

iPhone 11 2019
2019. godina
6.1" LCD, 79% body
53% A13 Bionic, iOS 17
RAM 4 GB, INT 64GB, EXT nema
⚡18W, 3110 mAh Neizmenjiva
2 kamere, max 12MP
Komentari
Luka
•
7.04.2022 09:52h
6n3pyqvgbkp60r2kq42q
Polovan iophone 11 super ocuvan ili samsung galaxy s21
Miki
•
7.04.2022 13:12h 94v4nqgcjk9ncjzt2d09Ajfonu i ios stabilnom sistemu cu uvek dati prednost u odnosu na android.
Zika
•
7.04.2022 14:59h 5kyljjc9m451dtpnbp3kA android je nestabilan?Nema tu vise razlike,nekada je ios vazio za stabilan sistem sada se to dosta promenilo,samsung sada daje takodje 5godina softverske podrske i radi odlicno i radice i za 5 godina odlicno. @luka ova dva modela ne mogu da se porede,toliko prednosti ima S21 da je tesko nabrojati ih. Samo,ali samo ako si vezan za apple-ov eko sistem onda ok,u suprotnom nemas greske sa S21
rogi64
•
7.04.2022 03:20h
z5bqbdxyc03bt9rs5x41
ipak sam vas poslusao uzeo sam 11 i prezadovoljan,rad sa 2 kartice super,ipak je iphone-iphon,sto se tice baterije normalnom korisniku recimo meni izdrzi i dan ipo,imam komp i lap top za igrice,inace sam veliki korisnik poziva i sms,poziva obavim 150 zbog posla kojim se bavim i jedno 25-30 sms,nest vibera i gugl mape za svaku preporuku
Koko
•
5.04.2022 12:53h
gkl77djtcmjd2wffdd6g
Polovni iphone 11 super ocuvan ili novi iphone se
Bombon u glicu
•
5.04.2022 19:54h fphy4xhph2kwcx8wkw45Novi se je bolji izbor po meni. Ima bolji procesor, mali, elegantan bolju bateriju ima mozes da vidis na jutjubu vezano za testiranje baterija.
.
•
6.04.2022 11:44h ljvxlc6vb6p31cccl07vAjfon 11. Ta dva telefona nisu u istoj klasi.
:)
•
6.04.2022 20:36h dvw36jdmk6h3w9y8fby0Uzmi iphone 11 neces se razocarati iphone se ne moze nikad da se poredi sa 11 pozz
Bombon u glicu
•
7.04.2022 14:00h mqlxkd2glhyq6qcv0lscPo cemu je iphone 11 bolji od iphone se 2022? Telefon iz 2019 godine ajd da ste rekli za mini12… se iz 2022 sa najnovijim procesorom koji ce po mom misljenju poceti da stavljaju u ajpede. Se je bolji izbor za buduce godine, i za one koji nevise na telefonima.
Srki
•
7.04.2022 15:00h lqkl93f88rj7mck9vtwfOvde se misli na SE 2020
Bombon u glicu
•
7.04.2022 15:07h nqnwfkrc35vqfv7ctff8Ok moja greska nisam obratio paznju sada vidim. U tom slucaju su ljudi iz prethodnih komentara upravu.
Dušan
•
4.04.2022 08:00h
dqlgqrq924614ksrgrvl
Da li vam se desava da kad hocete da vidite stanje memorije telefon predugo ocitava stanje memorije? Prikaze stanje ali detaljen podatke (koliko zauzimaju slike, sistem, koliko app) ucitava jako dugo...
Mladen
•
4.04.2022 10:24h qqq2xs7zzbthrsbk0fj6Da, desavalo se i desava se na svim iPhone 11 telefonima, tj.na citavoj seriji 11, i Pro i Pro Max i ja sam to licno iskusio na iPhone 11 Pro Max. Na mojim iPhone 12 Pro i iPhone 13 Pro Max za sekundu do dve sve ocita, takoreci instant. Tako je kako je. Nije to problem, telefon ce ti i dalje raditi super. Bez brige.
Karlo
•
31.03.2022 20:08h
wdgc9fwlvx29sw360clg
Iphone xs ili iphine 11 sta da uzmem
Mladen
•
31.03.2022 23:26h d93hx50tk9nx1lw3s631XS ako ti je bitan kvalitet izrade i kvalitet i prikaz ekrana, OLED naspram IPS LCD-a, pa zatim premium model naspram budzet modela. Kod 11 noviji cip, bolje kamere i dzue trajanje baterije. XS je premium model dok je 11 budzet. Ti odluci sta su ti prioriteti.
Karlo
•
1.04.2022 20:31h dh1rrq5j78n1n8z3jhj3Pa nekako baterija i kamera su mi najbtniji zbog posla koim se bavim
Mladen
•
1.04.2022 23:33h 4pbf068w3qvtxc65s73zOnda iPhone 11 bez razmisljanja. Tu neces pogresiti sigurno.
Karlo
•
3.04.2022 11:39h 85n04rxnj3bntqshvz5kHvla
H.M.
•
26.03.2022 18:35h
d8d90318gl7c6j57sfzt
Dali se isplati kupiti ovaj telefon u 2022 godini!?
Jel realno da ce on korektno raditi i sledece 2-3 godine!? Nikad nisam koristio Iphone!?
:)
•
26.03.2022 19:40h zv0tyxp965lw7vmxp096Da isplati se radice i za 4 godine veruj mi ja sam uzeo samsung za kratko vreme sam presao na iphone iphone bas nikad ne dosadi
Mladen
•
27.03.2022 12:10h jphmhmhnxr293pfrbqnvSamsung mu nije ni blizu, pa cak ni ovaj najnoviji. Veruj mi, Android i iOS nisu uopste za uporedjivanje. iOS je iznad svih, nema konkurenciju, a tako ni sam Apple Bionic cip, ni kamere, u svemu je Apple no.1. Tako da, cak i iPhone 11 koji je budzet varijanta iPhone-a radice pet puta bolje i duze nego bilo koji Samsung. Slobodno idi na iPhone 11 i neces zazaliti jer u svemu osim u ekranu je iPhone 11 bolji, ima IPS LCD a ovo je Super Amoled i to visoke rezolucije. Ali i ovaj ce ti zavrsiti posao obzirom da telefon trazis na duge staze da te sluzi.
