovatno posecuju ovaj forum, samo mi treba jos da me tuze zbog ovih komentara i lepota. Nema pravde.
To što oni pričaju nema apsolutno nikakvog smisla - zašto bi neko, samo dva dana nakon kupovine novog proizvoda, a koji je pod garancijom još dve godine, sam zamenio ekran nekim kineskim poluproizvodom od ekrana umesto da ga pošalje u zvanični servis kao reklamaciju!?

Trebao si da ih tužiš pa neka bude tvoja reč protiv njihove a oni da objasne zašto su ti dali nevakumiran telefon - koji btw. ni u ludilu nisi smeo niti trebao da uzimaš, pa još tako kako su ti isporučili telefon van poslovnice! Ovako su te nasankale samo tako... Svaka škola se plaća, a ti si svoju platio 120k dinara. Da barem imaš bilo kakvu potvrdu o tome što su rekle da jeste bilo devakumirano, ovako...

Inače, neka svi zaposleni u Telenoru posećuju ovaj forum, mogu da ti pljunu pod prozor...

Kesege
Povremeni posetilac
Povremeni posetilac
Postovi: 24
Pridružio se: Pet, 22. Jun 2018. 00:04
:: iphone
:: samsung

Re: Telenor novosti

Post od Kesege »

Obavestio sam ih da cu da im napisem Krivicnu prijavu za prevaru, obavestiti Trzisnu inspekciju i Zavod za zastitu potrosaca, medjutim, odigrali su na kvarno iz direkcije Telenora tako sto su radici koja je zaposlena u poslovnici rekli da je pustaju niz vodu, da mi prenese da mogu slobodno da ih tuzim i da ih boli ona stvar, a da ce ona da dobije otkaz. Znaci, stavili su me u dilemu da se pobrinem da radnica od 23 godine, ostane bez posla. Ja to nisam zeleo, imam decu, a noc je jako duga. Savest je cudo, a sve uvek dodje na svoje pa ce tako i ova situacija. Hvala Vam dragi korisnici svakako! Vodite racuna, prenesite svojima kada uzimaju bilo sta kod njih... Srdacno...,,,

P.S. zaboravio sam da napisem da imam snimljen svaki razgovor sa zaposlenima iz Poslovnice, medjutim, sve to pada u vodu onog trenutka kada su iste pocele da mi kukaju da dobijaju otkaz...

ciklon
Mobil poznavalac
Mobil poznavalac
Postovi: 532
Pridružio se: Sre, 03. Sep 2014. 07:03
:: Mi Note 10 Lite

Re: Telenor novosti

Post od ciklon »

radnica izvadila telefon iz fioke, i odnela ga pozadi u neku kancelariju i cekao sam oko 1 sat nekih problema je bilo oko potpisivanja ugovora, pa nisam mogao da cekam, pa mi je radnica donela licno kuci posle 2 sata, naravno kada sam uzeo kutiju zamalo mi nije ispao iz ruke, zato sto sam ocekivao da bude vakuum pakovanje.
Ниси могао да чекаш да реше уговор у пословници, већ после 2 сата ти га је радница донела на кућну адресу? Зашто ниси захтев за продужетком уговора и куповином мобилног телефона поднео онлајн? До сада нисам чуо да радници из пословнице доносе телефоне било коме на кућну адресу - за то се ангажују курирске службе.
23.05.2018 kupljen i potpisan ugovor. Aktivirao sam ga 25.05.2018 godine u 22.00 sati kao i Icloud.
Дакле, ем си прихватио телефон из отвореног паковања, ем си чекао два дана да га активираш и то касно увече.

