P10 display problem

Fabrički OS, Android, Windows, Firefox
Pravila foruma
Ukoliko želite da pogledate teme vezane za određeni OS, možete to uraditi preko sledećih prečica:
Android OSWindows OSFirefox OS
Batak
Mobil manijak
Mobil manijak
Postovi: 1118
Pridružio se: Pon, 01. Maj 2017. 11:31
:: Samsung S8 plus

Re: P10 display problem

Post od Batak »

Green napisao:Pa šta sad, nije čovek kriv što nema sreće da ostvari svoje pravo da mu poprave telefon. To ne znači da će svi sa problemom na svojim Huawei telefonima isto proći. Nije do Huaweija kao kompanije, već servisa koji žešće jede go*na.
Pa naravno da covek nije kriv i zao mi je sto mu se desilo ovako nesto. Ali je Huawei ciganija teska jer, ponovo se navracamo na ovo, njihov ovlasceni servis se ovako ponasa. Ne moze servis da radi kako hoce vec mora da postuje proceduru proizvodjaca.
E kod Samsunga je, ocigledno, veoma bitno zadovoljstvo kupaca i ovako nesto se ne desava. Bio je i ProMobi ocajan pre 3-4 godine ali se situacija drasticno promenila.

Sent from my SM-G955F using Tapatalk

sugarcoated_ass
Sertifikovani Trol
Sertifikovani Trol
Postovi: 7897
Pridružio se: Pet, 05. Nov 2010. 08:36
:: Samsung Galaxy A52s
:: Nokia 8.1
Lokacija: Novi Sad

Re: P10 display problem

Post od sugarcoated_ass »

Ne može čovek a da ne popljuje. Kako je meni onda sve prošlo ok sa servisom? Bez pitanja zamenjen ekran i to za 13 dana i pored prvomajskih praznika uz slanje telefona iz Vip poslovnice do servisa i nazad. Ne otvara Huawei servise i zapošljava ljude pa da oni budu krivi što kod nas majmuni rade po servisima.

Sent from honor 8 lite using Tapatalk

Green
Prijatelj foruma
Prijatelj foruma
Postovi: 6054
Pridružio se: Pon, 05. Jul 2004. 18:20
:: ...

Re: P10 display problem

Post od Green »

Batak napisao:Ne moze servis da radi kako hoce vec mora da postuje proceduru proizvodjaca.
Zbog čega onda ljudi imaju loša iskustva ako servis mora da poštuje proceduru proizvođača? Takav seratorski servis onda treba najozbiljnije prijaviti, a bogami gde je god moguće i javno spomenuti i osramotiti, da se ljudi upozore.
I čisto sumnjam da se s nekim Samsung servisom ponekad ne dešavaju sranja.

Batak
Mobil manijak
Mobil manijak
Postovi: 1118
Pridružio se: Pon, 01. Maj 2017. 11:31
:: Samsung S8 plus

Re: P10 display problem

Post od Batak »

sugarcoated_ass napisao:Ne može čovek a da ne popljuje. Kako je meni onda sve prošlo ok sa servisom? Bez pitanja zamenjen ekran i to za 13 dana i pored prvomajskih praznika uz slanje telefona iz Vip poslovnice do servisa i nazad. Ne otvara Huawei servise i zapošljava ljude pa da oni budu krivi što kod nas majmuni rade po servisima.

