

Redmi Note 10 2021
2021. godina
6.43" OLED, 83.5% body
23% 678, Android 11
RAM 4 GB, INT 64GB, EXT SDXC
⚡33W, 5000 mAh Neizmenjiva
3 kamere, max 48MP
Komentari
Gax
•
3.07.2021 19:17h
sr9q32t7dgvc4wflf6hw
Jel ima bezicni Fm radio (moze da radi bez slusalica) ?
Ja
•
3.07.2021 23:12h l9kj7rf69fk6279cmnyqIma i moze da radi ali ne hvata nijednu stanicu.
NKNS
•
4.07.2021 15:34h q2mhvy596mrqpn5dyzmzSlusalice su antena.
Marko
•
3.07.2021 18:50h
49s6hc3b3jwyl2gcvq38
Dali neko zna kako da obrisem others files na ovom telefonu,imao sam redmi note 8 pro i na njemu se brisalo sa storage space analizator na ovome nece.Odose mi 10gb...Molim za pomoc ako neko zna resenje...
NKNS
•
4.07.2021 15:39h bly8v8l3hgpshsrmh6n3File manager.. Kad udjes u aplikaciju, iznad ikona, pored znaka istraživanja, ima znak datoteka, klik, tu bukvalno mozes da obrises sve.
Marko
•
4.07.2021 17:05h 0knj4tnk472xtjtdvfm7to znam,ali sta da obrisem,sve pobrisem i opet other files 7gb,naravno ne brisem datoteke koje su bitne tipa obb files itd...
Evol
•
10.07.2021 16:33h nlh3pk6b1wr3y82gmfkdSa sistemskim file manager-om, ne moze, a iz nekog razloga na MIUI 12 su iskljucili opciju da se moze uci u storage i manuelno obrisati nakupljeni cash, kao na predhodnim MIUI verzijama. Files od Google-a to moze resiti, jer preko njega prikazuje.
Nikola
•
2.07.2021 19:10h
3hvsllbhvmh09rdfxz18
Ja imam problem kod slanja videa preko bibera, ali samo sa videom koji ja snimim. Nece da podalje, jel ima neko isti problem?
Nikola
•
2.07.2021 19:10h 1q67pz592d263hwbd2nfVibera
Kxk
•
3.07.2021 03:44h yzvqwybqn3bfmwv5s8dyNisam skoro to radio ali Viber je imao ogranicenje duzine fajla. Probaj Telegram ili salji fajl manje rezolucije i kraceg trajanja.
oo.
•
28.06.2021 22:36h
wnwlmv5smkbqq5cryn35
rn10 ili iphone 8 (cena slicna)?
.oo
•
29.06.2021 05:58h 3tc2pdz2vg9693rq1vtgRedmi Note 10. Veci i bolji ekran, bolja baterija. Na strani iPhone 8 je vodootpornost i metalno kuciste. iPhone je softverski ogranicen sistem, to znaci da na primer neces moci da snimas muziku i video direktno sa sajtova u telefon iako ti sajtovi daju tu opciju. Dizajn iPhone 8 je star sedam godina, od iPhone 6 iz 2014.
A
•
6.07.2021 05:27h 9k8ggbj5bl3m83r0fnjbSve tacno. Samo jedno cinjenico stanje-taj iPhone ce ga u svakodnevnom radu presisati kao od sale,iako je star model. Ja bih iskreno isla na Redmi, zbog baterije i dizajna, ali mislim da je iphone 8 sto se tice performansi bolja solucija.
.oo
•
6.07.2021 17:44h y6c04llywqg5q13b5k18@A: Pa vidi, to zavisi od mnogo cega sto je razlicito od korisnika do korisnika. Redmi ima mnogo veci ekran. Imam iPhone 7 i to je ta velicina ekrana kao 8, imam i Note 10 i to je kao nebo i zemlja koliko je Note 10 veci, i svetliji nego ekran na iPhone 7. Da li ce ga presisati ne bi rekao, ali imam sedmicu pa ne mogu direktno da poredim. Zahtevne igre kao sto su Asphalt 9 i Dead Effect 2 kad pustim na iPhone 7 i na Note 10, isto radi Asphalt a u Dead Effect Redmi je cak bolji, sto nisam ocekivao posto Apple ima najbrze procesore u industriji. Svakodnevni rad... Apple je zatvoren sistem, koristim ga i koristim Redmi Miui 12. Na ajfonu ne mogu da snimam direktno video i muziku sa interneta, moram da ulazim u cloud aplikacije trecih proizvodjaca kao sto je Documents 6 by Readdle da bi skidao, pa onda posto mi je racunar na Linuxu ne mogu da kopiram direktno jer iTunes ne postoji za linux nego moram preko wifi veze da prebacujem kroz AirMore aplikaciju opet treceg proizvodjaca. To je mnogo komplikacija na ajfonu da uradis osnovne stvari. A ekran je mali kao sto rekoh. Subjektivni osecaj brzine na redmiju nije losiji, opet kazem poredim sa iPhone 7 kojeg imam. U benchmark testovima A10 procesor je sigurno brzi nego Snapdragon 678, u to nemam sumnje, Apple procesori su najbrzi. Ali u svakodnevnom radu ne vidim da je iPhone brzi. Redmi ima puno vise opcija i radi skroz fluidno, mnoge opcije i vizuelno oponasaju iOS, sta god su mogli kopirali su od iOS cak i kontrolni centar. Ali je Redmi otvoreniji, veci, jednako fluidan, subjektivno bi rekao mocniji, i ima bolje kamere - gledao sam fotografije koje pravim sa oba na laptopu i bolji je Redmi. Zato sam ciste savesti preporucio Redmi osim sto se tice vodootpornosti i plastike umesto metala. Ali dobijate veliki ekran i mnogo mnogo fleksibilniji operativni sistem sa kojim mozete da radite sta god hocete i da snimate kako hocete.
Ceke
•
27.06.2021 14:51h
9lcnfy6s2m9qbb8yf3dm
Planiram da kupim ovaj telefon, pa me zanima da li ima notifikacionu lampicu. Trenutno imam Note 8t, on nema i to mi, moram da priznam, smeta.
Milan
•
27.06.2021 15:52h 98lt3pztdsmz6tzs2lljNema
123
•
28.06.2021 07:08h p6nkpcsy8qxsbx9fm3tzNema lampicu ali posto je AMOLED ekran ima Always On opciju, a to znaci da Vam prikazuje odredjene informacije bez paljenja celog ekrana. Mada moram da kazem da meni konkretno ova opcija radi malo bagovito, pali se bezveze, gasi se, i tako dalje. Naravno ako ima bagova to je softverski jer je opcija softverska. Mislim da Xiaomi ne stavlja vise te lampice u telefone.
Evol
•
28.06.2021 09:33h 65r1ns5cwgqhlgb0y9fwAoD radi 10 sek kod ovog modela (verovatno i na drugim Xiaomi uredjajima), prednost je sto ima 20 raznih face za AoD, nedostatak, sto je neupotrebljiv, 10 sek nije bas kako treba.. posle zadnjeg azuriranja i iskljucivanje MIUI optimizacije u developer options, ne vredi. Mada, danas je tesko pronaci model iz 2021 da ima LED za notifikacije.
123
•
28.06.2021 11:46h vddgmybwppj3g2gx0jh3@Evol Jedno pitanje nevezano za konkretno ovo, ali pitam jer vidim da se dosta razumes. Da li postoji mogucnost da namestim da mi se pri vezivanju USB kablom za komp ne pojavljuje dijalog sa opcijama No data trasfer, File transfer, Transfer Photos pri cemu je No data transfer oznacen po difoltu, vec da mi automatski ide po opciji File Transfer, odnosno da odmah mogu na kompu da ulazim u telefon. Mnogo puta svakodnevno vezujem telefon i prenosim fajlove sa njega i smeta mi da moram svaki put da biram umesto da zabodem kabl i to je to.
NKNS
•
28.06.2021 11:53h 9tr7x2vhqjsgm0bdkvdmMoze. U dev.opcijama postoji opcija davanja prioriteta.
123
•
28.06.2021 12:58h 180m69l0h245yw3yrwbrBravo! Hvala puno. Nasao sam pod Developer options: Default USB configuration i stavio File Transfer umesto kako je bilo No data transfer. Hvala puno!
NKNS
•
4.07.2021 15:35h 6yrdl05sz0gv28j0ykt9😉👌
Aaaaa
•
26.07.2021 21:39h jw13t8tqcn86x4xvrrlyPa ti nemoj azurirat tel onda da ne gubis aod. Meni radi aod ne gasi se i necu ga azurirati i eto haahahhahaa
Zoran
•
21.06.2021 10:29h
9w105m6lcwpwt0pmjs0h
Imam pitanje kako se na ovom telefonu postavlja slika kontakta ? Sve piznate načine sam isprobao. Molim za pomoć.
sonic truth
•
21.06.2021 10:44h rq4klp1wqzfvywjhwcdrKlikneš na željenu osobu u Contacts. Pa dole desno, Edit contact. Imaš onda pri vrhu sličicu foto-aparata koju pritisneš, i izabereš Take photo ili Chose photo.
