

Edge 40 2023
2023. godina
6.55" OLED 144Hz, 90.8% body
50% 8020, Android 14
RAM 8 GB, INT 128GB, EXT nema
⚡68W, 4400 mAh Neizmenjiva
2 kamere, max 50MP
Komentari
Ms
•
22.08.2023 17:25h
72z52sfb0zxrk4p
U Beomobu nema više maski za edge 40.Rasprodali.Na sajtu imaju maske za edge 40 plus koji uzgred rečeno ne postoji.😀
M
•
22.08.2023 17:31h 5y14yn7dktdz80tBiće i taj model jednog dana sigurno.😂
Miki
•
22.08.2023 21:13h srwqx5cqnkljtp3Ajde ne drobite.Potkrala se greška na sajtu pa sta?A maske ako trenutno nemaju nabaviće jer im je interes da prodaju ono sto je traženo.
Sashaa
•
23.08.2023 23:12h 8psb5slpwjqh0pwUzeo preko Ali ekspresa 5 maski i 3 zastitna stakla za 2000 din,odgovara i od modela edge 30 fusion
Мики
•
25.08.2023 17:54h 3ntjcjsydrnjxf6Маску сам купио за мот.едге40 пре неки дан у Беомобу дин.417, одлична.Тел.користим три.месеца ради без грешке.
MS.
•
25.08.2023 20:49h 4qk6zhl6l56xv1wNemaju trenutno na stanju.
Marko
•
22.08.2023 10:38h
mc8yf2mr74grjny
Da li zna neko neki sajt ili prodavnicu gde ovaj edge 40 ima da se kupi sa onom drugom poledjinom koja nije od plastike?
Iz male varosice sam i bukvalno nema nigde u blizini a i onlajn se nisam nesto snasao.
Igor
•
22.08.2023 13:00h qvy1z54kxg957f2Nisam bas siguran da je taj model sa staklenim ledjima uopste dostupan kod nas zvanicno. Svuda sam vidjao pretezno crni model,i ponegde zeleni a oni su vestacka koza pozadi. Taj plavi na koji ciljas jos nisam video.
Marko
•
22.08.2023 13:44h 51fgw43v0vf1x4nNismo se razumeli mozda sam se lose izrazio upravo trazim taj sa vestackom kozom pozadi boja mi i nije bitna da li je zeleni ili crni model bitno mi je da je pozadi vestacka koza.
Igor
•
22.08.2023 13:52h 7xgmktmwdv5v64cOk,sad jasno,jer nisi lepo napisao. Njega imas svuda,od operatera do ovih velikih lanaca tehnike ako ih nemas u svom mestu,mozes online da narucis.
Marko
•
22.08.2023 13:54h vj02cqgj3nld1xtProbacu opet da potrazim ali ih nisam nasao u nekim maloprodajama verovatno se tako pogodilo svakako hvala na odgovoru.
Igor
•
22.08.2023 16:24h vsq00wt4d91lg91Probaj,sigurno ga imaju. Bas veliki lanci tehnike.
Mororla 40 edge
•
21.08.2023 13:46h
my7j984bmv49jw6
Ima li gde da se nadje zastitno staklo,svuda sam trazio nema ga ovu foliju sam lepio ali dzabe odlepi se posle 10 dana
Igor
•
21.08.2023 16:28h 7bkdq37qsxs3x0mKoja folija ti se odlepljuje nakon 10 dana?
M
•
22.08.2023 16:54h w4b3pphgj59fzj6Lepiš sam folije sa aliexpresa i onda ti se odlepljuje.Idi kod nekog ko radi taj posao kako treba.
Dača
•
18.08.2023 16:07h
xkh775qyvw0jhnq
Može li pomoć? A54, Honor 70 ili motorola edge 40? Bitno mi je da telefon ima dobru autonomiju i da je pouzdan. Pod pouzdan mislim da nema neke kvarove, velika zagrevanja itd..
Luka
•
18.08.2023 17:48h chxl8xmc61y02brOnda H70.
