Unapred se izvinjavam ako postoji slicna tema, ja je nisam nasao. Dakle vagam mozda i kupovinu iphone-a sa mts-a, pa me zanima kako se ostvaruje druga godina garancije, posto ovi sa oglasa na kp su 99% sa maltene blanko garancijom, ima samo pecat i datum upisan, u najboljem slucaju imei broj telefona ( i koliko je validna ta garancija uopste bez imena kupca i bilo kakvih drugih podataka osim datuma i pecata). Znam za prvu godinu da se servisira u istyle i da moze i bez racuna da oni to provere po datumu aktivacije, ali sta se desava sa drugom godinom, gde se onda nosi telefon? Isto u istyle , ili u poslovnicu ? U poslovnici bi morala da bude tu osoba na koju se vodi broj tj ugovor, a opet zbog one garancije gde nema upisano nista osim datuma, mozda moze i vlasnik telefona da ga nosi ? Video sam da vas par na forumu je uzelo iz mts-a iphone, pa ako mozete da pogledate garanciju i kazete mi sta pise na vasim, da li je cela popunjena ili samo datum i pecat?
Jos jednom ako je odgovoreno negde, izvinjavam se za dupliranje.
Garancija mts-a bez imena kupca
- Azimuth
- Moderator
- Postovi: 11610
- Pridružio se: Sub, 27. Jan 2007. 20:58
- :: Note 8 DS
- Lokacija: Novi Sad
Re: Garancija mts-a bez imena kupca
Sad gledam u garantni list. Treba da stoji ime onog ko je kupio, adresa poslovnice, datum kupovine, naziv uredjaja i naravno imei broj.
Sta ce sve biti upisano moze da varira (imam tei garantna lista pa ih uporedjujem), pa tako nije bitno ime kupca, ali jeste bitan dan kupovine, model i imei broj. Naravno, pecat mora stojati jer ako njega nema sve ostalo nije bitno. To je ono sto se podudara na svim garantnim listovima i sto ti treba da bi ostvario drugu godinu garancije.
Sto se samog servisiranja tice, mozes da ga nosis u poslovnicu ali ti u tom slucaju treba i potpisnik ugovora jer samo on moze da ga preda (i uzme reversni telefon dok je tvoj na popravci) i kasnije ga podigne posle servisiranja. Druga opcija je danosis direktno u servis (istyle ili macola kod nas tj apple store napolju) i u tom slucaju ti treba ili garantni list, ili ugovor, ili racun. Sa bilo cim od ta tri mozes da ostvaris garanciju.
Sta ce sve biti upisano moze da varira (imam tei garantna lista pa ih uporedjujem), pa tako nije bitno ime kupca, ali jeste bitan dan kupovine, model i imei broj. Naravno, pecat mora stojati jer ako njega nema sve ostalo nije bitno. To je ono sto se podudara na svim garantnim listovima i sto ti treba da bi ostvario drugu godinu garancije.
Sto se samog servisiranja tice, mozes da ga nosis u poslovnicu ali ti u tom slucaju treba i potpisnik ugovora jer samo on moze da ga preda (i uzme reversni telefon dok je tvoj na popravci) i kasnije ga podigne posle servisiranja. Druga opcija je danosis direktno u servis (istyle ili macola kod nas tj apple store napolju) i u tom slucaju ti treba ili garantni list, ili ugovor, ili racun. Sa bilo cim od ta tri mozes da ostvaris garanciju.
Re: Garancija mts-a bez imena kupca
Ok, hvala. Malo me brinulo to za ime i ostale podatke ali dobro ako nema ni tu kod tebe onda ne brinem.
Sent from my LT22i using Tapatalk
Sent from my LT22i using Tapatalk
Re: Garancija mts-a bez imena kupca
Ja ću, kao i prethodnik, da počnem sa izvinjenjem, jer se tek upoznajem sa tematikom i kupovinom Apple telefona od drugog lica koje je telefon kupilo preko provajdera, u ovom slučaju MTS. Koliko sam razumeo, MTS daje garanciju 2 godine, ali kao što je Azimuth rekao, prvu godinu garantuje ovlašćeni servis (iStyle je potvrdio u telefonskom razgovoru) i za tu garanciju je potrebno imati račun, a za drugu godinu garantuje sam MTS uz uslov da lice koje je kupilo telefon mora lično da prijavi štetu i da preuzme/zameni iPhone.
Želeo bih da proverim da li sam dobro shvatio prvu i drugu godinu garancije, te Vas molim za potvrdu.
