

90 12GB, 256GB, 1x SIM, 1x eSIM2023
2023. godina
6.7" OLED 120Hz, 90.8% body
47% Snapdragon 7 Gen 1, Android 13
RAM 12 GB, INT 256GB, EXT nema
⚡66W, 5000 mAh Neizmenjiva
2 kamere, max 200MP
Podmodeli
Komentari
Neša
•
27.09.2023 00:34h
ss5ymbs5v7w9mh5
Nidza: ja slike radim u formatu 15x21 (digitalni format). 13x18 je stari filmski format za 35 mm Leica film.
Krle
•
27.09.2023 00:03h
jhl7t4c692g0n14
Jel zna neko, kako da uklonim ovu liniju sa preporucenim recima iznad tastature? Izludjuje me. Ne treba ni AI preporuka.
iva
•
27.09.2023 13:05h 149scjhmgv6ssw7Ne znam na koju pre poruku mislite ?
Dragan
•
26.09.2023 14:43h
bqnp8gc34rvkb3h
Ja sam slikao, koristim telefon odprilike oko mesec dana, radi savršeno, kamera još bolja, svaka preporuka
Ivke
•
25.09.2023 19:48h
fc3dhdnfh4y6t9x
Ja pisedujem honor 20 vec 2 godine I vise,telefon nikada nije zastao radi gotovo savrseno. Predpostavljam da je I Honor 90 odlican u srednjoj klasi,ono sto bih zamerio honoru to su zvucnici,barem na Honoru 20 je bas slab, ali zavrsava posao. I mi pomalo preterujemo sa tim malim razlikama u specifikacijama a cenovo su veoma velike. Citao sam komentare po svemu sudeci ovaj honor 90 5g se nadam da je dobar kao Honor 20 .
Anči
•
25.09.2023 20:24h znfjh91qc6ml6crImam Honor 8 x ( kao nov ) telefon je full nikad problem ako je Honor 90 barem malo bolji to je full telefon u narednih godinu dana najmanje.
Vesna
•
28.09.2023 15:27h 7sptd1hr04x94vwJa sam 4 godine imala Honor 8X i nikad ni jedan problem s njim, baterija je uvek trajala jedan ceo dan, kao i prvog dana . Sada ga koristi moja mama (njoj baterija traje i po 2 dana jer ga ne koristi toliko koliko sam ga ja koristila .D ).
Anči
•
28.09.2023 16:38h 9185b9bqydn05x6@Vesna Iskreno jednom lep telefon brz u svemu . Meni je samo dosadio ali je telefon premija !
Vladan
•
25.09.2023 10:43h
1bhv42z9xgl9dxl
Dje ima da se uzme neka dobra zastita za ekran honor 90 a da se dobro pokazala jer stakla slabo nalegnu zbog zakrivljenog ekrana.
Gaga
•
25.09.2023 14:12h pzkjqwrgy2zy27kStavite neku foliji tipa u Outffiters
Tito
•
24.09.2023 16:26h
6zrnjt2hymngblw
Da li je moguće da mobilni u ovom cenovnom rangu ima samo jedan zvučnik ?
Marinko R.
•
24.09.2023 20:02h l5fgxj8gl0mg1njAko gospodine koristite telefon valjda ste čuli da se bolje čuje od mnogih Samsung modela sa dva zvučnika ovo je full fontel.
ciki
•
24.09.2023 22:49h 6nhln80x8t8xscdaha,sigurno se bolje cuje od samsunga
Mare
•
25.09.2023 00:02h ygy5ql991j5wq86Cuje se bolje od Samsunga 1000%
Nidza
•
25.09.2023 10:29h 1ms1s9ccl1km7hnJaci je zvuk na ovom nego na a52s.Samsung se puni 2 sata kao pre 10 god,katastrofa....Honor je bombona telefon
Maja M.
•
25.09.2023 10:42h 49x872123s6hr1dTo mnogi ne žele da priznaju
Stereo
•
25.09.2023 13:05h bzvzls12w5d3mq0Nije fora u jacini zvuka. Ja obicno slusam relativno tiho ali mi je nekako lepse kada zvuk cujem u stereo. Ja sam kupio polovan P30 Pro jer sam pre njega imao P20 Pro koji je stereo a P30 Pro nije, bas sam se razocarao ali sta sad... za par godina cu ga svakako promeniti.
Maja M.
•
25.09.2023 16:50h mnp0wqhkxmtrt67@Stereo Jer koristi te Honor 90 ili ne ?
Jovo
•
25.09.2023 18:40h 6ztzr2t53cxxx63A52s ima jaci zvuk od H90. Na loudness testu a52s ima 27 LUFS-a, dok H90 ima 30(sto je manja oznaka to je glasniji)
Maja M.
•
25.09.2023 18:46h pznbnqqqmf1dh9kGosp. Jovo to je telefon a ne stub ili pojačalo...za 520 evra savršen .
Melita
•
25.09.2023 22:21h 20b758pv9jvw7hp@stereo ja imam 2,5g huawei p 30 pro. Pre njega sam koristila samsung telefone. Huawei p 30 pro ne može prići ni jedan telefon. Ja upravo tražim nesto novije zbog kamere. I ni jedan ne poseduje da su sve specifikacije jace od njega. Ima jacih u nekim djavo lima, ali npr njegova selfi kamera je najjaca i nijedan tel nisam nasla da je kamera sve do jedne stavke jaca. Telefon je bas odradjen dobro. I menjam ga samo zbog kamere jer zelim nesto jace. I sad gledam ovaj 90, cena mu je paprena ali ne znam vredi li uopste.
Miki
•
26.09.2023 04:50h 40152tdfwjd2zdyZavisi gde kupujete trenutno je preko paketa najjeftinije .
