

Redmi Note 11 4GB, 64GB, 2x SIM2022
2022. godina
6.43" OLED 90Hz, 84.5% body
24% 680 4G, Android 11
RAM 4 GB, INT 64GB, EXT SDXC
⚡33W, 5000 mAh Neizmenjiva
3 kamere, max 50MP
Komentari
STRANA 8
Ina
•
20.02.2022 16:29h
rz3jvl4bpb5k1bswkvb4
Strasna cena ,x3 pro manje Kosta a svemirski brod je za ovaj model.
Banat
•
20.02.2022 19:06h 5k6hn5hktwfqwtrjpdmbBice ovaj Redmi note 11,kada se pravi na leto godisnji presek najboljih mobitela po kategorijama najbolja kupovina za ulozen I novac...ubedjen sam u to.....kao sto je to proslog leta bio RN 10....
x
•
20.02.2022 21:56h 11gbn3j8811r541nmxm6Gde si gledala cenu? Od prodavnice do prodavnice, kao sto mozes da vidis i na ovom sajtu, cene variraju drasticno. Cena ce biti ista kao za Note 10 4G. Ionako su razlike u tim telefonima minorne, mada pozdravljam tu jednu jedinu razliku, osvezavanje od 90 Hz.
x
•
20.02.2022 22:03h kv360xpg7v20fss4wl1pGlavni adut ovog modela je AMOLED a Poco X3 Pro ga nema. Ipak, Poco je primereniji za gejming zbog procesora, ovaj Redmi Note 11 nece biti tako dobar za igre kao sto su Genshin Impact i Asphalt 9.
Evol
•
22.02.2022 12:20h r8zms1hn3jg3g0g8s63x@Ina: sada je vec kako treba :)
Banat
•
22.02.2022 14:53h 9p8qr6mw5yxk68ls7qzyPozdrav svima,imam 1jedno pitanje koje me malo buni a to je da u specifikacijama rn10 ima super amoled ekran a rn11 ima amoled ekran...da li je zaista tako,ako jeste,koja je razlika tih ekran?...
3
•
22.02.2022 16:21h 2w4tg17lx2nfw4xtqtj5Pa gotovo nikakva u tim klasama telefona , samo sto je u ovom modelu brzi , 90hz , koji god da uzmes dobri su ekrani.
x
•
22.02.2022 21:40h l5dcq3vhkr77pc7wfz7yTo ne trebas da gledas vec samo osvezavanje, amoled sa 90 hz ti je bolji od super amoleda sa 60 hz. Korisnik ne vidi razliku izmedju amoleda i super amoleda. Super amoled je savrsenija verzija amoleda jer integrise tac senzor i ekran u jedan sloj, ali to nema veze sa korisnikom, samo je naprednija tehnologija izrade. Od te razlike ti kao korisnik nemas nista.
Zdravko
•
20.02.2022 00:58h
q5q78prwvqf8h093n9k7
Always on display???Samo deset sekundi...Praktično ništa
Brana
•
20.02.2022 11:00h xd01hvrd0rtmx6t72xgxPraktično dovoljno uz opciju raise to wake jer bar na ovom modelu na MIUI 13 nema mogućnosti da se u developer options isključi MIUI optimization što i inače nije dobro za stabilan rad telefona. Postoji kao mana (za one koji to zaista često koriste) nedostatak NFC međutim to sada iskače iz odnosa cena-kvalitet kakav su i Xiaomi a i drugi postavili. Nema više sve za dž (ako je ikada i bilo) tako da je ovo model za sve sklone sasvim solidnom oled ekranu, brzom i glatkom radu pri skrolovanju,izdržljivoj bateriji,dovoljnoj glasnoći i čujnosti, ostali- štednja pa na skuplje za 100,200,300 itd eur
Evol
•