Ms
•
18.08.2023 18:12h ls586j5kfjtb4rvH70 zbog baterije.Što se tiče pouzdanosti sva 3 su pouzdana u radu.
Srdjan
•
18.08.2023 18:40h vmq3zxd9chv2xgs+ za honor - najbolja baterija od ova 3 - radi bez ikakvih stucanja - ne znoji se sto bi rekli, na punjacu mlak
EXPERT
•
23.09.2023 10:16h m5ryk8f0y23l0x8+ za motorolu baterija je podjednako jaka iako ima manje mAh.
Nane
•
17.08.2023 16:32h
rdfmmkkdrz3cl46
Ovaj telefon su toliko hvalili na raznim recenzijama što kod nas ali i okruženju. Dobar dizajn, kompaktan telefon, kvalitetna izrada, IP 68, bežično punjenje, stereo zvuk, dobar procesor, solidna baterija i kamere. Poseban naglasak na glavnu kameru od 50 mph. U više recenzija je pomenuto da koristi kameru koja je i na Huawei P 50 pro. Naravno Huawei je u saradnji sa Leicom tu kameru bolje uradio od Motorole i doveo na veći nivo. Ista kamera je i OnePlus Nord 3. Ovo je kad se sve uzme u obzir verovatno najbolji telefon više srednje klase
Jovan
•
18.08.2023 18:45h bzsgtplqdkfvps0Baterija je blago receno losa ako koristis telefon vise od 5h dnevno po jakom svetlu i ako upalis 144 refresh, ispari veoma brzo... Kamera je po danu ok za ovu cenu, ali po noci uglovi tamni i ima dosta shuma. Menjao bih rado IP rating za vecu bateriju ili bolju obradu slika... Ovaj senzor moze mnogo bolje, ali jbg. Visa srednja klasa, dobar naziv za ovaj model, jos samo da isprave bateriju i kameru, da opravda ovu nimalo naivnu cenu...
Srdjan
•
19.08.2023 21:08h x2hrypqrj91jg5wDa, da, ne razumem ljude koji toliko insistiraju na vrhunskoj kameri. Aman, nikog, ali nikog za 10, 15 godina neće zanimati kvalitet fotografije, već uspomena ili trenutak uhvaćen u tom i tom trenutku, manite se tih suludih zahteva, kao ono, ovo
Miks
•
22.08.2023 07:21h kv8mdw418xvw28vTelefon ima odlicnu kameru kada se uzme koliko kosta i duplo skuplji telefoni nemaju mnogo bolju kameru , nijanse su u pitanju , kome je do vrhunske fotografije neka kupi fotoaparat
Mile
•
15.08.2023 14:54h
0fklcbg7sgr1hbz
Nakon dužeg razmišljanja i čitanja svih ovih komentara i gledanja svih mogućih recenzija, odlučio sam se ipak da uzmem Edge 40 naspram drugih telefona u ponudi Yettela koji su u rangu sa ovim, i zato ću napisati svoje mišljenje o ovom telefonu:
Promenio sam mnogo telefona u životu i imao i najgore i najbolje modele, ali nijedan do sada telefon nije ostavio na mene ovako jak utisak kao Motorola Edge 40. Prvi put u životu sam uzeo Motorolu i bio sam skeptičan po tom pitanju, ali ovaj telefon je iskreno po mom mišljenju fantastičan.
Prvo, dizajn je nikada bolji i lepši. Veliki ekran, nit da bude manji nit da bude veći, taman kako treba, zakrivljen, aluminijumski okvir i vrhunac ledja od eko kože...znači stvarno je dizajn po mom ukusu perfektan.
Vidim da dosta njih kuka na kamere... iskreno, kamere su skroz ok. Nisu savršene ali za ovaj cenovni rang kamere su top. Neverujem da bilo koji telefon u ovom rangu ima baš primetno bolje kamere. Za normalnog korisnika više nego dobre.
