

90 12GB, 256GB, 1x SIM, 1x eSIM2023
2023. godina
6.7" OLED 120Hz, 90.8% body
47% Snapdragon 7 Gen 1, Android 13
RAM 12 GB, INT 256GB, EXT nema
⚡66W, 5000 mAh Neizmenjiva
2 kamere, max 200MP
Podmodeli
Komentari
Milorad
•
27.08.2023 14:38h
0pdt77c4s1yggj9
Jel zna neko da li mogu da skinem You Tube vanced sa ovim telefonom. Imam huawei trenutno pa sam se navikao na you tube bez reklama, ali je tesko bez gugla.
Sasa
•
28.08.2023 10:10h dx575lcdv46t80hMoze bez problema, ja ga koristim na samsungu i radi bez greske..
Milorad
•
28.08.2023 11:02h 1fgjmhz6ctsplpgHvala lepo👍
Vlada
•
29.08.2023 12:18h zxxzyg6kgrrzfsvZove se revanced
Sasa r
•
27.08.2023 13:26h
mfd4vknyzkj73pk
Ovaj telefon ili Realme 11 pro+..... Najbitniji mi je kvalitet kamere...sta uzeti od ova dva modela ?
ddd
•
29.08.2023 12:52h 6n40dgjt9l2dkmgljudi i mene ovo zanima, dajte misljenja.
Doberman
•
29.08.2023 16:46h 1rxdmq2vzq7fqnfTesko ce vam neko reci,jer retko ko koristi Realme 11.Ono sto sigurno znam je da je za brend koji se masovno koristi uvek lakse naci deo,punjac,masku itd.Ja licno ne bih eksperimentisao ako imam proveren brend tipa Honor.
gagi
•
29.08.2023 22:06h jkn7ymzcy1c375xrealme 11 pro, licno sam koristio oba telefona, realme 11 pro jeftiniji, a bukvalno je isti, ako ne i bolji,ja sam zadrzao realme 11 pro
Mile
•
27.08.2023 01:27h
dvh30zxx9pqd1lf
Nije loš ali kamera je užaš!!! Neki Telefoni sa 50mp prave bolje slike... Nego srpska posla: boah 200mp baba roga itd haha Užaš... Hvala bogu pa sam taj honor kod druga video...
Vlado nk
•
27.08.2023 01:50h zvvvc2zdstqt2c8Hvala da znam da ga ne kupujem.
Lesnik
•
27.08.2023 13:52h 1jzrwfbfk67hj8dObjasni sta je po tebi uzas? Ja ne vidim da je uzasna jer da je tako nikada ga ne bih kupio a to da sam ocekivao nesto bolje rezultate ne mogu da krijem kad je tako a i na testu domaceg portala npr nije receno da je uzasna ili da je slabija od ocekivanog ili da je losa za ovu klasu i da su rezultati ocekivani da budu bolji, savrsen nije telefon i nije ni jedan ali je dobar i zavrsava mi bez problema sve moje potrebe i zahteve a za nesto bolje isao bi na premijum klasu. Npr konkurencija Motorla Edge 40 ima dobru specifikaciju ali kad citam komentare i tu ima i pozitivnih i negativnih i to vazi i za Samsung A54, kod motorole bezlican staromodan izgled softvera (stock android), neocekivano slaba selfi kamera i u najzahtevnijim uslovima nocu se nije bas nesto specijalno dobro pokazala kao ni na Honoeu tako da svakom mozemo da nadjemo manu ali u sustini sve fotografije su upotrebljive i ok a za vrh ili dop fotografije naucite da slikate i obradjujete i koristite telefone najskuplje ili photo aparate.
Lesnik
•
27.08.2023 14:00h 2dv7gd4nn8b42psZamerke neke kljucne su nedostatak IP zastite od vode i prasine i zum prilikom slikanja a zvuk je korektan ok ali navikao sam da je glasniji jer sam koristio stereo zvuk dva ali nije neka mana velika a da ima tu IP zastitu i stereo zvuk za telefon bi moglo da se slobodno kaze da je top u svojoj kategoriji.
LS
•
27.08.2023 14:05h sv4nthlkdkzrxwk@Lesnik tako nekako. Reci za ovaj glavni senzor da je uzas ne odgovara realnosti. Ili jednostavno sa tim uredjajem nesto nije u redu. Telefoni vise srednje klase gotovo svi imaju poprilicno solidne senzore. Edge 40, Honor 90 i konkurencija. Ne mozes dati 450,500e i ocekivati kameru sa telefona od 1000+ evra samo zato sto ni suma od 500 evra nije mala. Treba malo znanja, vezbe, poznavanja mogucnosti kamere, kao i neke dodatne obrade fotografije ukoliko zelis da izvuces jos vise. Mada one i same mogu dosta. I ovi telefoni jednostavno prave kompromis. Npr Edge 40 ima uzasnu prednju, Honor nije cudo nocu, gde je npr Edge poprilicno solidan. Glavni senzor malo bolji na Honoru, ali i Edge pravi odlicne fotografije. Sirokougaone su uvek vrhunske samo na flegšipima, u ovom rangu upotrebljive i to je okej. A ljudi kupili telefon sa 200 mp i misle da zbog broja piksela treba da dobiju ono sto se dobija DSLR fotoaparatima.
Lesnik
•
27.08.2023 22:42h qwtn5r8qdxjx93l@LS Vise puta sam ovde govorio jedno te isto ali prelazak sa Poca F3 izgubio sam neke stvari ali i dobio da li je adekvatan prelaz ne znam sluzio me je telefon ok stvarno tj kao ni jedan do sad a Honor sam izabrao zbog nostalgije prena Huawei telefonima gde sam takodje bio prezadovoljan i dobsad ovaj brend nisam kpriationpa reko aj da ga probam deluje mi pouzdano ali u ovoj klasi Huawei kod nas na trzistu nema uredjaje osim Nova serije koja mi je nekao za klince nista posebno. Steta sto H90 nema taj stereo zvuk nekada znaci zbog glasnoce, glupo je sto nema IP zastitu i Gorilla Glass za ekran to je valjda postao standard i to da ima definitivno bi bio najbolji telefon u klasi ovako mozda i nije zbog tih nedostataka a OIS na kameri znaci ali nije presudna stvar po meni a i na mnogim uredjajima se nije bas pokazao kako treba barem kako kazu recenzeti telefona. Procesor,ram memorija i prostor za podatke je bas u ranku srednje klase pa i kamera mada svi ocekujemo od kamera dosta pa i ja u ovom slucaju i ok mi je jer je koristim a da su neke stvari mogle bolje sigurno da da ali sta je tu je mozda se nekim azuriranjem i to sredi ako budu culi korisnike i iskustva i budu zeleli nesto da menjaju. Jedino mi je zao sto Motorolu Edge 40 nisam imao prilike jer ga nije bilo kao izlozeni model da probam i njihova ready for tehnologija mi je super fora i moze da posluzi jer se uredjaj povezuje na monitor ili tv i simulira konzolu ili malinracunar i plus ima vodootpornost na visoki nivo ali stok android interfesjs za moj ukust klasican i bezlican a selfi kamera osrednja nista posebno da se aj kaze upotrebljiva ostalo je sve na svom meatu po meni a da je bilo prilike da ga probam mozda bi i njega uzeo ko zna jer sam se dvoumio izmedju Honora i Motorole. Opet kamera je ljudi verujte mi ok idite negde i isprobajte, uporedite i vidite da li je stvarno tako losa kako pricaju nije najbolja ali nije ni krs sasvom upotrebljiva pogotovo zabdrustvene mreze gde se svaka fotografija i video kompresuje i smanjuje kvalitet a ova kamera ima tu foru kao i samsung da pojacava boje radi atraktivnijeg izgleda i da pojaca malo ostrinu detalja a nekada cak i pretera a fotke ne deluju bas prirodno tj onako kako vidimo ali ima recenzija dosta pa pogledajte. Od video snimanja e tu sam ocekivao dosta vise ali i ovo je u sustini korektno ok stvarno steta nisam bio u situaciji tj u mogucnosti da uzmem Magic 5 Pro e taj bi bio po mojoj meri ili Huawei P60 pro takodje :-D. Budimo realni za ove pare koje dajemo za srednju klasu ne mislim da ima krs uresjaja kako neki vole da kazu mislim da su svi dobri i da za svakog ima po nesto u skladu sa potrebama, afinitetima, ukusu itd Sta se danas najvise koristi, FB, Messenger, Viber, Whats App, Instagram itd surf po netu, po neka igrica, email, poruke pozivi, kamera i ostale bazicne klasicne stvari digitron, vreme, sat, slikanje ekrana, google app itd i koji danas telefon realno ne moze sve ovo da izgura da obavi dobro tj da radi brzo bez bagova, seckanja, dugog otvaranja app itd ne racunam one bas jeftine telefone. Tako da budimo objektivni realni i u skladu sa svojim realnim koriscenjem i potrebama treba uzimati uredjaje tako da nekada i platimo dosta skuplje tel a ni 60,70 % mogucnosti ili ti kapacitet telefona ne iskoristimo. Mnogi na osnovu tudjih misljenja donose i svoje i pisu a da nisu telefon uzeli u ruke, ja odem do neke radnje i operaterskih poslovnica i po nekoliko puta isprobam uredjaje pa onda donesem odluku i takonse se upoznam malo sa uredjajima i steknem neko misljenje o njima itd. Dzabe i vrhunski fotoaparat ili telefonska kamera ako ne umes da slikas tj ne znas bar neke osnove fotografije jer telefon ne moze bas sve sam pa tako ni profesionalne kamere.