20.02.2022 11:25h kb2x96yf4mb5zg37kgpwIma NFC, naravno, zavisno od trzista, EU, da, Indija, ne, pa sta se uveze, ili se kupi u nekoj od zemalja. Ma ok je telefon, Note 10, isto tako malo je bezveze sto ima istu verziju android os-a, kao i proslogodisnji model, ali cini se da vecina proizvodjaca ima neki problem sa and 12, posebno ovih iz kine (ne racunajuci realme). I dalje je virtuelni i ziroskop i posebbo proximity senzor, ali veruhjem do sada, da ima uputstvo kako koristiti pvaj drugi (ne reaguje instant i u milisekundi, tako da treba usporeno pribliziti licu😀), naravno kada je polozen na ravnu povrsinu telefon, ne reaguje uopste, ali to i jesu te stvari, koje volimo kod Xiaomi-a, na kraju i ostali (vecina) imaju virtuelne proximity senzore u pristupacnijim uredjajima (cela A serija do a22, 32, 52, 52s, 72), pa se korisnici ne zale, samo tamo nece da upali ekran kada se odmakne od lica, ovde (ako je u milisekundi), nece da upali. Cini se da ove godine, nema nekih inovacija, kao prosle i ni mocni Xiaomi nije ostao imun na to. Ali za navedenu cenu, pa i da ne treba, neka, bar ima dobru bateriju, ekran, i vise nego dobar, brzinu punjenja isto. MIUI 13 je jos uvek u beti, animacije su na 0, iako su ukljucene u dev options, ali, sa slwdecim azuriranjima, sredice se i to.
Brana
•
20.02.2022 13:22h 3g72s7wy2nj44bwpnrv2Tačno,zavisi od tržišta,mada ovo što sam ja kupio u Srbiji je zanimljivo zaista za eu tržište a nema NFC. Proximity radi skroz ok,nema nikakvih ekstra noviteta na MIUI 13 uostalom to je još uvek android 11 a radi sasvim brzo i glatko osim ako se animacije ne stave na 0, tada može da trzne ponekad pa za tim nema potrebe.
Evol
•
20.02.2022 18:27h rx50rkzj6fd0092bgwg2Mislim da postoje 3 verzije (pored 4-te, za Kinu koja je na trzistu vec 2-3 meseca). Indijska, Globalna i EU, u 90% slucajeva dolaze Globalne, bar za zamllje izvan EU (a i za neke unutra), tako da je to verovatno razlog, zbog cega nema NFC, jer globalna je i za Filipine i za Novi zeland npr.. EU verzije (eto konkretno za De) se prepoznaju po tome (ko nema vremena da cacka po softveru), jer na samoj kutiji, sa strane, gde pisu specifikacije, tj, boja uredjaja i sta dolazi u pakovanju, sav text je na Nemackom, ne na engleskom. Mada, NFC.. moze se i bez toga (:
Brana
•
18.02.2022 19:20h
3jnlp3p32l2y2v9znvzw
Ovde kao i obično komentarišu oni koji pored ovog modela nisu ni prošli a kamoli isti koristili duže od par minuta izložbenog primerka. Sasvim korektan,svetao oled ekran,brz i glatki rad sa 90 Hz refresh rate, da,nije za komplikovanije igrice ali procesor je sasvim korektan,bolji nego na RN 10,stereo zvučnici dovoljno jak zvuk zvona,čujnost razgovora odlična,nema problema sa proximty senzorom,kamere solidne,MIUI 13 iz kutije,baterija zbog štedljivog procesora lagano gura dan i po,...sve u svemu za preporuku a ne izbegavanje.
Marko
•
18.02.2022 23:02h bmsmpkgl2hl2scqm1l19Mislim da su komentari uglavnom bili poređenje sa Redmi Note 10 modelom, gde su stvarno minimalne razlike.