Jovo
•
27.09.2023 08:28h vgfsph7p8nr50yyG-djo Majo, odgovor je bio upucen g-dinu Nidzi na konstantaciju ko ima jaci zvuk, a vama mogu reci da je za 520e daleko od savrsenog telefona. Pomenuti a52s ima stereo zvuk, vodootporan je , i ima podjednako dobar cip(benchmark testovi pokazuju da je 5 posto bolji sd7 gen 1 od 778), a u pitanju je telefon iz 2021. Ne hejtujem h90, ali materijali koji su korisceni u izradi, podrska, mono zvuk, i prema testovima samo prosecna baterija su debeli razlog da uredjaj bude samo ok za 520e. Istu glavnu kameru ima note 12 pro plus. Samo je ekran ovde flagship i memorija, sve ostalo se moze naci u prosecnoj midrange klasi od 300e. Pozdrav
Maja. M
•
27.09.2023 13:10h mn3qc721kjyp69vGarant ste u pravu , ne jedan procenat već hiljadu procenata. Ali daje mi primer šta ima za " 520 evra " a da ima dobar procesor memoriju 512 gb , full kameru ,zakrivljen ekran ,vodootpornost i lep izgled telefona . Za moj ukus je Samsung A 73 full ali je je pitanje podrške i udpate kada bi to znala da vredi to bi kupila posebno zbog zadnjeg dela kamera . Ono što je premium je a 22 ultra i 23 ulra ali odakle para za to
bole
•
23.09.2023 13:25h
rl12x1r26wxdn2z
skoro ista cifra kao nord3 16/256, smesno, nord 3 je bukvalno klasa iznad
Miki
•
23.09.2023 14:13h s49tpnn68v1c33pGde ima da se kupi ?
bole
•
23.09.2023 14:34h 7nwkfzk0sjwffdsna oglasima, ljudi iz N.Sada i Subotice donose, garancija, eu pakovanje original, ja cekam pon., 450e po srednjem kursu, biras boju, vec ga je uzeo drugar, super je
Miss
•
24.09.2023 15:56h tjyd1bspxqs6670Uzmi nord pa ćeš za mesec dana dobiti zelenu liniju preko ekrana.
Mališa
•
24.09.2023 16:23h 1twfrh6pp8nstldKako zelenu liniju ?
Miss
•
27.09.2023 20:59h zqjwx30rt8qqp4tU zadnjih par meseci nakon poslednjeg ažuriranja sistema globalno se ljudi žale da im je ekran dobio onu zelenu liniju preko ekrana koja se rešava samo zamenom istog
Mališa
•
27.09.2023 23:02h t3z4bcn0q2ds7m6I da li vredi onda kupovati isti umesto Honora 90 ?
Srđan
•
23.09.2023 07:32h
90tgh2zqlyqgk93
Da li je bolje kupiti zaštitno staklo ili odraditi foliju ?
Napominjem da sam telefon uzeo sa osiguranjem preko provajdera
M
•
23.09.2023 08:10h pd9ll1cdcymjsjpStaklo bolje štiti od pada.
Dragutin N
•
23.09.2023 08:53h bw2k3315q2v6xv0Ali koje ?
Kefalo
•
27.09.2023 00:33h 257xhlww0z0fxgzKoje staklo i mene zanima,kao i neka zaštita za kamere
Nidza
•
22.09.2023 22:32h
8pxvp4m0479fykm
Da li neko radio slike slikane ovim telefonom?Na primer 13 puta 18....
DTNT
•
22.09.2023 22:05h
0109g40wgcbwqd3
Moj licni utisak je da Honor 90 ima odlicnu kameru, GCam odlicno funkcionise. Pricati o tome da je A54 kamera bolja je smesno, jer se ona raspada pod jakom dnevnom svetloscu, dok se Honor nosi sa njom sa lakocom.
mit
•
21.09.2023 21:19h
mxxpcdxpd1sflb3
Ovaj telefon vredi kao i svaki normalan telefon jer mozes pricati,slikati,snimati,igrati se,malo internet.Lep je i ok za korisnike kojima netrebaju profi telefoni (tj,oni koji im sluze za posao).E sad ako volite da "robujete pomodarstvu" :) tu je onda "sirok spektar" :) Po dizajnu su skoro svi isti ili slicni manje vise stvar ukusa.Lepo radi sve sto vam treba je dobro "upakovano"...mozda bi trebala biti cena manja jer ovo je stvarno puno, Nema savrsenog telefona :) Sve zavisi sta zelite i zasta vam treba.Ko god da zeli da uzme ovaj mobilni nece se pokajati ako je koriscenje svakodnevno za licne potrebe :)
Slađa
•
21.09.2023 06:50h
ysrtls97vrtwwpy
Kako se namešta 920 fps, kod mene 120 i 240, piše u specifikaciji da ima 920?
miki
•
20.09.2023 19:01h
0thvz9kjwcsstlk
lepo ljudi napisali, 370eur max., mnogo slabosti za ovaj cenovni rang
Stef
•
20.09.2023 15:49h
31rvqdtsth699jx
meni se baterija sredila, puni se brzo, stereo zvuk bas fali, nije to samo muzika vec kad se gledaju neki snimci, klipovi ako je buka u prostoriji ne cuje se nista.
Takodje tokom video poziva zvuk je slabasan.
Kamera, display sve na mestu.
Po GMS lab i testovima motorola edge40 ga je pojela a a54 ne zaostaje mnogo iza njega
Vavic
•
21.09.2023 10:14h tn3pm5j4jwtdwvkPo gsm areni, nit' edge 40 ima bolji ekran, nit' ima bolju kameru, nit' ima bolju autonomiju. Bar ima ekran koji se ogrebe na kap kise(pogledaj scratch testove), nesto bolji cip, stereo zvuk, i bezicno punjenje i vodootpornost.
Luka
•
21.09.2023 13:22h p1zxj5fk8v1lwps@Vavic ko jos koristi telefom bez zastitne folije ili stakla? Za ova dva svakako pozeljna, obzirom na ne bas sjajnu zastitu.
Nikoa
•
24.09.2023 07:49h m7z9dgcts74blrdSvaki telefon koristim bez zaštitnog stakla, a uvek savetujem i druge da ne stavljaju staklo. Kada je intezitet udarca toliko jak, da polomi ekran, onda ga staklo neće sačuvati. Imamo milion primera kada je intezitet udarca veoma slab a zaštitno staklo pukne. Folija mi je ok jer štiti ekran od onih sitnih ogrebotina.
Miki
•
20.09.2023 09:52h
8dp5lxmjgwcqdqh
Da li je pametno ostaviti foliju ili obavezno kupiti zaštitno staklo ili odraditi Fusion u Outtfitersu ?