Дракче Тормак
•
4.09.2023 14:06h 5gjsfd49bzfcbjbБраво за коментар. Ретко добар и саветодаван коментар-сугестија. Нажалост овде, има подоста коментатора који коментаришу што пре или ад хок, да би им се поменуо псеудоним, а да, претходно се не информишу, о карактериатикама, рецензијама, цени поготову, а понајмање личном искуству. Оцене, мишљења типа имам га већ пар дан, недељу дана, месец дана, супер је, не багује, батерија траје... Па нормално, још је ,,празан,, , тек се додају апликације, ...Е, да чујем рецензије након пола године или више. То су праве оцене уређаја. Но, разумем, ради се о новим моделима, тек пристиглим, али немојте да кудите коња кога нисте јахали. П.С. молим да се што мање јављају они без аргумената, већ само аргументовано, да не трошимо ни ваше ни наше време читајући коментаре реда ради постављене, да би се видео неки коментатор ала пит бул теријер, квочка, квачка, цупермен, ... у стилу ква ква ква
Tobacco_Road
•
26.08.2023 23:49h
fklrffk2x19dht0
Baterija na Honor 90 je odlicna,barem kod mene od prvog dana.najvise sam izvukao 8h45m Sot-a od 100% do 11%,tako da je sa baterijom sve ok.naravno uradjen update poslednji i tada je optimizacija baterije jos bolja.sve ostalo je meni top,brz telefon,fluidan bez stucanja i bagovanja.sve u svemu dobar fon,vredi svakih 48.000.
Nikola
•
27.08.2023 00:30h n58bwwlp1g087sqGde si ga uzeo za 48.000 i da li si dobio fiskalni i garanciju?tnx
Tobacco_Road
•
27.08.2023 06:17h f98h79zmwkjxqkbUzeo sam ga u Yettel-u sa garancijom od 3 godine. Uhvatili se ljudi za kamere kao da su profi fotografi pa im kamera jako bitna,mora da bude jako dobra kao na magic 5 pro a da plate 400€.onda kupite fotoaparat i tu cete imati dobru kameru,telefon kao telefon je odlican,prelep,kvalitetna izrada i kvalitetan ekran.
Beks - NUFC
•
27.08.2023 11:57h r5wvns2rhq5xtnhTelefon nije samo dobar i prelep, telefon je fantastičan! Radi vrhunski tečno, prefinjeno i skupo izgleda, ekran ostavlja bez teksta, sve je na visokom nivou. I još nešto, kamere su odlične, nemojte da potpadate pod uticajem zajedljivih i podmuklih ljudi. Nemojte dozvoliti da njihove laži i pakosne misli, postanu java. Najveća mana telefona je brzo curenje baterije! To je fakat činjenica, i nije mi jasno zašto?! Pisao sam ranije da se jako greje, to je takodje bila činjenica, ali sam vremenom primetio da je to primetno samo u ekstremno vrelim danima. I, potpuno si u pravu. Telefon vredi 48700 koliko je koštao u Yettel-u.
Doberman
•
27.08.2023 12:53h hncn33hxyc8yh6mNikola,imas ovde na oglasima.Ja sam moj prodao za 49 000.Neotpakovan,sa dve god garancije.Samo pazi od koga kupujes ipak.
Nikola
•
27.08.2023 19:19h ph4b3524kq9njd3Hvala
Vladar
•
26.08.2023 22:02h
4crh859g9525ttv
Drugari, potrebna mi je pomoć oko izbora boje. Da li da uzmem crnu ili srebrnu boju mate 50 pro?
Marina
•
26.08.2023 17:23h
jxwqwdsgzs2wmjj
Kako isključiti telefon
Suki
•
26.08.2023 23:57h dxp81gyxry78nsvDrzi dugo dugme za pakjenje ekrana.
Lukaaa
•
26.08.2023 11:32h
2rlpdhfjtl1xwn2
Kako staviti Cirilicu na tastaturi zna li neko?
Лаки
•
26.08.2023 21:47h kn3j56hddq54q89Инсталирај и активирај "Gboard" апликацију из плеј продавнице...
Lukaaa
•
26.08.2023 23:58h y25mzkgxnk78qptHvala
mile
•
26.08.2023 09:37h
bgym3lg1sh9z19j
Juče mi je prvi put ispao i to pravo na ekran, i ništa sve je ok. Inače telefon je ok, osim baterije, koja se brzo prazni. Baterija izdrži dan normalnog korišćenja, ali ništa više od toga.
Luka
•
26.08.2023 11:29h f50dkd0hvf2xjznPa svaki telefon malo bolji trosi dosta bateriju a i potrosnja zavisi od podesavanja i nacina koriscenja, primetio sam da posle nekih 2,3 nedelje koriscenja da je malo bolja situacija sto se baterije tice ali ok nije nista strasno da bi mu to puno zamerio svakako ima bolju bateriju od Samaunga 😁 a i tu je brzi punjac pa se lako napuni.
Фер
•
26.08.2023 12:33h v5wl9qngkgrl38lЗа батерију тачно,као нпр самсунг а52с
Osha
•
25.08.2023 18:04h
vjkbhsfd160xn1s
Да ли је боље узети honor 90 или s22? Битна ми је камера. Купујем телефон после 5 година, користим huawei p20 lite, којим сам презадовољна и волела бих нов телефон да ми траје бар 3-4 године. И ако имате још неки предлог за око 500е, ви пишите
Savke
•
25.08.2023 18:30h 9x33d3gv9bcrynlS22 naravno
Ognjen
•
26.08.2023 16:38h wzzz24tsb1mv5tcOsha uzmi bolje Honor 70, dosta manje para, a ispada da je jos i bolji od ovog. S22 je klasa iznad, ne znam da li moze za 500 e, ali kukaju ljudi na bateriju..