Jammamoto
•
20.02.2022 11:05h x4q13pdyv63tsgbft5yqZato nije maksimalna razlika u ceni između RN10 i RN11 pa kome ne treba ubrzanje rada sa 90Hz, za dlaku jači procesor i bolji ekran, kao i (kako za koga) lepši dizajn naravno ostaće na RN 10. A za 20-30 eur razlike očekivati SD 888 procesor, super amoled ekran,144Hz refresh rate i sl to može samo kod onoga ko je u problemu ne sa telefonima nego sa zdravim razumom.
x
•
20.02.2022 22:08h wdkgdglt6bdf0yjfznb3Upravo tako Jammamoto, takvima bi rekao, dodaj jedno dvesta evra, znaci duplo, kupi u toj klasi koji ti se dopadne i neces imati nikakve primedbe. Ljudi ne razmisljaju da je razlika izmedju 200 i 400 eur veoma konkretna razlika, od telefona za 200 eur ocekuju da bude kao oni za 400 i vise.
Jaka
•
15.02.2022 01:10h
sxvqy2j261cv091sdqrl
Poco x3 pro,Poco x3,,note 10 pro mala doplata,pa cak I note 10 s,ne vidim ko bi iole ko se razume u Telefone uzimao ovaj model pored gore pobrojanih.
x
•
15.02.2022 22:04h d5whqz5lt95qthq78smhPa ovako, Poco x3 pro i Poco x3 nemaju AMOLED. Note 10 Pro je ipak skuplji. Note 10s nema 90 Hz osvezavanje ekrana. Note 11 ako bude po ceni Note 10, imace kupce. Note 10 ima 4K snimanje dok Note 11 ima 90 Hz osvezavanje ekrana, u ostalom su isti. Pre bih izabrao 90 Hz nego 4K koji necu korisititi jer nema opticku stabilizaciju. Imace konkurenciju u 10s dok se zalihe 10s, 10 Pro i 10 ne prodaju, kad se prodaju zalihe nece biti te konkurencije.
promasaji
•
16.02.2022 21:50h nd385pl8kkgtt2z43j85Note 10 ima i brzi cipset i bolju kameru (i za fotke, ne samo 4K), tako da je svakako bolji telefon. Od ovih novih nijedan ne valja, svi su gori, i 11S od 10S i 11 Pro od 10 Pro
x
•
17.02.2022 01:37h wptt6lq5xxyxgqwctxtlSvejedno je Note 10 prespor u igrama, licno sam to doziveo u Asphalt 9 koja je jedna od nekoliko najpopularnijih igara godinama, nije dorastao toj ulozi. Tako da bih i Note 10 i Note 11 svrstao u istu grupu, telefona za drustvene mreze i za nista vise od toga. U tome Note 11 ima prednost sa glatkijim skrolom, sto ce se osetiti u tim aplikacijama gde se mnogo skroluje. Ostaju najbolji jeftini telefoni sa AMOLED-om, pored ne mnogo popularnog Realme i Motorole koja nikako da uhvati korak. Stvarno ne razumem potez Motorole da pakuje prevazidjeni 10w punjac i da svoje kupce kaznjava sa satima punjenja telefona dok Xiaomi standardno isporucuje 33w. Kakva im je konkurencija, ovo realno nije lose.
Volodja
•
13.02.2022 11:44h
dsw82tl4xnjhxrj78199
Pokusao sam da pronadjem RN10 po nekoj nizoj ceni ali ne ide (moze ali koriscen). Gledam gore pojavio se RN11 po ceni 235 evra!?! Da li je ovaj telefon bolji od RN10 pa da ne trazim vise desetku nego uzmem jedanaesku? Trebalo bi ipak je noviji? Citam komentare i svi cekaju jedanaesku?
Kirinnn
•
13.02.2022 17:38h tgl6z36rtjzvmd5y5t81Sacekaj jos malo i pogledaj neke recenzije koje ce izaci uskoro. Ja isto to cekam da uzmem Redmi Note 11 6/128. Ekran 6,43 amoled 90Hz, SD 680, dobar dizajn, baterija, kamera solidna... Za nijansu je bolji od Redmi Note 10 po svemu. Ja ne žurim ali cu uzeti 11 uskoro.