Sent from honor 8 lite using Tapatalk
Pa zar ovo nije za zestoko pljuvanje? Ciganski se ponasaju totalno.
Zamenjen ti je ekran za 13 dana i to je sad za veliku pohvalu a kod konkurencije je to 1h? Konstantno gurate Huawei u istu klasu a da bi to bili mora i podrska da bude na nivou. Ovako ispada da je sve bajno dok ne dodje do kvara, tako ne posluju ozbiljne firme.
Green napisao: Zbog čega onda ljudi imaju loša iskustva ako servis mora da poštuje proceduru proizvođača? Takav seratorski servis onda treba najozbiljnije prijaviti, a bogami gde je god moguće i javno spomenuti i osramotiti, da se ljudi upozore.
I čisto sumnjam da se s nekim Samsung servisom ponekad ne dešavaju sranja.
Zato sto je Huawei ciganska firma. Ne moze servis da radi kako im se navije ako su ovlasceni. Pa naravno da ih treba svuda pominjati i pljuvati, jajare klasicne.
Naravno da ima problema i sa Samsung servisom. Ali nisam cuo skorije da je nekome odbijena reklamacija a da gresku nije prouzrokovao korisnik. Imao sam nekoliko reklamacija u poslednje vreme i sve su resene ekspresno u ProMobi-ju. To kupuje korisnike...

Sent from my SM-G955F using Tapatalk

Joker123
Entuzijasta
Entuzijasta
Postovi: 284
Pridružio se: Sre, 27. Jul 2016. 22:46
:: //
:: //

Re: P10 display problem

Post od Joker123 »

Kod nas u RS-u (Mtel) je isto koji god telefon da kupiš a pokvari ti se ne tvojom krivicom.Ja sam recimo 2014e kupio u mtelu Samsung Galaxy S Duos 2 i telefon sam pazio ko oči u glavi , i nakon 3 mjeseca displej krenuo da preskače i slično ovako da baguje.Garanciju su mi uvažili,itd itd ali čekao sam 42 dana na popravku.Tako je i sa ostalima,uglavnom.Taj telefon sam brzo iza toga i prodao i sebi uzeo LG G2 sa kojim sreća nisam imao nikakvih problema..Stvarno kad pročitam ovako da se telefon popravi za 1h izgleda totalno nerealno iz moje perspektive :)

darkonda
Mobil stručnjak
Mobil stručnjak
Postovi: 840
Pridružio se: Pet, 01. Avg 2008. 01:12
:: iphone 5s 32gb
Lokacija: Beška

Re: P10 display problem

Post od darkonda »

Moj kum je uzeo p10 u mts-u pre par mesec i ima i dalje na ekranu fabricku foliju. Kako on da zna da li ima falican model, da li sme da skine foliju kad mu se izguli?

sugarcoated_ass
Sertifikovani Trol
Sertifikovani Trol
Postovi: 7897
Pridružio se: Pet, 05. Nov 2010. 08:36
:: Samsung Galaxy A52s
:: Nokia 8.1
Lokacija: Novi Sad

Re: P10 display problem

Post od sugarcoated_ass »

Joker123, ma vidiš da lik farba i lupa gluposti.

Meni kada je menjan ekran na Samsungu isto sam čekao dve nedelje, touch na htc isto čekan dve nedelje, sestra kada je dobila Samsung J5 2016 na kom nije radila vibracija opet je čekano više od nedelju dana da dobije novi iako je nedostatak prijavljen za manje od 24h od kupovine. Zašto njoj nije zamenjen uređaj na licu mesta nego je slat u servis da oni ocene da vibracija ne radi pa joj tek posle nedelju dana odobrili da uzme novi?

Ali ne... mora da se pljuje po onome što njemu ne odgovara. Kada bi neko isto ovako pisao o Samsungu popio bi par upozorenja i na kraju ban, ali po svim drugima može da se pljuje iako nema veze sa realnošću. I onda ovo nije postao Samsung forum? How yes no...
Aj menjajte više taj naziv u Samsung Svet.

Joker123
Entuzijasta
Entuzijasta
Postovi: 284
Pridružio se: Sre, 27. Jul 2016. 22:46
:: //
:: //

Re: P10 display problem

Post od Joker123 »

sugarcoated_ass, to se slažem stvarno pojedinci pretjeruju oko svega što nije Samsung ovdje.Huawei je iz godine u godinu sve jači igrač i to im očito smeta,konstantno se izmišljaju neke gluposti i čekaju da se nešto desi da bi rekli da Huawei nije u rangu sa Samsungom.Odma' da se ogradim,ništa nemam protiv Samsunga ali stvarno se svašta piše ovdje u zadnje vrijeme.

sugarcoated_ass
Sertifikovani Trol
Sertifikovani Trol
Postovi: 7897
Pridružio se: Pet, 05. Nov 2010. 08:36
:: Samsung Galaxy A52s
:: Nokia 8.1
Lokacija: Novi Sad

Re: P10 display problem

Post od sugarcoated_ass »

Samo čekam objašnjenje sada. Ako se displej menja u roku od 1h, zašto je moja sestra čekala nedelju dana zamenu uređaja sa greškom kupljenog pre manje od 24h od prijave nedostatka?