Ivan
•
25.08.2023 03:04h
5yx08v17dgy3cg9
Sad je na akciji u zvanicnim radnjama i kosta 550e. Da li se isplati uzeti ovaj telefon ili beki drugi za taj novac ?
Poy
•
25.08.2023 08:51h lr5wnfzxtr6zdjvImas ga baki za 430 e
Srki
•
25.08.2023 13:46h 9t72jmmvlvcskbmNe isplati se ovaj telefon uzimati ni za 385 evra koliko ga ima već sada,nema IP zastitu,mono zvucnik kamera nema OIS a i čipset je mogao dosta bolji, tako da telefon je za izbegavanje, za 300e bi već i vredeo ali ne preko realno, samo mu je ekran vrhunski,ostalo prosek ili tuga...
Urke
•
26.08.2023 01:43h g7g41rm61x49rfn@Srki Na osnovu tvog komentara sticem utisak da telefon nisi koristio a ni probao i ne smatram da je za izbegavanje i da je tuga a pogotovo ne mislim jer je nerealno da ga poresia sa uredjajima od 300e. Nije najbolji, nije najgori i radi za sada lepo i brzo a da je cena malo jaca slazem se i da su neke stvari mogle da budu malo drugacije mogle su ali sta je tu je. Prvi put koristim ovaj brend i za sada sam zadovoljan sve radi brzo i lepo kamera je dobra samo ja sam ocekivao malo bolje rezultate u nekim segmentima jer je koristim dosta a i malo se i razumem u fotografiju ali daleko od toga da je neki prosek i nista spec. Citam komentare i za Motorolu Edge 40 i samsung a54 i Xiaomi redmi 12 pro itd i svima su nasli neku manu tako da nema savrsenog ocigledno a ono sto smatram da je bitno da aplikacije, surf po netu, razgovori i pozivi rade kako treba i da je sve brzo i glatko bez kocenja, seckanja itd a takodje i gejming a znamo da top igrice i full kvalitet pripada visokom segmentu telefona. Pre bi voleo da ima IP zaatitu nego OiS i stereo zvuk mada je meni i ovaj 1 zvucnik ok a kljucna razlika izmedju dva mono zvucnika(simulacija stereo zvuka) i jesnog je u sustini samo u glasnoci mozda ima neke razlike druge ali nisam neato specijalno primetio osim glasnoce. Aduti po meni, lep dizajn, lep zakrivljen i ne preterano ekran sa zastitom za oci i odlicnom vidljivosu na suncu,lep interfejst da dosta opcija, odlicna selfi kamera cak imam utisak da je i najbolja u klasi ili na samom vrhu, baterija za ovako osvetljen i jak ekran i sa 120hz osvezavanjem i novim cipom se solidno pokazala nije najbolja ali je dobra i izgura mi dan intenzivnog koriscenja tj taman do kuce da ga stavim na punjac gde se od prilike za 45 min napuni do stotke a sa normalnim i povremenim koriscenjem izgura dan ipo opet nisam ja bas merodavan i dobar primer da ocenim realno kvalitet baterije tj njenu izdrzljivost jer ga punim nekad i sa 40 i 50%. Svaki u ovoj klasi je ok telefon a stvar je ukusa i kome je sta bitno i potrebno na telefonu. Meni npr na Motoroli Edge40 ne znaci nista mogucnost da ronim i snimam pod vodom jer sam koristio tu mogucnost i jednom se opekao jer je prosla voda a proizvodjac i servis su se ogradili mada znaci da ima jer ce ga trebalobi svakako zastititi od slucajnog kvasenja, ne koristim bezicno punjenje a 144hz mi nista ne znaci jer mislim da je tu stvar samo u brojevima jer sa 120 radi bas kako treba.
Deus
•
24.08.2023 22:40h
h0ql21yh9jzxb3j
Imao Poco x3 pro pa onda realme X3 pro i sad Honor 90. Sve u tri godine. I svi su bili brzi, nikakvih problema nisam imao. E sad, Poco, glomazan i težak, realme nešto lakši a Honor ne osetiš u ruci, lagan, tanak, milina. Interfejs ubedljivo najbolji kod Honor a ekran odmor za oči. Greje se kod igrica ali ne preterano. Ipak je 12 rama u odnosu na realme i Poco sa 8. Očekivao sam više od kamere 200mp ali ako je sunčan dan i bez mnogo pokreta, slike su extra. Zoom je fuj. Naravno, mnogo bolja je kamera na Honor nego na realme ili Poco. Sve u svemu, mene je koštao brutalno jeftino jer sam uzeo sa paketom plus tablet koji sam prodao, izašlo me oko 250 evra što je u odnosu na slobodnu prodaju, koja je oko 70 hiljada, džabe. Staklo, masku i punjač 66w sam našao na oglasima tako da je sve Full. Toliko.
Beks - NUFC
•
25.08.2023 21:38h 2kh871lg4z7k7t1Pošteno reci, gde si i koliko prodao tablet? Ja imam i tablet i sat, ne mogu da se ratosiljam nijednog.
Ja
•
25.08.2023 22:04h d57hk4dmkss1w6qKoliko para za oba?
Beks - NUFC
•
26.08.2023 02:38h 43vm3x2y9697l90Pravo da ti velim, neću da okolišam, cenim ih 35000 hiljada. Sat nisam otpakovao, cenim ga 20000 hiljada, tablet sam stavio na 15000 hiljada. Mislim da je to fer i korektna ponuda.
Milan
•
23.08.2023 12:40h
ltxt2b6nr509nwh
Dobar dan!
Da li je bolja kupovina Honor 90 modela telefona ili Xiaomi Redmi Note 12 Pro+?
Koristim Poco F3 i prezadovoljan sam, međutim, pukao mi je ekran, te se više isplati da kupim nov telefon, nego originalni displej.
Unapred zahvalan na mišljenjima!
Pozdrav!
Dejan
•
23.08.2023 15:44h 0fsy3g91vcd4d4bI ja se dvoumio između ta dva modela i ipak uzeo honor 90. Mogu da ti kažem da je telefon vrh. Šta te zanima o telefonu pitaj.
B
•
23.08.2023 19:31h mfkslgl68hdrtjdHonor 90, svaka preporuka. Nikako Redmi/Realme modeli, ne mogu da se porede sa srednjim rangom Honor/Samsung telefona.
Mirko
•
23.08.2023 21:48h yynjn929jsxx9m6Realme 11 pro plus je bolji i lepši telefon od ove kante Honora. Plus je jeftiniji za oko 100 evra, ima stereo zvuk i punjač. I da Redmi i Realme nisu isto.
Mirko
•
26.08.2023 09:53h btn8lqxn4sqdyqd@Urke, da koristio sam Honor telefon. Po kojoj logici si povezao dva različita brenda realme i redmi i kako si zaključio da je to nikako i da ne može da se poredi sa Honorom? Uporedi Honor 90 i Realme 11 pro plus.
Milena
•
23.08.2023 10:59h
cs2ptfrbqc5t0f6
Pozdrav ljudi,
Zna li neko gde ima da se kupi normalno zaštitno staklo za Honor 90, a da je ok cena?! 😁 Naručili preko AliExpresa, loše, nit odgovara veličina niti lepo naleže na ekran. Bukvalno tač ne reaguje kad klikenš preko njega. A taman se obradovala kako je super, zakrivljeno kao ekran, kad ono đavola 🤣
A što se tiče punjača, ne morate da kupujete, iskoristite onaj koji je od tableta (naravno ko je dobio tablet uz telefon) i punite njime. Relativno brzo puni. Za sat vremena nekih 75-80%, što je nemoguće sa nekim drugim punjačem koji nije Honor. Očigledno da ima neka caka sa tim.
