Koji je mobilni operator bolji u Srbiji II? Telenor vs mt:s
- VeNoM
- V.I.P. MobilniSvet.com
- Postovi: 5064
- Pridružio se: Čet, 06. Jul 2006. 20:36
- :: Sony Xperia Z5P
- :: Sony Xperia Z
- Lokacija: Jagodina
pa recimo da je mts uz čolićev album prodao nekih 150.000 kartica što veoma pomera statistiku jer su to praktično korisnici. pa onda imamo tu one srećke bla bla bla.ja imam oko 8 telekomovih kartica.jednu svoju a ostalo trošim za poruke gprs i slično.jedan moj drugar ima 30 komada.iskupovao je one diskove, poklonio ih neke prodao za 50din, prodao internet vreme za 100din i sotale mu kartice za 100sms i beše 100 ili 200din kredita za praktično 50 din.lepota
Nokia:2X7110,7650,2X3310,N95-8GB,X6!
Motorola:MpX200,MpX220! SonyEricsson:T28,P910,W950,X1,X Z, XZ5 Premium!Asus T101, zENpAD7!
Motorola:MpX200,MpX220! SonyEricsson:T28,P910,W950,X1,X Z, XZ5 Premium!Asus T101, zENpAD7!
da, u mtsu su jako spori, u poslovnicama ubij boze, meni se cini da su ti ljudi po celi dan samo u wcu i na pauzi, da je smena, kafa, rucak... Ali da znaju posao, znaju, a u telenoru sta god da pitam u prodavnici kazu mi: uzmite telefon i zovnite 9863, oni ce vam objasniti... Pa sad ko sta voli.
jos mi se svidja kod Mobtela (ne znam ima li isto jos uvek kod telenora) sto je moglo da se zove bez 063, samo broj.
ipak sam na Mt:s-u.
jos mi se svidja kod Mobtela (ne znam ima li isto jos uvek kod telenora) sto je moglo da se zove bez 063, samo broj.
ipak sam na Mt:s-u.
SE k800i +1gb +mps60
- DukeofSerbia
- Redovni učesnik
- Postovi: 135
- Pridružio se: Pon, 15. Okt 2007. 19:32
- :: ZTE V987
- Lokacija: Sombor
nikolabj
Сложио бих се са оним о информисаности Теленор продаваца/радника. На иоле компликованије питање нису у стању да одговоре, већ кажу "назовите Кориснички сервис" (а то се наплаћује!). Тако је бар у Сомбору.
Код мт:с-а су очајни каталози - или их немају (као у Сомбору па ти одштампају црно-бело), или имају црно-бели "каталог" као у Суботици. За утеху, па су цене изражене са порезом. По питању обавештености су далеко испред Теленора.
Сложио бих се са оним о информисаности Теленор продаваца/радника. На иоле компликованије питање нису у стању да одговоре, већ кажу "назовите Кориснички сервис" (а то се наплаћује!). Тако је бар у Сомбору.
Код мт:с-а су очајни каталози - или их немају (као у Сомбору па ти одштампају црно-бело), или имају црно-бели "каталог" као у Суботици. За утеху, па су цене изражене са порезом. По питању обавештености су далеко испред Теленора.
ZTE V987 Grand X Quad + SanDisk Ultra microSD 8 GB
- exkarpisam
- Povremeni posetilac
- Postovi: 37
- Pridružio se: Uto, 16. Okt 2007. 22:10
Meni je bolji mt:s jer dosta zovem u Republiku Srpsku, a i iden tamo, poziv mi se racuna kao nacionalni saobracaj tj. isto ko da zovem 063/061 ili bilo koji fiksni broj u Srbiji, izmodju ostalog cene rominga su nize u odnosu na Telenor, a dolazni pozivi u romingu besplatni. Tako da...
N93, N97, HTC HD2, HTC Sensation XL
- Stoned Ryder
- Neredovni učesnik
- Postovi: 72
- Pridružio se: Uto, 16. Okt 2007. 22:38
- Lokacija: wherever I may roam...
U svakoj Telenorovoj prodavnici postoji uslužni telefon sa kog je moguće besplatno pozvati Call Center radi dobijanja potrebne informacije. Tom prilikom, poziv upućen sa uslužnog broja ima prioritet u odnosu na ostale pozive ka Call Center-u, odnosno čekanje na javljanje operatera je svedeno na najmanju moguću meru.DukeofSerbia napisao:Сложио бих се са оним о информисаности Теленор продаваца/радника. На иоле компликованије питање нису у стању да одговоре, већ кажу "назовите Кориснички сервис" (а то се наплаћује!). Тако је бар у Сомбору.
Only the good die young,
All the evil seem to live forever!
All the evil seem to live forever!