noviji ne znac bolji
•
13.02.2022 19:06h j0d5fk9024lyq9f30809RN10 imas za 30-40e manje, a RN10 Pro za 20e vise...ovaj nije ni po cemu bolji od RN10, chipset i kamera su gori, 90Hz mu nista ne znaci jer je taman toliko sporiji
3
•
13.02.2022 19:22h 3czbkdtpfqkscbzd21mj235 je zato sto je 6 gb rama , 4 gb ce biti oko 200 e mozda i manje
x
•
13.02.2022 23:53h qm0f5j57433b94cwrg3nVolodja, znas kako, svake godine jedan model mora da zauzme mesto prethodnog. To je neophodno da bi se povecala prodaja. U slucaju Redmi Note 10 4G i Redmi Note 11, ocigledno su dosli do zakljucka da ne treba poboljsavati Redmi Note 10 koji je vec dovoljno dobar za taj odnos cene i kvaliteta, tako da je dobio zamenika skoro istog. Poboljsano ti je osvezavanje ekrana sa 60 na 90 Hz, procesor je za nijansu usporen, i izgubio si 4K video snimanje koje Redmi Note 10 ima a naslednik ga nema, mada ta opcija i nema mnogo svrhe na telefonu bez opticke stabilizacije gde ne verujem da ces se preterano baviti video snimanjem u 4K rezoluciji. Moja presuda je: 11 nije bolji. Ali je noviji. Samo to sto je noviji po sebi nosi neki sarm, mozda i nezasluzen. Uzmi u obzir i Redmi Note 10S koji je 20 e skuplji od Redmi Note 10 a nudi procesor dosta bolji za igrice. Iskreno, ja bih na tvom mestu sada odabrao 10s, a od ova dva ti je svejedno koji uzmes i 11 treba da je dobar koliko 10 ako nismo cepidlake bas. Za 210 imas i Motorolu g31 cija je jedina mana sporo punjenje, samo 10w.
Evol
•
27.01.2022 10:36h
2l4c3y8ztkjjn3r5vph3
Razlika na osnovu Xiaomi Redmi Note 10 i nije toliko velika, ali ipak postoji sa svim plusevima i (po meni) minusima, o tome na kraju. Prednosti, Qualcomm Snapdragon 680, konkretno, zbog energetske efikasnosti (6nm proces), dizajn je sada kockast (kao kod zadnjih iPhone-a), ekran je (valjda), jos za nijansu svetliji od RN10 (a i kod njega je odlican, za cenu). Tu je i novi senzor kamere, sto je trend u 2022 = 50mp od Samsunga, mada verujem da je foto slican predhodniku. Poboljsali su i brzinu punjenja (inace identicna baterija, 5000mAh i adapter punjaca 33w, kao kod predhodnika), sada ide od 0 do 100% za 58 min, predgodnik za 74minuta. U dvije od tri boje dolazi sa mat plastikom (kod predgodnika je bilo obrnuto i samo je model sa belom pojom imao mat plastiku). Mozda i najbitnija stavka, u osnovnoj konfiguraciji, 4/64GB na Aliexpresu (tamo ce se prvo poceti prodavati), do kraja ovog meseca je 159 dolara, sto je korektna cena, od negaticnih stvari i malo i neshvatljivo, dolazi sa Android 11 iz kutije (i MIUI 13), a, Android 11 iz kutije je imao i predhodni model.
x
•
27.01.2022 22:31h 4ddfgtqrj1b6qvkjdrll159 dolara znaci u Srbiji, ajde necu sad da pogadjam ali sigurno znacajno vise od toga. Ako bude cena kao za RN10 bice ok. Trebao bi u martu da stigne koliko sam cuo. Znaci najvece poboljsanje bice 90 Hz osvezavanje ekrana i 15 minuta brze punjenje.
Mila
•
28.01.2022 00:19h 8j101jk2tv1zfblbgvkxVidecemo X za sve telefone kad ce stici i sta da ocekujemo.
Marko
•
28.01.2022 06:45h 6s7156yftwl179y0s5djAko cena stvarno bude oko 160e, onda će ovo biti best buy telefon, i generalno bolja kupovina nego Note 11s a pogotovo Note 11 Pro.