Dejan
•
23.08.2023 15:57h r0dmg8x481p92zn@Milena Treba uzeti staklo uz koji se dobija uv lampa i gel lepak. Drug za honor 70 uzo sa alija staklo i nema nikakav problem. Sigurno si uzela neko jeftino i ko zna šta su poslali. Da si samo uzela preklopnu futrolu ne bi ti trebalo staklo pošto na sebi ima zastitnu foliju koja obavlja posao. Savet da uzmeš futrolu kao što sam ja za moj uzeo i nemaš brige. Trenutno koristim punjač od honor 70 pošto brat ima taj fon a na aliju poručio punjač za njega i nadam se da će ubrzo stići.
Milena
•
30.08.2023 10:26h dwvccgjq29pvlzyHvala na odgovoru. Nešto ne volim te maske na preklop, iako znam da završavaju posao. 😁 Je l' to staklo sa UV lampom isto ima na Aliju ili...? I ovo staklo što sam ja uzela je imalo neki lepak, ali džaba kad ne naleže na ekran kako treba. A i što kažeš, ko zna šta su poslali.
Mašan 0007
•
23.08.2023 09:51h
sk5lg14sw792jqj
Uzeo juče u vipu telefon pre sam koristio motorola g60 za sada mi se sviđa bolji je od g60 sad za bateriju cu da vidim ali sam uvek na telefon pa se ona i troši dal neko zna kako da povećam slova na tastaturi to me nervira???
Milena
•
23.08.2023 11:06h 098hfyzvb2pj1jvDobra mu je baterija i ja igram igrice dosta pa može da izdrži. Ašto se tiče tastature, to sam i ja povećala i evo sad da me ubiješ ne znam gde je. Znam da sam sve živo iščeprkala dok nisam našla. Ako saznam, javljam. 😀
Lesnik
•
23.08.2023 12:47h rrd4p5lcw1vdbn0Otvori tastaturu kreni da pises i u levom uglu gde iskacu slova predlozi imas dve strelice male gore i dole i klikni tu otvori ti se neki meni i na desnoj strani imas... Tri tacke i opcija promeni naravno tu se nalaze i druga podesavanja i na skoronsvim androidima se tako ulazi koliko se secam.
Nikola
•
23.08.2023 03:44h
9xcv5q0tp8kmd93
Pozdrav, da li uzeti honor 90 ili motorola edge 40
Mašan 0007
•
23.08.2023 09:53h 4qk4fg77bp3pfddMotorolu više nikad ne bih uzeo imao g60 još uvek ona radi ali ovaj honor je bolji
Luka
•
23.08.2023 11:55h 2xg12znwr4gt0c0Haha kako porediti uopšte g60 sa ova dva modela, koji su dve klase iznad te Moto G60 i dve godine mladji telefoni. Normalno da je ovaj Honor bolji od nje 😃 A već poredjenje ova dva je zanimljiva tema, sa podeljenim mišljenjima. Ubedljivo dva najprivlačnija uredjaja u višoj srednjoj klasi. Uzeo sam Motorolu i prezadovoljan, ali mislim da bih bio jednako zadovoljan i da sam uzeo Honor. Jednostavno cena dosta ovde presudjuje. Honor poprilično skuplji, bar u zvaničnoj prodaji razlika preko 100e, i na to dodaj punjač još 30e. Ako ideš kod operatera, razlila u ceni manja, i ne bi trebalo da ima neki uticaj na tvoj odabir. Nego vidi šta ti više paše. Imaš par dobrih recenzija kod domaćih i regionalnih recenzenata. A imaš u komenatrima i ovde na stranicama oba telefona neka mišljenja manje ili više objektivna.
Smile
•
23.08.2023 13:24h yfps9yj1mc7fhtz@Nikola Gledaj oba su dobra i ja sam se dosta dvoumio izmedju ta dva modela pa sam ipak uzeo Honor nekako me vise to vuklo zbog bolje kamere prednje, lepsi interfejs za razliku od stok androida a i volim stari dobri Huawei :-D i za sada sam zadovoljan i oba ce ti raditi ok ali krivo mi je sto nema IP zastitu Honor ovako moram vise da brinem o telefonu tako da mi je zao sto nisam imao gde da uzivo vidim Motorolu jer nije bilo izlozenog modela i mozda bi uzeo njega i nekako taj stok android prihvatio jer dosta koristim telefon a pritom je i jeftiniji i daje masku i punjac. Bitna mi je i zastita jer sam cesto napolju i na razlicitim mestima i vremenskim uslovima pa dobro dodje zastita ako pada kisa, upadne u vpdu ili ispadne na neravan teren. Motorola najvise nudi u klasi dobra su oba telefona vidi uzivo ih pogledaj pa sta te vise privuce to uzmi ako ti ne smeta i nije toliko bitna ta zastita jer stavices masku i dobru zastitu na ekran samo cuvaj telefon da ne upadne u vodu i bice trebalo bi sve super. Kada sam imao vodootpornost na telefonu bojao sam se da ga potapam u vodu ili kvasim jer se svi proizvodjaci uglavnom ogradjuju ako prodje voda ali pri slucajnom padu u vodu ili polivanjem 90 ili vise % da ce preziveti jer stari Sony Z je jednog dana propustio vodu i receno mi je da nisam na vreme menjao neke dihtung gume na poklopcima i onda cao zdravo sa telefonom, danas verujem sa je to sve bolje uradjeno ali opet rizik. Vidi sta ti je bitno kod telefona (uporedi dobro specifikacije) i sta najvise koristis pa neka to bude neko merilo koji da uzmes jer su oba dobra i svaki na svoj neki nacin i svaki nudi nesto svoje i drugacije a u sustini su svi telefoni slicni. Po meni za H90 treba da napravis kompromis naspram motorole jer dobijas sjajan ekran sa zastitom za oci samim tim je i bolji, lepsi interfejs, bolju selfi kameru, i kako cujem i bolju podrsku za azuriranja od motorole tj da brze stize dok motorola nudi ready for tehnologiju da telefon povezes sa televizorom ili monitorom i da glumi konzolu, dobijas bezicno punjenje i visoku IP zastitu od vode i prasine i zastitu za ekran Gorilla glass i stereo zvuk mada i na H90 je zvuk stvarno ok tako da sve ostalo je slicno i male su razlike. Da napomenem tu zastitu jer svi o tome govore i potenciraju i slazem se da je bitna i lepo je imati na telefonu ali pre 2 godine i unazad to mnogi telefoni u ovoj kategoriji nisu posedovali pa smo opet bili zadovoljni radom uredjaja i cuvali ih.
TB
•
22.08.2023 20:14h
txf3lbw9lh4bl0j
Imam mogucnost da izaberem jedan od dva mobilna:
-Samsung A54 8/128
-Honor 90 12/512
Ako moze u kratkim crtama za i protiv.
Hvala
Doberman
•
22.08.2023 20:26h qq34lbjnlyxsmpgHonor 90 pre svega mnogo lepsi dizajn,brzi punjac i najbolji ekran u klasi.Samsung ip sertifikat,stereo zvucnici.Za kamere se ogradjujem,nisam ispratio kakve su.Po meni je Samsung A serija posle A50 promasaj.
StarClassic
•
22.08.2023 21:10h 805h98722l48kv2Ozbiljno bolju kameru ima ovaj Honor od A54. Ja bih išao na Honor na tvom mestu. Em je estetski lepši, em više RAM memorije i mnogo više skladišne, brzo punjenje, svetliji ekran...