Zoran
•
21.06.2021 15:39h mldp5b6pwx5g7p7ggbz5Ne radi.
Ja
•
21.06.2021 23:44h fyrnkwfcq3dr7mf37pjwEvo korak po korak. Udjes u kontakte. Udjes u kontakt kom hoces da stavis sliku. Klikni na edit contact dole desno. Klikni na crtez fotoaparata sa oznakom plus. Izaberi Select new photo. Complete action using: gallery. Klikni na Albums. Klikni na All Photos. Izaberi sliku i podesi da li ce celu ili neki njen deo. Pritisni ok. Pritisni Save. To je to. Nema sta da ne radi. Moras da udjes u Albums kad otvoris galeriju da bi video slike. Ako te gestovi vracaju nazad onda podesi da upravljanje telefonom bude tasterima.
Goran
•
21.06.2021 06:56h
5s2hs9jldxnt38lv1dt7
Koliko traje prosječno baterija na ovom modelu?
ja
•
21.06.2021 07:03h xylvhdczc432y7j2t566Jao, to je tesko pitanje. Intenzivno ga koristim iz dana u dan. Otprilike ide ovako, prebacim preko wi fi konekcije oko osamdeset gigabajta na telefon i ne potrosim bateriju. Sa 100 posto mi spadne na 40-ak posto, a radio je sa non stop upaljenim ekranom otprilike cetiri sata. Ali to je preterano koriscenje. Mislim da sa normalnim traje dva dana. Brzo se napuni od 0 do 100, za sat i deset minuta otprilike. Mislim da nema sanse koliko god snimali, prenosili preko neta, drzali ekran upaljen i igrali igrice da potrosite bateriju u toku dana, ostace Vam nesto snage i uvece. Prosecno bi rekao da traje dva dana. Samo jos napomena da kad vise od sat vremena prenosite sa neta i igrate igrice, telefon ce se dosta zagrejati ali se nece ugasiti zbog toga.
sonic truth
•
21.06.2021 07:17h 65c3981dgrjcynw67vqyMeni, a uz zahtevnije korišćenje (pozivi, video, surf...), bez problema izdrži jedan i po dan. Kapacitet od 5.000 mAh, u sadejstvu sa ne-prevelikim ekranom, sposobnim za štednju u dark modu, daje zadovoljavajuće rezultate. Pride ima i punjenje od nekih 40% za pola sata, tako da i ako bude pri kraju, hitro može da se dopuni.
ja
•
21.06.2021 23:03h 5bqjw2nkd2yff4jr6lpsDa, to je tacno, dok se okrenes dize na 30 posto bateriju.
Marko
•
20.06.2021 08:05h
74rrmpgbyc50gx9qxfds
Pozdrav, kupio sam ovaj telefon pre dva dana, telefon odlično radi međutim imam problem sa suvim očima i blagim peckanju očiju verovatno zbog amoled ekrana. Da li neko ima sličan problem, i da li je moguće rešiti ga ili se mora kupovati drugi uređaj sa lcd ekranom?
sonic truth
•
20.06.2021 11:11h 9rvznwflc2ss40ym7jdnOLED tehnologija je, a zbog znatno niže emisije kratkotalasne, plave boje, kao i suzbijanja vidljivog treperenja, neuporedivo blagodniji za oči od LCD-a.
Ja
•
20.06.2021 14:56h h3hg9qf5l39btk8ddrwtNema veze sa AMOLED-om, moras da posetis ocnog lekara. Smanji osvetljenje ekrana ako ti smeta jaka svetlost. Intenzitet boja isto mozes prilagoditi kao i plavu svetlost. Ako imas problem sa telefonom rekao bi da drzis osvetljenje na najjace a to ne treba da radis ako su ti oci osetljive.
Marko
•
20.06.2021 15:42h flzwc26bd8g1lvvq4ymnOsvetljenje držim obično na 50% posto, međutim i na minimumu izgleda vreviše svetlo, pogotovo u mraku. Pokušao sam i sa DC dimmingom i sa još nekim aplikacijam, međutim ništa nije pomoglo. Trenutno koristim stari redmi note 5 sa IPS ekranom i nemam problema.
Ja
•
20.06.2021 16:01h 3nmlctlm8t85smpvgdppPa ne znam, ja inace imam osetljive oci i prvi put sam presao sa LCD IPS na AMOLED i nemam problema. Naprotiv, uzivam bas. Treba da vidis sa ocnim lekarom da budes na cisto sta se desava. Ako ti AMOLED nije bitan ima i 5G verzija Note 10 koja je iste cene a ima IPS ekran 90 Hz pa mozda da vidis neku zamenu ili ako bi ti u prodavnici gde si kupio prihvatili tu reklamaciju pa da zamenis za 5G jer je cena ista ili slicna. Ali ne bi trebalo ostaviti bez kontrole kod lekara jer to nije cesta zalba.
Marko
•
20.06.2021 16:05h q0s70lq2qk6h16k34xtsVaži, hvala na savetu.
Nikola
•
20.06.2021 20:20h vms3n3m7vxtkypwz7c11Pogledaj da nemaš i opciju za Blue Filter, Režim za Čitanje ili nešto tipa čuvanje očiju.
Marko
•
20.06.2021 20:50h 3gc73bd2gvvyf5j834q7Pokušao sam sa DC dimmingom i režimom za čitanje, međutim nije ništa pomoglo. Malo sam istraživao i video da nekim ljudima jednostavno smeta treperenje kod amoled ekrana koje nije vidljivo golim okom (može se videti ukoliko se snima drugim uređajem). Posetiću očnog da vidim da nije nešto do mene. Ako je do telefona pokušaću da ga zamenim sa nekim sa IPS ekranom pošto sa njim u prošlosti nisam imao problem. Hvala na savetima.
Zamka
•
15.07.2021 06:18h x2cfw2w3yr0nh29bb2kbMarko,u koji god ekran da buljis po ceo dan ( ili satima,previse)- bolece te oci,posle i glava,pa ces biti gojazan...Dalje bolje i da ne pisem.Kreci se malo po cistom vazduhu,setnja i tako to...
sonic truth
•
19.06.2021 13:08h
z068p5qwfsgf6bxtk4nd
Ono što ovaj telefon najavljuje, a s obzirom na očigledno pojeftinjenje panela, jeste potpuni prelazak svih proizvođača, u svim segmentima njihove ponude, na AMOLED - prosto ne postoji niti jedna komparativna prednost IPS LCD tehnologije. Uz osvežavanje od >60Hz, takvi ekrani će postati standard.
sonic truth
•
19.06.2021 13:11h fbkr7kd0dwvj5xjkm2vyOLED, ne Samsungov AMOLED, greška.
Ja
•
19.06.2021 14:14h mbn4b3m65c0pn4gqx6nkApsolutno se slazem. Vec sada i u najnizem segmentu ponude 60 Hz AMOLED je superioran nad bilo kakvim pa i 90 Hz IPS LCD. Dolazi vreme da zaboravimo na telefone koji nemaju AMOLED - OLED, kako god hocete.
Iris
•
19.06.2021 15:56h mdgy6wcl5ljfsxz785vgMeni su bitniji herci nego amoled. Uvek bih pre 90hz lcd nego 60hz amoled. Svako je prica za sebe.
ja
•
16.06.2021 23:49h
874jsyfztg8j5dwpfwx1
Mozda ce nekom novom kupcu biti korisna informacija pa cu je podeliti sa vama. Kad sam kupio ovaj telefon i izvadio iz kutije, prikljucio sam ga USB kablom na laptop. Nisam znao da postoje razliciti USB portovi, mislio sam da je svaki isti. Na telefonu mi se konstantno javljao i nestajao dijalog o izboru rezima rada preko USB kabla. Mislio sam da kabl prekida jer je ostecen. Bacim ja kabl i kupim drugi, bar sam uzeo duzi od dva metra ako nista. Prikopcam i njega, kad ono opet prekida. Nije valjda port na telefonu ostecen, mislim se ja. Pogledam laptop, imam tri USB porta. Dva su bela a jedan je plav. Razmisljam se, a zasto je ovaj jedan USB port plav? Prikljucim na njega kabl i radi, bez prekida. Tako sam saznao da postoje razliciti USB portovi i mozda ovim pomognem nekom da ne kupuje novi kabl.