Jan
•
27.03.2022 15:49h r4f6ftn1sc8rm70tktbfOk hajde malo budi realan i ne lozi ljude kako je iPhone 11 iz 2019 god bolji od samsunga iz 2022 god. Mislim ok,iphone 11 jeste dobar telefon ali hajmo malo se spustiti na zemlju i paziti sta pricamo. Toliko
Alex
•
27.03.2022 20:05h 34k3v12r0pq4bhyq2zxpSlazem se Jan. Ja sam pre godinu dana prvi put presla na IOS, i ja ne vidim po cemu je iznad svih. Ok sve je to lepo utegnuto, ali ima stvari za kojima kaska za Androidom i tacka. I za kamere. Ja imam 12 pro max, suprug S21 ultra. Kamera je u nekim situacijama bolja na Ajfonu, nekad na Samsungu. Sve ima svoje pluseve i minuse. Ja generalno Samsung nesto ne volim, bila sam u Huawei taboru sve dok nije doslo do njihovog fijaska,ali moram reci da moj evo 3 godine star P30 pro i dalje sljaka kao satic (sacuvala sam ga kao rezervnu varijanu). Dakle Apple pravi vrhunske uređaje, ali da su u svakom aspektu najbolji, e pa nisu. Sestri smo sad uzeli IPhone 11, i ona je prezadovoljna.
x
•
27.03.2022 20:36h 9215vrcv9c9mwhqkzp91O iOS-u treba reci, ako hocemo da budemo realni, da nije za ljude kojima treba brza razmena podataka izmedju razlicitih platformi i interneta. iTunes ne postoji za Linux. Iz browsera ne mozete snimiti nista u formatu video ili muzickih zapisa direktno u iPhone. Za to morate koristiti alternativne aplikacije kao sto je Documents 6 by Readdle, samo da biste snimili sa sajtova video u telefon, u mp4 formatu, ili muziku u mp3 formatu. Da bi to snimljeno preneli i u vas Linux racunar opet morate koristiti alternativnu aplikaciju kao sto je AirMore da to ucinite preko WiFi veze iz browsera jer iTunes za Linux necete naci. Za ljude koji snimaju vrlo cesto multimediju sa interneta, iOS ne moze da se preporuci.
rogi64
•
21.03.2022 04:58h
qqfp3n5nvxbm9jtzp05h
molim za pomoc
zainteresovan sam za ovaj telefon,ali posto mi je potreban dual sim a vidim da i on podrzava dual pa me zanima kako se ponasa kao dual sim
hvala unapred
Mladen
•
22.03.2022 10:45h q8sy9tw9g8dm6fgf1mhpPonasa se odlicno, bar dok sam ga ja koristio. Neki su se zalili generalno na Dual Sim na iPhone-ima jer modeli koje mozes kupiti su modeli koji imaju podrsku za jedan fizicki sim i za drugi e-sim. Meni je licno sve sljakalo na svakom iPhone-u bez problema, a da li ce i kod tebe to isto biti slucaj to ti niko ne moze reci. To moze zavisiti od mnogo faktora. Probaj pa vidi. Ili ako ne zelis da eksperimentises onda idi na neki android koji podrzava dve fizicke sim kartice.
rogi64
•
22.03.2022 18:30h rn1304k6dxc762wnxsfmhvala mladene za odgovor mob mi se svidja,al e-sim bi koristio kao svoj broj a tu karticu kao sluzbeni kad moras da ga nosis,a sto se tice androida vec mi je dosadio i vratio bi se na iphone,zato sam ga bio i menjao
Bobi
•
22.03.2022 19:02h 7rnywg461yhpqv4w0bzpSlazem se, android je takav. Kad god mu se vratis on veoma brzo dosadi i na kraju se definitivno odlucis za iPhone. Sve je prolazno ali iPhone ostaje ZAUVEK. Realno, nijedan android telefon nije mu ni blizu po kvalitetu izrade, pa onda sve ostalo dolazi po redu.
:)
•
24.03.2022 20:02h twcgkf6cd9374y6sp8ycIstina bukvalno i ja sam se vratio na iphone
Milos
•
20.03.2022 21:45h
wrp2s1zfjmncxzdjb68n
Da li je bolje za bateriju kada je ukljucen true tone ili iskljucen?
Mladen
•
21.03.2022 03:26h xdvlwgjmj9njk97fstg3Sasvim je nebitno za bateriju. Ali za tvoje oci je zasigurno bolje da je ukljucen.
Milos
•
21.03.2022 09:17h 2q9gpqx4gls4zbn6fqw4Hvala ti mladene hteo sam da te pitam da li je normalno da mnogo brzo skida bateriju kada sam na mobilnim podacima i svetlost je pojacana do kraja kada sam napolju imas li neki savet kako da sacuvam bateriju?
Mladen
•
22.03.2022 07:16h t6nm491h89v80np5wl6lNema na cemu @Milos. U sustini, nije normalno da je jede mnogo brzo, ali uzevsi u obzir ja je to IPS LCD ekran i jos Brightness na Max onda je to i za ovekivati, plus na sve to i dodaj cip koji je radjen u 7nm proizvodnom procesu i eto sta jede bateriju, a plus sami mobilni podaci trose bateriju po mom iskustvu za nijansu brze nego kada se koristi WiFi. U principu mam savete, i to ne samo jedan vec vise njih. Pre svega, nemoj drzati ekran na max osvetljenju, zatim iskljuci Auto Brightness i manuelno podesavaj na slideru po potrebi. Zatim iskljuci sve moguce opcije za lokaciju i dozvole aplikacija da koriste lokaciju, GPS i slicno, kao i bluetooth, a podesi aplikaciju za navigaciju kao i Google Naps ako ih imas da samo koriste lokaciju dok ih koristis, sto znaci da ce po samom zatvaranju istih automatski prestati koriscenje lokacije i time ces ustedeti bateriju. Prenos podataka koristi samo kada ti treba. WiFi jedino mozes drzati ukljucen jer se kod mene dosad ni na jednom iPhone-u nije odrazilo negativno na bateriju. WiFi gasim samo kada izlazim iz kuce. Onda moras iskljuciti Siri Learning za svaku aplikaciju jer to ti ne treba a svakako trosi bateriju dok u pozadini uci kako koristis telefon i odredjene aplikacije. Zatim jos jedna jako bitna stvar, nemoj svaku aplikaciju drzati ukljucenom u pozadini, vec samo one koje ti sluze za razmenu informacija kao sto je Viber, WhatsApp, Messanger, LinkedIn, Email. To su aplikacije koje bi trebalo uvek da budu aktivne kako bi bio u toku sa novim pristiglim porukama, obavestenjima itd. Sve ostalo sto ti ne treba 00-24h vec samo povremeno koristis u po potrebu iskljuci da u pozadini bude non-stop aktivno. Eto, ukratko sta bi sve trebalo da uradis. Sve ovo ce ti u proseku za 15-25% popraviti battery life, a ako zelis mozes ukljuciti i Low Power Mode da dodatno ustedis na bateriji ali ja to ne koristim, jer i bez toga ja imam SOT dan ipo do dva lagano. S tim da su moji iPhone 12 Pro licni i iPhone 13 Pro Max sluzbeni, ali oni imaju znacajno vece baterije, novije cipove, OLED ekrane itd.