Mis
•
20.09.2023 10:14h pj3j1w1fn6c9sq8Ja sam stavio onu Shield up. Još mi nije ispao da je istestiram 😂
Miki
•
20.09.2023 10:37h kgbjgw2hqzd12m6Hvala Vam i koja je cena ? Ja sam osigurao fon ali mi treba neka bolja folija strah me od ogrebotina najviše 😃
Miss
•
21.09.2023 10:58h j753k805glkmrlx2100 dinara je :)
Miki
•
21.09.2023 13:30h y1h3hx2rl2ndv90Da li je ima u celoj Srbiji ili ne ?
A
•
20.09.2023 00:42h
56888l8pjft00hm
Jest vise rama za 600evra ili 70k dinara, lepota. Stereo zvuk zastareo? A do jabuke mu fali mnogo.
Miki
•
20.09.2023 14:23h bjktxh6r26p6bplLuka potpuno ste upravu . I vidim da ste poznavalac nove tehnologije ali šta to može konkretno iPhone 14 što npr.Honor 90 ili neki drugi ne može da odradi ? Najveća mana Honora je što nije hteo ili nije ekonomski hteo da posveti pažnju zaštiti uređaja i dobije kakav takav sertifikat a ponajviše što su korisnike takvih uređaja ostavili samo sa kablićem u celoj kutiji ... Sve drugo od procesora ,brzine istog je vrh .
Luka
•
20.09.2023 17:46h z2hh0gd577gm8wx@Miki nisam ja ovde u odbrani ajfona, meni licno oni ne pune oko, ali je mozemo osporiti kvalitet tih telefona. Dosta toga ima eto npr ajfon 14 sto nema H90, ili neki drugi ove klase, vrhunski procesori, vrhunske kamere(sve kamere, snimanje videa), zvuk, interfejs, godine nadogradnje, sve te stvari obezbedjuju i duzi niz godina koriscenja ovih telefona, a da nam ne zafali perfomansi. E sad donekle se i slazem sa vasom konstatacijom ili pitanjem sta moze, a da ovaj ne moze, danas telefoni srednje klase nude za jednog prosecnog korisnika pa gotovo sve sto mu treba, i talav korisnik pitanje koliko ce videti razliku izmedju telefona od 400 i npr 1200evra, a za njegov dzep je ova druga suma recimo nedostizna ili nepozeljna da je da za telefon. Okej, nema ovaj telefon punjac u pakovanju i jeste to minus, nema adekvatnu zastitu od vode i prasine, i slazem se da je to verovatno bio veliki ekonomski izdatak, ne za sertifikat, vec treba napraviti vodootporan uredjaj. Nije to papir. Isto kosta papir za ip53, ip67 i ip68, ali ovaj telefon nije mogao dobiti poslednja dva papira. Ali aj da se vratimo na sam uredjaj, neki ga pljuju, neki kazu nema boljeg, mislim da je u oba slucaja problem objektivnost korisnika. Ali gledano iz ugla jednog recimo prosecnog korisnika, ovaj telefon mu daje sve sto mu je potrebno, ekran u rangu premium segmenta, dobra baterija, brzo punjenje, kamere dobre, odlicne, super procesor za sve njegove potrebe, ima kompromisa, ali ako neces kompromise izvadi jos dva puta toliko novca pa ce biti. Ljudi komentarisu kameru ovog telefona pozitivno i negativno. Znam ljude koji ajfonom prave slike kao da imaju Sony Ericcson iz 2005te, a znam i one koji nekim telefonom od 200 evra naprave znaju da naprave fotografiju da ih pitam jel fotoaparatom ili mobilnim napravljena, tako da ima i do nas samih i do toga koliko smo spremni da ucimo, ili do talenta, nebitno. Oduzio sam pricu, sustina je negde da ovaj sajt treba da sluzi da mi korisnici raznih telefona damo sto objektivnije misljenje o nasem uredjaju, ili uredjaju koji smo koristili na primer, ili probamo da iznesemo misljenja na osnovu uporedjivanja, gledanja recenzija, testova, utisaka prijatelja, clanova porodice kako bismo pomogli nekome ko je usao na ovaj sajt i dvoumi se izmedju neka 2,3,5 telefona sta da kupi. A ovde citam glupave komentare ljudi koji precenjuju, podcenjuju, vredjaju, budu uvredjeni ako je neko, ne daj boze, rekao nesto lose o njihovom telefonu(jer bolji ne postoji) kao da raspravljaju o Cetnicima i Partizanima, a ne o tehnologiji.
Miki
•
21.09.2023 13:35h ygtcrv0jldhzhtx@Luka Hvala Vam što ste me udostojili odgovora vezano za neka moja lična razmišljanja u pogledu Honora 90 i ostalih brendova koje sam predhodno naveo. Ponoviću glavna mana ovog aparata je nedostatak zaštite i opreme sve drugo odgova cenovnom rangu . Miki
Beks - NUFC
•
22.09.2023 14:41h 24tvk8bclx19g4nBaš će vam zaštita pomoći kad vam telefon padne na pločice ili beton!...Nije stvar u zaštiti, stvar je u ozbiljnosti i odgovornosti čoveka da se telefon sačuva. Ne pada mi na pamet da zaštitim ovako lep i prefinjen uredjaj, ali isto tako pazim na njega maksimalno. I, problema nema, nema padova a ni ožiljaka. Vazda će tako i ostati.
Miki
•
23.09.2023 07:30h 9fklng95pyfpbf7Hvala Vam nego sam iskreno mislio da pitam da je neko stavljao zaštitnu foliju preko Outfiters -a
Luka
•
23.09.2023 11:20h 6536440418c579v@Beks interesantno, iz licnog iskustva znam nekoliko ljudi koji neverovatno vode racuna o telefonu i drugim stvarima, nosenje u torbici, ne farmerke da se ne grebe, vodjenje racuna pri svakom dodiru, itd vecito polomljrni ekrani, skupi padovi, crkavanje od vode. Moj otac recimo vodi racuna neverovatno o telefonu, a menjao tri puta staklo na prethodnom, kupio novi, kaze ima ip53, crkao mu na pljusku, u natopljenoj torbici, nisu uvazili reklamaciju. Drugi primer ljudi su ljudi koji rade na takvim poslovima i vode takav zivot da koliko god hteli ne mogu uvek zastititi svoj telefon. Primer su na primer dostavljaci brze hrane, kojima su preplavljeni gradovi, voze na biciklama u svim vremenskim uslovima, imali smo letos katastrofalne pljuskove i oluje, imam drugare koji rade te poslove, i ko nije imao ip67,68 crkavali im telefoni jer su tokom posla bili potopljeni od kisa. Raznih je poslova, to je samo jedan primer. Tako da je zastita telefona poprilicno bitna, sto veca to bolja. Ona opet ne moze da garantuje nista, nema pravila, ali smanjuje drasticno procenat ostanka bez uredjaja, uz to maska, folija, staklo, jasno da to unistava lepotu jednog uredjaja. Ako ti ne planiras da zastitis, pozdravljam, tvoj telefon, tvoja odluka, toliko.
