
Komentari
zo
•
23.07.2004 02:09h
7ccnj3rvr403t5p
Evo ovako. Posedujem nokia 6230 nekih dva meseca i mislim da je zaista u pri ovolikoj brzini napretka tehnologije i funkcija mobilnih telefona zaista potrebno vise vremena posedovanja nekog modela kako bi otkrili sve njegove prednosti i mane i mogli dati neki sud o njemu. Mislim da sam sad sve procackao i isprobao da mogu da dam neku svoju ocenu. Naime ovo je prva NOKIA koju posedujem, Uvek sam bio zestok protivnik nokijinih telefona prvenstveno zbog po mojim ukusima uglavnom ruznog dizajna. Naravno da mi je pored izgleda veoma vazna i funkcionalnost, ali sam uvek nalazio spoj lepog izgled i zadovoljenja mojih potreba kod nekih drugih proizvodjaca (samsung npr.) U poslednje vreme vecina telefona mi dizajnom podsecaju jedni na drugi, tako da sam ovaj put, prvi put nasao kompromis dizajna i funkcija bas kod nokije 6230. Dizajn mi se svidja posto volim jednostavne linije bez nekih spejs cyber oblika kakve je nokija uglavnom pravila. Sto se tice funkcija, opsti moj utisak posle dva meseca koriscenja je da sam prezadovoljan ovim telefonom. Znam da sam za mozda i manje para mogao dobiti model sa symbian operativnim sistemom (ali mnogo ruzniji), ali mislim da ovaj model bez problema zadovoljava sve potrebe jednog vise nego prosecnog korisnika. Funkcija koju najvise koristim i koja me najprijatnije iznenadila je MMC memorijska kartica koja se sad moze naci i od 512Mb, zatim MP3 plejer i reprodukcija zvuka koja je kod ovog trelefona zaista fenomenalna, kako na spikerfonu, tako i u slusalicama. Laicki, ako volis da se igras s bluetoth konekcijom i koristis PC, ovaj telefon zaista pruza dosta zabave. Veoma lako se uz nokijin multimedia converter software moze bilo koji video format pretvoriti u 3gp format i prebaciti u telefon (naravno najbrze ide ako imate citac kartica koji nisu skupi inace). Npr. jedan divx film (700Mb) konvertovan iznosi oko 110Mb i moze se ceo film prebaciti u telefon na karticu od 128 Mb. Kamera je niti losija niti bolja od modela koje sam imao ili isprobao. Sa karticom od 128 Mb moze se slikati vise od 1000 fotografija.Nikakvih problema niosam imao sa blututom, niti sa zapisom na MMC karticu. Moze se prebaciti slika iz komjutera mnogo vece rezolucije u telefon i on je prikaze fenomenalno. Zvuk u slusalici je odlican i na najbucnijem mestu. Mp3 moze da bude zvono. Bukvalno telefon ima sve od opcija sto je porebno, ali stvarno sve. Ima xHTML pretrazivac, tako da stanioce sa neta gledate gotovo kao na pc-u jedino sto su prlagodjene velicini ekrana. Preporucujem da instalirate software webviever koji fenomenalno pokazuje web stranice. wlIRC je besplatan program koji se moze naci na netu i odlicna je verzija IRCa za chatovanje.Instaliranje raznih korisnih (i beskorisnih) aplikacija koje nadjete na internetu je jako jednostavno preko blututa kad podesite PC suite program. POP 3 email radi isto bez problema, a takodje moze se naci na netu program e-mail viewer koji pruza dodatne opcije. Naravno, tu je i FM radio koji isto radi odlicno. Dugme kojje se nalazi na jablu od slusalica je visefunkcionalno, tako da kad slusate radio koristi za menjanje stanica, a kad vam zazvoni telefon dok slusate radio ili mp3, zazvoni naravno u slusalicama, a na to dugme se javite na poziv i onda slusalice sluze kao freehand posto imaju ugradjen i mikrofon. Ne mogu sad jos da se setim svega sto me je odusevilo kod ovog telefona, ali sve u svemu zadovoljan sam jako ovim modelom. Nisam proao druge slicne cene i klase, ali nije moguce sad sve isprobati i ne verujem da bi nesto kod drugih modela toliko drasticno bilo bolje nego kod ovog da bi se pokajao sto sam ovaj uzeo, kad je vec tako lepo dizajniran:)
Jednina, zamerka koja mozda i nije zamerka je navigacioni taster za koji vam treba vreme da se naviknete pri stiskanju srednje pozicije. Posle vidite koliko je cela navigacija s tim tasterom zaista funkcionalna. Eto toliko, nadam se da sam nekome pomogao oko nekih dilema.