Hvala unapred, pozdrav.
Želeo bih da proverim da li sam dobro shvatio prvu i drugu godinu garancije, te Vas molim za potvrdu.
Hvala unapred, pozdrav.
- Azimuth
- Moderator
- Postovi: 11610
- Pridružio se: Sub, 27. Jan 2007. 20:58
- :: Note 8 DS
- Lokacija: Novi Sad
Re: Garancija mts-a bez imena kupca
Ne, pokušaću da pojednostavim. I za prvu i za drugu godinu možeš i poželjno je da telefon reklamiraš kod MTS-a jer u slučaju zamene telefona dobijaš i novu garanciju na taj drugi uređaj. Lično sam tri puta reklamirao, dva puta sam dobio nove telefone i nove garancije, a treći put nisam na to pristao već sam tražio nešto drugo (nebitno za ovu temu). Telefon koji kod njih reklamiraš ide u Macolu, jedan od dva ovlašćena servisa u Srbiji.
U iStyle (koji je drugi ovlasceni servis u Srbiji) možeš da reklamiraš u ovom momentu samo tokom prve godine. Isto tako tokom te prve godine možeš telefon reklamirati i u bilo kom drugom ovlašćenom servisu u Evropi ali ni u jednom slučaju nećeš dobiti novu garanciju ako ti zamene telefon. Zašto samo prva godina? Zato što Apple daje 12 meseci internacionalne garancije od datuma kupovine.
Zašto ne možeš i drugu godinu da ostvariš u servisu mimo mts-a i zašto samo u mts dobijaš novu garanciju? Zato što za tu drugu godinu garanciju daje prodavac tj u ovom konkretnom slučaju je to mts i on (prodavac) snosi troškove servisiranja, ali je isto tako obavezan da ti izda novu garanciju jer je u pitanju novi telefon koji se razlikuje po imei broju od reklamiranog tj zamenjenog . To je uređeno našim propisima (zakonom) i tu nema puno nejasnoća.
Inače, kad i ako budeš kupovao bilo koji telefon od nekoga ko je uzeo uz ugovornu obavezu telefon, odmah idi sa tim vlasnikom u opštinu i napišite punomoćje. To je trošak od par stotina dinara, ako se ne varam. Kad to uradiš, više ti vlasnik ugovora preko kojeg je uzet telefon ne treba prilikom reklamacije. U suprotnom ćeš svaki put morati da tražiš tog vlasnika jer je on jedini koji može da preda i podigne telefon kad se vrati sa servisa.
Sent from my SM-G935F
U iStyle (koji je drugi ovlasceni servis u Srbiji) možeš da reklamiraš u ovom momentu samo tokom prve godine. Isto tako tokom te prve godine možeš telefon reklamirati i u bilo kom drugom ovlašćenom servisu u Evropi ali ni u jednom slučaju nećeš dobiti novu garanciju ako ti zamene telefon. Zašto samo prva godina? Zato što Apple daje 12 meseci internacionalne garancije od datuma kupovine.
Zašto ne možeš i drugu godinu da ostvariš u servisu mimo mts-a i zašto samo u mts dobijaš novu garanciju? Zato što za tu drugu godinu garanciju daje prodavac tj u ovom konkretnom slučaju je to mts i on (prodavac) snosi troškove servisiranja, ali je isto tako obavezan da ti izda novu garanciju jer je u pitanju novi telefon koji se razlikuje po imei broju od reklamiranog tj zamenjenog . To je uređeno našim propisima (zakonom) i tu nema puno nejasnoća.
Inače, kad i ako budeš kupovao bilo koji telefon od nekoga ko je uzeo uz ugovornu obavezu telefon, odmah idi sa tim vlasnikom u opštinu i napišite punomoćje. To je trošak od par stotina dinara, ako se ne varam. Kad to uradiš, više ti vlasnik ugovora preko kojeg je uzet telefon ne treba prilikom reklamacije. U suprotnom ćeš svaki put morati da tražiš tog vlasnika jer je on jedini koji može da preda i podigne telefon kad se vrati sa servisa.
Sent from my SM-G935F
- гари
- V.I.P. MobilniSvet.com
- Postovi: 4712
- Pridružio se: Uto, 13. Sep 2016. 17:04
- :: Xiaomi Mi A2 Lite
- Lokacija: Novi Sad
Re: Garancija mts-a bez imena kupca
Ovo za punomoć nisam znao, i te detalje vezano za reklamiranje.
Sent from mTalk on Windows 10 phone
Sent from mTalk on Windows 10 phone