Iskustva sa (online) prodavnicama

opušteno ćaskanje o mobilnim telefonima
Odgovori
Azimuth
Moderator
Moderator
Postovi: 11610
Pridružio se: Sub, 27. Jan 2007. 20:58
:: Note 8 DS
Lokacija: Novi Sad

Re: Iskustva sa (online) prodavnicama

Post od Azimuth »

Za to imas citavu temu u Apple delu foruma.

vla-do
Mobil manijak
Mobil manijak
Postovi: 1309
Pridružio se: Sre, 19. Nov 2008. 02:06

Re: Iskustva sa (online) prodavnicama

Post od vla-do »

Kada gledate online “prodavnice”, gde još gledate osim KP?

Baraba
Akcionar Mobilnog Sveta
Akcionar Mobilnog Sveta
Postovi: 11008
Pridružio se: Ned, 08. Feb 2009. 04:06
:: Ivan I. na Kupujem
:: Prodajem

Re: Iskustva sa (online) prodavnicama

Post od Baraba »

Kucaj "kupimobilni" bez navodnika na google.

znemanja
Moderator
Moderator
Postovi: 9188
Pridružio se: Pon, 07. Jul 2008. 22:16
:: Samsung S20 Ultra
:: Samsung A52
Lokacija: Beograd

Re: Iskustva sa (online) prodavnicama

Post od znemanja »

Apolo napisao:@darkman, ja bih ti od tih prodavnica preporučio jedino mobilnishop. Oni su online prodaja ali imas mogućnost da preuzmes Zorin u BG, NS i gde vec gde ti covek otpakuje i vidis sta dobijas, jedino ako nadjes cenu da ti odgovara. Od njih sam pazario 3-4 telefona i samo reči hvale imam za njih. Inače telefone u poslednje vreme iskljucivo preko KP od proverenih prodavaca.

Sent from my SM-G930F using Tapatalk
Kažeš da si zadovoljan sa telefonima koje si kupovao preko mobilnogshop-a. Na koliko daju garanciju i jesi li uspeo da ostvariš istu?
Samsung Galaxy S22 Ultra, Samsung Galaxy Watch4 Classic, Samsung Galaxy Tab S6 LTE, Samsung Galaxy A52, Samsung Galaxy A6+ (2018)

Apolo
Expert
Expert
Postovi: 3803
Pridružio se: Čet, 26. Dec 2013. 21:37
:: Sony Xperia 5 II
:: Samsung A6+ (2018)
Lokacija: Beograd

Re: Iskustva sa (online) prodavnicama

Post od Apolo »

Daju na godinu dana po defaultu, bila je neka fora da se doplati za 2 godine, osim ako nisu nesto u medjuvremenu promenili. Imao sam jedan peh sa L930 gde se telefon pregrevao prilikom redovnog koriscenja (fabricka greska ili kako vec), reklamirao sam oni su konstatovali da se telefon zaista pregreva, na punjacu ga ne mozes drzati u ruci i pitali me kako zelim da resimo problem. Ja sam rekao da zelim L830 i da mi vrate razliku u ceni i tako je i bilo. Sa ostalim modelima koje sam pazario kod njih nisam imao problema. Slozices se da bi ti vecina prodavaca rekla kako je to normalno ili u stilu apple da ne znas rukovati telefonom. Sa Gigatronom sam imao jednu neprijatnu situaciju kada su mi uvalili fals robu i onda sam na delu video "profesionalizam" i nacin ostvarivanja garancije kada dobijes fiskalni račun.

Sent from my SM-G930F using Tapatalk
Festina lente.

znemanja
Moderator
Moderator
Postovi: 9188
Pridružio se: Pon, 07. Jul 2008. 22:16
:: Samsung S20 Ultra
:: Samsung A52
Lokacija: Beograd

Re: Iskustva sa (online) prodavnicama

Post od znemanja »

Apolo, Ok, hvala ti na informaciji. Zaista su korektno postupili u tvom slučaju. Brat želi da pazari neki Xiaomi model, a na njih kod nas nema legalne garancije, pa gledam od ovih nelegalnih radnji šta je najbolje rešenje. Nego, jel može direktno kod njih u servisu u Blakanskoj da se preuzme uređaj iili isključivo šalju na kućnu adresu?
Samsung Galaxy S22 Ultra, Samsung Galaxy Watch4 Classic, Samsung Galaxy Tab S6 LTE, Samsung Galaxy A52, Samsung Galaxy A6+ (2018)

Apolo
Expert
Expert
Postovi: 3803
Pridružio se: Čet, 26. Dec 2013. 21:37
:: Sony Xperia 5 II
:: Samsung A6+ (2018)
Lokacija: Beograd

