Garancija mts-a bez imena kupca

novosti i informacije vezane za mobilne komunikacije, domaće operatore i njihove usluge
somi92
Mobil stručnjak
Mobil stručnjak
Postovi: 859
Pridružio se: Sre, 30. Jul 2014. 03:15
:: xperia p

Garancija mts-a bez imena kupca

Post od somi92 »

Unapred se izvinjavam ako postoji slicna tema, ja je nisam nasao. Dakle vagam mozda i kupovinu iphone-a sa mts-a, pa me zanima kako se ostvaruje druga godina garancije, posto ovi sa oglasa na kp su 99% sa maltene blanko garancijom, ima samo pecat i datum upisan, u najboljem slucaju imei broj telefona ( i koliko je validna ta garancija uopste bez imena kupca i bilo kakvih drugih podataka osim datuma i pecata). Znam za prvu godinu da se servisira u istyle i da moze i bez racuna da oni to provere po datumu aktivacije, ali sta se desava sa drugom godinom, gde se onda nosi telefon? Isto u istyle , ili u poslovnicu ? U poslovnici bi morala da bude tu osoba na koju se vodi broj tj ugovor, a opet zbog one garancije gde nema upisano nista osim datuma, mozda moze i vlasnik telefona da ga nosi ? Video sam da vas par na forumu je uzelo iz mts-a iphone, pa ako mozete da pogledate garanciju i kazete mi sta pise na vasim, da li je cela popunjena ili samo datum i pecat?
Jos jednom ako je odgovoreno negde, izvinjavam se za dupliranje.

Azimuth
Moderator
Moderator
Postovi: 11610
Pridružio se: Sub, 27. Jan 2007. 20:58
:: Note 8 DS
Lokacija: Novi Sad

Re: Garancija mts-a bez imena kupca

Post od Azimuth »

Sad gledam u garantni list. Treba da stoji ime onog ko je kupio, adresa poslovnice, datum kupovine, naziv uredjaja i naravno imei broj.
Sta ce sve biti upisano moze da varira (imam tei garantna lista pa ih uporedjujem), pa tako nije bitno ime kupca, ali jeste bitan dan kupovine, model i imei broj. Naravno, pecat mora stojati jer ako njega nema sve ostalo nije bitno. To je ono sto se podudara na svim garantnim listovima i sto ti treba da bi ostvario drugu godinu garancije.
Sto se samog servisiranja tice, mozes da ga nosis u poslovnicu ali ti u tom slucaju treba i potpisnik ugovora jer samo on moze da ga preda (i uzme reversni telefon dok je tvoj na popravci) i kasnije ga podigne posle servisiranja. Druga opcija je danosis direktno u servis (istyle ili macola kod nas tj apple store napolju) i u tom slucaju ti treba ili garantni list, ili ugovor, ili racun. Sa bilo cim od ta tri mozes da ostvaris garanciju.

somi92
Mobil stručnjak
Mobil stručnjak
Postovi: 859
Pridružio se: Sre, 30. Jul 2014. 03:15
:: xperia p

Re: Garancija mts-a bez imena kupca

Post od somi92 »

Ok, hvala. Malo me brinulo to za ime i ostale podatke ali dobro ako nema ni tu kod tebe onda ne brinem.

Sent from my LT22i using Tapatalk

Hadzija
Slučajni prolaznik
Slučajni prolaznik
Postovi: 1
Pridružio se: Pet, 07. Okt 2016. 08:54
:: iPhone5

Re: Garancija mts-a bez imena kupca

Post od Hadzija »

Ja ću, kao i prethodnik, da počnem sa izvinjenjem, jer se tek upoznajem sa tematikom i kupovinom Apple telefona od drugog lica koje je telefon kupilo preko provajdera, u ovom slučaju MTS. Koliko sam razumeo, MTS daje garanciju 2 godine, ali kao što je Azimuth rekao, prvu godinu garantuje ovlašćeni servis (iStyle je potvrdio u telefonskom razgovoru) i za tu garanciju je potrebno imati račun, a za drugu godinu garantuje sam MTS uz uslov da lice koje je kupilo telefon mora lično da prijavi štetu i da preuzme/zameni iPhone.

Želeo bih da proverim da li sam dobro shvatio prvu i drugu godinu garancije, te Vas molim za potvrdu.

Hvala unapred, pozdrav.

Azimuth
Moderator
Moderator
Postovi: 11610
Pridružio se: Sub, 27. Jan 2007. 20:58
:: Note 8 DS
Lokacija: Novi Sad

Re: Garancija mts-a bez imena kupca

Post od Azimuth »

Ne, pokušaću da pojednostavim. I za prvu i za drugu godinu možeš i poželjno je da telefon reklamiraš kod MTS-a jer u slučaju zamene telefona dobijaš i novu garanciju na taj drugi uređaj. Lično sam tri puta reklamirao, dva puta sam dobio nove telefone i nove garancije, a treći put nisam na to pristao već sam tražio nešto drugo (nebitno za ovu temu). Telefon koji kod njih reklamiraš ide u Macolu, jedan od dva ovlašćena servisa u Srbiji.
U iStyle (koji je drugi ovlasceni servis u Srbiji) možeš da reklamiraš u ovom momentu samo tokom prve godine. Isto tako tokom te prve godine možeš telefon reklamirati i u bilo kom drugom ovlašćenom servisu u Evropi ali ni u jednom slučaju nećeš dobiti novu garanciju ako ti zamene telefon. Zašto samo prva godina? Zato što Apple daje 12 meseci internacionalne garancije od datuma kupovine.
Zašto ne možeš i drugu godinu da ostvariš u servisu mimo mts-a i zašto samo u mts dobijaš novu garanciju? Zato što za tu drugu godinu garanciju daje prodavac tj u ovom konkretnom slučaju je to mts i on (prodavac) snosi troškove servisiranja, ali je isto tako obavezan da ti izda novu garanciju jer je u pitanju novi telefon koji se razlikuje po imei broju od reklamiranog tj zamenjenog . To je uređeno našim propisima (zakonom) i tu nema puno nejasnoća.

Inače, kad i ako budeš kupovao bilo koji telefon od nekoga ko je uzeo uz ugovornu obavezu telefon, odmah idi sa tim vlasnikom u opštinu i napišite punomoćje. To je trošak od par stotina dinara, ako se ne varam. Kad to uradiš, više ti vlasnik ugovora preko kojeg je uzet telefon ne treba prilikom reklamacije. U suprotnom ćeš svaki put morati da tražiš tog vlasnika jer je on jedini koji može da preda i podigne telefon kad se vrati sa servisa.

Sent from my SM-G935F

гари
V.I.P. MobilniSvet.com
V.I.P. MobilniSvet.com
Postovi: 4712
Pridružio se: Uto, 13. Sep 2016. 17:04
:: Xiaomi Mi A2 Lite
Lokacija: Novi Sad

Re: Garancija mts-a bez imena kupca

Post od гари »

Ovo za punomoć nisam znao, i te detalje vezano za reklamiranje.

Sent from mTalk on Windows 10 phone

Odgovori