Joker123, nemam ni ja i čak sam i razmišljao o njihovom uređaju u budućnosti opet.

Sent from honor 8 lite using Tapatalk

znemanja
Moderator
Moderator
Postovi: 9188
Pridružio se: Pon, 07. Jul 2008. 22:16
:: Samsung S20 Ultra
:: Samsung A52
Lokacija: Beograd

Re: P10 display problem

Post od znemanja »

@sugarcoated_ass, znam da će ovo zvučati bezobrazno, ali uvek prvo servisiraju flagship modele i za njih imaju uvek na stanju rezervne delove i sl. Premum model povlači i premum servis. Ne bi trebalo da bude tako, ali je ipak tako.

Sent from my Samsung Galaxy S8 using Tapatalk
Samsung Galaxy S22 Ultra, Samsung Galaxy Watch4 Classic, Samsung Galaxy Tab S6 LTE, Samsung Galaxy A52, Samsung Galaxy A6+ (2018)

sugarcoated_ass
Sertifikovani Trol
Sertifikovani Trol
Postovi: 7897
Pridružio se: Pet, 05. Nov 2010. 08:36
:: Samsung Galaxy A52s
:: Nokia 8.1
Lokacija: Novi Sad

Re: P10 display problem

Post od sugarcoated_ass »

Ne tražim ja odgovor od tebe jer to znam što si napisao gore, ali ona pljuvačina od strane dotične jedinke i laž da se nešto servisira za 1h i toliko uzdizanje određenog proizvođača se već graniči sa psihičkim poremećajem ili jednostavno čistim bezobrazlukom, ali vidim da se čak i to toleriše ovde.
Ovim što si napisao si i sam potvrdio da su gore napisane laži.

Sent from honor 8 lite using Tapatalk

marko.jtd
Mobil fan
Mobil fan
Postovi: 407
Pridružio se: Pet, 15. Avg 2014. 00:48
:: LG L9 II
Lokacija: Topola

Re: P10 display problem

Post od marko.jtd »

Kupio sam polovan S7 edge pre mesec dana, bio sam u strahu od pojavljivanja roze linije... pa sam za svaki slucaj poslao email da proverim da li podleze garanciji i koliko traje zamena zamena ekrana...
Evo odgovora...

[img]https://uploads.tapatalk-cdn.com/201712 ... d5d4ab.jpg[/img]

Послато са SM-G935F уз помоћ Тапатока

znemanja
Moderator
Moderator
Postovi: 9188
Pridružio se: Pon, 07. Jul 2008. 22:16
:: Samsung S20 Ultra
:: Samsung A52
Lokacija: Beograd

Re: P10 display problem

Post od znemanja »

sugarcoated_ass napisao:Ne tražim ja odgovor od tebe jer to znam što si napisao gore, ali ona pljuvačina od strane dotične jedinke i laž da se nešto servisira za 1h i toliko uzdizanje određenog proizvođača se već graniči sa psihičkim poremećajem ili jednostavno čistim bezobrazlukom, ali vidim da se čak i to toleriše ovde.
Ovim što si napisao si i sam potvrdio da su gore napisane laži.