Lesnik
•
22.08.2023 22:51h 2ydyzczw3t09nkxDobra su oba da se ne lazemo vidi sta je tebi bitnije kod telefona pa prevagni, probaj ih uzivo, meni je licno lepsi Honor zbog zakrivljenog ekrana. Samsung ima deklarisanu zastitu elrana i od prskanje vode i prasine i ima stereo zvuk Honpr to nema ali ostalo je sve na svom mestu da spomenem sjajan ekran, solidne da kazem dobre kamere, brz punjac od 66w, lep interfejs dosta memoriskog prostora i prpseror dovoljano jak za sve potrebe ali ne i za najzahtevnije igrice da rade na maxu. Samsung sam video uzivo i ok je takodje sve otvara i radi brzo zato najbolje da ih sam uporedis isprobas i vidis sta te vise privlaci i sta ti se dobada i da li ti spomenuti nedostaci kod Honpra smetaju ili ne tj da li mozes da prihvatis da nemas to na telefonu. Seti se da pte 2,3 godine i vise telefoni nisu imali te zastite i stereo zvuk pa smo opet bili zadovoljni sa mnogim modelima. Koristim Honpr i za ovih mesec dana zavrsava mi posao da kazem zadovoljava moje potrebe.
B K
•
22.08.2023 23:22h 1191zkzcxskzpgjPisao sam ti odgovor i na stranici a54, ali u kratkim crtama - Honor 90 je bolji telefon po apsolutno svemu sto je vazno za jednog korisnika.
Doberman
•
23.08.2023 09:18h jd1yr0cllh34s5wLesnik,jel si pisao nesto za bateriju?kako 90 ica tu stoji?Sve vise razmisljam da ga uzmem za sebe.
Vladan
•
22.08.2023 09:29h
pf4v0zf5z0yygkn
Je li kome stigao tablet? 22 dan kako sam se prijavio nije mi jos stigao, koliko se čeka?
Lesnik
•
22.08.2023 22:53h vpjg3vhb4r7vly9Stigao je posle nedelju dana preko A1 sam ga porucio, da li ti je stigla poruka da si se uspesno prijavio za tablet ako jeste onda moras da cekas da stigne verovatno ga nema kod trenutno.
Vladan
•
23.08.2023 11:28h xmp1b7rzjwxs7rcOk. Stigla je poruka da sam se uspjesno prijavio ali nije jos stigao
Dusan
•
21.08.2023 18:12h
l37kl3lmh697kc8
Imam telefon, 2 nedelje. Tesko razocarenje ocekivao sam vise, kad slikam glavnom kamerom, vidim jedno 2 sekunde kako obradjuje sliku, kad se zumira slika vidi se zamucenje, slike slikane unutra su sa dosta shuma, 200mp kao 40 😁, selfi kamera super radi poso, sto se tice displeja ok, bolje ici na neki proslogodisnji model za taj novac s22 ili slicno
Savke
•
22.08.2023 11:35h pt1vc7388ppr21mČovek se jednom prevari, nažalost ima još mnogih koji veruju da mp znače sve.Eno uskoro izlazi samsungov senzor od 400 mp, kako će te to da se prodaje
Lesnik
•
22.08.2023 23:03h 7885zy8w6w3z7hyIskreno i ja sam od kamere ocekivao bolje rezultate i ubedjen sam da je sonyjev senzorst umesto samsungov stavljen da bi bolji bili rezultati a ta duza obrada pa i nije strasno ne mora sve da je instant gde jurimo i zurimo bitno da odradi dobro posao hocu reci meni to i ne smeta preterwno navikao sam se vec a ostalo je sve na svom mestu radi ok. Budo te svesni da je to srednja klasa telefona za top performanse danas mora da se plati dosta i uzme premijum telefon. Citam komentare i za druge modele i brendove i svi ocekuju cuda i bolje rezultate u ovoj klasi uredjaja. Reci mi Dusane iskreno da li telefon ne odradjuje adekvatno sve tvoje potrebe tj zahteve, da li kpci, baguje, sporo otvara app, cecka koci pri skrolovanju po netu i slicno, da li zvuk, poruke, razgovor ne radi kako treba, da li igrice koce ako ih igras? Veruj mi slikao sam sa profesionalnim aparatom i na drustvenim mrezama slike su losijeg kvaliteta jer oh kompresuju i smanje kvalitet j b g. Ako ti je bas stalo do dobre fotografije i volis to pozabavi se tom oblacsu i nabavi neki foto aparat i objektiv i uzivaj onda. Da jos jednom spomenem ocekivao sam bolje rezultate prilikom zumiranja uoci snimanja i slikanja i samim videom ali daleko od toga d aje krs i lose a prednja je sonyjeva i odlicno radi posao. Mpguce je da se neke stvari poprave sa azuriranjem ako budu radili na tome jer stvar je u tome kako su neke algoritme sta znam vec podesili.
Stef
•
19.08.2023 18:56h
hj7tt4kn024f09n
Koristim poco f3 i doslo je vreme za obnovu paketa a1. Iscitah boga oca, pogledao recenzija i vidim da ova godina bas i nije nrki bum sa telefonima, nesto ustinu, nesto pobopjsaju al nista wauu.
Razmisljam honor 90 ili mozda samsung a54. Koliki je to upgrade u odnosu na poco. Nisam nesto lud za kamerama, naravno da je iole dobra da mogu fotke da se prave, nista profi al ne da bude kao da je 2mp.
Ili mozda bolje da cekam jos ali kako je krenulo bice sve skuplje i skuplje a pomaka u hardweru nista preterano
Smile
•
20.08.2023 01:22h 4k2wkvgc8dqfx7wJa sam sa Poco F3 presao na ovaj i zadovoljan sam ali moras da napravis onda neke kompromise u odnosu na Xiaomi uredjaje ali dobijas i nesto drugo sve u svemu svaki brend ima nesto svoje. Procesor je jaci na Pocu ali ni ovaj nije los i tada je cudo bilo kada se 870 nasao u telefonu srednje klase skoro jedinstven slucaj. Kamera Je polja na Honoru i lepsi interfejs ali nema stereo zvuk mada je meni i ovaj ok ali malo slabiji jer je 1 ipak u pitanju, ekran je brutalno dobar na Honoru i ima zastitu za oci, baterija im je tu negde ista sta znam zavisi od koriscenja itd ali po meni je sasvim ok. Nema da ti Youtube radi ugasenin ekranom, nema sablon za otkljucavanje ekrana i nema daljinski cisto da i to spomenem 😁. XIaomi ima stvarno dosta korisnih stvari sto mnogi proizvodjaci nemaju kao standard ali mislim da se ne b SEi pokajao da predjes na ovaj brend i model, svaka promena po malo i prija. Mislim da su video snimci mozda malo bolji na Pocu ali ipak ima brutalan procesor i to znaci i algoritam podesen drugacije. Sta znam u sustini neces iskreno neki preveliki skok i prelaz osetiti osim kvalitetnog prikaza na ekranu, lepsi interfejs, neke nove funkcije i odlicna selfi kamera ostalo zavrsavace ti posao kao sto si i na sjajnom pocu zavrsavao i ja sam ocekivao cuda i neki drastican prelaz ali ok je sve u svemu za sad, idi probaj uzivo telefon pa odluci.
Stef
•
20.08.2023 03:10h p96nd0cvfyz57hsHvala druze, ma kad se setim cene F3 i ovog sada onda debelo razmislim, mali skok sam dobio za pa da kazem duplo para. Gledam ja i Redmi note 12 pro i samsung a54 i ovaj i lupam glavom, ali hvala za info
Vlada
•
20.08.2023 13:35h nkzvdxwjgm2n23dSmile bas realno napisao. I laze svako ko ti kaže sad jedan od drugog ogromne razlike ili jedan od tih djubre u odnosu na drugog. Poco perfomanse jaka strana. Honor izgled znatno bolji i premium, kamera kod Honora nije to sto je neki senzor bitan u pitanju nego softverska obrada. Xiaomi generalno je slab u top pogledu osim top segmenta. Najbolji savet ti je ako imas prilike je da oba uzmes u ruke i odlucis.