Chicco
•
16.03.2022 08:55h
jwjxw519xvj0b2cj3drz
Da li vredi kupiti u 2022?
Cone
•
16.03.2022 09:29h qbzsv396ndjql14brtz7Daa, imam ga vec vise od godinu dana. Radi kao svajcarski sat!
:)
•
16.03.2022 14:56h 51m3y21p3cd551htgm60Naravno da vredi
Mladyo
•
17.03.2022 15:21h twhrsypzk08d182zdz8zDobar telefon. Ja se razmišljam da li da uzimam 12-ku mini, ali mi se sve čini da neću, jer je većina bitnih argumenata na strani 11-ke. Jedino što se ložim na dizajn 12-ke.
Radisa
•
19.03.2022 07:27h 7r3yx2x4br44t4s0bpyk11 ima samo bolju bateriju,a sve ostalo je apsolutno na strani 12 min,ekran,kamere,procesor itd.
Ratko
•
19.03.2022 10:14h hmjntmcpr5gzv537nf01Pitanje je i to da li ima bolju ili su i tu slicni. Pogledaj neke testove, mislim da cak u nekim testovima na YT-u se vidi da baterina na iPhone 12 Mini traje za nijansu duze u odnosu na iPhone 11 iako je samo 10-ak minuta u pitanju.
Radisa
•
19.03.2022 14:21h j0w37d266tqtctlgq35mNema diskusije, testirao sam i koristio oba modela. Dakle baterija je neuporedivo bolja na 11. Sve ostalo je na strani 12,pre svega ekran i kamere.
Vule
•
19.03.2022 14:37h 3yyrf42lmby2qt3b1fwlBolja zbog cega, jer imas manji kapacitet baterije na iPhone 12 Mini i plus ekran osetno vece ostrine i gustine pixela, sto rezultira odlicnim prikazom na ekranu, za razliku od iPhone 11 koji ima malu gustinu pixela i jako mutnu sliku kad se uporedi sa 12 Mini. A sve to mora i da malo poveca potrosnju. Ali s obzirom na to sta se sve dobija sa 12 Mini, to je zaista vrlo mali kompromis.
Mladen
•
19.03.2022 15:58h p1vtt7tbnch0k3gvbz7pyoutube.com Evo i linka koji dokazuje da cak i do 30-ak minuta baterija duze traje na iPhone 12 Mini u odnosu na iPhone 11. Toliko o tome @Radisa.
A
•
20.03.2022 06:24h kl40dnswc7v5c2snmk61Mogu testovi da pokazuju sta zele, posto u kuci imam oba modela - potpisujem da je baterija na 11 bolja od 12 mini (i to osetno). 12 mini ne izdrži ceo dan ni u najludjim snovima. U svemu je bolji od 11 osim baterije, koja je prilicno losa. (ps. nacicu sad isto testova koliko zelis da je baterija na 11 bolja, ako cemo tako da gledamo).
Radisa
•
20.03.2022 07:43h w1w3l8km5z9h1qyvgl7cNeverovatno je da ce ljudi i pored svega rečenog, pokušati da te ubede u suprotno samo na osnovu nekog linka sto su nasli na yt. Druze,koristo sam i testirao oba telefona i tu se svaka priča završava.
Mare
•
12.03.2022 19:52h
c1qvkgfp49j5kpny9mhx
Treba mi savet od koliko do koliko da punim da bi zdravlje baterije bilo sto duze na 100% i kako da mi traje sto duze baterija? Hvala unapred
Mladen
•
12.03.2022 22:38h njqy9g9gpp0bg4zhv9s9Od 25%-85%, nikad ispod 25% da padne, i nikad preko 85-90% max da ide iznad i samo puniti sporim punjacem a to je 5w snage. Lep pozdrav @Mare.
Mare
•
13.03.2022 14:58h qhkpzb801k2734prw3p9@Mladen ja punim od 20% do 100% nemam taj punjac od 5w nego onaj od 20w kako bi mogao da sto vise ustedim bateriju?
Bozo
•
19.03.2022 07:30h 5bt7vmbzrrkfr9yrfbz3Puni slobodno sa 20w,koristim skoro 3 godine 11 pro,baterija mi je na 89% a punim ga kao sto kaze Mladen ne ostavljam ga ispod 25% i nakacim na pola sata-sat preko dana na brzi punjač i to mi bude dovoljno za ceo dan aktivnog koriscenja
Wewe
•
11.03.2022 19:58h
mgfgd86ztz305ylcth1j
Zanima me da li uz iphone 11 dolazi punjac i slusalice?
:)
•
11.03.2022 21:55h 171n73jzv7jwtnhhhpgkNe to se posebno kupuje
Dzo
•
12.03.2022 10:53h kgcs31wf054n6ptzjsmxU starom pakovanju je bilo. Uz novo slim naravno nema
T
•
10.03.2022 11:11h
hg9hxbxj02zgczsdj2c0
Kakva vam je baterija na ovom telefonu? I koliko traje SOT?
M
•
11.03.2022 10:01h lkxc0316m0v306skxn07Dan do dan ipo.
:)
•
11.03.2022 21:55h bfxlwyk9ggtrfl3p597gMnogo dobra baterija
Mladyo
•
17.03.2022 15:23h rc4bwk7lv46qlsztfnbbSkoro 2 dana uz normalno korištenje.
Nikola
•
25.02.2022 16:21h
smcq9ndqmw7lptcx0hjf
Da li se isplati uzeti iphone 11 sa 82 posto baterije?
.
•
25.02.2022 16:39h qwjq3bs49zqj4v5q6kmtPo meni ispod 85bh ne treba uzimati
Nikola
•
25.02.2022 16:54h wkfprl2btwld4k58st5pHvala na odgovoru.
Milan
•
25.02.2022 07:49h
k8p2rb33d12xy5g3vv07
Iphone 11 koristi se mesec dana. Traži mi da azuriram softver ios 15.3.1 . Da li treba da uradim ili da ignorisem? POMOĆ
Stevica
•
25.02.2022 09:20h bw6df7sq4k77l51d48gnDa ignorises.
Milan
•
25.02.2022 10:15h z3prk50bhk9wrfj67bdxNervira me sto mi non prikazuje da to uradim.
Stevica
•
25.02.2022 13:23h h9q1w1h5pf4fbpy2pzl5Nazalost, sa tim se ne mozes izboriti, i ja mucim istu muku, ali evo moj i posle godinu ipo dana bez ikakvih apdejta i baterija i dalje na 100%, dok prethodni koji sam apdejtovao redovno vec posle 6 meseci opalo zdravlje na 97%.