Извини, али ако је све ово што ћу навести у остатку свог коментара тачно, поред Теленора си највећи кривац управо ти. За паре које ћеш дати током две године има да смислиш време и да чекаш и два сата да среде уговор у пословници и да захтеваш да ти дају ново, неотворено паковање. Ниси отишао у „Брвнара моби шоп” да за 200 евра купиш „мало рабљени ајфон преко кога су прешла два шлепера / мало закривљен при врху”, већ апсолутно нов производ, нула посто коришћен.
Kada sam u reklamaciji napisao da nije bio vakuum, radnice se misle, dogovaraju, pa kazu da jeste, da bi posle priznale da nije bio vakuum.
Sutradan su radnice rekle da ih je Telenor pistio niz vodu i da mogu slobodno da ih tuzim a da ce radnice da dobiju otkaz! Shodno tome...
Pitam ih a kako cu sada da budem siguran da opet necete da mi podvalite polovan telefon kao nov...rekle su da idem u taj servis i da ce predamnom da isti otvore iz vakuum pakovanja i testiraju sve.
Radnice su htele da mi same plate telefon sto sam ja odbio zato sto ne zelim to.
Rekle su da im dam 2 ili 3 dana i da ce one to da reše da dobijem nivi telefon.
Medjutim sutradan su gurnuli najmladju koja je potpisala ugovor sa mnom da mi saopsti da ce da joj Telenor dà otkaz i da ih bas briga i da mogu da ih tuzim. Ponudila mi se da mi plati telefon sto sam ja odmah odbio, zato što ne zelim da neko dobije otkaz i da uzimam nekome hleb iz usta.
iz direkcije Telenora tako sto su radici koja je zaposlena u poslovnici rekli da je pustaju niz vodu, da mi prenese da mogu slobodno da ih tuzim i da ih boli ona stvar, a da ce ona da dobije otkaz.
Извини, али ово све толико невероватно звучи, готово нестварно.
Iz tog servisa koji si naveo mogu da kažem da su bili maksimalno fer i korektni ali da su ljudi napisali da je ekran kineski.
radnici u Telenor poslovnici nisu napisali da je ekran kineski, vec su mi rekli da su od servisa dobili usmenu informaciju da je ekran kineski, sto su meni usmeni i rekli. Na zvanicnom odgovoru od servisa koji sam dobio i preuzeo u Poslovnici Telenora je pisalo da je kvar nastao usled neadekvatnog rukovanja od strane korisinika i da je primetno Neovlasceno servisiranje te da se nedostatak ne moze otkloniti u okviru garancije. Znaci, usmeno mi je receno u Telenor Poslovnici da je ekran kineski i da se zato gubi garancija.
Odgovornost je iskljucivo na Telenoru, na radnici nije, jedino sto je ona svesno propustila da isporuci telefon u vakuum pakovanju, a za servis imam samo reci hvale, nista drugo. Znaci, Telenor je svesno znao sta salje, tj. da salje polovan telefon.
Значи, сервис је фер и коректан иако су навели да је корисник крив? Раднице су такође океј иако су прво рекле да је телефон био у вакуумираном паковању, те су га свесно испоручиле у таквом стању?

Martin Mystere
Mobil stručnjak
Mobil stručnjak
Postovi: 902
Pridružio se: Ned, 20. Okt 2013. 11:10
:: Samsung Galaxy Note8
:: LG G2, HTC HD2
Lokacija: Beograd, Voždovac

Re: Telenor novosti

Post od Martin Mystere »

Pod uslovom da je sve bilo baš tako kako kažeš i ako su svesno prihvatile tu igru da ti smeste i treba da dobiju otkaz i to uopšte ne bi bio moj problem a za svojih 120k dinara bih spavao kao bebica.

Još da imam sve snimljeno a da je, bilo ovako kako si napisao, trčali bi od poslovnice do moje kuće i još bi pitali "Gospodine da li želite još jedan iP8 gratis" ili bi itekako popili tužbu...

Kesege
Povremeni posetilac
Povremeni posetilac
Postovi: 24
Pridružio se: Pet, 22. Jun 2018. 00:04
:: iphone
:: samsung

Re: Telenor novosti

Post od Kesege »

Servis je korektan i fer zato sto su napisali da je primeceno Neovlasceno servisiranje, e sada to sto su napisali da je kvar nastao mojim neadekvatnim rukovanjem, to je zato sto je verovatno telefon koriscen pre mene. Ponavljam, koristio sam ga svega pola sata.
Sve sto sam napisao je potpuna i apsolutna istina, i stojim iza svega napisanog.

Istina je da ne mogu da dozvolim da neko popije otkaz zbog telefona, jednostavno ne mogu. Zvuci nerealno ali istinito.

Takodje, vec sam napisao da kada sam radnice u Poslovnici obavestio o krivicnoj prijavi i ostalom, odmahsu doletele do mene i krenulo je moljakanje i kukanje, da bi vec sutradan naravno, kada su sa ovima gore u Beogradu razradili strategiju, dosle sa pricom da moram da platim 59.500 dinara i da mi garantuju da cu ovaj put da dobijem nov telefon, usput rekla radnica kako ce da dobije otkaz i sve ono gore sto sam vec napisao. Usput, obecavali su mi da ce i pretplatu za prethodni mesec da storniraju,,, mislim,,, zvuci nemoguce ali je potpuno istinito.

nidzo80
Mobil poznavalac
Mobil poznavalac
Postovi: 551
Pridružio se: Pon, 19. Jan 2009. 00:48
:: Honor 9

Re: Telenor novosti

Post od nidzo80 »

Ti u suštini nisi ni u jednom trenutku bio u kontaktu sa "ovima gore u Beogradu"?
Druže, tebe su te "radnice" izvaćarile za sve pare, a ne Telenor.

Odgovori