marko
•
23.06.2021 22:26h z5wqdvmsh9fvnj0kryb0Druze 2021 je godina,usb portovi na racunaru su odavno uznapredovali od crnih u tvom slucaju bele 2.0 portova i imas znatno naprednije plave 3.0 brze sa vise pinove i crvene 3.1
ja
•
23.06.2021 23:23h 848w18dy3t1srkh3bpp0Hvala Marko, nisam stigao to da pratim. Ja koristim racunare od 1986-te godine, presao sam dalek put kroz svu tu tehnologiju, pa zbog ostatka zivota nisam primetio da je USB port evoluirao, za mene je USB bio samo USB, nisam stigao to da pratim. Potrazio sam bas na internetu da naucim malo o tome jer sam lekciju preskocio, vidim da im se brzine drasticno razlikuju. Mozda je u tom dijalogu u interfejsu telefona trebalo da pise prikopcani ste na port neadekvatne brzine ili tako nesto umesto sto se samo palio i gasio, iz cega sam zaklucio da mi je pokidan kabl. Ali i pored svih tih godina koje su prosle i dalje ne mozemo da se oslonimo da ce se dizajneri operativnog sistema potruditi da interfejs bude do kraja prilagodjen neupucenom korisniku vec tu treba edukacije malo pre koriscenja :-D
marko
•
24.06.2021 00:12h 1c8fl557320wfdy0rydmI ja koristim racunare od zx spektruma,u pravu si,napravise da danima treba da se se edukujem kako mi radi telefon,kako ovo,kako ono,zasto ovo sad nece.pocinju da mi nedostaju dani starih dobrih glupih telefona.
ja
•
16.06.2021 00:18h
qmfsl31qt30vv00dv61m
Imam problem sa video zapisima snimljenim ovim telefonom. Kad ih prebacim na laptop i na android tv, ne mogu normalno da ih ocitam, tokom reprodukcije su zastoji non stop. Dok na telefonu normalno rade. Spustio sam rezoluciju na 720p HD i frejm rejt na 30, i svejedno imam isti problem. Video zapisi koje snimam drugim telefonima mi rade normalno. Koristim entry level android tv i laptop star cetiri godine pa sam mislio da je mozda procesorska snaga ali svejedno iako sam spustio rezoluciju opet isto. Full HD video iz drugih izvora mi uvek radi bez problema. Stavljao sam i razlicite plejere na televizor, VLC, MX Player, i ne pomaze nista. Zna li neko sta je uzrok?
Marko
•
16.06.2021 06:22h f816wf126zkhxq5ql4pkPogledaj u opcijama u kom formatu ti snima snimke, i onda promeni na neki drugi format.
ja
•
16.06.2021 23:43h w3gfm167yq0dd881w04mHvala. Fabricka aplikacija ima izbor samo dva formata, H.264 i H265. Oba mi rade isto. Ali nasao sam aplikaciju za konverziju videa, kad ga provucem kroz to onda mi video radi normalno na tv-u i laptopu. Da li je frejm rejt, mozda ga snima sa 60 fps iako sam selektovao 30 fps, ali mozda je bag u sistemu pa ne reaguje da spusti na 30 fps. Uglavnom problem mi je kao kad bi pokusao da pustim video sa vecim frejm rejtom nego sto procesori mogu da mi podrze. Zato pretpostavljam da telefon snimi na 60fps, to radi na telefonu ali kad prebacim na android tv on nema dovoljno jak procesor u sebi da pusti sezdeset frejmova u sekundi. To je moja pretpostavka. Uglavnom, radi mi kad provucem kroz konvertor.
Goran
•
14.06.2021 20:00h
0k7p4p1y8zc7zwj0pgn4
Što se kamere tiče za prosečnog, pa i malo ozbiljnijeg korisnika - dobra je. Ako umeš u pro modu da podesiš optimalne parametre od otvora blendea do brzine zatvarača imaćeš odlične rezultate. To što većina očekuje da kamera sve odradi sama u automatskom režimu je već druga priča.
UltraWide ili ultra širokougaona kamera je zaista odlična i ima sjajnu dubinu polja i ugao vidljivosti od skoro 120 stepeni.
Wide je pa klasična kao i na većini telefona dok je macro sa 2mpx blago razočarenje jer je fotografija male rezolucije ali se ujedno i jako, jako retko koristi. Macro možete raditi i wide angle camerom samo što je, naravno, udaljenost od objekta u tom slučaju veća.
Autofokus besprekoran.
sonic truth
•
14.06.2021 20:44h l8smhb7fjjjx05xxrbpcMakro je na 99% uređaja ovog kalibra, prisutan štosa radi (gimmick), a ne zarad bilo kakve ozbiljnije funkcionalanosti. I sa ostatkom posta se slažem spram cene uređaja, kamera vrši posao više nego korektno.
ja
•
15.06.2021 23:32h llg6f9vn75bjf482qf8qKamera jeste korektna ali me buni to sto su kamere starijih uredjaja iz iste klase ponekad bolje. Ne vidi se napredak, o tome je rec. Uzmete telefon od pre dve - tri godine iz istog cenovnog razreda i uradi vam po kvalitetu slicne slike. Brzina procesora je napredovala - govoreci opet o istom cenovnom razredu - baterija takodje, ekran naravno, i zvucnici kad poredimo sa vecinom ostalih, ali kamera - pa to je to kao sto je bilo pre par godina, nema pada ali nema ni uspona, da kazes wow kako su unapredili kameru. Mislim da ce tesko neko da se odusevi bas kamerom na ovom telefonu.
Goran
•
16.06.2021 19:53h wkrrw533klckp1ynh8nssta tacno ocekujes kada pricas o unapredjivanju kamere? konkretno sta bi bilo ok da urade/ubace?
ja
•
16.06.2021 21:05h mtxgl6bmnwn45k5bx3vs@Goran, konkretno prvo bolji automatski rezim. Izvadim da slikam papir. On napravi plavu sliku, plav papir sa plavom pozadinom. Znaci pogresno je prepoznao svetlo u prostoru gde slikam. Drugo, fotografije sa drasticno manje detalja u zavisnosti iz kog pravca dolazi svetlo. Razumem da mora biti manje detalja ali ne da unakazi celu fotografiju i ucini je neupotrebljivom. Dalje tih 48 mpix je ocito marketinski trik i ne vidi se nista od toga, ima i mod 48mp i kad slikam u njemu nije nista bolje nego po difoltu koji izgleda kao losiji 12mp. Napravim sliku i kad je zumiram vrlo brzo se vidi pikselizacija, nemas nikakvu dubinu detalja osim slucajno nekad kad napravi dobru sliku ali to ne znas kad ce da bude. Sve sto sam slikao pogodno je samo za fejsbuk, koji inace svojim algoritmima spusta kvalitet slike pa se svaka svodi na isto cime god slikali. Na kompu kad zumiram ocigledno je da nijedna nije ni izdaleka nista profesionalno. Cak je selfi kamera bolja u kvalitetu, odnosno njen softver za obradu slike, nego glavna kamera pozadi. Dalje, u podesavanjima uopste nemas da odaberes pikselazu za slike. Imas tri moda, dobro, standardno i nisko. Nigde nemas napisano koliko to piksela znaci. Necu da guglam po netu da bi otkrio sta su sakrili pod tim. Znam da postoje alternativne aplikacije i razumem potrebu Xiaomi da simplifikuje interfejs, ali makar da pise koliko je to piksela. Kad uzmem stari telefon i slikam nesto odmah iz dzepa u automatskom modu i pogledam na kompu, uglavnom mogu da kazem ok, ovo mogu da stampam, a ovim kad uradim to isto, dal je pola slike zatamljeno jer sunce sija sa druge strane, dal je pikselizacija haos kad se zumira, dal su boje blago isprane, ali u glavnom se vidi svaki put da nije slikano telefonom koji ima dobru kameru. Nekad se desi i da ispadne dobro, ali to jednom u pet do deset puta.
Evol
•
16.06.2021 21:15h 3vpnn7452my1kbq691w348mp i ovde ide u quad bayer tehnologiji (komb 12mp x 4) tako je bilo i na tom Note 7 od pre dve godine. Kamera je ok, verovatno ce biti i bolja posle jos par azuriranja softvera (ipak je nov model i sa SoC unutra koji je predstavljen u decembru 2020), ok rebrandirani 675, samo sa vexim klokom, ali (jos uvek) nov na trzistu, cak nisam siguran koliko, pored Redmi Note 10, telefona, ima Qualcomm Snapdragon 678.. Istina, npr Huawei P Smart 2021 (slicna cena), ima bolju kameru u to nema sumlje, ali je deblji, veci, tezi, nema amoled, pa i te Google servise i play prodavnicu, pa ko sta hoce.