Čuvar
•
23.09.2023 13:21h jl62t1jwyrtk6rx@Luka I Vi ste garant u pravu . Ali evo jedne moje situacije gde telefon nema ni Ip 67 ni 68 niti je čuo mučenik za to ... Imam Honor 9x koju je uhvatila takva muka pre dve nedelje kada je bio pljusak naravno ništa mu nije . Isto tako za Moto i to pre stari Moto e5 isto trista puta padao ,kvasio taj telefon ima jednu ogrebotina sa zadnje strane i toliko . Prevedeno zavisi kako je i šta je upotrebljeno od materijala u izradi telefona .
Beks - NUFC
•
23.09.2023 16:40h 9k68sgjm8m0lrwzDragi Luka, poštujem tvoje mišljenje i dobronameran govor. Ima istine u tome što govoriš. Žao mi je tih ljudi kojima su telefoni stradali. Samo, sami su krivi. Trebali su razmišljati unapred, znali su da će loše vreme doći, morali su da razmisle kako i gde čuvaju telefon u takvim uslovima. Teški su to poslovi, nije lako ostati miran i razmišljati o trivijalnim stvarima, ali se može preduprediti. Što se tiče mene, ja telefon nikada neću zaštiti. Neko će reći da sam lud, možda svojeglav i prepotentan, ja ne mislim tako. Ja samo mislim, da su telefonske zaštite jedna obična prevara, jedna bespotrebna stavka koja ničemu ne služi. Neću te ja ubediti da je ne staviš, niti želim niti mi je to namera. Želim samo da iskažem svoj stav. Honor Magic 5 Pro imam već 5 meseci. Nemam niti jednu ogrebotinu, niti jedan pad, ništa. Ovako prefinjen uredjaj da zaštitim?! Sam bih sebe kudio i kritikovao. Nema šanse da se to desi. Nikada! Imam poverenja u sebe, ruke me još nisu izdale, a i dovoljno sam ozbiljan. I za kraj, istina je uvek na sredini. Imaj to u vidu...
Dexx
•
24.09.2023 07:43h rmwxxqdbqfqs5s2Upravu ste ali ne reko ste da li i Honor 90 ne bi zaštitili ?
Čuvar
•
24.09.2023 08:24h 4y7qd4f0qtl1zys@Beks - NUFC Gospodine poredi te Honor Magic 5 pro jel tako on je oko 900 evra ...Ovde je reč valjda o Honor 90 telefonu . Valjda ? Ispravi te me , ako grešim !? Honor Magic pro je sa sertifikatom Ip68 i Vi kažete da ga niste zaštitili !? Pa prvo svako ko da za fon skoro 1k evra taj ima i za popravke i padove a drugo kvalitet izrade je nešto sasvim drugo . Ukucaj te Motorola e5 to ja nosim i po suncu i kiši a i padao je u sneg , na beton i ništa ... Potrebno je ako već poredi te uređaje i njihovu zaštitu da od najmanje cenovnog ranga da te neki telefon adekvatan za poređenje ... Lako je porediti skup aparat i reći da se za njega ne koristi zaštita !? Zašto bi i koristili !?! Svako Vam dobro želim .
Beks - NUFC
•
24.09.2023 21:48h nycjdzkqm476xkqGosn Čuvar, tako ste se potpisali, izvinjavam se. Pogrešio sam, priznajem. Ja zaista koristim Honor Magic 5 Pro i zaista ga nisam zaštitio, ali ovo je stranica o drugom telefonu. Honor 90 koristi moja majka. Ni ovaj model nije zaštićen. Niti smo mu stavili staklo, niti smo kupili masku, dovoljna je fabrička folija. Folija se malo ishabala, ima i nekih rupica, sam telefon je bez ogrebotine ili nekog oštećenja. Biću iskren, možda mami kupim neku masku. Za nju se plašim da ne ispusti telefon. Ovako lep primerak vredi sačuvati. Moram da dam opasku na još jednu vašu konstataciju. Meni telefon ne znači ništa. Nisam ja bolji čovek od vas zato što imam HONOR Magic5 Pro, a vi Motorolu E5. Za mene telefon nije nikakav statusni simbol, niti odraz bogatstva. Ja nisam bogat, nemam novca za bacanje i popravke telefona. Naravno, mogao sam da kupim Samsung, IPhone ili nešto treće, ali mene ti brendovi ne zanimaju. Volim i divim se samo Honor-u! Sad ćete reći, kako nemaš pare kad koristiš Honor Magic 5 PRO?! Verujte mi da sam prethodni telefon kupio neke 2007 godine! Da, dobro ste pročitali. Imao sam LG Nexus 4, posle mi je stric dao njegov Huawei P8 koji sam koristio do pre pet meseci. Nisam želeo da više glumim asketu, pa sam sebe rešio da počastim sa ovim lepotanom! Ovo sam sve napisao, da bih odagnao neka generalizovanja i zablude u koje ljudi veruju. Svako dobro!
Čuvar
•
25.09.2023 21:40h z67ff47clgfnn0n@Beks - NUFC U zdravlju se služili samo to Vam mogu reći . Što se pak tiče od osam cene , korišćenja aparata kada ste se dotakli te teme . Moja majka koristi Tesla monoblok telefon i kaže da je savršen .Ne mora da pazi aparat da li će se nešto desiti . Što se pak tiče Honora 90 ( mislim da je to i tema ovde ) telefon je savršen i ne želim da kvarim izgled nekim staklom već posle fabričke folije ide Fusion zaštita .
Joca
•
16.09.2023 19:18h
hxb0yf2tl231t87
Honor 90 je odlican telefon. Licno nisam video bolji ekran od ovog. Izuzetno lep telefon. Uzivanje je koristiti ga.