Milan
•
25.02.2022 19:28h hnm5n08p81fw65282htlSad sam u nedoumici ažurirati ili ne. Ja sam imao huawei pre iphone i sve sam ažurirao i radio je dobro. Sad me bas interesuje šta da radim sa iphone
Stevica
•
25.02.2022 22:28h myyv4np01d2wfhpn15jyNije ispiranje mozga vec ga apdejtovima zezne epl i onda ti kako god ga punio zdravlje opada ubrzano. 11 sam svaki out apdejtovao i vec posle 4 meseca pao mi na 99% a posle 6 meseci na 97 i onda je kroz mesec dana opao na 94% i prodat je. Evo sad imam 12 i punim ga do 90% a cak i na 98% i skoro godina ipo i baterija jos uvek na 100% ali nijedan apdejt nije uradjen nego je jos uvek na stock. Tako da BH ode ako se apdetuje telefon jer epl tako natera korisnike da sto pre kupe noviji model, a aki ga ne apdejtujes baterija ladno moze da gura 4 godine bez problema, a verujem i mnogo duze ali bi se tada vec skratila autonomija jer i sa staroscu baterije kapcitet opada ali opet to je mnogo sporije nego sa apdejtovima gde od nive baterije dobijes staru.
Maki
•
25.02.2022 22:28h sq8dzwrzvz640ygxdhdzJa sam azurirala na najnoviji sistem i sve je ok
Milan
•
25.02.2022 22:28h nxcgd03d47llyzyjwpq0Sad sam u nedoumici ažurirati ili ne. Ja sam imao huawei pre iphone i sve sam ažurirao i radio je dobro. Sad me bas interesuje šta da radim sa iphone
Marko
•
25.02.2022 22:32h qhpdd0fsqmnqcl2l6ftdSlobodno ažuriraj, uvek postoji na bilo kom brendu da se javi neki bug sa updejtom, ali za ogromnu većinu korisnika sve radi bez problema.
Stevica
•
26.02.2022 02:37h cv92p0fwcf9tdf9dbqzfNiko ovde nije rekao da nece raditi dobro nakon azuriranja, ovde je rec o problemu koji se zove zdravlje baterije, epl namerno sa svakim azuriranjem skracuje autonomiju baterije u vidu procenta zdravlja baterije, i vec nakon godinu dana ako si redovno azurirao a nisi ostao sa fabrickim softverom uz koji ti stigao telefon ti vidis da zdravlje ode na 95-91%, sto je nemoguce za telefon star godinu dana. A ako ga ne apdejtujes onda ce ti i nakon godinu dana biti zdravlje na 100% ili 99%.
Marko
•
26.02.2022 13:31h hqwq4qkx787sk63p40hwDa je tako platili bi kaznu kao što su jednom već platili Apple i Samsung kada je bilo utvrđeno da usporavaju starije telefone.
Stevica
•
26.02.2022 14:23h lw5kg9nr7r05rtpkzl5rKako onda ovjasnjavas moj slucaj ako nije tako ? Ja sam imao cetiri ajfona dosad i pratio sam i namerno ovaj 12 nisam apdejtovao nikad i evo ga i dalje na 100% a svi ostali koje sam apdejtovao opadalo im je zdravlje vec posle 4-6 meseci.
Marko
•
26.02.2022 19:47h sh5gmr9k90qtyzd06z8bKao što napisah, platio bi Apple odavno ogromnu kaznu i za to da je istina što ti pričaš, plus to bi bilo opšte poznato. Takođe mislim da ljudi generalno obraćaju previše pažnju na zdravlje baterije, a to nije tako tačno merenje..
M
•
27.02.2022 08:01h ngn2ps2n47y54z7m80h9Apple je rekao da 500ciklusa je oko 80% baterije!! Punio ovako ili onako to je sve jedno! A svaki update smakne jos dodatnih 1%. A da bi znali PRAVI BH i koliko ciklusa ste napravili.. to mozete videti u podešavanjima/privacy/ analytics data. Traziti log aggregate...
Aleksandra
•
2.03.2022 08:43h nrv3fflyhvz8r99sdm2hJa vecu glupost nisam procitala. Ne azurirati softver da bi ocuvali battery health. Ja sam svoj 12 pro max azurirala redovno, punim kad stignem (Najcesce nocu), i nakon godinu dana ima mi 98%. Tako da su to gluposti.
:)
•
6.03.2022 17:24h 3m8865xs8tyz0b8sg617Moj savet ti je da se telefon nocu ne puni zbog baterije ne zbog bh koliko posto nego zvog baterije
Petar
•
9.03.2022 12:15h vg1p914hxj5br99zhdry@aleksandra takodje citam i ne verujem.softver uvek treba ažurirati,te price o battery healthu nisu merodavne,jer se to radi kroz softver i zato nisu pouzdane.ne obracajte paznju na gluposti koje pricaju neki ljudi,ono sto bih ja savetovao da ne punite samo nocu,jer imate sada brze punjace koje u toku dana mozete da nakacite na pola sata i mirni ste ceo dan.
Nina
•
21.02.2022 21:40h
v1lzb09ks1r3y2hjf56k
Ljudi da li neko ima problem sa notifikacijama za viber na iphone 11? Sve mi je uključeno ali nikad mi ne stigne notifikacija dok ne udjem u sam viber to me baš smara. Za whatsapp mi stizu i kad je zakljucan fon.
Milica
•
22.02.2022 01:44h pj7nnhn1z0fz1vrss5qsI ja sam isti problem imala i to me izludjivalo jer sam u Viber grupi gde mi stizu poslovne poruke svakodnevno na stotine njih i nisu mi stizale notifikacije. Zbog toga sam rekla nikad vise budzet telefoni bilo kog prozivodjaca ali mislim da je 11 najgori telefon od epla. Cak i moj 6s je obavljao te funkcije koje ovaj nece. Bas sam se razocarala a nije nimalo jeftin ni sada a ni tada kada sam ga kupila.
Maka
•
22.02.2022 09:20h 03325k1w9f0d35j2fjtbNije to do telefona, nego do aplikacije viber. Treba da se azurira aplikacija ili sistem. Meni se to ne desava sa 11, a imam ga vec godinu dana. I ajfon 11 uopste nije budzet telefon.
.
•
22.02.2022 09:40h ww95gztbhr9wc70jj9xgJedini pravi komentar je napisala Maka nije to do telefona ja znam drugare nemaju samo iph 11 imaju i samsung ni nijma ne stize na viberu obavestenje nije do telefona.