misha
•
22.07.2004 09:07h
jlh2wtf9bv2yn53
rex, kada je u pitanju bluetooth konekcija, najpre moras preko samog software-a za bluetooth da ostvaris vezu izmedju telefona i kompjutera. to je prepoznatljivo kao bluetooth virtual serial port. tek kada to odradis, onda ces moci preko pc suite-a da radis sa telefonom. pozdrav svima!!!
REX
•
21.07.2004 16:59h
sjb88pkrkztjyh0
Pokušavam povezati 6230 sa pc i nikako mi ne uspijeva pa pretpostavljam da ne radim nešto kako treba. Skinuo sam pc suite 6.2, ali tamo u connecting menageru nema opcije za povezivanje putem bluetootha, pa me to buni, jer na verziji 5.8, s kojom sam isto pokušavao - neuspješno, bila je ta opcija. Da li trebam skinuti neki software ili šta? Imam neki bluetooth usb dongle. Molim ako mi neko može pomoči, pošto sam nov u pitanju bluetootha?
misha
•
19.07.2004 21:34h
z6bsqnz503hlr94
sto se tice 'samsunga k700' to je bio lapsus. dakle, mislio sam svakako na sonyericsson, i veruj mi, ne postoji nikakva nervoza zbog, kako ti kazes, bacenih para. ni najmanje se ne kajem sto sam kupio ovaj telefon. sto se tice mobilnog telefona kao telefona, nokia je bila, i nokia ostaje. definitivno je necu menjati, koliko god druge firme davale vise raznoraznih pogodnosti. pozdrav svima!!!
pera
•
19.07.2004 20:45h
dd3y3ys6fhc830s
lepo ja kazem da je pojedine vlasnike ovog telefona spopala nervoza zbog (izgleda) bacenih para.samsung k700 ne postoji,radi se o sonyericssonu,a nesto drugo je samsung e600.drugo,ponovo pozivam na objektivnost.neko kaze da taster za navigaciju nije dobar,misha kaze "fenomenalan je".ocito je istina negde na sredini.nemojmo preuvelicavati neke stvari samo zato sto imamo neki aparat.i ponavljam-glupo je pricati(pisati) o nekom telefonu ako ga nemas ili ga bar nisi detaljno isprobao.imam 6230 i k700 i mislim,preliminarno,da je k700 sveukupno gledano bolji telefon.jos uvek detaljno analiziram i uporedjum svaku funkciju da bih dao konacne ocene,prednosti i mane.e sad,cemu vode stalni pozivi na objavljivanje prednosti k700 kad ga ti pojedinci nemaju i neznaju sta pisac hoce da kaze?na kraju,ako vam se toliko zuri, pa jednostavno procitajte eldarov review k700, uporedite ga sa 6230 i sve ce vam biti jasno!Pozdrav!!!
misha
•
19.07.2004 16:21h
m54n2st01t6rcr5
sto se tice tastera za navigaciju, fenomenalan je! mnogo je brze kretanje po opcijama kada je ovakav raspored komandnih tastera. nema govora o extrapreciznom kliktanju u samu tackicu... ovo je mali telefon, zato, modeli ovih i slicnih velicina nisu za ljude koji imaju velike ruke, prste i ostalo da bi mogli da pristupe tasterima samo noktima. sa tactom se apsolutno slazem i kada je u pitanju nokiino prerano izbacivanje ovog modela, a i kada je u pitanju pouzdanost koju nokia pruza. sto se tice samsunga k700, slazem se da treba objaviti njegove prednosti i mane, i sto da ne na ovoj istoj stranici... cisto da uopredimo sa prednostima i manama koje sa sobom nosi i nokia 6230. pzodrav svima!!!!