Re: Iskustva sa (online) prodavnicama

Post od Apolo »

Ja sam se prijatno iznenadio jer se videlo da im je bitno da zadrže kupca i da ostave utisak profesionalnosti. Ne mora se cekati na kucnu adresu, u NS i BG moze da se preuzme u njihovom servisu, stigne telefon, otvori na mestu, proveris sve, platis i nosis. Mislim da je to Balkanska u BG, molim te proveri na sajtu njihovom ili mozes pozvati direktno pa pitati. Imaj u vidu da moze da se ostvari 5% popusta na kupovinu, potrebno je da ocenis određeni telefon, da ostavis svoje utiske, nakon dan, dva oni potvrde i taj popust možeš iskoristiti u naredna 3 meseca. Kolega je nedavno kupio kod njih S8 i ostvario taj popust, preuzeo je u Beogradu telefon i zadovoljan je uslugom i naravno sto je platio 5% manje.

Sent from my SM-G930F using Tapatalk
Festina lente.

гари
V.I.P. MobilniSvet.com
V.I.P. MobilniSvet.com
Postovi: 4712
Pridružio se: Uto, 13. Sep 2016. 17:04
:: Xiaomi Mi A2 Lite
Lokacija: Novi Sad

Re: Iskustva sa (online) prodavnicama

Post od гари »

Hvala Apolo za deljenje svog iskustva sa njima. Zanimljivo, valjda ih uzeti ipak u obzir.

sugarcoated_ass
Sertifikovani Trol
Sertifikovani Trol
Postovi: 7897
Pridružio se: Pet, 05. Nov 2010. 08:36
:: Samsung Galaxy A52s
:: Nokia 8.1
Lokacija: Novi Sad

Re: Iskustva sa (online) prodavnicama

Post od sugarcoated_ass »

Gledam sad neke modele kod njih i npr. P10 lite je ista cena kao u Gigatronu trenutno... Čak i za razliku koliko je do skoro koštao se ne isplati uzimati bez fiskalnog.
Aj' ovo što nema kod nas zvanično, ali za ovo što je dostupno sam očekivao neku razliku u ceni.
Za skuplje je veća razlika, ali ko ima 60ak hiljada za telefon će imati i još par hiljada za legalnu kupovinu.

Sent from honor 8 lite using Tapatalk

Baraba
Akcionar Mobilnog Sveta
Akcionar Mobilnog Sveta
Postovi: 11008
Pridružio se: Ned, 08. Feb 2009. 04:06
:: Ivan I. na Kupujem
:: Prodajem

Re: Iskustva sa (online) prodavnicama

Post od Baraba »

Valada sa KP na Xiaomi daje 6 meseci, tih 6 meseci ispoštuje, šalje telefone za Mađarsku.

lin
Slučajni prolaznik
Slučajni prolaznik
Postovi: 2
Pridružio se: Sre, 15. Nov 2017. 15:15
:: iphone 5s
Lokacija: novi bgd

Re: Iskustva sa (online) prodavnicama

Post od lin »

kupio sam "novi mobilni telefon" u Beogradu u radnji "Marvel Duo" u ulici Despota Stefana broj 20, i prodat mi je telefon bez fiskalnog racuna i nekom polu garancijom na 12 meseci. imao sam veoma neprijatno iskustvo sa vlasnikom i servisom nazovi "novog telefona" koji je na kraju skroz crkao, tako da NIKAKO NE BIH NIKOM PREPORUČIO SARADNJU SA radnjom MARVEL DUO, a trazeci po internetu vidim da je jos barem 10-tak ljudi imalo isto iskustvo negativno. inace sam telefon kupio tako sto sam ga pronasao na sajtu mobilnisvet pa bi trebali da razmisle koga reklamitraju i svi budući kupci koji misle da posete ovu prodavnicu. moj savet je da otvore četvoro oči i da idu sa nekim ko se dobro razume u mobilne telefone jer su veoma potkovani i iskusni. meni je zao sto nisam citao pre kupovine o toj radnji pa ne bih nikako otišao tamo ali to mi je sada jos jedno iskustvo više ali nažalost veoma negativno.

