Koji je mobilni operator bolji u Srbiji II? Telenor vs mt:s

novosti i informacije vezane za mobilne komunikacije, domaće operatore i njihove usluge
Odgovori

Telenor vs mt:s

Glasanje se završava Čet, 13. Mar 2008. 20:46

062/063 Telenor
84
45%
064/065 mt:s
103
55%
 
Ukupno glasova: 187

VeNoM
V.I.P. MobilniSvet.com
V.I.P. MobilniSvet.com
Postovi: 5064
Pridružio se: Čet, 06. Jul 2006. 20:36
:: Sony Xperia Z5P
:: Sony Xperia Z
Lokacija: Jagodina

Post od VeNoM »

pa recimo da je mts uz čolićev album prodao nekih 150.000 kartica što veoma pomera statistiku jer su to praktično korisnici. pa onda imamo tu one srećke bla bla bla.ja imam oko 8 telekomovih kartica.jednu svoju a ostalo trošim za poruke gprs i slično.jedan moj drugar ima 30 komada.iskupovao je one diskove, poklonio ih neke prodao za 50din, prodao internet vreme za 100din i sotale mu kartice za 100sms i beše 100 ili 200din kredita za praktično 50 din.lepota
Nokia:2X7110,7650,2X3310,N95-8GB,X6!
Motorola:MpX200,MpX220! SonyEricsson:T28,P910,W950,X1,X Z, XZ5 Premium!Asus T101, zENpAD7!

kljun
Mobil manijak
Mobil manijak
Postovi: 1826
Pridružio se: Čet, 26. Jul 2007. 20:56
Lokacija: Sremska Mitrovica
Kontakt:

Post od kljun »

mt:s je bolji. Kupujmo domace, obnovimo Srbiju. :D
Nokia N82 + 8GB + Altec Lansing Headphones, SE K810i L.F.C. - Y.N.W.A. moj album

ceki
Neredovni učesnik
Neredovni učesnik
Postovi: 94
Pridružio se: Pon, 04. Sep 2006. 10:18
Lokacija: INDJIJA

Post od ceki »

hahaha, tu si u pravu, ako nista drugo, makar da dajemo pare nasim lopovima, a ne strancima... :D :D :D

AquaZX
Mobil poznavalac
Mobil poznavalac
Postovi: 545
Pridružio se: Čet, 19. Apr 2007. 14:21

Post od AquaZX »

Sto se tice opreme, MTS je daleko ispred drugih.

E sad sto se tice ljudi koji rade i koji to odrzavaju/upravljaju ne bih se usudio da komentarisem.

nikolabj
Neredovni učesnik
Neredovni učesnik
Postovi: 69
Pridružio se: Pet, 10. Dec 2004. 19:58

Post od nikolabj »

da, u mtsu su jako spori, u poslovnicama ubij boze, meni se cini da su ti ljudi po celi dan samo u wcu i na pauzi, da je smena, kafa, rucak... :shock: Ali da znaju posao, znaju, a u telenoru sta god da pitam u prodavnici kazu mi: uzmite telefon i zovnite 9863, oni ce vam objasniti... Pa sad ko sta voli.
jos mi se svidja kod Mobtela (ne znam ima li isto jos uvek kod telenora) sto je moglo da se zove bez 063, samo broj.
ipak sam na Mt:s-u. :D
SE k800i +1gb +mps60 :-)

exotic
Povremeni posetilac
Povremeni posetilac
Postovi: 36
Pridružio se: Sub, 06. Okt 2007. 18:45
Kontakt:

Post od exotic »

mts je meni bolji zato sto hvata veci domet od telenora ali i telenor se sad poboljsava u vezi dometa
ja imam jednu 063 i jednu 064 karticu.sta ce mi vise
exotic

miodrage
WP_guru
WP_guru
Postovi: 11662
Pridružio se: Pon, 13. Mar 2006. 23:35
:: iPhone 14 Pro Max
Lokacija: Subotica
Kontakt:

Post od miodrage »

exotic, pa jos jedan Vip, nemoj si stipsa :) Sta ti je frka da se otvoris a jos jednu karticu ? :D
Elem, i dalje mislim da je mt:s za nijansu u prednosti, ali je trenutno doslo do pada kvaliteta mt:s-a zbog iznajmljivanja baznih stanica Vip-u.
Ceterum censeo, Androidam delendam esse!