JocaBot
•
17.09.2023 22:42h d47kn0q6zxp3y4wUzivanje je jos vece koristiti i Samsung S23 Ultra i Iphone 14 pro Max P60 Pro Huawei...Nije poenta da li je uzivanje koristiti telefon nego koliko on nudi za cenu a Honor 90 je realno jako los telefon za cunu od 450 eura po kojoj se prodaje u vecini radnji. Ako se moze naci za 350e i ispod onda je ok kupiti ga ako vam je najbitniji ekran kod telefona.
Sasa
•
18.09.2023 20:06h lvl28vrpbh86vp4Ultra 1200e ovaj 3 puta manje, tj 400, pa sta fali ovom telefonu, dobar je za 400e
Doberman
•
18.09.2023 23:54h pdr7kbfs3wfhhtmNije ni Ultra savrsen telefon.Kao cigla je.Ja ne bih mogao da ga koristim,a pritom se duplo sporije puni ali to ne zameraju kad daju 1000 e.Ovde za 400 e kritikuju odustvo stereo zvuka.
Ja
•
20.09.2023 01:01h gkgmx2t3d5t10frGsm arena kaze da se s23u pet minuta duze puni od Honor 90, u dva klika moze se proveriti. A i dimenzije su tu negde.
Miki
•
20.09.2023 14:56h spblhkrw04wzzh1Joco potpuno ste u pravu . Joca Bet za 350 evra pa za godinu dana toliko vredeće ... Realno već je puno pala cena za dva meseca skoro 150 evra manje to ne više nego dobro .
suzana
•
16.09.2023 18:57h
w9989hf1p9g5twd
da li ovaj telefon ima nešto kao samsung tipa "bezbedan folder"?
dvoumim se između ovoga i samsunga a54...
Danilo
•
17.09.2023 17:03h 8yg84s32lm8qwbyIma Suzana kao opcija Private Space koju stavis pod sifru ili zastitis otiskom prsta ponasa se kao odvojen interfejs na koji mozes da preneses i instaliras aplikacije slike i dokumenta koje zelis da sacuvas od znatizeljnih ljudi i pogleda 😀😀
Marko
•
15.09.2023 18:56h
y5l3kvn712z2r7s
Pozdrav, mogu uzeti ovaj telefon za 380e u verziju 12 512, da li se razmišljati ili uzeti odmah? Hvala
Stefan
•
16.09.2023 01:17h bm80j62gjppfytqUh, iskreno ja ga ne bih uzeo iz razloga što nema stereo zvučnike, nema OIS na kameri i nema IP zaštitu i ima osrednji čip.E sad, ako ti je najvažniji ekran koji je odličan i dizajn onda je možda ovaj telefon za tebe ipak.Poco F5 i Nord 3 su slične cene kao Honor 90 a oba imaju mnogo bolje zvučnike i procesor.E sad opet kažem odluka je tvoja, za 380e 12/512 ne mogu reći da je loša ponuda ali nije ni nešto puno dobra.Javi šta si odlučio.Pozdrav!
pele
•
16.09.2023 01:36h 48701twm8lhhdjvnord 3 mnogo vise pruza
Marko
•
16.09.2023 22:44h k8p8vr3l7xf7zymIpak sam uzeo honor 70, 260e me izašao, smatram da nije neka drastična razlika između 70 i 90, a razlika u ceni 120e
Ja
•
17.09.2023 00:25h vz88j3mwlmdrkzbZasto pominjete telefone kojih nema na nasem trzistu? U slucaju kvara ovlasceni servis nece popravljati uredjaje, jer nema komponenti za njih zvanicno, a radovan iz radnje u kojoj ste je kupili za 150e manje u odnosu na trziste na koje se nalazi nije bas najpogodniji za cackanje po vasem telefonu.
Stefan
•
17.09.2023 17:41h qnzmc45dbfwp94wA zasto ne bi pominjali telefone kojih ima na nasem trzistu samo ih nema u lopovskim velikim radnjama koje drze cene 50% skuplje nego bilo gde u Evropi??? Garancija sve jedno ni u ovlascenim radnjama ne vredi u 95% slucajeva tako da normalno da cu da kupujem tako gde je jeftinije a pri tom je ponuda bolja. I da, vec 6 telefona u poslednjih 7 godina sam kupion u neovlascenim radnjama i nikad nij edan jedini kvar nije bio a od 3 u ovlasnenim radnjama kod 2 je bilo problema. Pametnom dosta!
Darko
•
11.09.2023 13:58h
hl33m81bqdl28rd
Volim ove eksperte koji sve znaju o telefonima sa youtube review-ova a nikada ih nisu uzeli u ruke.
Honor 90 je ekstremno solidan telefon. Ekran je fenomenalan i baterija je jako dobra. Ne greje se, greje se ponekad ako se jako puno koristi, ali ni priblizno nekom overheating-u. Dakle bude onako mlak u najboljem slucaju.
Sto se kamere tice, fenomenalna je! Na redditu mi je slao jedan od korisnika fotografije paralelno Honor 90 i Honor Magic 5 Pro, i dnevne fotografije su veoma slicne, nijanse su u pitanju.
Uporedjivao sam direktno sa Samsung A54 i Honor 90 ga je oduvao, nije bilo ni blizu. Takodje sam uporedio direktno i sa iPhono 11 Pro Max posto su ocenjeni isto na DXO marku i Honor 90 je i tu pobedio. Drug ima Pixel 6, nismo direktno uporedjivali kamere u smislu da slikamo iste objekte, ali po onome sto sam video, Honor je jako kompetitivan sa Pixelom sigurno. Na kraju krajeva to su sve nijanse.
Manjak OIS-a ne pravi nikakav problem, video stabilizacija je super, a sto se tice fotografija unutra i nocu, i one su super. Bilo je nekih zamerki na review-ovima u slabom osvetljenju, ali to su ocigledno ili pre release telefoni, ili je usledio neki update, posto uopste nemam problema, slike ispadaju super.
Prednja kamera je najbolja mozda koju sam video.
Zvucnik jeste mono, ali se dobro cuje. Doduse meni zvucnik stvarno nije uopste bitan, ne sluzi mi telefon kao bluetooth zvucnik, a i kada gledam nesto duze, obicno stavim slusalice. Tu je jedina mana sto nema 3.5mm jack, pa mogu samo bluetooth.
Sve u svemu jedan jako dobar telefon, narocito u tom cenovnom rangu. Mislim da ljudi zaboravljaju koji je cenovni rang u pitanju.