Martin Mystere
Mobil stručnjak
Mobil stručnjak
Postovi: 902
Pridružio se: Ned, 20. Okt 2013. 11:10
:: Samsung Galaxy Note8
:: LG G2, HTC HD2
Lokacija: Beograd, Voždovac

Re: Iskustva sa (online) prodavnicama

Post od Martin Mystere »

Posle kažu kupovina preko mobilnog operatera skupa!? Doduše, nije da nije skupa - pitanje je samo da li je skuplja od kupovine preko ovakvih prodavaca sa ovakvom "garancijom"? IMHO nikad neće biti ali svako ima pravo na svoju računicu...

sugarcoated_ass
Sertifikovani Trol
Sertifikovani Trol
Postovi: 7897
Pridružio se: Pet, 05. Nov 2010. 08:36
:: Samsung Galaxy A52s
:: Nokia 8.1
Lokacija: Novi Sad

Re: Iskustva sa (online) prodavnicama

Post od sugarcoated_ass »

lin, svakako se slažem sa tobom jer i ja sam imao jedno slično iskustvo i od tada isključivo kupujem legalnim putevima! Ono što je bitno je da kvar koji je nastao nema veze sa samom radnjom jer može se isto desiti u bilo kojojo radnji već njihov pristup posle prodaje uređaja i u slučaju kvara. Većina koja ovde preporučuje takav vid kupovine nikada nije imala veći kvar već su u pitanju bile sitnije stvarčice koje su ti prodavci sami otklanjali u svojim serisima, ali ako bi došlo do takvog kvara gde bi ih popravka debelo koštala ili bi morali da zamene uređaj može se slobodno zaboraviti na bilo kakvu pomoć od strane radnje.

Naravno, i kada uzmeš uređaj legalnim putevima možeš doći u neprijatnost sa nekim prodavcima/serviserima, ali ti imaš kod sebe fiskalni račun i važeću garanciju i veoma lako možeš isterati svoje ako si strpljiv, dok kod ovih nemaš apsolutno nikakva prava već si na mislosti i nemilosti prevaranata. Da ne pričam o tome ako ti rikne i najmanja sitnica na telefonu mesec dana pred istek te njihove "garancije"... :lol:

гари
V.I.P. MobilniSvet.com
V.I.P. MobilniSvet.com
Postovi: 4712
Pridružio se: Uto, 13. Sep 2016. 17:04
:: Xiaomi Mi A2 Lite
Lokacija: Novi Sad

Re: Iskustva sa (online) prodavnicama

Post od гари »

Zapravo, itekako ima razloga da telefoni kod operatera budu jeftiniji. Ne treba ih porediti sa šupicama, niti sa online šupicama, to je tačno, ali možeš ih oprediti sa Gigatronom recimo, i najčešće telefon kod operatera izađe skuplje nego da si ga kupio u tako nekoj pouzdanoj radnji za keš. Pa čak i na rate, ali eto, i to naši operateri zloupotrebljavaju - činjenicu da kod nas velik broj ljudi ne može da kupi telefon na više rata jer nemaju ugovor na neogređeno, ili na period duži od dve godine...

Tako da naši operateri tebi zapravo prodaju telefon na kredit uz kamatu jaču od banke. 8) Samo što to ne nazivaju kamatom, nego kažu jednostavno da je ono cena telefona.

A posebna je priča to što kod nas MTS recimo prodaje ZAKLJUČANI IPHONE po ceni višoj nego u Gigatronu ili iStyle-u. A sve to mogu jer smo (generalno govoreći) sirotinja.

Evindzer
Prijatelj foruma
Prijatelj foruma
Postovi: 9942
Pridružio se: Ned, 24. Avg 2014. 20:07
:: Samsung Beleška 10
:: Široka Noklica

Re: Iskustva sa (online) prodavnicama

Post od Evindzer »

Naravno da mogu da budu jeftiniji, ali zašto bi kad se ljudi često odlučuju na kupovinu na rate kod njih, jer im je preskupo da iskeširaju odjednom manji iznos u nekoj radnji. Kad bih ih ogroman procenat stanovništva bojkotovao jedno par meseci, videli bismo pojeftinjenje za bar 20-tak procenata. Ali, od toga nema ništa, pa nema ni smanjenja cene.
lin napisao:kupio sam "novi mobilni telefon" (...) koji je na kraju skroz crkao (...) imao sam veoma neprijatno iskustvo (...) NIKAKO NE BIH NIKOM PREPORUČIO SARADNJU SA radnjom MARVEL DUO (...) svi budući kupci (...) da otvore četvoro oči (...)
Žao mi je što ti se to desilo, mada me ne čudi, nikad ne treba uzeti telefon u radnji koja ne daje pune 2 godine garancije i fiskalni račun. Mogu li da pitam koji si model bio kupio, za koju cenu, i kako se na kraju sve završilo: jesu li ti popravili telefon, zamenili za novi, ili ništa od navedenog?