Ja
•
16.06.2021 23:00h p4l5jtt5nrc118ythkl3Haha, pa u tom i jeste stvar sto je isto bilo pre dve godine. Znas, nekako mi je bezveze da moram da ulazim u pro mod da bi slikao parce belog papira da ne ispadne plav jer AI ne vidi sam da li je oblacno ili je neonsko svetlo ili je sunce ili je sijalica. Kad slikas ljude, ljudi nece da cekaju da ti stelujes Pro mod, vec sta je sad, sta to radis ma baci to u kantu moj je ajfon bolji. Kad udjes u sliku na kompu i rasiris je onda mislis pa cekaj zasto sam ja uopste menjao telefon. Dobro znam, samo zbog AMOLED-a, ali ocekivao sam da su Xiaomi inzenjeri zaduzeni za softver kamere radili nesto dve godine...
sonic truth
•
17.06.2021 06:51h xqf2jrtlxhtkpzg532hg@Ja Tvoja očekivanja u odnosu na uređaj od <200$ su - čini mi se - prevelika. Po mom mišljenju, dokle god softveru ne baguje (previše), AMOLED, stereo, proširiva memorija, džek za sluške, IP53 itd/etc, su bruka za ovaj segment. Za gornju nižu klasu, radi posao više nego solidno. )
Evol
•
17.06.2021 21:16h 9c5w0kyfkbq4whvvkr8m@ja, kod mene je ista boja kao i boja papira, bela, nisam nista menjao, ili ulazio u punu rez slike. Sve sto napravim na Xiaomi tel i na stock kameri (btw Google kamera je dostupna i pravi, standardno, 30 posto bolje slike, i sa zadnjom i sa prednjom kamerom, probaj).. Sve sto napravim na stock kameri ukljucim HDR i AI, fokusiram preko tap to focus i to je to. Istina, ozbiljno, kamera je 90 ista kao na Note 7, ili Note 8, ili Note 9, ali, znao sam to i pre kupovine, tako da, mozda da napravis hard reset, moguce da je negde zeznuo neki update. Mogu i ostali napisati, ko ima globalnu ver i isti MIUI verziju, jel prikazuje beli papir, plavo. Ako hard reset ne pomogne, ko zna, mpzda je nesto hardverski, ako imas garanciju, reklamiraj.
Evol
•
17.06.2021 21:24h 0jqy71ykgz50mg73bdb8..Ili, obrisi kes iz stock kamera aplikacije, pa probaj, 10 sek posla.
Ja
•
18.06.2021 17:23h 1w97vr17789f3xfjr7fwHvala! Znaci tvoj savet je da cu najbolji rezultat imati kad trebam nesto brzo da slikam bez ulaska u Pro podesavanja, da drzim stalno ukljucen AI, HDR, i Tap to shoot. Uradicu tako.
Evol
•
19.06.2021 19:35h yg04wqlq0qgt463q9tlcNe moze se stalno drzati, nije MIUI svemoguc..☺ Tap to shoot se podrazumeva za fokus, HDR, ne moze stalno biti ukljucen (AI moze), samo na automatski.. Mislim, to su neki predlozi, probati (ako vec niste), jer kamera koja belo, prikazuje plavo (pod predpostavkom da korisnik nije nesto promenuo, namerno, ili ne, u dosta slucajeva), u 2021 je nedopustivo! Mada kinez je u pitanju sa ne tako ispeglanim softverom (10 je bio bolji, MIUI 9, miljama, ispeglaniji, bolji, cak i na slabijem hardveru). Verovatno u ovoj prici je najbolje reklamirati uredjaj, odluka je na Vama.☺
Ja
•
20.06.2021 21:58h qs8v61w27mqvbl11c2fcNe, nisam nista menjao, samo sam izvadio telefon iz dzepa i upalio kameru na brzinu da slikam jedan papir, trebalo mi je nesto oko popunjavanja racuna a da ne vucem papir sa sobom. Sa default podesavanjima slikao je beli papir kao plavi. Sledeci put je slikao normalno. Imao sam jos bagova. Na primer, iskljuci mi se telefon jer sam potrosio bateriju. Stavim na punjac i upalim ga. Znaci telefon krece od nule, bio je ugasen. Kad se ukljucio telefon pogledam listu upaljenih programa. Naravno ne bi trebao da bude nijedan jer RAM nema napajanje kad je iskljucen telefon i sve se brise. Na moje veliko iznenadjenje, prikazao je nekih cetiri upaljene aplikacije sa sve ekranima, kao sto su bile pre gasenja. Ja u cudu kliknem da otvorim jednu od tih navodno upaljenih aplikacija i na to se telefon gasi iako je na punjacu, prikazuje animaciju belog kruga koji se vrti i ugasio se. Ja se prestravio, mislim se pazi sad kad je crkao, brikovao se sam od sebe... Pokusao sam da ga upalim dugim pritiskom na dugme za paljenje i posle nekog vremena je uspelo. MIUI mi je 12.0.10.0. Imam i ono stalno obavestavanje kad upalim telefon da Xiaomi nije uspeo da aktivira SIM karticu, iako kartica radi. Upravljanje pokretima nekad ume da bude blagi uzas jer se nezeljeno prelazi sa aplikacije na aplikaciju, minimizuje bez namere, i tako dalje. Imam i taj problem da video koji snimim ne mogu da pokrenem na laptopu ako ga ne provucem kroz konvertor, ne znam zbog cega. Kad prenosim fajlove USB kablom odjednom mi javi da ne moze da povuce fajl sa odredista pa moram da vadim i da stavljam kabl ponovo da bi nastavio. Nervira me sto svaki put moram u dijalogu na telefonu da potvrdim da zelim da omogucim transfer fajlova kad je za mene ocigledano da ako sam prikopcao kabl to znaci da zelim transfer fajlova, i onda moram da uzimam telefon samo da bi to potvrdio, a radim na laptopu. Ali znao sam da OS za dvesta evra ne moze da bude ispeglan kao ajfon.
Pjer
•
21.06.2021 18:16h thnts2sv91qj9sn9764hPotpisujem sve sta je Ja rekao i ispravljam ga malo. Kamere na starijim modelima nisu bile iste kao ove nego za tri klase bolje. Cuveni Mid rangeri redmi 3s i redmi note 3 od za ono vreme 2016/17te 150eur siju i dan danas razne Xiaomije i Samsunga cak i vise srednje klase. Imao sam redmi 3s i Samsung s6 tada i potpisujem da je redmi 3s pravio ostrije i jasnije slike po danu. Nocu i u uslovima slabijeg osvetljenja S serija Samsunga je naravno bila neprikosnovena ali je zato isti taj Samsung kostao bar tri puta vise od Redmi 3s. Na tom Xiaomiju sam tada mogao rucno da podesim nivo ostrine slike pre slikanja sto posle vise nikada nisam video ni na jednom modelu bilo kog proizvodjaca. Cini mi se da proizvodjaci danas nece da se bave kvalitetom kamera i da se sve svodi na to da su slike kakve god da su zadovoljavajućeg kvaliteta za društvene mreže i njihove korisnike. Trenutno koristim realme 7 pro sa 64mp i situacija je ista, lose slike bez one kristalne ostrine koja je krasila tu RM 3 seriju i da se sada opet pojavi taj telefon ponovo bih ga kupio. Dotle se vraćam na stari dobri digitalni fotoaparat.
Evol
•
21.06.2021 20:58h rvr6rvvn8hyh3jzlss51@Ja: Kod mene je bug samo sa Chrome pretrazivacem (vec sam pisao o tome) vrati na standard boje ekrana, gaswnjwm i paljenjem ewkrana na power dugme, vrati na zasiceno, na koji je i podesen.. A to da ostaju aplikacije u Multitaskingu, pa ostaju, vec mesecima, ne samo na ovom modelu i sa trenutnom MIUI 12 verzijom, nego i pre. Tj, ako imamo npr, 4,5 pokrenutih aplikacija, brisanjem na x, skoro uvek ostane jedna (ponavljanjem procesa obrise se i ona). Samo pokazivanje RAM memorije, kod MIUI nije tacno, jos od 10 verzije. Npr, brisanjem na taj isti multitasking, pre brisanja, pokazuje 2.0GB slobodno, posle, 1.8GB npr..☺ Ne logicno, ali, navikne se.. Ali, zbog toga, baterija je odlicna, kamera u dnevnim uslovima vise nego korektna, a i jedna od malobrojnih, na kojoj se moze menjati nebo (ima 30, ak raznih modova, od munja do.. Zalaska sunca) i lepo to napravi sliku. Ja sam ga platio 148€ i za taj iznos, sasvim korektan model iz 2021.
Evol
•
21.06.2021 21:10h zpqmzb135lzxst74x3shInace, tcoj problem, rj, probleme ce resiti jedan hard reset uredjaja, 99 posto (onaj jedan, ako ne resi..☺). Samo je potrebno napraviti pre roga backup podataka i za 5 min, koliko traje celi proces od gaswnja do paljenja, bice sve ok. Tj. Nece biti bar ovih problema koji su navedeni (random gasenje telefona i beli krug, kamera prikazuje pogresnu boju, nece da se puni kako treba i sl..) 5 minuta i resen problem. Jos jedna stvar, koju veruijem da niste napravili, te reklame koje iskoce, svaki put kada skenirate uredjaj, preko Security sistemske aplikacije, ili reklame koje iskoce, posle svake instalirane aplikacije (sa Play Store), mogu se lako iskljuciti. Iskljuciti preporuke i to je to.
ja
•
21.06.2021 23:09h pww8q4zlcw6k1rvd29nwHvala. Da, ja uvek kad kupim Xiaomi telefon prvo krecem u lov da pogasim sve receive remommendations opcije po menijima, cleaner, file manager, galerija, settings... svuda se zavlacim da bi to pogasio. Moram da ulazim pod privacy, data usage, about, i tako dalje, kriju se pod raznim mestima.