Marko
•
28.01.2022 06:51h 3hn7jhcyjysj7rfvsr0kTakođe, 6nm procesor može da pravi priličnu razliku u trajanju baterije u odnosu na pretodni koji je u 11nm.
Evol
•
28.01.2022 09:45h mphx8ps68svyrvyx8909@Marko, slazem se. Verovatno hoce, tamo negde za mesec dana, isti slucaj je bio i sa Xiaomi Redmi Note 10, ja sam uzeo pocetkom 6 meseca 2021 za 148e, vakum, kasnije imao jos jedan (samo druga boja, za 155e), ali od septembra 2021, cwnw navwdenog modela su otisle u nebo, i sa tih 150, otisao je na 200. Tako da, treba iskoristiti priliku kada se pojavi Note 11, po realnoj ceni kod nas, nauceni iskustvom, jer je verovatno i ovaj (posebno, ako se bude prodavao kao Note 10), poskupeti (i u nabavi).
x
•
28.01.2022 12:30h 260lsflp35jmjm0j0g69Licno bih bio zadovoljan da 128 gb varijanta bude 250 e koliko je sada rn10 128 gb. Ali preko toga ne vredi.
Evol
•
28.01.2022 20:31h 6234mg2qs2wxkm90ypf1Ja bih bio zadovoljniji da Xiaomi Redmi Note 11 ima Android 12 iz kutije, a ne Android 11, softver koji se pojavio na trzistu u 8 mesecu 2020 godine.. Xiaomi Redmi Note 10, koji se pojavio u 3 mesecu 2021 na trzistu je imao Android 11 iz kutije, bas nema smisla. Namerno to rade, da mogu zakinuti jedno azuriranje, vece, kako im Xiaomi 12 serija moze imati Android 12 iz kutije.. Sa druge strane, pogledao sam jednu dve recenzije i uporedne testove (Dima Viper YT), izmedju Note 10 i Note 11.. Ne znam, imao sam dva Note 10 u prosloj godini i u to vreme su bili ok, ali ovaj Note 11 je slicna stvar, ok mozda me malo i realme ui (2.0, jos uvek) razmazio sto se tice fluidnosti softvera. Videcemo, godina je tek pocela, Xiaomi ne bi bio Xiaomi ako jos ne plasira do kraja 3 meseca 42 nova stara modela, valjda neki od njih bude imao 12 iz kutije, i budeo bio kompaktan. Meni se, do sada od njih i iz 2022 godine svidja Xiaomi 12x, cini mi se da je ulozeno dobijeno ok, kao neka poboljsana verzija Poco F3 modela (sa istim procesorom, ali kompaktniji i sa malo vecom baterijom) (:
x
•
29.01.2022 00:16h 0z6bkd51ydr076kbv7g4Kako me nervira ovo cekanje. Nekako mnogo vise vremena prodje od predstavljanja Xiaomi telefona do njegove prodaje u Srbiji nego sto je to slucaj recimo sa Apple iPhone koji je vrlo brzo do odmah dostupan za kupovinu ovde cim se pojavi. Evo kad je bila kineska premijera, cak u novembru a sad cemo dobiti telefon u martu. Znaci cetiri meseca od kineske premijere. Trecina godine prodje a nije aktuelan ni punu godinu, vec stigne sledeca generacija.
vlada
•
7.02.2022 09:25h dffr0kzqtg052ch0c48rDa, mozda je iphone dostupan pre. a zasto? zato sto iphone kosta 700+ dolara. za te pare ovde ga retko ko ceka. uzmu ga na rate uz ugovor kad je vec prosao voz. a trziste koje ceka xiaomi od 170 dolara je oooogromno. tu spadamo i mi koji cemo biti srecni ako bude ispod 250e kod nas.