Spyker
Mobil manijak
Mobil manijak
Postovi: 1699
Pridružio se: Sre, 28. Sep 2005. 11:38
Lokacija: Sabac
Kontakt:

Post od Spyker »

Evo ja sam uzeo mts prepaid, toki tadifu da imam malo za skoro besplatne poruke(cena je krajnje smesna, i zato sam i uzeo), pa cu videti kakvi su, ali za sada mi je glavni telenor, i jako sam zadovoljan...
iPhone + CX300

nseries
Redovni učesnik
Redovni učesnik
Postovi: 166
Pridružio se: Pet, 14. Sep 2007. 03:59

Post od nseries »

MTS je bolji ima bolju pokrivenost mreze i bolje napreduju u svim segmentima u odnosu na telenor :roll:
Nokia N73 ME+2GB MiniSD Kingston+AD-49+Hama CS-408 Headphones

bubika
Slučajni prolaznik
Slučajni prolaznik
Postovi: 8
Pridružio se: Ned, 15. Jul 2007. 14:12

Post od bubika »

Meni se ne dopada Telekomov marketing - tacnije, ne pronalazim se u njihovoj ciljnoj grupi (vrhbratevrh Djani :roll: )

DukeofSerbia
Redovni učesnik
Redovni učesnik
Postovi: 135
Pridružio se: Pon, 15. Okt 2007. 19:32
:: ZTE V987
Lokacija: Sombor

Post od DukeofSerbia »

nikolabj

Сложио бих се са оним о информисаности Теленор продаваца/радника. На иоле компликованије питање нису у стању да одговоре, већ кажу "назовите Кориснички сервис" (а то се наплаћује!). :uhuh: Тако је бар у Сомбору.

Код мт:с-а су очајни каталози - или их немају (као у Сомбору па ти одштампају црно-бело), или имају црно-бели "каталог" као у Суботици. За утеху, па су цене изражене са порезом. По питању обавештености су далеко испред Теленора.
ZTE V987 Grand X Quad + SanDisk Ultra microSD 8 GB

exkarpisam
Povremeni posetilac
Povremeni posetilac
Postovi: 37
Pridružio se: Uto, 16. Okt 2007. 22:10

Post od exkarpisam »

Meni je bolji mt:s jer dosta zovem u Republiku Srpsku, a i iden tamo, poziv mi se racuna kao nacionalni saobracaj tj. isto ko da zovem 063/061 ili bilo koji fiksni broj u Srbiji, izmodju ostalog cene rominga su nize u odnosu na Telenor, a dolazni pozivi u romingu besplatni. Tako da...
N93, N97, HTC HD2, HTC Sensation XL

Stoned Ryder
Neredovni učesnik
Neredovni učesnik
Postovi: 72
Pridružio se: Uto, 16. Okt 2007. 22:38
Lokacija: wherever I may roam...

Post od Stoned Ryder »

DukeofSerbia napisao:Сложио бих се са оним о информисаности Теленор продаваца/радника. На иоле компликованије питање нису у стању да одговоре, већ кажу "назовите Кориснички сервис" (а то се наплаћује!). :uhuh: Тако је бар у Сомбору.
U svakoj Telenorovoj prodavnici postoji uslužni telefon sa kog je moguće besplatno pozvati Call Center radi dobijanja potrebne informacije. Tom prilikom, poziv upućen sa uslužnog broja ima prioritet u odnosu na ostale pozive ka Call Center-u, odnosno čekanje na javljanje operatera je svedeno na najmanju moguću meru.
Only the good die young,
All the evil seem to live forever!