Evol
•
22.06.2021 18:50h 9dr564cqfjj1nj14nrn4Da, ali kada se zna, 2min posla. Inace u settings postoji cak follow me (od fb, flipkart, amazon), ali samo kada je region na Indija, tako da ne cudi sto su oni najglasniji zbog rekkama, kod nas za eu zemlje nema bar tu, inace tesko da bi to neko od nas kupio. I MSA obavezno se treba iskljuciti.
Ja
•
23.06.2021 05:32h lbgrydnpyx4j218d4d6xA sta je zapravo MSA? Ja sam cuo da to treba da se iskljuci ali se bojim da to uradim da ne bi poremetio funkcije koje su potrebne?
Evol
•
23.06.2021 10:47h jkfzskj2z7spzh8zlkp6MSA je skracenica za MIUI system ads.
Ja
•
23.06.2021 23:29h 0sk3n3jmrrsv0dz6r835Hvala ti, iskljucio sam to. Samo mi se jos pojavljuju reklame u Google Play aplikaciji kad instaliram neku aplikaciju ili igru, ne znam kako da ih iskljucim.
Evol
•
24.06.2021 20:37h 6d9ynz8q0d8n9kp3dcmlKada budete instalirali sl aplikaciju sa Play Store, pre nego je instalira, izbacice reklamu, na tom prozoru u gornjem desnom uglu, postohji opcija da ne proverava svaki put aplikaciju (pre instalacije). To isto (za proveravanje, mozete iskkjuciti i od Play Store,a), prvo proveravanhe je sistemsko od MIUI, drufo, svi Android tel (noviji) imaju. Naravno, ako ne instalirate sve i svasta, jeste da Google proverava svoju prodavnicu, ali se uvek provuce (i pojavi) neodgovarajuca aplikacija.
Ja
•
29.06.2021 08:11h 92kzpw0lm66l1ctttqx0Razumem, Google prikazuje te reklame a ne MIUI, zato ne mogu da se iskljuce podesavanjem MIUI jer je stvar do Gugla.
Evol
•
29.06.2021 08:21h jq4r8cpg9w8s19gfxzgfIma opcija da MIUI ne skenira aplikaciju (pre instalacije), po default-u je ukkjucena, kada je skenira (u pozadini), izbaci reklamu. Isto tako je i za skeniranje preko Play Store (na 2 mesta se treba iskljiciti), objasnjeno gore, ali, uvek se moze pogledati neki tutorijal za isto na youtube npr..
Ja
•
2.07.2021 06:38h 70t019y1pc2hgl1zcj5rHvala, pronasao sam opciju Receive Recommendations ispod tockica kad Google Play izbaci da je instalirao igru i ugasio sam reklame. Hvala jos jednom.
Evol
•
10.07.2021 16:35h c6vs7hsk7ql122p50kcb👍👌
aleksa
•
14.06.2021 11:49h
7x4cytj959wxzfvxgj26
Redmi note 10 ili a 32?
ja
•
14.06.2021 13:40h 82x26318qxn6r516dqd1Redmi note 10 ti ima brz punjac 33w a Samsung ti ima NFC. Ostalo je prakticno isto, cena je skoro ista, Samsung je malo skuplji. Mislim da zavisi koji brend ti vise volis. Ja sam uzeo Redmi jer mi je prosli telefon isto bio Redmi i bio sam zadovoljan sa njim.
Evol
•
15.06.2021 20:01h 74x3jfn3m8mqvn448grjNije bas isto, softver je drugaciji, nekome OneUI bolji, jer je generalno ispeglaniji, mada i MIUI 12 nije los (osim bug-a, sa Chrome-om i vracanja na standard mod sa zasicenog), ali to se resi gasenjem i paljenjem displeja, preko power dugmeta. Sa druge strane, A32 ima identican SoC koji je bio (i sada je) u proslogodisnjem, Xiaomi Redmi 9 modelu, od MediaTeka-a, tako da u tom polju nisu uporedivi. Dodao bih i notch u A32, sporiji punjac, glatku sjajnu plastiku, kao nedostatak i naravno cenu koja je za 30% veca. U svakom slucaju, A52 je dosta, bolji izbor ko preferira Samsung.
ja
•
15.06.2021 23:04h tbhhrmvlb285cm9zlpgkE, ja nisam imao to vracanje na standard mod uopste, radi mi bez baga. MIUI mi je 12.0.10 model Redmi Note 10 M2101K7AG. Nijedan bag sa njim pa ni to sta si ti ovde opisao.
aleksa
•
15.06.2021 23:56h 6vv0q22c5ndzw9rq2md2Pa ja se bas zbog softvera i plasim, do sam sam koristio samo samsung a najvise iphone, a cuo sam kao da softver na xiaomi telefonima baguje i to, i ne znam kolko ce uppste danmi se svidja, najvise to, a sto se tice dizajna a32 mi je mnogo lepsi i elegantniji
sonic truth
•
16.06.2021 07:03h 88v69554ydrsn86tyypbMIUI bez dvojbe napreduje kroz svaku iteraciju, a što opet nikako ne znači da nema prostora za dalja poboljšanja/peglanja - i te kako ima - ali je takođe i bespredmetno danas govoriti o tom softveru i XIAOMI-ju generalno, na način od pre par godina. Bloatware-a ima, ali s obzirom da se u par minuta isključi, u pitanju je mizeran trud za dobar hardver po povoljnoj ceni. Pride, pominjani A32, a po cenama na ovom sajtu, skuplji je za ~37%, dakle, skoro četrdeset posto, što je poprilično.
Evol
•
16.06.2021 19:18h yswrd2rxqmy3b3xq6fk3@ja Kod mene je 10.0.4 verzija MIUI, ali nije global nego eu verzija, uglavnom, tako je i pospw gard reseta. Svaki put kada se otvori Chrome, pa se vrati na pocetni ekran, boje su bledje, inace on u podesavanjima ne vrati na standard (ostane na zasicenom), ali, ko gleda, primeti to, posebno jer je amoled u pitanju i jasna je razlika izmedju dva navedena moda. Gasenjem i paljenjem ekrana, vrati na onaj koji je i podesen, tako da nije to neki bug, ali je bug. Kao sto sam napisao, mofuce da je samo na modelima za eu, jer i nije ista verzija MIUI (mada je sp za maj isto). Ostalo je ok, za 150e, sasvim korektno, kamera je slicna kao na Redmi Note 7 (cak), Note 8, Note 9, ali dizajn i ekran su bolji u Note 10 serije. Selfie kamera bi mozda bila zanimljivija da nema srebreni prsten oko iste, ali ima i Galaxy A52 isti srebreni prsten, mozda zakon neki nalaze to, da ne bi neko snimao tajno, bar sa tim pristyupacnijim modelima.. Inace, izasao je vec Pixel Experience za Note 10, pa kome dosadi MIUI, tu je.☺
Evol
•
16.06.2021 19:26h b43jrzm2c5nhw53k4gmhI jos jedna stvar, mozda nekome zanimljiva info. Sa stock dialer aplikacijom (koja je btw od Google-a, zbog EU regulativa vec 2 godine na Xiaomi i ostalim modelima), postoji (poslije 2 godine), mogucnost snimanja razgovora, kada se pokrene poziv, postoji opcija za snimanje. Naravno, pri pokretanju snimanja, kaze na jeziku koji je podesen ovaj razgovor se snima isto tako pri prekidanju razgovora, tj, snimanja, tako da druga strana ZNA da se snima, ali eto, bar neki napredak.
PS
•
13.06.2021 05:59h
w9g1fkbr8cnjsqxz99yn
Xiaomi Redmi Note 10 ili Realme 7 ili cak Xiaomi Redmi Note 8 Pro?
Dodatno pitanje, kako znati da li je Xiaomi telefon proizveden za globalno trziste ili indijsko?
sonic truth
•
13.06.2021 08:13h zpp5z6bh304qxfs31jyvNa prvo pitanje ćeš najbolje odgovoriti sam, a rukovodeći se individualnim potrebama, pošto razlike nisu velike. Dočim ti za drugo, postujem link za tekst koji donekle rasvetljava (malo je reći) zamešateljstvo imenovanja XIAOMI modela za različita tržišta. piunikaweb.com
PS
•
13.06.2021 08:39h mywpl6293xvt05fpywrvHvala, to je i problem da znam sta kupujem, posto postoje verzije koje nose isti naziv ali ispod ekrana nisu istog sklopa. Moguce prevare gde hoce da ti uvale indijsku verziju kao globalnu
Ja
•
13.06.2021 12:25h cb2ffg44g8rz1dv6zjszMeni je AMOLED bio jedini razlog da uopste kupim ovaj telefon, volim da gledam zive boje. Brzina zadovoljava a kamera malo razocarava ali vrsi funkciju za drustvene mreze. Kupio sam u velikoj prodavnici zbog garancije i platio sam skuplje.
cone
•
9.06.2021 14:15h
t1nvls3gxy4lml3n5623
ovaj ili a32 hitno?
zxs
•
11.06.2021 00:08h 116j1tl01ks9brr952wxOvaj je dobar. A za a32 ne znam, nisam ga koristio. Ali ja ne zalim sto sam uzeo ovaj.