Misa
•
20.08.2023 16:08h rtfydw05mnz3jq7Smile_ ovaj komentar je delovao od strane nekoga ko se malo razume sve dok nisam video "Nema da ti radi jutjub sa ugasen ekran. Samo ću reći hahaah
Smile
•
20.08.2023 21:25h 8dy3w4m790zt831Ne razumem taj sarkazam jer ima nas raznih i nekome su sitnice presudne bitne i neke funkcije opet sve je stvar ko sta koristi i koliko jer meni je jedna period bas ta opcija bila bitna jer sam slusao neke emisije koje traju sat i jace pa mi znaci da je ekrna ugasen i da manje trosi bateriju a pritom u dzepu kada je telefon ne moze da se ispritiska svasta. Ako poredimo u ovom cenovnom rangu uredjaje sta gledamo pa razlike i kolike su jer prelazak sa jednog uresjaja na drugi ocekujemo i neke promene, napredak,inovacije itd. Ja kazem objektivno i moje misljenje jer iskreno dugo sam se odlucivao koji telefon da uzmem bas iz razloga sto su male promene i po meni ne adekvatna zamena i iskreno jedino Motorola Edge 40 je donela neki iskorak ali stock android me je odbio i sada nekad mi prodje pomisao da sam mozda i pogresio jer ta motorola daje vise neko bilo koji drugi brend ali opet i on ima po meni manu taj bezlican staromodan izgled softvera (stock android) slabija prednja kamera i aj da navedem i to slabija nadogradnja softvera ili ti apora koja zna da kasni na motoroli ali nije mi to bas nesto jako bitno. Kod honor me privukao izgled pa zakrivljen ekran (koji do sada nisam koristio), ekran iz premijum klase sa zastitom za oci, odlicna selfi kamera i lep interfejst a pritom stari sam fan Huaweia a Honpr nisam probao pa eto jos jedan razlog da probam ovaj brend i u sustini sam zadovoljan i zqvrsava mi posao kao sto bi i neko drugi da sam uzeo u ovoj kategoriji (kamera, drustvene mreze, surf po netu i po neka igrica). Poco F3 je po meni posle Huawei P 20 najbolji android kojo sam do sada koristio. I u zadnjih 2 godine jako su male i primetne razlike u kako kazu naslednicima neke serije telefona a cene skocile pa i ne opravdavaju tu cenu mada nisam bas kompatentan da o tome govorim sa nekom sigurnoscu. Ko sto rekoh najbolje je uzivo uporediti i probati jer jedno je ono sto se pise a drugo je ono sto dozivite i vidite kad vi uzmete telefon u ruke. Da mi otac nema stari telefon koji je poceo da baguje i koci ne bih jos sigurno godinu ili godinu ipo menjao poko jer mi je radio dobro i ako sam primetio sto je i logicno da je baterija malo oslabila ali i ovaj Honor mi zavrsava posao bez problema a ako gledate igrice i drzite se toga onda gledajte sto bolje performanse proceora, grafike i rama a ako vam je surf po netu bitan i drustvene mreze svaki telefon cak i u nizoj klasi ce da vas zadovolji kao i kamere po danu a nocu o u slabijem osvetljenju onda procesor dolazi do izrazaja. Nedostatak gorila glas zastite za ekran i ips sertifikat za vodi i prasinu su mi u startu zasmetale na H90 ali sam se setio da pre dve godine i unazad toga nije bilo u ovoj klasi pa sam i vodio racuna o telefonu i bio zadovoljan pa sam nasao kompromis i presap prekp toga i izabrao ovaj brend da probam i za sada ovih skoro mesec dana sam zadovoljan u globalu jer ipak to je srednja kategorija a ona visa je i bolja ali i skuplja mada i ovo mi je dovoljno i pitanje je da li realno sa svojim potrebama i koriscenjem u fulu koristim njegov kapacitet. Nadam se da sam sve spomenuo, obuhvatio i obrazlozio. Ako gledate i bitne su vam kamere onda naucite da fotkate jer ce te shvatiti da ce skoro svaki telefon u ovoj kategoriji pruziti dobre rezultate i zanimljive i lepe slike (na youtube imate klipove o osnovama fotografije, kako da ih obradite, kako da slikate i pogledajte jer sam siguran da ce vam pomoci da dobijete zanimljivije i lepse fotografije).
Stef
•
20.08.2023 21:39h ljk8m1h9hvhlqxjPorucio sam honor 90 zeleni online, pa cekamo. Nigde vise nije ostala ta boja, crni mi onako kao i svaki drugi. Danas sam bio u radnji i drzao i a54 5g i mogu reci da mi se i on svideo isto al eto prevagnuo honor90, osim ako ne jave da ipak nemaju na stanju onda ostajem na mom Poco F3 pa dok radi radi.
Lesnik
•
20.08.2023 22:01h w9g6jff74ddn5ck@Stef Srecno i zelim ti da dobijes taj telefon i da probas i Honor ako nisi do sada. Veruj mi i ja sam se lomio da li da uzimam novi ili da ostanem na Pocu pa dok radi radi ali prijala mi je promena i za sada je ok ali bolji Poco ima procesor za gejming ali i ovaj ce ti vrsiti posao ostalo skoro ave radi isto app, surf po netu i slicno, oseti se promena sa stereo zvuka ali videces i ovaj nije los samo jje malo slabiji naspram dva zvucnika. Ekran, boje i izgled menija, ikonica je stvarno lep i tu nemam ama bas nikakvu zamerku na interfejs. Da neke funkcije sa Poca mi ne dostaju ali sam se vremenom i na to navikao jer dosta koristim telefon. I budi svestan da ako hoces danas neki veci iskorak i da osetis znatne promene moras da uzmea telefon iz top segmenta jer je proalo ono vreme da srednja klasa nudi slicno sto i najskuplja visoka. Ja se za sada iskreno nisam pokajao jer sam svestan svega toga i ipak je to samo telefon na kraju krajeva. Da zasmetao mi je taj prelaz sa poka na honpr da znam da gubim stereo zvuk, dobijam slabini procesor da nemam spomenute u komentarima sertifikate i punjac i masku ali opet na kraju sam ipak nekako zadovoljan jer stavio sam dobru zastitu ekrana, kupio silikonsku masku i punjac i to je to cuvam pazim telefon i teraj dok radi i ne krene da zeza jednog dana a onda kad istekne ugovor videcu sta dalje opet sve zavisi kako bude tada radio telefon i sta bude u ponudi. Srecno
Stef
•
21.08.2023 19:06h jpc9vwdrpwn0hnbGde si uzeo masku i zastitu, evo meni status promenjen u ceka se za dostavu, znaci imao sam srece za zeleno honor
Nebojša J.
•
21.08.2023 20:30h 7dzp2vbh62h5f3rSmile - moje 3 glavne zamerke ovom fonu su nedostatak OIS, IP zaštita i zaštita ekrana (gorila glass). U ovoj cenovnoj kategoriji to bi morao da ima, kao i stereo zvučnike.
Doberman
•
22.08.2023 20:20h mr984wn12dctcxfKoliko sam zakljucio,ljudi uglavnom citaju sa papira i prepricavaju recenzije.U ovoj cenovnoj kategoriji ima ubedljivo najbolji ekran,a to ne mora da ima.Dakle,ako zelite ip sertifikat,uzmete samsung a54 sa gorim ekranom i okvirom kao ramom za sliku ili sta vec kome odgovara.Honor je jasno stavio prioritete,i mislim da je za ovaj novac najbolja kupovina.