R32
•
12.09.2023 07:42h 6h1ngwx55gmqgl2Da je izašao 2021. Bio mu Odličan.
Nbit
•
12.09.2023 16:54h t960lbfj8sl5jc2Ma sve sam stručnjak do stručnjaka, a ili ga porede sa skupljim telefonima ili lupetaju kako je A54 i motorola bolji. Vidi se da nisu koristili dotične ili sam honor 90. Telefon ima vrlo lep dizajn, jako lepo leži u ruci, prelep 120hz amoled ekran, memorije na pretek, procesor mislim, u svakidašnjim aktivnostima nema šanse da zapuca, a za igrice nemam pojma jer nemam 12 godina. Kamera je više nego solidna, ko hoće bolje neka da još toliko para za nju. Ne znam stvarno šta ljudi očekuju od telefona koji je 450-500e.
Zare
•
12.09.2023 18:32h 9wqn36yg6p6stknsjajan telefon, odmah sam ga prodao, za te pare da biras tel., neko je napisao dole 370e, tacno, max-maximuma
Darko
•
12.09.2023 18:51h qpfwy7pstq9j8r7@zare pa za oko 370 sam ga i uzeo. Ali svakako poredjenja sa telefonima od 800-1300 evra su totalne gluposti. Svi hoce flagship, a da ne plate flagship. Ovaj telefon nudi i vise nego sto kosta.
Darko
•
12.09.2023 18:56h 7dct2s8r9rtj3qc@Nbut apsolutno se slazem. Ma, vide da nema OIS i odmah znaju da je losa kamera. Evo drug i ja uporedjujemo Pixel 6a koji je izglasan na blind testu kao telefon sa najboljom kamerom i Honor 90. Maltene su rame uz rame. Mooozda je kamera 6a za nijansu bolja, ali to su nijanse u pitanju. Takodje, Honor 90 kada zumiras naknadno fotografiju odrzava mnogo vise detalja, dok 6a pokazuje koliko je radikalan Google photo processing, tipa ako zumiras vidis da su se cigle stopile itd.
Luka
•
12.09.2023 19:21h gknt9b2n51sp8fn@Nbit a ti si koristio Motorolu i A54? Pises o memoriji na pretek misleci na 12gb rama i 512 prostora? Ako mislis o njemu onda je A54 na primer duplo jeftiniji telefon. A tesko da je duplo gori. Jedni ga pljujete, drugi ga u nebesa kujete. Podseca me na pricu o Alfa Romeu. Koristio njega, koristim Motorolu, koristio i A54, napisao sma dole, bolji od A54, a od Motorole nije bolji i ne vredi vise. Jedino gde su oba bolja je baterija, sto i jeste bitno za mnoge, i prednja kamera. Ovaj telefon ne daje najvise za ulozeni novac, ali daje dosta. I jeste odlican, ali nije najbolji za ulozeni novac. 400 evra je realna cena za njega. Kada bi Edge 40 imala 5000mah bateriju, a Honor Ip67 ili 68 i da oba imaju umesto pomenutih procesora npr sd7 druge generacija, oni bi bili zmajevi za koje niko ne bi zalio ni 500-600 evra. Ovako su napravili kompromise koji solidnom broju korisnika smetaju i kad daju 400evra. Kompanije Samsung i Honor su prilikom izlaska ova dva modela previse nadulo cenu, ali danas vec trziste pokazuje njihovu realnu vrednost. Zato je A54 prepolovljen na gotovo 300 evra. Isto kao sto je i Redmi Note 12 pro dosao do 270-80e.
Nbot
•
12.09.2023 22:45h bhg3bm6ntdrcy9k@Luka, zapravo jesam. A54 mi imaju dva dobra druga, i koleginica iz kancelarije, svo troje su koristili moj Honor 90, i svo četvoro smo rekli da je Honor bolji telefon. Brat mi ima motorolu, i trajanje baterije ne može da se poredi, i ako mi se motorola mnogo više dopada od A54, koji je ružan kao smrt, i nije duplo jeftiniji nego recimo samo 350din manje mesečno u A1 nego Honor 90. Nisam ni rekao da je 90 best buy za te pare, ali da je loš telefon može da kaže samo neko ko lupeta napamet bez korišćenja istog, ili ovi što pročitaju spec i odluče da je telefon loš. Kakve veze koji procesor ima, ako ne osetiš nikakav lag u radu, isto kao i ovo nema OIS, automatski znači da mu kamera nije dobra, gluposti. Honor 90 i te kako radi i izgleda kao telefon od 400e. To što kod nas ima ljudi koji pate da imaju Samsung, i groze se kineza, to je već njihov problem (u glavi). Pre 7-8 godina sam iste stvari čitao i za Huawei, kinez ne može da valja i slično. A taj isti Huawei (iz kojeg je i nastao Honor) na kraju morala zaustaviti američka vlada da im ne bi ugrozio njihov voljeni Apple. Huawei bih koristio i dalje posle 6 godina, ali mi Google znači i poslovno i privatno pa sam prešao na Honor.
Darko
•
13.09.2023 13:43h vg20kcxmyhp25chLjudi, samo cu da kazem da mi je najmanji problem da prodam telefon i uzmem drugi, ali sa ovim stvarno ne vidim nikakvu potrebu. Svaki telefon u ovom rangu ima nesto sto mu fali, ne moze za ove pare da bude kompletan, nije flagship. Jbg Pixel ima najbolju kameru, ali su baterija i ekran krs. Odluci se sta ti je bitno. Ovaj telefon je mega kompletan u odnosu na cenu (pricam o tome da se nadje po realnoj ceni). Kazem, ne postoji telefon zbog koga bih ga menjao, cekam Pixel 8, jedino bih njega uzeo, i to samo u slucaju da mu je bolja baterija. U suprotnom ostaje Honor 90.