Zkatko
•
8.06.2021 14:35h
7b8zb2j6gmk1sl049gh8
Sad vidim da je pitanje za kameru. Ne, ovo je jeftin telefon i ne treba ocekivati tako nesto.
Milan
•
8.06.2021 13:27h
gk7ppw1v0wz9dlrfz5jk
Jel ima neku zastitu preko stakla kamere u vidu gorila glas?
Zlatko
•
8.06.2021 14:33h snxn7bqrzjd3pb9k06f0Ima gorila glas i stize sa fabrickom folijom. Ja sam odmah skinuo foliju jer mi je neprijatan osecaj prstom preko folije i stavio sam zastitno staklo. Preporucujem da se stavi staklo odmah bez obzira na gorila. Jeftinije je od zamene ekrana.
Zlatko
•
7.06.2021 20:00h
bm32t6sznwbcmf64vv06
Vlasnik sam ovog telefona u 128 GB verziji vec neko vreme i zeleo bi da kazem moj utisak. Iznenadio sam se koliko je telefon dobar za ovu cenu. Bateriju od 5.000 mAh cete tesko potrositi a puni se brzo sa 33w punjacem koji dobijate u kutiji. Ekran je AMOLED i sta vise reci o tome, za nas koji prelazimo sa IPS LCD ekrana predstavlja uzivanje za oci. Mozete podesiti toplinu i intenzitet boja, svetlina je vise nego zadovoljavajuca. Najlepse iznenadjenje je kako se ovaj telefon super niske cene i srednje klase ponasa sa igrama. Instalirao sam na njemu 27 (dvadeset i sedam) zahtevnih igara, vecina od gigabajt i vise gigabajta, i to nije zagusilo sistem (128 je interna). Najzahtevnija igra, Genshin Impact je igriva. Call of Duty radi normalno. Asphalt 9, 8, Extreme, Shadowgun Legends i sve starije igrice rade odlicno. Sto se kamere tice, ona je i ovako i onako. Ume da uradi odlicne slike ali isto tako ume da ispadne mutnjikava. Ima stereo zvucnike, glasniji su nego sto biste ocekivali ali necete s njima rusiti zgradu, za to ce vam ipak trebati spoljni zvucnik vece snage. Sve u svemu, za te pare super. I da je sto evra skuplji opet bi bio dobra kupovina. Sve moje preporuke za ovaj telefon i nijedan minus.
Milan
•
8.06.2021 13:22h xk8b6wqp613j6v0xw2fhJa recimo nisam zadovoljan kako vrti pubg. Bolje mi je radio na rn 5 nego na ovome. Morao sam da vratim podesavanja kroz na low da ne secka i opet ucitava dugo. Zvucnici su ok, ali sam i tu vise ocekivao. Konkretno igramo gore pomenuti pubg cura i ja. Ona na svom mi 10T, ja na rn 10. Oba pojacana do kraja. Ja svoj tel ne cujem uopste od njenog. Znam da nisu ista klasa al opet... Generalno sam najzadovoljniji ekranom. Kamera je onakva kakvu sam i ocekivao da ce biti, meni dovoljna. Naglasio bih da je gcam na rn 5 pravio nebo i zemlja razlike u odnosu na stok cam app. Ovde bezmalo bolja stok kamera od gcam. Ali dobro. Kontam da treba vremena da se ispegla. U svakom slucaju dobar i lep telefoncic, ja zadovoljan. U svakom slucaju nemojte ocekivati cuda za 160-170e.
Zlatko
•
8.06.2021 15:01h 8q4vxmxnrnc7k5f2778gJa sam presao sa Redmi 7 i desavalo mi se da on daje bolje snimke nego ovaj, sto mi je cudno buduci da su tu godine razlike. Desava se i da note 10 da bolju fotografiju ali ja sam ocekivao da ce svaka biti upadljivo bolja od Redmi 7 a to nije tako. Igre mi rade super ali ja ne podizem parametre nego kako igra automatski odredi. Ne ocekujem od snapdragona serije 6 neke performanse u igrama vec da novije tipa pubg, call of duty, asphalt 9, genshin impact, rade prihvatljivo a starije tipa asphalt 8, dead trigger 2, marvel contest of champions, unkilled da rade dobro i one rade dobro. Gledam prema tome da je snapdragon 6 i da ima RAM 4 gb i vrlo sam zadovoljan.
Vladan maric
•
6.06.2021 15:31h
5xzzknf1xtx8whmjpl8k
Ovaj ili realeme 7? Vrlo mi je bitno
sonic truth
•
6.06.2021 16:25h 4xtx82pndxxvfygwd7skBolje AMOLED nego 90Hz osvežavanje, i pride ti ostane 20 evra za kilo vinjaka i čips sa devojkom u nekom parku.
Milan
•
1.06.2021 17:56h
413d7myqx3z185g1y7q0
Kad ce miui 12.5 da stigne, jel se zna nesto?
Stefan
•
3.06.2021 16:46h n2661252r61cx3q9rwnvpro model je već dobio MIUI 12.5,tako da bi i ovaj trebao vrlo uskoro.
sonic truth
•
1.06.2021 06:34h
g30nrlq0l316718xjkrp
MIUI 12.0.10. je doneo neprijatnu izmenu.
Naime, više se ne pojavljuju one ikonice za zaključavanje aplikacije u RAMu, split-screen, app settings i floating window, a kada se prozor umanji i pritisne par trenutaka. To je - navodno - implementirano na svim srednje-do-nisko budžetnim modelima zbog optimizacije UI.
Ipak, zaključavanje u memoriji može se i dalje odraditi u Security>točkić gore desno>Boost speed>Lock apps, kome je potrebno (a često jeste, zbog hroničnog problema XIAOMIja - i svih kineza - sa notifikacijama).
Evol
•
1.06.2021 23:32h p8tlkj0248fw5f49c18pKako su krenuli, jos malo ce MIUI biti slican Real!e 2.0 UI-u, blize stock-u i samim tim, brzi i fluidniji, obecali su sa 12.5 30% vecu brzinu kod otvaranja (sistemskih) aplikacija, ali to je bilo davno, mozda su i zaboravili AI ubrzanje implementirati u softver.
djomla
•
7.06.2021 22:25h 8slgbfy08xcnpgp75plsGlupo je što su izbacili opcije u multitaskingu, pa splitscreen imaju telefoni od pre 5 godina, da ne pričam o zaključavanju aplikacija itd. Ja imam Redmi 9c 3/64, smanjio sam animacije na 0.5 i radi kao munja. Ovo što su izbacili neke opcije je čista glupost
sonic truth
•
8.06.2021 03:57h 59xvvdl0b8wnfvdwv5nnNišta nije izbačeno, no se kao što napisah, ne može više do tih opcija doći putem gorepomenutog načina. Zaključavanje u RAM-u je objašnjeno, a za split screen, konkretno, ide se u Settings>Additional settings>Button shortcuts>Open Split Screen, i tu izabere način pokretanja. Nadalje, nisam baš siguran kako se priča o animacijama uklapa u sve ovo, ali se dakako, kao i kod drugi Android telefona, i kod RN 10 može u Developer Options, regulisati njihova brzina.
djomla
•
8.06.2021 05:27h hlvd2rtvjcz4ztqp9hynNemam tu opciju u tasteru prečica, a i da imam koristim gestove. Inače sam korisnik Šaomija od Redmi Note (1) teelefona, uvek su bili vodeći sa gestovima. A kada su animacije u pitanju, kada se smanje ili ugase svaki fon leti, imam i LG K10 sa 1.5gb ram-a i leti. Baš me iritiraju što su izbacili sve opcije iz multitaskinga, pa i plutajući prozor i slušanje Youtube sa zaključanjm ekranom. Kažem, imam Redmi 9c NFC 3/64gb, ali sam prvi put video ovde da je neko pokrenuo ovu temu.