Smile
•
22.08.2023 23:16h 2rflvs2sc4mjkyl@Nebojsa Da i meni i slazem se tonse ocekuje ali ocigledno da ne moze i jare i pare sto bi se reklo. Ima sjajan ekran i zastitu za oci da manje zamara, solidne kamere i mozda u klasi i najbolju selfi kameru, brz punjac koji se kupuje kao i kod samsunga ali je 66w a ne 25 ili koliko je vec, ima lep dizajn i zakrivljen ekran i ono sto se meni dopada nije lrevise zakrivljen kao kod nekih. Da se ne lazemo probao sam mnoge uredjaje u ovoj kategoriji i svi rade lepo brzo sve otvaraju kamere po danu skoro jednake retko ko da primeti neku kljucnu razliku itd Aj uzeo sam Honor da probam nisam do sada ovaj brend koristio ali me je bas iznerviralonsto nema IP sertifikat od vode i prasine to mi je najvise zasmetalo a za ekran stavicu dobru zastitu i miran sam a sto se tice Oisa znacio bi mu sigurno ali pokazalo se da mnogu uredjaji sa optickom stabilizacijom ne rade kako treba tj da ois ne radi kako se ocekuje. Jedino Motorola Edge 40 ima stvarno svasta na sebi i nudi najvise u klasi ali stok android me je odbio i zao mi je sto ga nisam probao negde jer ga i nije bilo da mogu da vidim uzivo kakav je i da li mogu da prihvatim stock android pa posto sam se dvoumio izmecu njega i Honora a njega sam video kao maketu a probao H70 izlozen i dopao mi se a cak dobijam i tablet i onda je sve to prevagnulo. @Doberman da okvir na A54 mi je kao kod telefona nize klase pristupacije ili ti jeftinije i punjenje 25w ili koliko je vec jako sporo zastarelo za danasnjicu sto ne znaci da je u radu los da se razumemo mi smatram iz iskustva da korisnicima koji najvise koroste app i surf po netu, poruke, pozivi svaki telefon ce obaviti posao bez problema danas.
Smile
•
22.08.2023 23:30h gvm8nl8q01qn1jf@Stef ne znam odakle si ali u Beogradu po trznim centrima raznim ima da se nadje na onim pultovima sto prodaju opremu za telefone i maska providana i u boji za H7 takodje za pultovima ima i onih koji stavljaju zastite za staklo. Ima i preko puta RTSA radnja sa hidro folijom oko 1500 din u Takovskoj ulici mozes ih naci na netu to su neke folije gde pokazuju kako lupaju kljucem po ekranu i nista.
Nikola
•
19.08.2023 17:55h
82lswspv05z127b
Honor 90 ili 70? Da li neko ima preporuku?
Ista ima je cena kod operatera pa se zbog toga dvoumim.
Savke
•
19.08.2023 18:46h 285j1sbs541hx3m70
Smile
•
20.08.2023 01:26h lksw5gzlynjfg2990 mada i 70 je ok ali malo bolji procesor dobijas, mladji uresjaj sta znam vidi uzivo sta te privlaci manje vise alicni su samo sto 90 ima jos bolji displej i tu zastitu za oci, punjac moras da kupis na 70 ne moras to je prica kao i kod samsunga A53 ili a54 male su to razlike promene i neki iskorak. Najbolje uzivo da ih vidia i isprobas.
Dragan
•
20.08.2023 11:17h ss04mw3km0cz0n5Na 70 ne kupujes punjac
milos
•
21.08.2023 16:19h bj2qgm81pbqdcpqNi masku na 70 nemoraš kupovati 7 plus je folija na ekran. Kod mene stoji od prvog dana.
Dule
•
18.08.2023 00:30h
nyyff0lg1njjhhl
Ne ocekuj te cuda od telefona u srednjoj klasi i ne moze sve danas da bude vau sjajno u toj kategoriji za tako nesto kupite najvisu klasu i najskuplje telefone. Telefon je ok i radi sve korektno stvarno zadovoljava skpro sve moje kriterijume eto primetio sam i ja malo slabiji zum mod i na slikanju i snimanju kao sto su vec neki spomenuli ali stvarno sve ostalo je ok i po meni je ok kupovina u srednjoj klasi i svaki telefon ima nesto svoje po cemu se istice a na vama je da izaberete sta vam je potrebno i sta vam se svidja.
Peca
•
18.08.2023 09:01h q3q87rd07twcz6rTelefon nema telefoto kameru i svaki zoom preko 2x (do 2x pegla visokom rezolucijom senzora) gubiće na kvalitetu a pogotovu kad nema OIS koji puno pomaže kod fokusiranja. Doduše ni te telefoto kamere sa 2x, 3x zoomom i malim senzorom kod nekih manje skupih telefona ne prave bogzna koliko bolje slike.
Dule
•
18.08.2023 15:28h hxm8lhb8zby6x5wOk razumem to ali opet 200 mpx nije malo pa bi svakako zbog dosta pixela trebalo da budu bolji rezultati jer onda pixeli nemaju nikakvu svrhu ako su fotke pri malo zumiranja mutne i lose.
Savke
•
19.08.2023 12:16h j75lx2mxrql1hf7Marketing je čudo, plasiraju se sve veći brojevi piksela ljudi veruju, gledaju plaćene recenzije nasedaju lako
Danilo
•
19.08.2023 17:01h wwrvx3vv676s1z8Mislim da je poenta da ako zelite vise detalja slikate punim kapacitetom kamere znaci svih 200mp ciju opciju imate u sekciji "jos" kad otvorite aplikaciju kamere. Takva slika zauzima od 50 do 70 mb prostora u zacisnoti sta slikate ali pretstavlja pun kapacitet senzora! Zumiranje od dva puta zaista daje divne portretne slike uz mogucnost da takodje odredite jacinu blurovanja pozadine u odnosu na subjekat i sto se mene tice slike su u tom segmentu fantasticne! Sad ko stvarno hoce da snimi babu na vrhu solitera kako zaliva ruze nek kupi telefon sa telefoto kamerom i vecim zumom 😁😄😃
Dragan
•
20.08.2023 11:19h 3vjs8y4l77hf7ymAko si cuo za pixel bining znas da je puna rezolucija slike bespotrebna. Zato i po defaultu telefoni dolaze sa , na primer : 12mp umesto 108 ako im je spajanje piksela 9 u 1, ili u 10mp ako imaju 40 mp i pixel bining 4 u 1. Bolje rezultate ces dobiti u rezoliciji po defaultu
Lesnik
•
20.08.2023 21:36h z8tp3x9k2gq38lhSvakako je bitno da se upoznate sa osnovama fotografije, pravilama trecine, ekspozicijom itd a toga danas ima dosta na youtube i zahvaljujuci tim klipovima mozete brze i lakse da unapredite svoje fotografisanje i onda ce te shvatiti da za dobru fotografiju je bitno makar osnovno znanje, adekvatno kadriranje, ideja i ono sto zelite da prikazete i uz obradu kratku (snapseed, lightroom) dobicete lepe, atraktivne i dobre fotografije i priblizno onim kod profesionalaca. Naravno za svaku dobru fotku bitan je i dobar izvor svetla pa su danas po danu na telefonima skoro svima dobre fotografije tako da sto vise slikaze, vezbate to ce i fotka sve biti bolja. Svaki fotograf ce vam reci da pixeli su sporesna stvar i da je objektiv i vestina najbitnija a kod telefona opet kreativnost, ideja, izvor svetla, mala obrada ineto dobre fotke tako da nemoj te da ocekujete da ce pametna tehnologija sve sama uraditi umesto vas. Dzaba vam i najbolja kamera na telefonu ako ne znate da je upotrebite da slikate.