гари
V.I.P. MobilniSvet.com
V.I.P. MobilniSvet.com
Postovi: 4712
Pridružio se: Uto, 13. Sep 2016. 17:04
:: Xiaomi Mi A2 Lite
Lokacija: Novi Sad

Re: Iskustva sa (online) prodavnicama

Post od гари »

Da, ali to baš i ja kažem, narod ih neće bojkotovati jer ipak ne mogu da uzmu u prodavnici telefon na rate, jer nemaju ugovor na poslu na bar te dve godine. I onda im je operater jedino rešenje, a onda tu činjenicu operater dobrano naplati. Da narod može preko banke da uzme uređaj na rate, i situacija sa operaterima bi se mnogo razlikovala.

darwil
Slučajni prolaznik
Slučajni prolaznik
Postovi: 1
Pridružio se: Sre, 06. Dec 2017. 12:03
:: samsung j5pro

Re: Problem sa kamerom

Post od darwil »

u sustini imate pravo koliko para toliko i muzike. CUBOT Rainbow je bas macka u dzaku detetu sam kupio jeftin telefon ispostavilo se da sam bio u pravu cim ide u osnovnu skolu bolji mu i ne treba. Medzutim iznenadilo me je misljenje u firmi WINWIN gde sam kupio telefon sa garancijom 24 meseci. Nisu hteli posle 8 meseci rada telefona da prihvate servis cestih bagovanja telefona. Za fles telefona trazili su cak 5.200din. Inace operacija flesiranja (ucitavanje novog softvera) traje svega 2-3min. Pitam se kolike plate ljudi u WINWIN-u imaju ako za ovako kratko vreme naplacuju ovolike iznose bez obzira o cemu se radi.

pera063tzar
Novajlija
Novajlija
Postovi: 11
Pridružio se: Čet, 14. Dec 2017. 20:58
:: samsung note 4
:: samsung note 8

Re: Iskustva sa (online) prodavnicama

Post od pera063tzar »

Pozdrav zna li neko neku pozudanu prodavnicu ili kp nekog pozudanog za prodaju telefona ? :)

karakondzulaq
Slučajni prolaznik
Slučajni prolaznik
Postovi: 9
Pridružio se: Sub, 07. Feb 2015. 01:31

Iskustva sa (online) prodavnicama

Post od karakondzulaq »

NE CITIRAJ POST NEPOSREDNO IZNAD TVOG. PODRAZUMEVA SE DA NA NJEGA ODGOVARAS.
Na kp svako preko 100 pozitivnih lajkova. Odprilike....

Poslato sa HUAWEI VNS-L31 uz pomoć Tapatoka

гари
V.I.P. MobilniSvet.com
V.I.P. MobilniSvet.com
Postovi: 4712
Pridružio se: Uto, 13. Sep 2016. 17:04
:: Xiaomi Mi A2 Lite
Lokacija: Novi Sad

Re: Problem sa kamerom

Post od гари »

darwil napisao:u sustini imate pravo koliko para toliko i muzike. CUBOT Rainbow je bas macka u dzaku detetu sam kupio jeftin telefon ispostavilo se da sam bio u pravu cim ide u osnovnu skolu bolji mu i ne treba. Medzutim iznenadilo me je misljenje u firmi WINWIN gde sam kupio telefon sa garancijom 24 meseci. Nisu hteli posle 8 meseci rada telefona da prihvate servis cestih bagovanja telefona. Za fles telefona trazili su cak 5.200din. Inace operacija flesiranja (ucitavanje novog softvera) traje svega 2-3min. Pitam se kolike plate ljudi u WINWIN-u imaju ako za ovako kratko vreme naplacuju ovolike iznose bez obzira o cemu se radi.
Ako im do sad nisi davao novac za flešovanje, nemoj, probao bih na tvom mestu da im dam telefon, i da poprave te bagove kako znaju i umeju. Jednostavno, telefon ne ispunjava očekivanja, nije ispravan, ti ga hoćeš ispravnog.

Jasno, neko će reći opet gari Ferdinand sedi ispod drveta i miriši cveće, ali kažem kako bih ja probao da se izborim sa njima. Reći će ti neko softver ne spada u garanciju, ali tebi kao korisniku je softver jednako važan kao i hardver. Neispravan softver i neispravan hardver jednako mogu da ubogalje telefon. Zavisi doduše i koliko si ti voljan da se cimaš...

Najjednostavnije je naravno da vidiš kako sam da ga flešuješ. I ako svakako nemaš nameru da vijaš drugi uređaj, onda je svakako najbolje da vidiš kako sam da ga flešuješ. Ne bi trebalo da je teško. Počni možda od stranice proizvođača.

Odgovori