Lesnik
•
14.09.2023 16:55h ljb6y4w4d8fqccl Honor 90 i ako ima slabiji procesor od mpg predhodnog telefona Poco F3 za ovaj period koliko ga koristin skoro 2 meseca kada se pojavio kod nas za sada me sluzi dobro i zadovoljan sam i voleo bih da tako ostane. Mana eto po meni IP sertifikat sto nema tj zastita od vode i prasine jer bi bio bezbrizniji ovako moram vise da pazim da se slucajno ne pokvasi. Kamera je ok zavrsava posao i dobra je u sustini za svoju klasi ok stvarno a tu vidim kao manu previse procesiranja i dodavanje ili ti pojacavanje boja u nekim momentima (stvar ukusa) pa detalji na slici izgledaju malo nerealno ali opet lepo moderno sta znam za drustvene mreze super u svakom slucaju zadovoljan sam i kamerom i procesorom a za gejming te neke igre koje igram vrti bez problema Skay, CoD, Asphalt 9, Arena of Valor... Kome nije gejming najbitniji tj da je sve na maxu o da su kamere medju najboljima na maxu da tako kazem ovaj telefon je za njega ili ti za preporuku bez problema,lep dizajn, odlican ekran, fluidan brz u radi, baterija korektna dobra, dosta memorije u sustini telefon bez problema sve danasnje zahtevr i potrebe obavlja bez problema. Ko hoce vise mora i da plati dosta vise.
Darko
•
14.09.2023 19:43h f5tkfp0t9frtwbh@Lesnik slazem se da nekad previse procesuira slike, ali generalno su sada takvi softveri u auto modu, i kod Pixela je slicna prica. Dobra stvar kod Honor 90 je sto u Pro mode-u tog post processinga nema, a sve zadrzavas. Na dnevnom svetlu cesto prebacim na pro mode, i problem je resen.
Ja
•
14.09.2023 20:22h htb1p0t5m9fq875@Darko vecina danasnjih telefona vredi koliko i kosta, nema povoljnih a da pruzaju vise od drugih. Ljudi su poceli teletone od 400-500 evra koji imaju karakteristike kao i pre dve tri godine da smatraju povoljnim. Nego mi smesno na svakom modelu neko ime drugove, kolege koji imaju bas te modele oko kojih se raspravlja.
Darko
•
15.09.2023 08:52h q1dl7hn95d1f0g3@ja mislim da su skocile generalno cene telefona i da proizvodjaci skrtare na feature-ima i komponentama. Ne postoji mid ranger kompletan kao moj nekadasnji Redmi Note 10 Pro, taj telefon sta je sve imao za te pare, to je bilo neverovatno. Ali drugaciji period.
Stefan
•
16.09.2023 01:21h x9bcmp4hjlj5crgDarko je sve rekao još u prvom postu:"Ekstremno solidan telefon".Solidan za 400e????? Neka hvala.Preskočiti ovaj telefon bez razmišljanja osim ako mu još ne nadtavi padati cena jer bi za 350e i manje možda i moglo da se razmisli o kupovini istog.
Darko
•
16.09.2023 16:54h crt060jxp31tqq5Ali ovi sto cekaju da padne za 50 evra 😂😂😂
Ja
•
17.09.2023 13:32h vbp9mgbgggpzsy6@Darko medju tih 90% saveta su i tvoji.
DarkoSine
•
22.09.2023 11:41h q115g384s4xw8wgNIko ne ceka da padne cena jer ga svejedno necu uzimati kada je super los telefon, samo kazem u kom slucaju bi odnos ulozeno/dobiveno bio prihvatljiviji...
Miki
•
22.09.2023 12:12h kky61r1cp0p1w7t@DarkoSine Možda nije savršen ali nije ni " super loš" 😃 Za 550 evra realno vredi jer je viša srednja klasa ( VI Stepen stručne spreme ). 😀👍
MikiSInePaTISeBodes
•
29.09.2023 21:44h lw8rmp4zd6y3dk2za 550e vredi??????? Au sta ti druze pricas, za te pare imas Poco F5 Pro sa sd8 gen1, S22 imas za te pare aloooooooooo, dodas jos 50-80e i imas Xiaomi 13 i S23 alooooooooooooo.A da ne govorim o telefonima koji kostaju 350-400e a bolji su od njega ima ih koliko hoces...
K
•
10.09.2023 14:39h
k0qhnbd3c6965v3
Je l' može neko ko koristi Honor 90 5G da mi napiše iskustva?
Da li se greje kao ovi noviji Samsungovi, kakav je zvuk, kakve su fotografije (znam da nema OIS), baterija itd. Je l' ima poseban ulaz za slušalice? Značilo bi mi ako bi neko napisao ukratko za i protiv.
Dvoumim se između njega i Galaxy A54 5G, ali za taj kažu da se greje dosta.
Hvala unapred 😁
Luka
•
10.09.2023 20:31h mzyrc8rmxzw0xqxDevojka ima A54 i prezadovoljna je, ne greje se uopste ni u jednoj situaciji. Mada ne igra igre osim Subway surfs one, ili kako vec. Baterija odlicna. Koristio sam ga par puta da ga uporedim za fotke i ovako u svakodnevnom radu, pa prijatno iznenadjenje, obzirom da na papiru ne nudi mnogo. E sad Honor mislim da je nesto skuplji, trebalo bi da je bolji. Brzi procesor, sigurno bolja glavna kamera. Zvuk na A54 je prosecan iako je stereo. Tako da i tu ne verujem da nesto zaostaje Honor. Nemaju ulaze za slusalice ni jedan od ta dva. Ali ne znam sto ti je to bitno, blutut slusalice budu super, a i imas one adaptere za usb-c ako hoces preko kabla. A54 ima sertifikat na vodootpornost, ovaj nema. To nije mala stvar takodje. Ekran sigurno bolji na Honoru. Ali i razlika u ceni, pa minimum 100 evra skuplji Honor ako uzimas za keš. Ona je oko 300e platila A54, a ovaj nema ispod 400+. Za toliko je verovatno i bolji. Ali deluje da se neces pokajati ni sa ovim samsungom.
uki
•
10.09.2023 22:34h p3v83nyz6rj0c73A54
Mitro
•
10.09.2023 22:40h k0d5ybzll7c1vm9Ruzne ivice ima a54 deluje kao da je iz 2018. Najruzniji telefon ove godine! Exynos smece, podrska odlican, ekran porediv sa ovim, kamere takodje.
Doberman
•
11.09.2023 09:31h z1lx3r26v262q88Pa i Honor 70 je bolja kupovina od A54.
Gangula SNS
•
12.09.2023 07:47h j69rgxg2g037sf4Jeste samo po Izgledu. Ostalo Ništa Posebno. Na Duge Staze HONOR Gubi 100%.
Doberman
•
12.09.2023 08:26h 365zbnpdtlv44zsNeuporedivo lepsi dizajn,mnogo brze punjenje,bolji ekran,jaca baterija.I na ove kratke staze A54 je izgubio 30% na ceni a to dovoljno govori.