Ivan
•
18.08.2023 00:28h
0jpx4lr5xy8bgj7
Da li izabrati S21 fe ili Honor 90 ili nesto treće ? Igrice ne igram. Bitan mi je dobar displej, solidna kamera (dolazim sa S9 plus, pa pretpostavljam da je kamera na oba svakako bolja) da je brz i baterija pristojna.... 🤔
Šile
•
19.08.2023 01:02h 70r87qb25xcwr86Pa dobra su oba, cuo sam za s21 da je baterija najveca mana bas slaba a kamera super a kod H90 kamera solidna i baterija a ekran je najbolji cak ima i zastitu za oci koja je pogotovo dobra uvece da se koristi. Samsung ima jaci procesor i ois na kameri honor nema ali pravi lepe poftke pogotovo po danu a procesor je takodje ok za srednju klasu i sve bi trebalo da radi kako treba osim najzahtevnijih igrica sto je i logicno a ima cak i 512 gb prostora sto je i previse realno ali nema brige svakako da li ce se za 2 godine popuniti prostor 😁 i da H90 je mladji ili ti noviji uredjaj ali oba su dobra realno. Savet idi uzivo vidi oba i isprobaj pa sam odluci sta ti se vide dopada.
Nebojša
•
19.08.2023 15:58h sfrfym647zff5tlSamo mali komentar, koristim Samsung S21 FE, razmažen sam korisnik telefona, imao prilike da se upoznam sa Honorom! Baterija mi je fenomenalna, ceo telefon kida. Tako što se tiče ova ova modela Honor je klasa niže!
F....
•
19.08.2023 22:30h j5m7my01t3sh1klI ja koristim s21 fe i samo cu reci da sam prezadovoljan sto se svega tice sa honorom nisam imao dodira tako da ne znam.
Sima
•
18.08.2023 00:06h
4p8t6v3kvkfr66m
Nije los telefon jedino sto mi smeta i sto je razucaravajuce je snimanje pogotovo u pokretu i ako nesto zumiras je mutno a tako je i kada slikas kad zumiras ostalo je stvarno ok i baterija je po meni dobra zadovoljavajuca i nisam primetio da mi se nesto puno greje. Jednostavno od kamere se ocekivalo vise pogotovo u tom zum modu ipak 200 mpx nije malo i trebao bi rezultat biti bolji mada znamo da pixeli nisu merilo za kvalitet ali opet moj stari telefon sa 48 mpx je snimao bolje u zum modu barem mi tako deluje. Koristim Honpr po prvi put i lep je interfejs i radi sve brzo ok za sada sam zadovoljan osim eto aj tog dela na kameri.
Dare 12
•
17.08.2023 16:02h
rg3d5rv9lhkgnrq
Honor 70 ili honor 90? Šta je bolje uzeti?
Savke
•
17.08.2023 16:39h f42r5b1dkpff9pm70
Dule
•
17.08.2023 16:49h dd1s1db0w5068hkPretpostavljam da uzimaš preko operatera pa im je cena identična. Honor 70 prošle godine dobio je priznanje od EISA-e kao najbolji iz kategorije best buy. Ove godine je iako ista još uvek nije završena h90 je dobio isto priznanje kao i H70 prethodne. Baterija prema nekim recenzijama i testovima bolja kod h70 zbog štedljivijeg procesora. H70 dolazi sa punjačem i maskom u pakovanju što nije slučaj sa H90. H90 ima bolju tehnologiju što se tiče očiju. Kamera manje više ista iako na je na papiru H90 nekoliko puta bolji. Razlika postoji i u senzorima ali da ne dužim. H70 dokazano dobar ,a što se tiče H90 vreme će pokazati. Već sada ga kritikuju zbog baterije ali to je jedino na čemu mu zameraju. Podsećanja radi S22 ima ubdeljivo slabiju bateriju od oba ova telefona pa ljudima nije bio problem da izdvoje znatno veći novac. Oba telefona pripadaju srednjoj klasi i tako ih treba i shvatiti. Nema stereo zvuka i ip sertifikata kao i ulaza od 3.5 mm, ali zato ima 512 gb skladišnog prostora i 12 gb ram memorije, što koliko sam ja upućen nema nijedan drugi iz ove klase. Razlika je možda u ažuriranju os, imaćeš jedno manje kada je u pitanju h70, ipak je godinu stariji.
Nebojša
•
19.08.2023 15:59h cwy4klh6vn7c0ywSamsung
90
•
16.08.2023 19:42h
ckc0r8c0331bbpb
Po meni je baterija izuzetno losa a nisam neki zahtevan korisnik. Uglavnom je to samo surfovanje netom, whatsapp, viber i to je to. Bukvalno kako se otkljuca telefon ne prodje nekih 5 min da ne skine 1% baterije. Bas iritira. Brzo se napuni sa honor punjacem od 66W. Ostale stvari su mu na nivou, kazem samo ta baterija koja tesko da moze izdrzati vise od jednog dana iritira.
Doberman
•
17.08.2023 12:29h d2cn571s8jlsvbhA na kom telefonu drzi dva dana?Ja takav jos nisam koristio.Na mom Honor 70 izdrzi ceo dan,od 8 ujutru do 22 h uvece uz nekih 7h sota(uglavnom samo surf).Ja to smatram odlicnim.Koliko tacno tebi drzi?Imam neotpakovan 90 pa razmisljam da li d aga koristim.
Beks - NUFC
•
17.08.2023 16:10h wb6x7qs6rmz7xjmBaterija mi konstantno prelazi dva dana, kako na Honor Magic 5Pro, tako i na Honor 90 modelu. I, pravo da ti kažem - nisam prezadovoljan. Ovo pišem kao korisnik koji ne razgovara mnogo, vrlo retko slika, igricu upalim jednom u 7 dana, ne obitavam na Viber...Koristim ga za surfovanje internetom, gledanje YouTube sadržaja, Mozzart sport, Polovni automobili... Baterija mi je na nekih 20% i uključen je tamni režim, konstantno je 4g mreža, jedino pred spavanje isključim mobilne podatke. Ovo sam čisto napisao da bih pokazao da baterija itekako može da prebaci dva dana uz ovakav režim korišćenja, kao što je činjenica da procenti brzo cure na Honor 90 telefonu kad ste konstantno na nekim stranicama. Istina je na sredini, to je poenta priče.
Sone
•
18.08.2023 00:15h mt93jsf660l9kcyJa do sada osim starih telefona ni jedna mi nije izdrzao 2 dana a kamo li vise i mislim da je nerealno danas da uz mesovito koriscenje baterija drzi 2 dana jer su veliki i kvalitetni i svetli ekrani, brzi procesori... Realno neka izdrzi 1 dan od ujutru do uvece puna kapa stavis ga na pola sata ili 40 min i pun je. Potrosnja zavisi od mnogo faktora ja koristim dinamicno osvetljenje i na H90 to radi lepo, brzina osvezavanja dinamicna jer samo 120hz trosi vise i uvece mi se pali zastita za oci pa ekran ima toplije boje pa i to utice na ustedu i sta je u pozadini sve popaljeno sta radi.
Laki
•
19.08.2023 14:28h hb9bs84nd3lqvxtImam Huawei Mate 50pro, ubačene dve kartice, uvek uključen prenos mobilnih podataka,kao wi-fi i lokacija. Stavljen tamni režim rada, naravno 4G aktivan... Pozivi oko 2h dnevno, poneki sms, viber aktivan u toku dana,kao fb, yutobe i baterija ,gledanje tik toka i baterija traje od 06h do sutradan do 16h kada bude oko 20-25% baterije. Tako da znate , a sa jednom karticom dva dana lagano...
Ime
•
20.08.2023 12:54h x5ctblvr03sx09sMa moze da istera i nedelju dana lagano. :) youtu.be Pridodas ovom klipu endurance time na m50P od 97h, a 126 na s23u(gsm areni) i shvatis da pojedini androidi drze bolje bateriju nego nekad 3310