cool
•
19.07.2004 10:50h
vwhkp3c6zhs9dh0
evo na kratko sam uzeo ovaj tel od druga da vidim kakav je i moja neka ocjena za ovaj tel je osrednja.prva stvar koja nevjerovatno smeta kod upotrebe ovog telefona je navigacisko srednje dugme koje je tako lose izvedeno jer je hod od sredisnjeg djela kad se potvrduje do navigacije sa strelicama tako mali da bukvalno dok sam ga koristio uvjek sam masio i prebacuje me na strelicu,treba noktom tipkat i to tacno u tačkicu u sredinu inace ode na drugi podmeni,uzasna stvar a sto se tice funkcija mnogo su logicnije i bolje od recimo 6600 koje su malo slozenije,video je solidan a muzika mp3 dobro zvuci na zvucnik kad se slusa a na slusalice je fantastican zvuk....nista se ne dobija spektakularno za cjenu od 350e,nokia definitivno gubi trku sa ostali proizvodjacima koji za site pare sad nude mnogo vise,kako po dizajnu tako i po kvalitetu,a posebno kad vidim kvalitet izrade ovog tel.i ostalih,jeftina plastika koja kad se tipka ovaj telefon bukvalno pucketa....steta.ovaj tel mi se dopo na izgled al kad se sve sabere i oduzme nije to to.....
tact
•
19.07.2004 09:45h
6rj2ldm3qcrfh4l
ne, ja nemam ovaj model, i znam da ima puno bugova,ali mislim da je sve to nastalo iz potrebe da se model brzo izbaci na trziste.kao neko ko je imao dosta telefona,ukljucujuci i mnoge se,i posto trenutno u kuci imam 3 nokie (od skupljih do manje skupih) mislim da je nokia i dalje korak ispred svih sto se tice pouzdanosti u radu.meni je to bitnije od digitalnog zuma ili blica na kamerama koje inace ne vrede nicemu osim da kazes da telefon ima kameru.ali svakako bih voleo da vidim nabrojane prednosti k700,ali isto tako i sve bagove i probleme koje ima.
NEMANJA
•
19.07.2004 01:07h
x8n3vnlvm7s3hmc
hvala mishi,princu..... na odgovoru u vezi samsung-a e600 !!!pre svega hteo sam da kazem da je moj prvi telefon bio nokia, i do pre par nedelja nisam ni pomisljao da kupim neki drugi telefon osim nokie, ali da budem iskren (posto je meni dizajn telefona jako vazan) nokia vec duze vreme po meni nepravi lepe telefone ali je najbitnije je to da su ostali dosledni svom kvalitetu ! nedavno je moja keva kupila sebi samsung a800 i veoma mi se svideo, zato sam za promenu odlucio da kupim e600, zato sto mi se prvenstveno svidja njegov izgled a i po funkcionalnosti zadovoljava moje kriterijume!!! nadam se da se necu pokajati sa ovim izborom :) ! pozdrav svima !!!
pera
•
18.07.2004 22:41h
l22qhsctr8cn0dv
tact slazem se da objavim(o) prednosti k700 i to cu uraditi vrlo brzo,iako mislim da je za to primerenije mesto na strani za taj telefon, a ne ovde. cini mi se kao da kod tebe osetim malu zavist,jer si i ti "ponosni vlasnik nokie". to me cudi,jer si do nedavno bio zestoki protivnik ovog modela,pa nas cak i upucivao na neke sajtove na kojima smo mogli da vidimo tzv.hardverske i softverske mogucnosti 6230! Pozdrav!!!
harry
•
18.07.2004 22:36h
g96bvy0h1d785t2
e i meni se isto to bilo desilo neznam o cemu je bilo rec, nosio sam ga tako neko vreme pa sam kupio ovu nokia. nemoze niko protiv nokie ne samo ove nego bilo koje, u casopisima mobkom od pre 2 i 3 godine ima slika kako ce izgledati nokiini buduci telefoni ali ih na internetu nigde nemogu naci, ako neko zna sajt neka mi ga da molim vas.