Nidza
•
12.09.2023 19:24h 82s4hmqxf7j5qj7Ja sam presao sa a52s,muka mi je vise od sporog punjena.....Honor 90 odlican telefon
Doberman
•
13.09.2023 10:10h d7j5ldhl18vpmmwI ja iz tog razloga necu koristiti Samsung.Imao sam S20 fe,i stalno sam bio ispod 50% sa baterijom.Iskreno,deluje mi kao da se sprdaju sa korisnicima..model preko 1000 e a puni se preko sat vremena.
Darko
•
19.09.2023 01:24h 7xqhbpwwqnqzp8jImao prilike da uporedjujem direktno kameru i displej izmedju Honor 90 i A54. Honor 90 cist pobednik u oba slucaja, ali cist.
Stef
•
10.09.2023 09:55h
kqb61tb11p62lz6
Evo posle 2 nedelje koriscenja, telefon je skroz ok. Baterija kada se pogase bacground app, lokacija, i 300 cuda baterija izdrzi lepo ako se ne sili, uzeo sam punjac 66w u gigatronu, tako da koliko god se brzo prazni jos brze se puni, za 20 min od 60 do 100%.
Ekran je fantastican i zbog zakrivljenosti i dimenzija manji je telefon od Poco F3 a isti ekran ostao.
Cpu i ram to sve ok radi fluidno bez seckanja i zabadanja.
Kamera je super, video hm juce sam pravio snimak cerkice na trambolini i ispadne poprilicno mutno ako su pokreti veliki i nagli, na momente se video izostri pa opet bude mutno.
Telefon me ispao 57k kod operatera.
Sam dizajn i zelena boja su odlicni.
Jedino po meni je mozda motorola edge 40 konkurent.
Stef
•
10.09.2023 10:00h qvw9w7tk5khvhl1Zastita ekrana i ips i ta cuda me ne zanimaju, svaki telefon cuvam ne potapam u vodu, i mislim da ako ti je telefon ispao on je ispao, nema te zastite, jedino sto bas smeta je nedostatak stereo zvuka u odnosu na Poco F3 koji mi jos uvek stoji i stvarno je veci od honora i masivniji u ruci
Mare
•
8.09.2023 13:19h
bzd8lbrb8swwfvl
Koristim ga 15 dana. Telefon odličan. Ko kaze da se greje lupa gluposti, isti ti kazu da se brzo prazni baterija. Pa naravno kad igraju neke zahtevne igre gde se svaki telefon zagreva pa samim tim i vise trosi bateriju. Ja sam prosecan korisnik kom telefon ne sluzi za igrice, ali sluzi za sve drugo. Bez problema baterija izgura ceo dan i oko 23h ostane mi oko 40%. Meni je to super, jer ni jedan prethodni telefon nije mogao da mi izgura toliko. Sve u svemu telefon sam uzeo u Yettelu sa 3 godine garancije i uz paket koji sam vec koristio i do sad, telefon me kosta 43000din na 24 rati sto je super. Pozdrav
deki
•
8.09.2023 19:56h h7f9rwsrfygx6mtznaci oko 370eur, tacno kako je peca napisao i to plus na rate, realno to mu je cena max.
zoks
•
9.09.2023 09:13h tq57zfvljdkcv0hHvala ljudima na proceni realne cene fona, narocito Maretu na iskrenoj ceni koliko je platio-370e-43000din u Yettelu
Darko
•
10.09.2023 00:38h vn18f68m83gnx0sTelefon imam preko mesec dana, ne greje se ni malo, baterija traje u nedogled. Fenomenalan telefon.
deki
•
7.09.2023 18:42h
0nwgl005r1g3g13
strpite se malo,pasce mu cena,ovaj mobilni ne vredi ni u ludilu ovaj novac, sigurno ispod 400eur, i to 12/512, jednostavno neuporedivo sa huawei, samsung, cak i realme, ne zalecite se, govorim iz iskustva sa ovim mobilnim
peca
•
7.09.2023 19:09h m8z1q9d77k757bjtacno tako, potpuno se slazem,12/512 do 370e, ma kakvi, sije ga motorola edge40, realme, pa tu je procesor sd 7, a pogledajte xiaomi 12 npr-sd888 i bolje za manje novca
Sasa
•
7.09.2023 21:33h d4v4h3525vrrr8dNe razumete se u telefone pa pricate napamet. Poredite nove i stare modele, xiaomi 12 se pregreva kao lud a onda brljavi, honor na papiru nije nista spec, ali u radu je daleko bolji i od Motorola i od xiaomi 12...
peca
•
7.09.2023 21:42h ms9w9npqt3z6t39imao sam i motorolu i probao xiaomi, bukvalno siju honora 90, a malo pogledaj procesore, probaj telefone, pa ce sve biti jasno
Luka
•
7.09.2023 22:53h mlpxvnv7q1jd7k9@Sasa u radi nikako nije bolji od Motorole, gori je. Verujem i od Xiaomi 12, ali ajd to vec necu da komentarisem jer nisam ga koristio i uporedjivao.
Nikola
•
7.09.2023 00:20h
j8qyk4xnmfbfbb3
Da li neko zna radnju koja daje 2 godine garancije u fiskalni a da ne naplacuje ovaj fon 75000 nego ono neka normala do 430€?Da li tako nesto uopste postoji?
Luka
•
7.09.2023 00:25h 6jcwlkpjvpw5nd8Hahaha pa nema. To mu sve dodje na isto, kad na 75k oduzmes 20% poreza i neku dinarsku vrednost za godinu dana manje garancije dodjes na cenu ovog telefona i svalog drugog u maloprodajama. I onda se treba razmisliti da li ulazis u rizik ili ne. Uz to tih godinu dana, ili sest meseci garancije ti daju te maloprodaje i to da li neki kvar podleze garanciji bude njihova slobodna procena. Mozda naletis na korektnog i postenog prodavca, a mozda na onog s kojim ces da se macujes. Sve ima svoju cenu. Na nama je da biramo.
raca
•
7.09.2023 09:48h 9l1bhvv7tv5xplwsuludo je dati toliki novac za ovaj fon,ne vredi ni 400eur
Burger Boss
•
12.09.2023 07:54h 3vxs00cz80gd0s6350€ Max. I to 12/512