Makii
•
22.02.2022 17:08h cpgmk0pxg0bkq9hddfhwNema to veze sa telefonom vec je do njihove aplikacije, cesto se to ljudima desava nebitno koji je telefon u pitanju. Sledeci put se malo raspitajte pre nego sto krenete namerno da govorite lose o odredjenom telefonu (:
Desa
•
24.02.2022 09:40h w04v1jn29rkhknnhs87nDo aplikacije je!!
.
•
24.02.2022 10:50h fxcwl16k62d8kzjgtmkcMakii upravo tako
x
•
28.02.2022 02:25h fvnr88zqcyqh61bxx84rAplikacija Viber je nezavisna aplikacija i problem sa njenim notifikacijama postoji na mnogim telefonima. Pri tome, Viber nigde nije popularniji od WhatsAppa osim ovde u Srbiji. Zasto, ne znam. Kriviti telefon za Viber je isto sto i kriviti televizor za tursku seriju.
M
•
21.02.2022 20:00h
6n04504hlbz1b6b5mtr3
Iphone 11 ili samsung s21 fe?
:)
•
21.02.2022 20:15h s6d3qfznj605v4pncw3jUzmi sta ti mislis sve je stvar ukusa ako volis samsung uzmi samsung ako iphone onda iphone ja bi uzeo iphone 11
Mario
•
21.02.2022 20:18h frf7vhfl87p5m83lk0mySamsung s21 fe.
S.
•
24.02.2022 13:33h vs034lrwyqbx56kjt275S21 fe bez razmišljanja.Daleko bolji telefon
:)
•
26.02.2022 11:39h xh0hmqbbx52q7zmwtx7ySvako ima drugaciji ukus po meni je apple bolji to sto kazu ovi za ekran iphone 11 bukv nista ne smeta kod ekrana
Sasa
•
13.03.2022 00:17h ctw1v91g0j5qls038f31Nema tu sta po tebi je bolji, nego je potrebno izneti objektivan stav nakon poredjenja dva uredjaja koja su predmet potencijalne kupovine. Sve licne preferencije su nevazne. U ovom slucaju S21 FE ima prednost.
Nikola
•
18.02.2022 19:59h
s8npmryx9gbm6hwqsltd
Da li da drzim stednju baterije ili da to uopste ne koristim?
134
•
19.02.2022 13:15h fl80gstmqfk1629kkctbNemoj to da koristis to se samo koristi kad ti nestane struje da imas vise baterije nemoj to da koristis to ti smanjuje kapacitet baterje
Nikola
•
16.02.2022 11:54h
32fgfk4j8h0gcjj1vs04
Kupio sam pre par dana u telenoru sa brzim punjacem od 20w pa me zanima da li je okej da se puni oko 2h?
:)
•
16.02.2022 17:15h 61kkbckgljvt2f3h97gtPuni ga do 90% dovoljno to ti je nekih 40-esetak minuta
Nikola
•
18.02.2022 00:06h 66nqw8582mp36wf4r2kyHvala ti na savetu imam jos jedno pitanje da li da stavim da se puni kada dodje na 20%
Mladen
•
18.02.2022 02:03h 0l0wmmj1bpk0l96r71d1Nikako ne dozvoljavaj da ti spada ispod 20% baterija, time skracujes vek trajanja baterije. A isto tako ga nikada nemoj puniti iznad 90-95%, nikako ne dozvoli da se napuni do 100%, optimalno bi bilo nikad ispod 20% i nikad iznad 85-90%. Tako ce ti Battery Health biti bar godinu dana ako ne i duze na 100% ali to u mnogome zavisi i od primerka koji si dobio. Ali uglavnom tako ces bateriju odrzati u veoma dobroj kondiciji na duzi vremenski period.
Nikola
•
18.02.2022 13:37h krxy045qsrnlhx2dsldjHvala ti druze kazi mi kada punim od 20% do 90% da li da iskljucim optimizovano punjenje baterije?
Filip
•
18.02.2022 14:27h nj8dbkdvctpvch6bvd3vNikola,poenta je samo da se baterija ne prazni do kraja toliko cesto sto steti autonomiji. Moj savet ti je da u toku dana kada nesto radis i kada znas da ti ne treba telefon nakacis ga na brzi punjac na pola sata(okvirno) i dopunis je. Dajem ti savet iz mog primera gde sam tako radio i nakon vise od 2 godine moj X je na 90 posto zdravlja sto je odlicno. Nikakve optimizacije ne iskljucujes,ostavljas sve fabrički
Marko
•
18.02.2022 14:29h sx4z83crd9f30c4r1r5cPoenta je i da se ne puni baterija do kraja, zato na nekim telefonima imate opciju da kada je baterija na 85% prikazuje kao da je 100% napunjenost.
Mladen
•
18.02.2022 18:21h fmvw4kqyb55g9vkmvy3t@Nikola, ne iskljucujes nikada optimizovano punjenje, ta opcija stedi bateriju ako ga nekada ostavis na punjac u da se puni jer si aboravio da ga skines pre nego sto je presao 85-90%, i onda ta opcija sluzi da uspori punjenje koje umesto 10 minuta traje 3-4h i tako se vrsi stednja baterije. A zasto, pa do 85h napuncie se relativno brzo, a recimo ti spavas, i to je nekih 1.5-2h, i onda kada uspori to je jos 3-4h dodatnih, ali kazem, to zavisi i od jacine punjaca, jel je 5w, 18 ili 20w, ali sustinski radi tako da mu produzi vreme punjenja sto duze jer se baterija svakako prazni ali ako je na punjacu i stigao je do 100% onda se samim tim javlja neprekidni krug paznjenja baterije sa 100% na 99% i obrnuti smer dopunjavanja sa 99% na 100%, sto zapravo skracuje radni vek bateriji jer se tako brze degradira. Nadam se da sam ti pojasnio i objasnio sada.
Nikola
•
18.02.2022 19:53h 9bqbn6d1cq4nm2nfqymkHvala svima na savetima mladene sve sam razumeo tako cu da radim ubuduce imam jos dosta pitanja pa ako nije problem da mi odgovoris izvini na dosadi
Maraja
•
15.02.2022 08:02h
1pt0mch1ns8072tkbdsz
Dvoumim se izmedju 11 i 12 mini dobro dosla bi svaka pomoc
Rale
•
15.02.2022 09:38h 8r0pqcmrhtq1ztjt4zrnAko ti odgovara mali ekran onda 12 mini. Na strani 11 je samo bolja baterija,dok su ostale stvari poput novog procesora,duze podrske,kamera, displeja itd. definitivno na strani 12 mini
Mladen
•
16.02.2022 01:53h 56dk34q6mdmjd6sm0zkjSvakako kao sto rece Rale, 12 Mini ima ogromnu prednost. Pozz @Maraja.