-
- Slučajni prolaznik
- Postovi: 3
- Pridružio se: Čet, 25. Okt 2007. 23:45
Ne znam za vasa iskustva, ali ja sam u Subotici u Telenorovoj prodavnici dobio odgovor na svako
pitanje i nisam stekao utisak da neko od osoblja ne zna o cemu prica! Naravno ja sam vec znao odogovr na svako to pitanje, ali bas me je zanimalo koliko su obuceni!
Ja sam na postpaid-u i zadovoljan sam! Uzeo sam i Nokiu 6233 koja odlicno sljaka vec 3 meseca,
a i nisam primetio da nesto nije u redu sa racunom! Resetujem tajmer i sve se slaze na kraju meseca sa racunom koji dobijem!
Sve pohvale za Telenor... pre sam bio pretplatnik mts-a ali sada sam mnogo zadovoljniji!
Jos jedna bitna stavka, kad sam kupovao tel. svi telefoni koji su bili reklamirani su postojali na lageru!!!
pitanje i nisam stekao utisak da neko od osoblja ne zna o cemu prica! Naravno ja sam vec znao odogovr na svako to pitanje, ali bas me je zanimalo koliko su obuceni!
Ja sam na postpaid-u i zadovoljan sam! Uzeo sam i Nokiu 6233 koja odlicno sljaka vec 3 meseca,
a i nisam primetio da nesto nije u redu sa racunom! Resetujem tajmer i sve se slaze na kraju meseca sa racunom koji dobijem!
Sve pohvale za Telenor... pre sam bio pretplatnik mts-a ali sada sam mnogo zadovoljniji!
Jos jedna bitna stavka, kad sam kupovao tel. svi telefoni koji su bili reklamirani su postojali na lageru!!!
-
- Mobil fan
- Postovi: 498
- Pridružio se: Pet, 17. Nov 2006. 12:35
Dakle na ovo stvarnoStoned Ryder napisao: U svakoj Telenorovoj prodavnici postoji uslužni telefon sa kog je moguće besplatno pozvati Call Center radi dobijanja potrebne informacije. Tom prilikom, poziv upućen sa uslužnog broja ima prioritet u odnosu na ostale pozive ka Call Center-u, odnosno čekanje na javljanje operatera je svedeno na najmanju moguću meru.
Mislim pa vec sam dosao licno do vase firme pa valjda je red da tu mogu da mi rese problem koji imam, valjda bi tu trebali da znaju jos ponesto sem da napisu racun
- Stoned Ryder
- Neredovni učesnik
- Postovi: 72
- Pridružio se: Uto, 16. Okt 2007. 22:38
- Lokacija: wherever I may roam...
Za razliku od nekadašnjeg Mobtela, koji je imao predstavništva korisničkog servisa, Telenorova predstavništva su samo prodavnice, dok je gotovo celokupan posao korisničkog servisa prebačen na Call Center i prateće službe.
Zbog toga, kada dođete u Telenorovo predstavništvo radi informacije ne morate čekati nekog slobodnog prodavca, već je dovoljno obezbeđenju na vratima zatražiti uslužni telefon radi kontakta CC-a. Osim ako za pultom radi neka zgodna plavuša pa biste baš da popričate sa njom...
Naravno, svaki problem koji su prodavci u mogućnosti da reše oni će se potruditi da to urade. Ukoliko pak problem prevazilazi njihove mogućnosti i ovlašćenja oni će proslediti informaciju nadležnoj službi.
Zbog toga, kada dođete u Telenorovo predstavništvo radi informacije ne morate čekati nekog slobodnog prodavca, već je dovoljno obezbeđenju na vratima zatražiti uslužni telefon radi kontakta CC-a. Osim ako za pultom radi neka zgodna plavuša pa biste baš da popričate sa njom...
Naravno, svaki problem koji su prodavci u mogućnosti da reše oni će se potruditi da to urade. Ukoliko pak problem prevazilazi njihove mogućnosti i ovlašćenja oni će proslediti informaciju nadležnoj službi.
Only the good die young,
All the evil seem to live forever!
All the evil seem to live forever!
-
- Mobil fan
- Postovi: 498
- Pridružio se: Pet, 17. Nov 2006. 12:35
- Stoned Ryder
- Neredovni učesnik
- Postovi: 72
- Pridružio se: Uto, 16. Okt 2007. 22:38
- Lokacija: wherever I may roam...
To zavisi od gledišta.
Ukoliko korisnik dođe do Telenorovog predstavništva na njegovo pitanje će biti odgovoreno, odnosno njegov problem će biti rešen. Ne vidim koliko je bitno da li se sa službenicima razgovara preko pulta ili preko mobilnog telefona?
Ukoliko korisnik dođe do Telenorovog predstavništva na njegovo pitanje će biti odgovoreno, odnosno njegov problem će biti rešen. Ne vidim koliko je bitno da li se sa službenicima razgovara preko pulta ili preko mobilnog telefona?
Only the good die young,
All the evil seem to live forever!
All the evil seem to live forever!
-
- Mobil fan
- Postovi: 498
- Pridružio se: Pet, 17. Nov 2006. 12:35