Evol
•
8.06.2021 14:22h k5g8gkgpdbs14fk58xshNa dva nacina se moze doci do slusanja YT sa ugasenim ekranom, tj, samo je potrebno da je video toolbox ukljucen. A moze se ukljuciti odmah iz Security sistemske aplikacije, pa video toolbox, ili preko settings, special features, pa video toolbox. Kada je upaljen, svajpanjem sa ivice ekrana (leve, desne) se otvore dodatne opcije i npr kada se vrti YT tu se moze iskljuciti ekran, a Youtube i dalje da radi sa ugasenim ekranom.
djomla
•
8.06.2021 15:54h rxl64kdydkh1q7dcr049Hvala na trudu, nažalost moj Redmi 9c nema ništa od toga u ponudi. Dosta je osakaćen. Nisam to očekivao pri kupovini, svakako bih uzeo neki malo jači model, pa ću videti da ga zamenim. Znam da je bilo oduvek da Xiaomi one opšte opcije koje ima najjači ima i najslabiji model. Politika se promenila očigledno. Inače, dobio sam odgovor od njih da je sve to zbog optimizacije i boljeg rada telefona. Nikada nisam imao problem sa fluidnosti kada je Xiaomi u pitanju zbog gore navedenih podešavanja, čišćenja keša, ne igranja i instaliranja igrica (nije me nikada zanimalo). Međutim, vrv drugi koriste isti fon ali na drugačiji način pa je ovaj potez proizvođača bio neminovan.
evol
•
31.05.2021 00:56h
9q403rcqg79nd4jdgphq
Vlasnik sam ovog telefona nekih 7 dana, pa da podelim utiske. U pitanju je Pebble White (kombinacija bele i svetlo sive) boja i ona je jedina matirana sa hrome okvirom, ostale dve boje imaju sjajnu povrsinu (lakse ostaju otisci, prasina i sl). Inace, telefon je skroz ( ne racunajuci displej) izradjen od plastike, verovatno je zbog toga, relativno lagan, sa obzirom da ima 5000mAh bateriji i preko 4.4 diagonalu ekrana. Baterija je odlicna, dizajn je subektivna stvar, ali u ovoj cenovnoj klasi, dobar (148e placen, amazon de). Kamere su ok, ali nista vise od toga, tj. slicno kao i kod ostalih modela (uklljucujuci i Xiaomi modele sa 48mp kamerom). Sam displej nije los, mada senzor ambijentalnog osvetljenja (jos uvek, posle toliko godina), ne radi kako bi trebao na Xiaomi pristupacnijim telefonima, pre-agresivno spusta osvetljenje. Inace, Super Amoled full DH plus rezolucije je u pitanju i kada je podesen na zasiceno ili saturated, odlicno izgleda (za cenovnu klasu), sa izrazenim bojama i dubokom crnom. Ispod sam napisao, ali evo i ovde. Model za EU trziste je u pitanu i da, dolazi folija na displeju, koju sam odmah odlepio, jer nema oleofobski premaz, pa prsti teze klize i ostaju otisci, inace sam ekran je zasticen CGG3 i ima dobar oleofobski premaz, tako da, ko ne zeli kaljeno staklo, moze i bez toga. Softver, MIUI u 12 verziji je vidljivo tezi, nego prosle literacije, ok je to, ali moglo bi i bolje, 12.5 dolazi za par dana, pa ce i vecinu Xiaomi predinstaliranih aplikacija biti moguce ukljoniti (ili iskljuciti). Sto se tice reklama, pri instalaciji aplikacija, to se moze isljuciti, da se ne primaju preporuke recommendations, a nalazi se u Security-Cleaner, pa u Music, pa u Downloads, pa u File manager i u Themes, uglavnom, ne traje vise od pola minuta da se to isljuci, naravno i MSA ide na off. To je cena nize cene Xiaomi telefona sa boljim hardverom od ostalih, ali, ako se zna gde, moze se resiti, brzo. Uglavnom za nekih 150e, jednostavno, nema boljeg telefona na trzistu trenutno, da je nov, novi model, cak ni kod Xiaomi ili RealMe brenda. I mogu samo potvrditi ovo og Vladimira, sigurno ce biti jedan od najprodavanijih modela iz Redmi serije za 2021 godinu (jer mu je vec sada cena ispod 150).
Tanos
•
1.06.2021 06:12h vmtq9jqzxv82ryb36kx812.5 vec azuriran pre nedelju dana sada imam 12.0.10
Evol
•
1.06.2021 23:18h d4np0jwhwhgr0gt26kg912.5.x.x, ne, 12.0.x.x
Evol
•
1.06.2021 23:25h gfnchdz4xvnp7gw15kgz12.5.1.0, do kraja sedmice valjda puste, (zavisno na koji region je podesen telefon). U teoriji ce biti moguce deinstalirati vecinu Xiaomi predinstaliranih aplikacija, Downloadas, FM Radio, Video, Music, itd, a ostale (koje do sada nije moglo) disable-ovati, ali to je teorija, praksa kod MIUI-a, nije uvek kako obecavaju.☺
Vladimir
•
30.05.2021 10:45h
szlmbb090228j3jgyxb2
Za 160 do 170e koliko se krece, odlican telefon ! Baterija bas dobra sa intezivnim koriscenjem . Ima slot za 2 sim kartice + memorijska . Kamera 48 mpx ali fantasticna i za slike i za video ! Pre ovog sam imao Redmi Note 8 Pro koji je masina ali mi je bio nekako veliki i tezak pogotovo za koriscenje jednom rukom . Ako se gledaju mane telefona to je definitivno osvetljenje ekrana , koje je za jedan amoled trebalo da bude jace na Suncevoj svetlosti ( mislim na jacinu kad se smanji na ispod 70-80% osvetljenosti )! Moja ocena 8.5 od 10 !
Aleksandar
•
29.05.2021 08:24h
6hrdxxt4d7b1xb8dndr5
Kupljen pre dva dana. Deluje ok, videcemo. Sta tacno podrazumevate pod folija? Folija kojom je zamotan telefon ili zastitno staklo?
Goran.
•
29.05.2021 08:58h 7myb8zb93vmdk853fxv1Druze,fabricka folija na ekranu,kakvo staklo.
pubg
•
29.05.2021 09:58h zc05dvj9mg0cqn1brp43Zbog cega je fabricka folija na ekranu uopste tema ovde, jer se folija skida pre prve upotrebe i ostavlja u kutiji ili baca? Koja je uloga folije u koriscenju telefona?
Aleksandar
•
29.05.2021 10:03h 7k1k2331cszmr03cc3ndAjde ko ima ovaj telefon da mi kaze , da li je preko selfi kamere ravno staklo?
Tedi
•
29.05.2021 12:17h zcbtgcbghrt0ps6ssn36Fabricka folija koja stize stiti od ogrebotina, logicno. Na selfi kameri je okrugli izrez kako ne bi smetala kameri.
Aleksandar
•
29.05.2021 13:10h tmcrpygfqkvf7xlqcmxcTo je ok, ali taj izrez(okrugli)je prilicno dubok pa je to izgleda vec nalepljeno zastitno staklo
kor
•
29.05.2021 13:28h hcvvxbqctnzr5cx0lvcpplastika je (folija), ne staklo...
Tedi
•
29.05.2021 14:06h x5wpszxvkhk5w1y91pl2@Aleksandar, da, folija stize vec nalepljena sto je po meni dobra stvar.
pubg
•
29.05.2021 15:56h s9whd7jrvrc015n5tk4mJa ovako radim i svima bi preporucio. Kad kupite telefon, ne otvarajte kutiju dok ne kupite zastitno staklo za taj telefon. Tek kad kupim staklo, otvaram kutiju i stavljam staklo. Kakva folija, necu valjda da ga nosim okolo sa natpisima i reklamama na foliji. Stiti i kutija telefon pa ste ga izvadili iz nje.
Tedi
•
29.05.2021 17:11h ny833vyszqm0dc9mkkjy@Pubg, druze, stize fabricka zastita/folija, kakvi natpisi i reklame na foliji, sta pricas ti?
Pubg
•
29.05.2021 18:48h 69snyt2tndk7yzcmc05mPa ja ne znam o cemu vi pricate, kao sto rekoh kad kupim telefon skidam sta god je na staklu kako god vi to zvali i stavljam zastitno staklo preko stakla. Uopste ne shvatam o cemu pricate a kupio sam desetine telefona do sad
Goran.
•
29.05.2021 19:54h 0r3nwkyf2pkktm1qcc9mZastitna folija je vec na staklu i ona se ne skida,osim ako neces da stavis staklo,ali ako stavis staklo nemoj da zaboravis da ce ti se vrlo brzo stvoriti vakum jer ce uci vazduh,tako da je njegova zastitna folija dosta efikasnija.