Thunderhead
Slučajni prolaznik
Slučajni prolaznik
Postovi: 3
Pridružio se: Čet, 25. Okt 2007. 23:45

Post od Thunderhead »

Ne znam za vasa iskustva, ali ja sam u Subotici u Telenorovoj prodavnici dobio odgovor na svako
pitanje i nisam stekao utisak da neko od osoblja ne zna o cemu prica! Naravno ja sam vec znao odogovr na svako to pitanje, ali bas me je zanimalo koliko su obuceni!
Ja sam na postpaid-u i zadovoljan sam! Uzeo sam i Nokiu 6233 koja odlicno sljaka vec 3 meseca,
a i nisam primetio da nesto nije u redu sa racunom! Resetujem tajmer i sve se slaze na kraju meseca sa racunom koji dobijem!
Sve pohvale za Telenor... pre sam bio pretplatnik mts-a ali sada sam mnogo zadovoljniji!
Jos jedna bitna stavka, kad sam kupovao tel. svi telefoni koji su bili reklamirani su postojali na lageru!!!

djoxie
Mobil stručnjak
Mobil stručnjak
Postovi: 901
Pridružio se: Sre, 04. Okt 2006. 14:30
Lokacija: Novi Sad

Post od djoxie »

i ja glasam za telenor!
profesionalizam je na nivou, listing se slaze do u sekundu i prezadovoljan sam. inace, koristim prenesi 125 uz koji sam uzeo se w810i koji savrseno radi a palcen je samo 7900. to je bio pun pogodak, cini mi se.
::luv phonez::

skeptichni chicha
Mobil fan
Mobil fan
Postovi: 498
Pridružio se: Pet, 17. Nov 2006. 12:35

Post od skeptichni chicha »

Stoned Ryder napisao: U svakoj Telenorovoj prodavnici postoji uslužni telefon sa kog je moguće besplatno pozvati Call Center radi dobijanja potrebne informacije. Tom prilikom, poziv upućen sa uslužnog broja ima prioritet u odnosu na ostale pozive ka Call Center-u, odnosno čekanje na javljanje operatera je svedeno na najmanju moguću meru.
Dakle na ovo stvarno :o
Mislim pa vec sam dosao licno do vase firme pa valjda je red da tu mogu da mi rese problem koji imam, valjda bi tu trebali da znaju jos ponesto sem da napisu racun :unsure:

Stoned Ryder
Neredovni učesnik
Neredovni učesnik
Postovi: 72
Pridružio se: Uto, 16. Okt 2007. 22:38
Lokacija: wherever I may roam...

Post od Stoned Ryder »

Za razliku od nekadašnjeg Mobtela, koji je imao predstavništva korisničkog servisa, Telenorova predstavništva su samo prodavnice, dok je gotovo celokupan posao korisničkog servisa prebačen na Call Center i prateće službe.
Zbog toga, kada dođete u Telenorovo predstavništvo radi informacije ne morate čekati nekog slobodnog prodavca, već je dovoljno obezbeđenju na vratima zatražiti uslužni telefon radi kontakta CC-a. Osim ako za pultom radi neka zgodna plavuša pa biste baš da popričate sa njom... 8)
Naravno, svaki problem koji su prodavci u mogućnosti da reše oni će se potruditi da to urade. Ukoliko pak problem prevazilazi njihove mogućnosti i ovlašćenja oni će proslediti informaciju nadležnoj službi.
Only the good die young,
All the evil seem to live forever!

skeptichni chicha
Mobil fan
Mobil fan
Postovi: 498
Pridružio se: Pet, 17. Nov 2006. 12:35

Post od skeptichni chicha »

Sto ce reci da Telenor kao ni nekadasnji Mobtel nema bas neki interes da brine o korisnicima kada im jednom "uvalja" svoje usluge :dry:

Stoned Ryder
Neredovni učesnik
Neredovni učesnik
Postovi: 72
Pridružio se: Uto, 16. Okt 2007. 22:38
Lokacija: wherever I may roam...

Post od Stoned Ryder »

To zavisi od gledišta.
Ukoliko korisnik dođe do Telenorovog predstavništva na njegovo pitanje će biti odgovoreno, odnosno njegov problem će biti rešen. Ne vidim koliko je bitno da li se sa službenicima razgovara preko pulta ili preko mobilnog telefona?
Only the good die young,
All the evil seem to live forever!

skeptichni chicha
Mobil fan
Mobil fan
Postovi: 498
Pridružio se: Pet, 17. Nov 2006. 12:35

Post od skeptichni chicha »

Da ali postoje problemi koje nije moguce resiti telefonom.... OK jeste da bi to trebali da budu problemi koje korisnici sami resavaju ali opet. Da ne pominjem izbor izmedju plati poziv CC-u ili dodji do poslovnice za isti taj poziv, znam da naplata 9863 nije tema ali ....

Odgovori