misha
•
18.07.2004 19:53h
r8fsycfhpfvbrh8
pa eto, mp3 je za samsung malo kiselo grozdje pa kao ajde da kudimo. najpre da kazem da ne postoji nikakvo blokiranje kada je u pitanju pretrpanost memorije sto se bilo cega od opcije tice. dispaly je dobar, neka bude da samsung ima najbolji display, ali zaista ne znam sta je toliko lose kod n6230. za telefone ovog kvaliteta snimanja video zapisa to i nije opcija koju treba hvaliti. uzasno losa rezolucija tako da to ne vredi ni pominjati. prince, sve sto sam izlozio u postu sto se tice uporedjivanja samsunga i nokie je istinito, tako da ne znam zasto mnogo pominjes pristrasnost. tacno je da ja prvenstveno forsiram nokiu, ali isto tako znam da sama ima dosta bagova. dakle, nokia ima bagove, ali sigurno nije jedina kompanija sa kojom je to slucaj. kada je u pitanju 6230, neke stvari su perfektne a neke nisu. pozdrav svima!!!
tact
•
18.07.2004 19:22h
7kbmlkh4pbl3xlp
niko nije napisao sta je to 'bolje' kod k700 u odnosu na 6230,samo se daju neke napamet price kako ima bolje opcije.na sta se odnosi to bolje opcije,ima ih vise ili sta?ne znam sta to k700 ima a 6230 nema?i da ne zaboravimo da pricamo o telefonima a ako nekome to nije bitno meni jeste,recimo,prijem,baterija,lakoca menija itd.po meni je nokia tu broj 1 za sada,a priznacu kada je neko nadmasi bez frke.za SE je jos uvek mudrost da ne ispada iz mreze a dalje da ne pricamo!
PrincBg
•
18.07.2004 15:52h
xck25jh2r1gnhg2
Slozio bih se sa Perom da je i K700 odlican telefon,cak sta vise....sutra cu ga malo detaljnije pogledati pa cu reci svoje utiske...Nijedna firma(a pogotovo Nokija koja je tu bez premca)nije napravila savrsen mobilni kao sto ni Majkrosoft nepravi savrsene programe,tako da se svako odluci za onaj koji mu najvise odgovara,ali nisam za besomusno reklamiranje i branjenje nekog telefona kao sto je slucaj Mishe i N6230 kao da je perfektan,mislim da su i K700 i E600 bolji,naveli smo zasto...Pozdrav svima::))
Pera
•
18.07.2004 13:47h
rqshfk253f4wq6n
Misho, K700 ima bar 3/4 opcija bolje odradjenih od nokie 6230, tako da se ne moze govoriti o "nekim" opcijama.Nokii niko ne moze da parira u pogledu interfejsa?Pa,ako govorimo o nedoradjenom interfejsu punom bagova onda je to svakako tacno.Zato je vecita tema vlasnika 6230 da li imaju v3.14,3.15 ili neku drugu (kad izadje).Proverio sam navode Princa vezane za samsung e600 i oni su tacni! Isticem (kao i misha) nedostatak MMC sto je ozbiljna mana. Pozdrav!!!