Ja
•
30.05.2021 14:16h 0ssy1mccp6wvymn0d4jfSvaki redmi Ima fabricki zalepljenu foliju na ekran ,meni to odgovara ,ne stavljam staklo.
evol
•
31.05.2021 00:12h 7ljpmvzp2dmlky4jlp9nDolazi predaplicirana folija (ne staklo) na displeju i kvalitet je kao i kod ostalih Xiaomi telefona (ili RealMe npr..), plasticna folija sa 0% oleofobskog premaza, sto znaci, bolje je bez toga koristiti telefon, ili kupiti zastitno staklo. Eto, koga zanima jel dolazi sta na ekranu .. Sto se tice ostalog, brzi punjac od 33w u ovoj cenovnoj kategoriji je odlicna stvar i za nekih 1h napuni telefon od 0 do 100%, zastitna maska je isto bonus. Kvalitet ekrana je ok, u svakom slucaju, bolji, sa zivljim bojama i dubljom crnom bojom, nego vedina ostalih telefona iz ove cenovne klase sa IPS ekranima (ukljucujuci i Xiaomi telefone). Baterija je cista desetka. Zadnje i ne najmanje vazno, dolazi u tri boje, ali jedino je bela (pebble white), matirana, najslicniji kvalitet onoj sa Samsunga A72, ostale dve boje (siva i zelena) imaju sjajnu povrsinu, pa eto, ko voli.. :)
evol
•
31.05.2021 01:07h 690sbghf1vbfxb2k3d22@Pubg dolazi folija nalepljena, ispod fabricke folije, gde pisu specifikacije uredjaja.. :) Ta druga folija (ispod fabricke, sa spec) je isto kao zastitno staklo, samo sto nije staklena, nego, obicna, plasticna, tanja, loseg kvaliteta i na njoj se skupljaju prastina i otisci ali, eto, moze koristiti dok se ne nabavi zastitno staklo za navedeni model, ili ako hoces da zivis opasno, odlepis (foliju) i koristis bez bilo koje zastite telefon :D
pubg
•
31.05.2021 08:15h d3nrgt2b8fp1hj3004r6@evol Ali zasto bi zaboga bilo ko koristio tu fabricku foliju kad je staklo tri do deset evra - zavisi gde kupite, ima da se kupi na svakih pet koraka, i sigurno bolje stiti od folije. Kao sto rekoh, ja prvo kupim to staklo, pa tek onda kupim i telefon. Kad ga vadim iz kutije, pre nego sto ga upalim prvi put, ja mu stavim staklo. I ne, ne moze da se podvuce vazduh ispod stakla jednom kad je stavljeno, ako je stavljeno pazljivo. Ako neko ne ume ili ne vidi dobro, prodavac ce mu staviti staklo. Da vucem prste po foliji ne pada mi na pamet. Kad se zasece ili udari folija, po prirodi stvari jer je tanja, ona predstavlja daleko manji stepen zastite nego zastitno staklo. Ja sve te folije skidam i bacam odmah, nije mi nikad palo na pamet da neko koristi telefon u tome.
Evol
•
31.05.2021 09:10h dmc9wrqgn7hnmr6hb81fOvo ostalo zavisi od korisnika, ja sam napisao a i korisnici iznad gore, da folija dolazi, ispod one folije gde pise dio specifikacija uredjaja, nista vise od toga. U svakom slucaju, zaokruzen telefon, bar dok se ne pojavi nesto bolje i odnos cene/kvaliteta (za novi model) je skoro 10/10.
pubg
•
31.05.2021 21:06h jsskhy1z7jrvjbph8gxmSlazem se, jako dobar model i jos ga niko nije optuzio za problem sa ekranom, kao sto su ucinili sa Redmi Note 10 Pro i sa Mi 11 Lite 4G/5G.
Evol
•
1.06.2021 23:17h 6fhk1wkm80fj5lb5jczvNije, jer je ta cena koja jeste, inace i ovaj ima flickering, negde ispod 55% osvetljenja, mozda kada se iskljuci adaptivno automatsko osvetljenje nesto pomaze, mozda ne, meni licno ne smeta, i ne bih ni znao da ima, da nije testirano, ali osetljivim osobama, moze smetati. Nazalost, nema fix-a, pitanje hoce li i doci, ipak je ovo pristupacniji uredjaj, 3x od flagship-ova, cak i kod Xiaomia (Mi11).
pubg
•
3.06.2021 18:23h 3y7m3sq575lnrq3hm0klImam ovaj telefon i ne vidim nikakav flickering. Verovatno ja ne znam gde da trazim i kako da gledam. Nikakvu manu mu ne nalazim osim sto je usb kabl direktno iz kutije sa telefonom dosao u stanju da je poceo da prekida cim sam ga prvi put ubacio u telefon. Osim tog kvara na kablu telefon je super, cuje se odlicno, zvucnici su mu vrh, displej predivan, radi vrlo brzo i primeti se da je brz. Ni sa igricama nije bilo nekih problema. Staklo kad sam mu stavljao, prodavac je morao da zameni i masku jer originalna maska iz kutije podize staklo.
Evol
•
7.06.2021 20:43h 9zw56mj1gjtr60ycj45tKod mene je zadnja MIUI verzija 12.0.4, sa sigurnosnom zakrpom za Maj 2021, tako da, nisu iste verzije MIUI-a u telefonima za globalno trziste i za eu trziste, verovatno i za Indiju i jos par zemalja. Istina, dobar je telefon, kompaktan, lagan (za danasnje standarde i 6.5+), baterija odlicna, brzo punjenje, za pola sata 65% napuni bateriju sto je odlicno, sa obzirom da je u pitanju 5000mah. Kamere su 50-50%, ko je imao Note 9, Note 9s, pa i Redmi 9, sa ovom kamerom dobija slican, mozda za nijansu bolji kvalitet, ali nista vise od toga. Ono sto dobija korisnik je stereo zvucnici koji su podeljeni na 70% dole i 30% gore zvuka i nije to lose. Samo, morao bih navesti par nedostataka MIUI softvera, koje sam koristio jos od 7 verzije. Kaomsto sam napisao, tezi softver, kada se brisu iz multitaskinga otvorene aplikacije u dosta slucajeva 1 ostane (koja nije zakljucana uopste), kod mene je na zasiceni mod podesen ekran i primetio sam par puta, da vrsti sam na standardni (bledje boje i ostalo na ekranu), naravo, gasenje i paljenje ekrana na power tipku to resi, vrati u zasiceni mod i to je manje od 1 sekund posla, ali je bug. Trebam napomenuti, da sam posle nadogradnje (dosao je za 12.0.2 iz kutije) na zadnji 12.0.4 (bar za modele namenjenje za EU trzista), napravio hard reset, tako da verovatno zbog toga radi i vise nego korektno. U svakom slucaju, sigirno jedan od best buy uredjaja do 150-180€.
Miloš
•
28.05.2021 10:20h
w427041kfkylsbqtml47
Pitanje za vlasnike ovog telefona da provere nešto pa da podele ovde. Imam tel. mese i po dana i u suštini je dobar, malo ima iritantnih bagova u softveru, što meni kao bivšem korisniku Iphone-a smeta još i više ali ok.. Ukucajte u pretraživač preko chrome-a mi community. Kada vam pretraga izbaci predloge na prvom mestu će biti sajt mi community. Kliknite tu i kada vas browser pita da li nastvljate preko chrome-a ili preko Mi community app izaberit Mi community app. Naravno uslov je da ste prethodno na tel. instalirali pomenutu aplickaciju. Moj tel blokira i samo restart pomaže. Molio bih vas da probate i podelite iskustvo.
kloi
•
28.05.2021 10:37h 9bbv7b8nyg9f0xq9xs44ne blokira, ali neće ni da otvori preko app-a... zanimljivo
Miloš
•
28.05.2021 12:00h yn0qrzf0yskmfcxg36k0Poslao sam im i preko onog njihovog feedback-a više puta i pisao na mi community...ali još nisu sredili to. To je samo jedan od par gluposti koje sam primetio koristeći tel. Još jedna nekonzistentnost telefona je da google discovery feed (svajp udesno sa početnog ekrana) ne prati temu telefona. Bez obzira što bi trebao da je prati, on se po nekom svom nahođenju menja u svetli ili tamni režim. I uskladi se sa temom telefona samo kada manuelno posle promene na svetlu i tamnu temu, odete u podešavanja-početni ekran-google discovey pa ga isključite i uključite. Tek onda se sinhronizuje sa temom tel. Besmisleno. Probajte i to.
miui
•
28.05.2021 20:58h 1qqngjyz105pbn1tslj2@Milos Pa jednostavno preskoci, to nemoj da radis, ionako ti nije potrebno. Mozda nece nikad ni da srede, to je takva firma, oni idu na masovnost. Sto vise jeftinih telefona koji se brzo smenjuju, tako osvajaju trziste. Ja imam i ajfon i xiaomi i mogu da ti kazem da tu softver uopste ne trebas da uporedjujes po doteranosti, takvih je bagova uvek bilo i uvek ce biti kod xiaomi, to sam shvatio iz iskustva. Ali nisu katastrofalni, jednostavno ne koristis tu opciju i to ti je to. Ja ti se kladim da nece oni to da poprave koliko god im ti pisao, znaju oni vrlo dobro kako stoje stvari sa njihovim telefonima i mislim da ih nije briga.
Miloš
•
29.05.2021 17:30h nm0bf7y80w2kjjhswt2bIzgleda da je tako...na žalost.