Evol
•
7.02.2022 11:59h jw2z80kzxvxsvg9jy83p@x Mislim i da je najavljena sluzbena prodaja, tamo negde sredinom ovog meseca, u to vreme ce doci i kod nas. Uvek je postojala mogucnost da se naruci sa Aliexpressa (dostupan od pre 10 dana, ili tako nesto), ali opet, ako ne ide preko DHL, ceka se isporuka 20-ak dana, tako da dodje na isto. Tako da, kada dodje u ostatak sveta, doddje i kod nas, samo sto je ovo bilo da se vidi kako ce korisnici, potencijalni reagovati, zbog toga Youtuberi dobijaju te uredjaje, pre svih.. Jos uvek i GSMArena nema recenziju za navedeni model npr.. Ja sam napisao gore, da bih voleo da je Android 12, da je MIUI 13 (iz kutije), fluidniji, istina 90hz je dobro doslo, sve ostale pozitive stvari (stereo zvucnici, IP53, IR senzor, 5000mAh, brzi adapter punjaca..) su tu kao i kod proslogodisnjeg, Note 10 (4g) modela, ali ovo nije korak naprede, i sada neki drugi telefon sa 12 iz kutije kada dodje, odmah ima prednost. I proslogodisnji modeli su poceli (Note 10 Pro) dobijati 12 i MIUI 13, tako da nema neke prednosti ova 11 serija, posebno pored mora drugih, pa i Xiaomi modela sa 5G podrskom (Mi 11 Lite 5G NE, F3 itd). Ko zna, mozda izbace jos jednu globalnu verziju, samo bolju haha (:
x
•
8.02.2022 21:38h cbv46tlkjjpdk4sghq9jMislim da je pametno to sto su uveli 90 Hz a skinuli 4K video snimanje. 4K rezolucija nema smisla kad nema opticke stabilizacije. Ako pogledas ovde na sajtu pitanja posetilaca, obicno se kaze telefon koristim za drustvene mreze, youtube, pozive i poruke. Tu ce 90 hz ubrzati skrol. Ostalo je sve isto kao kod Redmi Note 10 4G, izgleda da je bio toliko dobar da ga ne treba menjati. Mene interesuje da li ce cene prethodne generacije padati uopste makar i malo, 10, 20 ili 30 eur, posto vidim da ne padaju uopste. Zanimljivo ce biti kako ce se ove godine pozicionirati Motorola koja je toliko blizu a opet joj uvek nesto fali da bude hit.
x
•
8.02.2022 23:20h m1p28362m5n76sbn3792@vlada Da, naravno bicemo srecni ako 4/128 bude 250 eur jer je toliko Redmi Note 10 u toj memorijskoj konfiguraciji, ali ako budu presli 250 onda se vise isplati kupcima da potraze starije modele.
Evol
•
9.02.2022 19:07h 9fn56402dv152lhdjcnh@X Mislim da nece cene padati starijih modela, bile su nize pre vise od pola godine, u poslednjih pola godine su vise, i u nabavi su vise, tako da su to (jos uvek) te zalihe kojih je sve manje i manje. Note 10 serija se ne proizvodi vise tako da je to, to. Ovaj ce biti kod nas, po nekim procenama, 180€ 64GB, a 128GB oko 20€ vise, naravno, cene znamo svi (bio je na Aliexpresu, prva konfig, 150€, druga, 170€), i za razliku od proslogodisnjeg modela, ne verujem da ce ovom ici cena gore, jer ne vredi. Note 11 je u sustini Note 10 (4G), sa 90hz osvezavanjem, a to je za skoro godinu dana, po mom misljenju premalo promena, ali bar ce imati dostupan uredjaj na trzistu. Slazem se za Motorolu, da su bar ubacili G95 i malo smanjili donji deo u G31, bila bi hit, a da je imala 12 iz kutije, jos veci, jer (konacno) na Android 12, tamni rezim jecrn (ne kao do sad, od Androida 10, siv), sto bi i lepse vizuelno izgledalo, a i uticalo na samu potrosnju baterije. Kamere i ostalo manje vise, da, spor je adapter punjaca, ali uz Z Flip, Fold ne dolazi ni takav, na stranu Apple uredjaji.
zinu
•
26.01.2022 23:10h
8p3yldfzhvsrrqkf87v5
SD 680. Veliki korak unazad
x
•
27.01.2022 00:41h skcbny90mrz9k5f7r60zPrethodnik, rn10 4g, ima 678. Nije korak unazad vec drze istu poziciju i dodali 90 hz osvezavanje ekrana.