Natalija
•
16.02.2022 08:09h 17gwx47d4njx7kdrb8w3Tako sam se i ja dvoumila i uzela 11. Jedino moze da mu parira obican 12, mini tesko. Kamere slicne, brzina takodje, 12 mini losa baterija, sto se podrske tice ne brini jer je i dalje imaju ajfoni tipa 7,8. Jedino bolji a mnogo mali ekran ima 12 mini, sto se i ne primeti dok se ne stave jedan pored drugog. Nadam se da sam ti pomogla
SB
•
16.02.2022 09:49h 5l4ttpl6r2p2xmyrnqkyObican 12 i 12 mini su isti telefoni a razlike su u velicini displeja i baterije.Kamere su bolje od 11 jer pre svega na 12 imas nocni mod za video kao i za ultrawide i bolje fotografije pravi generalno.Baterija nece trajati dan i po kao na 11 ali bice ti sasvim dovoljna da izgura vecinu dana
Mladen
•
16.02.2022 10:39h dzvy1h0jxmbll2nf5609Pa ni na iPhone-u 11 ne traje dan ipo baterija. To su lazi. Licno sam bio korisnik iPhone 11 neka tri meseca i mogu slobodno da kazem da telefon ne moze da izgura SOT duze od 5-6h max. Ne govorim o tome da ga stedite vec da se normalno koristi. Tako da tu nije baterija nista posebno. Obican je prosek. iPhone 11 Pro i iPhone 11 Pro Max ga siju tu kao i iPhone 12, iPhone 12 Pro i iPhone 12 Pro Max.
Kale
•
16.02.2022 10:59h pqlmqkdc1q9c20nrmyzhJa imam takodje ip 11. Od juna 2020. I ni jednom mi SOT nije bio ispod 8-8,5 sati. Ovo sto Mladen prica su ciste gluposti.
Mladen
•
18.02.2022 01:59h 7dj653442qr3mwf062bj@Kale, zavisi kako ga koristis, da li ga stedis ili ga ne stedis, da li ga prazis ispod 20% a to je kriticni procenat ispod kojeg se ne sme ici kao ni do 100% i nije preporucljivo. Nisam racunao SOT od 100% do 0% vec od nekih 90-95% pa do 20%. A to sigurno nema sile da izvuce tih 8-8.5h o kojima ti govoris, osim ako ga ne stavis u LOW POWER rezimu i da se time ekran umesto na 60Hz osvezava na 30Hz, pa zatim upaljena lokacija, Wi-Fi kao i Bluetooh, stalno refreshovanje mailova cim stignu, pa onda upaljena vibracija kao i zvuk za poruke, a zatim i raditi sa njim ozbiljne stvari a ne stedeti ga i tipa 10min YouTube i samo obicno skrolovanje na Safariju po ceo dan, to nije ozbiljno niti normalno koriscenje. Tako da nemoj govoriti nesto sto je subjektivna stvar i sto je zapravo nerealno u normalnim uslovima koriscenja za jedan IPS ekran kao i za Procesor koji je izradjen u 7nm proizvodnom procesu, a da ne pricamo tek o ostalim stvarima.
Kale
•
18.02.2022 16:29h pvlvk53zlvslqprsh932Ja imam ip 11 sat serije 6 i airpods pro koji su non stop povezani, sinhronizacija je u fulu, nista nije smanjeno niti imam nameru.. bateriju punim isključivo samo nocu i to celu noc od 2,3,5,10 15% do 100. BH je 92% i svakoga dana izvucem 8-9 SOT-a. Tako da te molim da ne lupas gluposti i ubedjujes ljude u nesto sto i sam nemas a i ne znas. Hvala na paznji..
Mladen
•
18.02.2022 22:32h s8xd4yx91b9pf679y5qlKoristio, probao i kako god zelis, 6 meseci nije mali period. Samo toliko cu ti reci. A battery health je spao veoma brzo, i to odmah nakon 5 meseci na 99% a zatim kroz tri dana na 98% i tada sam ga i prodao. A punio ga 5w punjacem koji sam dobio uz njega i nikada praznio ispod 25% i nikada punio iznad 90%. iPhone 11 mi se cak i po tom pitanju lose pokazao. A kupljen je u New Yorku u Apple store-u. I zato ajde Ticu @Kale, iskuliraj malo, opusti se. Ziv bio.
Mladen
•
19.02.2022 11:07h s38f8ck8pyjf14syrlpl@Kale, iPhone 11 aktivno sam koristio 3 meseca, dok nisam kupio 12 Pro, a onda sam ih uporedo koristio s tim da sam cak retko kad koristio onda 11, punio ga u 3 dana jednom, vise mi je bio kao sporedni telefon za drugu SIM karticu, i pored svega toga nakon pet meseci batery health je poceo rapidno da opada, a realno za to vreme nema sanse da sam prebacio tih 500 ciklusa punjenja. Zbog toga ti kazem da pored svih mana koje ima jer necu da se ponavljam sada i navodim ih po ko zna koji put, iPhone 11 ima problem i sa Battery Health-om koji opada jako brzo u odnosu na primer na moj iPhone 12 Pro koji je i posle toliko vremena jos uvek na 100% a koristim ga najvise od svih tefona do sada i ne stedim ga i baterija traje mnogo duze na iPhone-u 12 Pro, to se bas oseti prilikom koriscenja, osetno duze.
Natalija
•
20.02.2022 09:42h dy7d917l3vm6d2f84z7yJa imam ajfon 11 vec godinu dana i objektivno mogu reci da je ovo dobar telefon za moje potrebe. Takodje sam se dvoumila izmedju njega i 12 mini i nisam pogresila. Preporuka
Mladen
•
20.02.2022 12:16h d59j34t6h4dyd3kbkq5riPhone 12 Mini ima slabiju bateriju u odnosu na iPhone 11 i kome je bitna iskljucivo baterija onda bi svakako trebao ici na iPhone 11 ukoliko se dvoumi izmedju iPhone 11 i iPhone 12 Mini. A ko nije prezahtevan korisnik onda je svakako iPhone 12 Mini bolji izbor u za sve ostalo.