Sent from honor 8 lite using Tapatalk
Pazi, jako brzo servisiraju Samsung modele. Kolega je na EXIT-u slomio staklo na S8 plus, narednog dana oko 9h ujutru odneo a oko 17h ga zvali da preuzme uređaj. Kao sto rekoh, flagship modele i eventualno modele koji su baš aktuelni pa imaju dosta rezervnih delova na stanju, jako brzo servisiraju i nema čekanja više od dan-dva. Naravno, očigledno nije svaki model procesuiran tako brzo, ali generalno Samsung servis u Srbiji solidno brzo radi.

Sent from my Samsung Galaxy S8 using Tapatalk
Samsung Galaxy S22 Ultra, Samsung Galaxy Watch4 Classic, Samsung Galaxy Tab S6 LTE, Samsung Galaxy A52, Samsung Galaxy A6+ (2018)

sugarcoated_ass
Sertifikovani Trol
Sertifikovani Trol
Postovi: 7897
Pridružio se: Pet, 05. Nov 2010. 08:36
:: Samsung Galaxy A52s
:: Nokia 8.1
Lokacija: Novi Sad

Re: P10 display problem

Post od sugarcoated_ass »

To već ne znam jer do sada nisam ni jedan uređaj nosio direktno u servis već je sve išlo preko operatera, ali tu ne verujem da će biti baš tako. To opet nema veze sa proizvođačem već ažurnošću operatera i servisa. No i dalje mi je teško da poverujem da je tako.
Svakako vidim da protiv onakvog pisanja na forumu neće biti ništa preduzeto, što je u suštini i najbitnije.
Samo ćete gubiti članove i dalje, administracijo Samsung Sveta.

Sent from honor 8 lite using Tapatalk

znemanja
Moderator
Moderator
Postovi: 9188
Pridružio se: Pon, 07. Jul 2008. 22:16
:: Samsung S20 Ultra
:: Samsung A52
Lokacija: Beograd

Re: P10 display problem

Post od znemanja »

sugarcoated_ass, E pa tu je tvoj problem, nosiš direktno u servis, a ne kod operatera. Čak i kada je potrebna zamena uređaja, servis će izdati odgovarajuću potvrdu o tome, obevestiti operatera i na osnovu toga je moguće izvršiti zamenu uređaja. Batak je malo energično reagovao, ali nije izneo dezinformacije, Samsung servis zaista brzo obavlja svoj posao i flagship modeli se servisiraju u roku od par sati pa do dva dana najviše, to može da ti potvrdi svako ko je odneo uređaj direktno u servis.


Sent from my Samsung Galaxy S8 using Tapatalk
Samsung Galaxy S22 Ultra, Samsung Galaxy Watch4 Classic, Samsung Galaxy Tab S6 LTE, Samsung Galaxy A52, Samsung Galaxy A6+ (2018)

mikiklek
Povremeni posetilac
Povremeni posetilac
Postovi: 34
Pridružio se: Sre, 28. Nov 2012. 16:54
:: SE Cedar

Re: P10 display problem

Post od mikiklek »

Nije vezano bas konkretno za temu,ali vidim da se pise svasta,pa da kazem svoje iskustvo.Radim kao IT Administrator, pa sam zaduzen za svu tehniku u firmi.Kolega je slomio ekran na Honoru 8.Da bi garancija i dalje vazila,mora se popraviti uredjaj u ovlascenom servisu.Kontaktirao sam ih, pošto nisu imali ekran na stanju,dogovorili smo se da naruce,pa kad stigne da posaljem tel,jer je mogao i ovako da se koristi.Kontaktirao sam ih par puta,na sta ili nisam dobijao odgovor,ili su govorili da ocekuju uskoro da stigne.Posle nekih mesec ipo mi javljaju da pošaljem tel.Odmah sam im ga poslao,ali sam opet cekao i zvao.Epilog price je da je telefonom bio jos 2 meseca u servisu,da li su me slagali da je stigao deo,a tek naručili kad sam poslao.Sve u svemu 3 ipo meseca čekanja da se zameni ekran, sramota.Ima sve prepiske u mejlovima,na pola mejlova nisam dobio ni odgovor.A inače volim Huawei kao firmu,moze se reći da sam uopste fan kineskih telefona.