Marko
•
27.01.2022 08:57h 1y28sf1y407jtyft72gpTreba napomenuti da je SD678 u RN10 modelu rađen u 11nm, dok je ovaj SD680 rađen u 6nm, tako bi ovaj model trebao da ima osetno bolje trajanje baterije, bar u 60Hz.
Rkoma
•
7.11.2021 18:09h
tlw3tknmlfcbzvpyc4m4
Zna li se kad izlazi kod nas?
Peki
•
10.11.2021 23:50h 2jqcs05gv43rrvj2hw09Bilo koja informacija kad krece prodaja...
RN11
•
14.11.2021 10:11h c3hztv220rxyf1krlnh4Globalno u prvom kvartalu sledece godine sa Snapdragon procesorom.
Peki
•
18.11.2021 00:40h 2xl96pyqgdfp745f94bbHa ha ha fantasticno... Do tad izgleda dizu cenu redmi note 10 seriji... Blago nama...
RN11
•
20.11.2021 10:54h tprkxkkfn44fky0zc57cNi Xiaomi vise nije ono sto je bio.
Zoran
•
25.11.2021 17:31h qp71ltbkrcdpmygltsznA brate sta hocete, dzabe da dobijete telefon.
x
•
25.11.2021 22:58h tds2ygmjs0zfwx0mx1byHocete odlican telefon, da ga neko dizajnira i sastavi u Kini, isporuci i da vam ga ovde prodaju i to sve ukupno za manje od 200 eur? Pa sto vam ga onda ne bi poklonili. Budite realni.
Vladan
•
3.12.2021 07:54h 70fxr8znystvlj9s61n9Realno.
Ivan
•
3.12.2021 09:20h n8w8r1sd194lcz6m99bpRealno sve je poskupelo pa moraju i telefoni. Bitno je samo da su kvalitetni i da ih ima.
RN11
•
5.12.2021 07:51h vf87qxh9n0fqn6p74jh6Niko ne trazi telefon besplatno. Xiaomi se pojavio kao proizvođač koji nudi dobre telefone po pristupačnim cenama, a kada su videli da prodaja ide počeli su da se poanašaju kao Samsung. Serija Redmi 10, osim amoled ekrana i stereo zvučnika, ni po čemu nije bolja od serije Redmi 9 (note 9 pro, note 9s). Serija Redmi 11 obećava, ali videćemo kada se pojavi na našem tržištu.
x
•
17.12.2021 03:57h klhkg3dflqk9ftpx8x6lUpravo je amoled sustinska promena ove godine u xiaomi ponudi. To nije mala stvar. Pogledajte recimo sta nudi motorola, sve bez amoleda. Utisak je: meh, nista narocito. Sad zamislite te iste telefona sa istim cenama ali da svi imaju amoled. Utisak je: wow! Veliki napredak u srednjoj klasi telefona! A ti stereo zvucnici nisu bas ni bitni kad su bluetooth zvucnici mnogo glasniji i vrlo jeftini.
zinu
•
26.01.2022 23:09h fnpvtr0npbh9tv3ff52qSta pricas druze? Prosle godine RN10 pro imao amoled.