alen
•
18.07.2004 12:58h
qv312bg5tlzdlbz
prince nikad nijedan samsung nece imat bolji prijem od nokije
PrincBg
•
18.07.2004 10:22h
hvvmb77d4v1pjlx
Mislim da je Misha isuvise pristrasan kada govori o odnosu 6230 prema drugim telefonima zato nemojte decka pitati nista drugo osim N6230...Ja imam Samsung E600 a moja sestra N6230 i u direktnom uporedjivanju E600 moze da snima duze video klipove,ima neuporedivo lepsi displej,spoljasnji displej je takodje u boji,signal mreze je mogo bolji,neuporedivo,to je zasluga spoljasnje antene,baterija drzi meni cak 4 dana uz dosta price i koriscenja aplikacija,polifonija je 64 kanalska.Sta vredi Nokiji mp3 kada moze da snimi par pesama i to samo semplove,blokira se kod vece prepunjenosti memorije,baterija drzi oko 1.5 dan,displej nista narocito...itd..neki ce se samnom sloziti neki ne ali ovo je moje misljenje...Pozdrav svima::))
misha
•
17.07.2004 23:57h
gdt5sk3gjlbyfgk
nemanja, iznecu svoje misljenje o e600, ali kroz uporedjivanje sa 6230, da ne bi bilo da je post posvecen samsungu, pa da ne bi Milan izbrisao. kao sto je poznato, dobar display od strane samsunga, ali ni nokia nije zakazala kada je u pitanju ovaj mode. polifonija je kod samsunga odlicna, bolja nego kod nokie, ali to za nokiu i nije vise mnogo vazno s obzirom na to da noviji, ali i skljuplji modeli podrzavaju mp3 kao melodije, sto sa e600 nije slucaj. e600 ima wap browser 1.2 koji je losiji od 2.0 koji poseduje 6230. jedan je na preklop, drugi nije, na tebi je da odlucis da li zelis telefon na preklop ili ne. nokia ima mmc, samsung nista. mnogo vise mogucnosti sa glasom ima nokia nego samsug, ali cena isto govori dosta toga:) e sada da ja dodam jos nesto... kada je u pitanju interfejs, mislim da ni jedna kompanija ne moze da parira nokii, zato k700 i neki drugi, mogu da imaju neke opcije bolje odradjene, ali interfejs igra veliku ulogu. pozdrav svima!!!
NEMANJA
•
17.07.2004 13:08h
nxtx0tqx5nl4s54
misha ! voleo bih da cujem tvoje misljenje o samsung-u e600, veliki pozdrav i hvala unapred !!!
Pera
•
16.07.2004 16:49h
y8dl13hvd4s2ywp
K700 razbija 6230. Uskoro se ocekuje novi pad cene i kraj 6230 ce biti definitivan. Imam oba telefona i mogu Vam reci da prakticno nema opcije u kojoj je Nokia bolja, osim MMC, sto je priznajem bitno. Sve ostlo je na strani SE.
tact
•
15.07.2004 23:32h
w6kcdfsclb7cvzm
@zeka.trebalo bi da ispod foldera fetched files,my galllery i slicno dobijes niz foldera koji su ISPOD oznake tvog telefona.potrebno je nekoliko sekundi da se oni pojave.ja koristim pc suite 6 i sve je ok.tesko je ovako napamet reci sta moze da pravi problem.pokusaj repair nokia pc suite,imas tu opciju pod start/programs/nokia pc suite.
zeka
•
15.07.2004 14:34h
4wsqxzq13t4r1d6
tact hvala na odgovoru, tako sam i pretpostavljao da se skidaju slike i sve drugo sa fona ali meni je u phone browser-u folder Galery prazan, kao i svi drugi folderi. muziku i podatke sa lakocom skidam sa PC-ja na telefon ali obrnuto nece.
tact
•
15.07.2004 07:53h
vhxfv9103m61n0m
@zeka.da odgovorim coveku,da ne bude da samo kritikujemo dosadnjakovice.slike sa fona prebacujes kroz phone browser u pc suite programu.kad ga otvoris,s leve strane imas nokia phone browser tvog telefona,i jednostavno radis drag and drop kao u exploreru.ako si naravno ir povezao kako treba,i ako sve radi,ne bi trebalo da bude problema
Boksa
•
15.07.2004 05:49h
42pxqff7dmmk1yx
Ako zelite da imate dobru sliku na kompu koja je iskoristljiva, a u situaciji ste da date oko 400e, zasto onda ne podelite tu svotu novca i kupite neki solidan telefon, naravno bez kamere, a za drugu polovinu para neki od digitalnih foto-aparata sa 2-3Mp. Ovaj aparat ce Vam stvarno dati iskoristljivu fotografiju.
tact
•
15.07.2004 04:49h
z8k0zy80wmmlh45
imaju ljudi pravo da pitaju,ali zaista je vise dosadno,svako drugo ili svako prvo pitanje je kakva je kamera?sto je najgore to pitaju iz lenjosti jer ih mrzi da par minuta prosetaju po netu i nadju sve odgovore.racunam da onaj ko ima pc i ide na ovaj sajt zna kako izgleda losa slika 640x480 ili 352x288 cak i bez toga da im neko ovde to kaze.