Maraja
•
20.02.2022 17:01h lfq42957sbmn48h4xqz9Hvala ljudi 11 je prevrgnuo najvise zbog baterije meni je baterija najvise bitna, 12 pro i pro max sacekace malo par meseci. Meni je kod telefona najvise bitna baterija
Jelena
•
20.02.2022 17:54h l2dtzb7gs3lyw0ycfdbqMeni je izmedju 11 i 12 Pro pobedio 12 Pro zbog primetno bolje baterije, zato sam i kupila 12 Pro, a da ne pominjem tek 12 Pro Max koji je brutalan telefon. Topla preporuka za 12 pro a ako vam ne smeta velicina onda 12 Pro Max. 11 Pro jer star uredjaj vec i u svemu je nekako nepotpun i zaostao. Kao celina odusevio me 12 Pro iskreno u svemu. Hvala ti Mladene na savetima, tebe sam poslusala i ne kajem se zbog toga, ovo je moj najbolji izbor u zivotu. Jos jednom ti mnogo hvala. <3
@
•
21.02.2022 16:36h bz1580gzx971r5flwx62Ko nema para za pro nece pogresiti ni sa obicnim modelima
Iva
•
12.02.2022 11:24h
hth108mnz870r0s0502h
koji USB kabl za punjenje dolazi u kutiji sa novim Ip 11? Dali je usb c ili usb a.
Savo
•
12.02.2022 15:23h 7bcr7j8c61wwkbns088fUsb c na usb c
Savo
•
12.02.2022 15:26h hkp9lq8v1652xgxl9zl4Pardon usb c na lighting
:)
•
12.02.2022 15:41h hml4c70kmq8h4v790sz7Usb c a uz to moras da kupis adapter 20w 4000dinara ti kosta
Sale
•
12.02.2022 16:09h x8gsfxwxnvgs5m7684rlAdapter od 18W posto toliko najvise podrzava ovaj telefon
.
•
12.02.2022 17:10h xttb1109mv7mb675vq68Moze i od 20w
Sale
•
12.02.2022 21:12h sjld3mlfmpdv7jtkrxwyMoze od 20w,65w,120w nebitno je kada telefon podrzava najvise 18W
x
•
12.02.2022 22:43h mj45vz1g3mspqdxk7p58Imas 20w adapter za 2000 dinara, naravno ne original Apple ali nov u prodavnici
.
•
14.02.2022 09:05h 7b1g4rr56v2l5qdgp279Kupujte samo nove adaptere, jesu skuplji ali ovi zamenski stete bateriju, sto je i propraceno brzim opadanjem BH.
:)
•
14.02.2022 20:18h 49pp7yw1bb7twd6dq33dTako je to kupis jednom i cao.
x
•
15.02.2022 11:50h 05c0ynrj83tmcwdcxxwnPricam o novom adapteru 20w za Samsung, u prodavnicama neotpakovan 2.000 din.
x
•
17.02.2022 21:52h p0p9p9hn7sm9bbwmx5z1Pa pise ti na punjacu. Ako ne pise Apple nego, ne znam, Hama ili neki drugi proizvodjac, to je original punjac tog proizvodjaca koji ti pise na kutiji, pri cemu oni napisu za koje je telefone. Ako je punjac namenjen za iPhone trebao bi da bude jednako bezbedan kao punjac koji pravi Apple. Ne znam da li A1 drzi Apple opremu, znam za iStyle i Macolu, iStyle nudi i neke svoje brendirane punjace sa njihovim imenom. Mislim da je to mistifikacija da je samo Apple punjac bezbedan punjac.
Sale
•
18.02.2022 14:29h tdmzczrdx20l13035nwdNe mora da bude bas apple punjac,ljudi se tako tripuju i zele original a svakako imate jos dosta kvalitetnijih punjaca koje mozete koristiti za punjenje svog ajfona samo je bitno proveriti koliko podržava vati i takav i kupiti.
Mladen
•
18.02.2022 18:26h p90r4hsp677yv014w75gSlazem se, @Sale objasnio. Evo moja zena koristi punjac koji jeste original i izgleda kao original punjac za iPhone i proizveden je za iPhone telefone ali nije izasao iz kutije nijednog iPhone-a i sve radi normalno, puni se normalno, i evo Battery Health je jos uvek na 100%. Sve su to samo glasine koje kruze i nepotrebni strahovi jer se radi ipak o vrhunskom brendu i najboljem uredjaju na svetu i zato su ljudi previse postali paranoicni. Razumem donekle te strahove, ali u ovom slucaju zaista nema razloga za brigu.
Saša
•
11.02.2022 12:08h
hvrw99pt0rsq4ktkhfv2
Imam iPhone 11 i iPhone 12, jedina vidljiva razlika između ova dva telefona je ekran, koji je mnogo bolji na 12, sve ostalo su nijanse za prosecnog korisnika… Ako ste prosecan korisnik i nemate neki 130-140 eura vise za iPhone 12, slobodno kupite 11, nećete se pokajati…
Maki
•
12.02.2022 09:19h bzwmt6hxb3gtjm2jsc52Bravo sasa, konacno neki realan korisnik
Mladen
•
13.02.2022 13:13h b06y6qgm5t8mxk1yhk3cDa, realan kada iznosi komentare u korist iPhone 11 koji naravno svi vi imate koji stajete na stranu takvih ljudi i njihovih komentara, oni su vam realni a drugi koji iznose istinu i cinjenice oni nisu. Ali shvatite da je to samoobmana i time tesite sebe i samo umirujete svoju savest. Ja razumem vas, vi imate iPhone 11 i on je za vas najbolji, ali cinjenice ne mozete promeniti i ono sto je istina to ostaje a vi slobodno govorite kako nema razlike i hvalite iPhone 11.
Rts
•
13.02.2022 17:37h 08f174pd3m4cfrvrlg1jNajveca razlika je SAMO ekran i nista drugo! Sve ostalo je ISTO! Za prosecnog korisnika. Moras shvatiti da ima ljudi kojima nije stalo da budu vidjeni sa trecom kamerom i da im telefon bude brzi 1 sekundu. Mislim da to ne vredi 500+eu. Sto bi Steve Jobs rekao (ako si gledao film) ljudi ne znaju dok im ne kazes tako i to..stavili Pro i rekli da je to to Pro i ajde.. sisa je ovcica.
Mladen
•
13.02.2022 19:44h 5qylhdwkbqmff6b99w74Ali isto tako ne vredi ni dati 550-600 eura za iPhone 11 i IPS LCD ekran sa ~326ppi i to sa HD+ rezolucijom i da bi stvar bila jos gora, sve to stave na 6.1 inch velicini ekrana. Pa to samo moze potpuno lud covek uraditi, svako iole pametan bi zaobisao ovaj telefon. Jer kako ti kazes, sisanje ovcica @RTS. Upravo sa ovim telefonom oni sisaju ovce tako sto im ovakav IPS LCD ekran stave na telefon koji kosta 500+ eura. Budi mi dobar i nadam se da si shvatio poentu. )
Rts
•
13.02.2022 20:04h bwfjvpnxjyphz6s59kz1Samo ne znam sta ti to bolje vidis na Pro? Bas to, ubace amoled ekran i dignu cenu 500-600eu. A sve ostalo je ISTO. I Naravno da je to sisanje.