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

iwcham1979
Novajlija
Novajlija
Postovi: 18
Pridružio se: Sub, 14. Avg 2010. 13:06

Re: P10 display problem

Post od iwcham1979 »

Stigao fon sa servisa, samo su vratili na fabricka podesavanja i stavili foliju. Par sati radi kako treba. Na neki nacin ih i razumem jbg jer zaista evo telefon radi besprekorno trenutno... A opet, imali su video u HD gde se vidi imei i ocigledan problem.... Zamolio sam coveka od koga sam kupio telefon da mi overi jedno punomocje, i onda cu ja sa njima da se teram ako treba...

Sent from my VTR-L29 using Tapatalk

sugarcoated_ass
Sertifikovani Trol
Sertifikovani Trol
Postovi: 7897
Pridružio se: Pet, 05. Nov 2010. 08:36
:: Samsung Galaxy A52s
:: Nokia 8.1
Lokacija: Novi Sad

Re: P10 display problem

Post od sugarcoated_ass »

Ufff... Baš zezaju. Ma treba im sve po spisku i isterati svoje kad su već toliko bezobrazni.

mikiklek, koji servis ako nije tajna? Meni je do sada sve rađeno u Begramu i uvek je bio taj period tu do dve nedelje uključujući i slanje od operatera u servis i nazad.

Sent from honor 8 lite using Tapatalk

Batak
Mobil manijak
Mobil manijak
Postovi: 1118
Pridružio se: Pon, 01. Maj 2017. 11:31
:: Samsung S8 plus

Re: P10 display problem

Post od Batak »

Ti si decko stvarno poseban slucaj. A to zasto je tvoja sestra cekala toliko cu sada pokusati da ti objasnim (nadam se da bar za toliko imas vijuga). Evo ovako decace dragi:
Tvoja sestra je telefon uzela u prodavnici, je l' da? Nakon primecenog nedostatka telefon je odnela u istu prodavnicu, je l' da? Procedura je da se uredjaj salje u servis kako bi isti utvrdio da korisnik nije napravio problem. To obicno traje nedelju dana. Da joj je crkao ekran npr i da je htela da bude zamenjen mogla je da ode direktno u servis i dobije mnogo brzu uslugu. Ali posto je, logicno, htela nov uredjaj morala je da prodje cela ta procedura.
A ovo o zameni za 1h sam pricao o direktnom nosenju u ProMobi a ne o reklamaciji kod operatera ili gde vec. Razlika je ogromna i kod njih to traje dosta duze.
Nadam se da si uspeo bar malo da ispratis sta sam napisao i prestanes da prosipas mudrosti a pojma nemas o tome.
Sve sto sam napisao vezano za reklamacije je iz licnog iskustva jer sam u tom poslu, a to sto si ogranicen i ne mozes da shvatis kako funkcionise je iskljucivo tvoj problem.
Sad videh sta si jos ispisao. Uporno pisem da se ekspresno menja u PRO MOBI servisu dok ti nosis kod operatera (a oni salju u Begram koji je ocaj) i cekas mnogo duze. Eh da mi je tvoj mozak da odmorim.
Izvinjavam se ostalima na duzem postu.
Sent from my SM-G955F using Tapatalk

Evindzer
Prijatelj foruma
Prijatelj foruma
Postovi: 9942
Pridružio se: Ned, 24. Avg 2014. 20:07
:: Samsung Beleška 10
:: Široka Noklica

Re: P10 display problem

Post od Evindzer »

Ala ste se vi popalili, braćo - ili da kažem, pobatakovali? :D
Šta je bilo, crk'o W10M, pa se sad traži nova žrtva za iživljavanje? :D
Realnost je da svako ima različita iskustva, sumnjam da bilo ko laže jer od toga nema nikakve koristi, a to znači - nekome poprave telefon za par sati, a nekome za par dana ili nedelja. Ali, važno je da poprave, i to treba pohvaliti, za razliku od onog havajskog primera, od koga je i krenulo dolivanje ulja na vatru. :)

Odgovori