x
•
27.01.2022 00:42h dm2tljr7y50zs0bk9vnnKomentar je pisan te prosle godine
x
•
27.01.2022 00:46h slgnn56vqrdlyqmtvqjgI odnosi se upravo na Note 10 seriju i njeno pojavljivanje 2021 godine kada je komentar napisan
Evol
•
27.01.2022 19:05h 851sszgfywrs8qcw1ppdOve godine, Note 11 (pocetna cena), jos pristupacnija, sa boljim procesorom, na papiru, boljom zadnjom kamerom, uz sve ostale pozitivne odlike od proslog modela, Note 10 (stereo zvucnici, 33W adapter punjaca, Amoled ekran, relatvno kompaktno kuciste, 5000mAh baterija itd). Xiaomi Redmi Note 10 u 4/64GB konfig je bio 169 dolara, Xiaomi Redmi Note 11, isro u toj oasnovnoj konfiguraciji je 159 dolara. Xiaomi Redmi Note 11s (sa MediaTek Helio G96) je u 6/64gb, oko 240 dolara, sto je, po meni, previse. Pa taj SoC je u Realme 8i (za black friday je bio 149e navedeni model, jos prosle godine). Tako da, cini se Note 11 (4g), najisplativija kupovina, naravno, kome ne smeta, vec starija verzija Androida iz kutije, 11, ali neki prelazak sa Note 10 na Note 11.. Treba probati ko hoce, ali ne vidim tu neku veliku razliku, mada im je i cena slicna.☺
x
•
27.01.2022 22:35h wst4njnyz416fqnnkvchMene kopka sta ce sada biti sa zalihama Note 10 serije? Vec imamo jednog velikog prodavca koji na svom sajtu oglasava dve Note generacije po prakticno istoj ceni. Note 9, 9 pro, 9s, i Note 10, 10 pro, 10s, svi su tu negde po ceni. Sad ce valjda imati i trecu generaciju po istoj ceni. Ili ne znam sta nameravaju da urade? Najbolje bi bilo rasprodati zalihe ali izgleda da se nikom ne spusta cena?
Evol
•
28.01.2022 09:52h 0f860ksljp42gzv7w620Na kraju ce spustiti, ako hoce da prodaju, posebno 9 seriju, 9s i 9 Pro su dobri tel, ali vec skoro pune 2 godine stari modeli (sa Android 10 iz kutije), pa treba i to imati na umu. Sa druge strane, Note 10 serija je donela amoled ekrane u skoro sve modele (osim Note 10 5G), tako da ova Note 11 serija, i nije neki veliki upgrade, na osnovu proslogodisnje, posebno Pro sa MtK, ili Note 11s, koji ima 99% identican SoC na osnovu Note 10s. Morace malo i Xiaomi da razmisli o svemu tome, nisu oni vise i u tim kategorijama, jedini koji nude nesto vise, Realme je tu (i kod nas), pa i Samaung sa A2x, A3x, A5x (2022) serijom, uskoro, a svi oni ce imati, za pocetak, Android 12 iz kutije. Verujem i Motorola da ce imati uskoro G32 ili tako nesto, konkurentno (mozda sa istim SD680, kao u Realme 8i, ili Note 11). Vreme ce pokazati, a to i tako sada ide, u 3 mesecu ce svi biti na trzistu.
x
•
28.01.2022 21:30h srm1gylnbl1wtp7y0k6qMotorola ima vrlo konkurentne g41, g51 i g71, ali ih niko nije uvezao, imamo samo najslabiji g31 kao alternativu Note 10 4G, pri cemu ne uspeva jer osim sto je sporiji ima i spor punjac. Motorola kao kinesko americka kompanija bi mogla da bude Xiaomi umesto Xiaomija, ali ne znam sta ih sprecava tako da su uvek jedan dobar korak iza. Ako bude bilo tako i dalje, nece se mnogo prodati motorola. G60 je mogao da konkurise RN10Pro, ali su stavili IPS LCD u njega i automatski time izgubili jedan veliki broj kupaca. Mislim da je za kupce konkurencija izmedju brendova dobra i zato mi je zao sto Motorola ne sustize Xiaomi.
Bojan
•
12.03.2022 16:47h 5wv8p8k945ckjlhpjyj5Zasto kada uradim backup sa app superbackup posle nekog vremena se obrise backup iz foldera gde se pravi backup i iz drugog foldera gde sam ga iskopirao? Sta koristite za backup same app i samog podesavanja i podataka iz iste? sta se moze obrisati od xaomi app? Koristim Nova Launcher, mislim uvek sam ga koristio na svim telefonima. Ovde imam problem kada sa jednim gestom, tj. duplim tapom zadao sam nedavne aplikacije. Problem je što to čas radi a čas ne, kako rešitiovaj problem?
STRANA 8