Mamita
•
1.03.2022 10:18h 2k01jhxjn24dqzf0fkl9Citam ovde bas svasta. Posvetila vreme 11ci i 13ci, paralelno ih uporedjivala u ruci. Prosecan sam korisnik. Imam tablet kao i laptop novije generacije sa touch screenom. Znaci treba mi ok pouzdan mob sa dobrom kamerom i baterijom bas da ne nosim sa sobom jos i aparat. Imam gde da gledam youtube i filmove. Igrice ne igram 25 godina. Trenutno kucam na oled samsung telefonu. Osvetljenost ekrana na oledu je stalno ispod pola jer se to ne moze izdrzati. Pa pitam, kada je ekran u pitanju, o cemu vi dodjavola pricate??? 11ca je odlican telefon sa odlicnim ekranom i mislim da cu se odluciti na kraju za njega. Specifikacija me konkretno ne interesuje jer meni ppi nista ne znaci vec iskustvo pred ocima. Svako ko nema tablet i kompjuter za druge sadrzaje treba da investira u skuplji iphone ne bi li kompenzovao te uredjaje. U suprotnom mislim da ima pametnijih stvari za 300 evra. ( kao na primer sooolidan tablet) Kamere su sa extra minimalnom razlikom.
Vasilije
•
11.02.2022 00:25h
6yxhq2641qk0qjhy66vj
Postovani, iphone 11 ili Xs? (Imam samo ta dva modela u ponudi i trebao bih odluciti). Jasno mi je da je 11 noviji, ali procitah da Xs ima bolji ekran. Koja su vasa iskustva i preporuke?
Hvala u napred
Janko
•
11.02.2022 09:54h c8jdj1t5pzlmhnrvkxwlSvakako iphone 11. Na strani xs je samo bolji ekran,ali ako si prosecan korisnik kao i vecina,neces te razlike primetiti. Na strani 11 u odnosu na xs su bolje kamere,znatno bolja baterija,noviji procesor,duza podrska.
Mladen
•
13.02.2022 13:15h dtxr2cd2cy3kdn2rs7nhiPhone XS. Ne samo bolji ekran vec i kvalitet izrade, kvalitet zvuka a ekran je toliko bolji da je cak i to samo po sebi jedan ogroman razlog za iPhone XS.
?
•
13.02.2022 18:26h r4ymd9xl71ggpllc1n02Ajfon 11 bolji u svemu od xs, znaci kamera, brzina i baterija, jedino nacin izrade drugaciji, xs od celika, 11 od jakog aluminijuma i xs malo bolji ekran ima.
Boban
•
15.02.2022 01:45h n6138pr1lczmz2wb1d3wNije malo bolji ekran nego malo mnogo bolji . . . xD I nije samo ekran , evo sta rece malopre , i od celika je telefon. I premijum je telefon za razliku od iPhone 11.
Dule
•
15.02.2022 09:44h g6321lzk13bf55nvkndpJa ne znam kako vi ljudi ne shvatate da su to stvari kojem prosecnom korisniku nisu bitne. Ako je ovaj od celika,to ne znaci da je 11 napravljen od loseg materijala i sto se tice displeja na 11 je jedan od najkvalitetnijih ips ekrana i nikako nije los. Naravno da je bolji na xs ali opet ponavljam,to prosecnom korisniku nije bitno. Ono sto ce on da gleda su kamere koju su neuporedivo bolje na 11 kao i baterija koja je znatno bolja.
xtreme
•
9.02.2022 22:06h
rnhsv1zwt27tbpcc24d0
Samsung A52S ili iPhone 11? Upotreba: Gejming. Vazne osobine: Kvalitet ekrana i brzina rada. Sve ostalo nebitno.
Zero
•
10.02.2022 09:40h 7tndf28b4d8ddkd4dqdyA52s dosta bolji
?
•
10.02.2022 13:40h mmxnd6spqz27rgwvkbwkNaravno ajfon 11
Laki
•
10.02.2022 14:49h rq2j928d2q7pm6jsxqz8Ekran puno bolji na A52s. Performanse su malo na strani ajfona
Zero
•
10.02.2022 18:32h rnbg7dhzwwjz4nb7nyl3@? Smešno je porediti super amoled i LCD
:)
•
8.02.2022 21:14h
sk2x2vkbxxdhnkvgp6hz
Radoš hteo sam reci da ne bi umanjio starenje baterije.
Rados
•
8.02.2022 08:18h
9scy4h9m0t957m14990k
Kupio sam detetu iPhone 11 i naravno punjač sam morao dodatno da kupim zato sto sam samo kabal dobio..u radnji su mi dali punjac za iPhone 12 od 20w . Sve je super samo se punjac mnogo zagreje kad puni? Da li da reklamiram ili to tako treba? Pomoc?
Aleksa
•
8.02.2022 12:22h 4hkcqlkylb33tfyksy03Trebali ste uzeti od 18w jer preko toga ovaj telefon ne podržava. Drugo,svaki se greje pri brzom punjenju,tako da znate da je to normalno
Marko
•
8.02.2022 12:24h bg3gl38y5s6p5sfj1tdqMože da koristi i 60W punjač neće da škodi, punjač vuče onoliko struje koliko telefon pdržava.
.)
•
8.02.2022 17:10h y2zd5jff19fpdrdnnvg1Kupi onaj od 20w 4.000dinara kosta u istyle i puni telefon za 45 min
Radoš
•
8.02.2022 19:28h bm02hv60ngghzgrk7pgqHvala vam puno na informacijama
:)
•
8.02.2022 21:13h m3c879y4t8fy0zrlzs9bE rados samo jos jedno nemoj da punis telefon tacno do 100% to ti je da bi umanjio starenje baterije svi to govore
Radoš
•
9.02.2022 09:34h cpxp5bymzhvrzfp6z3l4Kako misliš da ne punim do kraja ? Detetu dok se ne ugasi ne stavljam na punjač par dana ali ga uvek punio do kraja,prethodne dve nedelje . I baterija traje dan ipo
:)
•
9.02.2022 11:04h tg3hxgcpvq3sf1h24pnlAli ne treba do 100% nego do 90 ili 95 posto da ne bi zastarela baterija brzo a kad se isprazni do 15 posto nek ga slobodno stavi na punjac
Milan
•
10.02.2022 09:15h tndgnv7f5d8tcf7wvl0zPuni ga kako ti smatras da treba,a moj savet ti je da ga ne pustas svaki put da se prazni kako bi sacuvao autonomiju baterije. Takodje telefon podržava 18w punjenje i takav punjac ti treba. Ako imas i preko toga,nije problem samo sto telefon iskoriscava maximum od toga koliko i moze u ovom slucaju 18w