Što se tiče baterije ne znam zašto i po tom pitanju ljudi kukaju. Ja silujem telefon sa korišćenjem interneta, pozivi poruke, viber, standardne aplikacije i baterija recimo od pola 7 ujutru do 16h padne na nekih 35 posto, i ekran mi je skoro non stop uključen što je jako bitna činjenica i to je po mom mišljenju sasvim u redu za današnje standarde, posebno kad imaš punjač od 68w i sa tih 30 posto na 100 napuniš za pola sata i lagan si do kraja dana. Po meni baterija s obzirom da ima 4400 mah je više nego dobra, tako da te priče o tome da se baterija cedi su glupost. Pre ovoga sam imao Iphone 13, S22 i S21 fe sva tri u kratkom vremenskom periodu i iskreno S22 i S21 fe necu da pominjem, baterije katastrofalne, u odnosu na ovo ne može da se poredi. Jedino je Iphone 13 koji važi da ima jaku bateriju, imao izdržljiviju bateriju ali ni to nije neka preterana razlika, pritom njega sam punio sat ipo a ovaj pola sata od 30 posto do 100. Tako da, normalnom korisniku baterija na Motoroli Edge 40 će biti više nego zadovaljavajuća.
I ono što se pominje takođe pregrevanje, još jedna neviđena glupost. Telefon se ne greje ništa više nego bilo koji drugi model. Meni se grejao isključivo kad sam u kolima a njega ostavim na suvozačko sedište a napolju je 30 i kusur stepeni. Samo tada i više nikada. Grejanje tokom punjenja sa punjačem od 68w je POTPUNO NORMALNO a čak nije ni preterano. Sve ostale priče o grejanju su gluposti. Greje se apsolutno isto kao i svaki drugi telefon.
procesor Mediatek 8020...ok, prvi put se susrećem sa njim, po meni telefon radi dosta brzo i fluidno bez ikakvih bagova, preskače iz aplikacije u aplikaciju jako dobro a ono što mi se posebno svidja, možda će neko pomisliti da nisam normalan, ali to su neki detalji na koje ja lično obraćam pažnju, to je motor za vibraciju. Na S21 FE je očajan, imaš utisak da koristiš neki telefon iz niže srednje klase... ovde je ubačen odličan motor vibracije i to jednostavno daje premijum osećaj prilikom korišćenja, kad otvoriš prozor sa aplikacijama, pa prelaziš iz jedne u drugu, kratka jaka vibracija, stvarno, po mom mišljenju premijum osećaj.
Što se tiče zvuka, zvuk je više nego dobar. Naravno Iphone i Samsung su tu neprevaziđeni, ali u odnosu na ovaj je samo razlika u basu, kvalitet zvuka na ovoj Motoroli je generalno odličan.
Lično mi nije bitno to što ima sertifikat vodootpornosti i što može bežično da se puni na 15w, ali je svakako benefit za telefon više srednje klase. Nijedan to nema.
Nekome će možda smetati taj čisti android meni iskreno ne smeta, lepši je nego Šaomijev MIUI, iako je dosta stvari identično. Ukoliko ste koristili Xiaomi i interfejs vam je bio prihvatljiv, ovaj će vam se svideti više.
Kada je u pitanju grebanje ekrana koje svi živi pominju, lako je rešiva stvar, svakako bi stavljali zaštitu. Od korisnika iz prethodne poruke sam pročitao, otišao u Golsvortijevu i stvarno, neka čak i bolja zaštita od te hidrogel folije za 1500 din, stoji savršeno, kao da je nema na telefonu i uopšte ne smeta u radu, ma bukvalno perfektno dečko namestio. Maski jo uvek nema, ova što se dobija u paketu je relativno beskorisna jer prekriva zadnji deo koji je kožni i samo gornje ivice telefona, tako da verujem da će uskoro biti maski i kod dobavljača jer se telefon uveliko prodaje kod operatera.
To je to što se mene tiče, probao sam da vam napišem ono što je po mom mišljenju najbitnije i nadam se da sam bar nekom pomogao u odluci oko ovog telefona.
Telefon fantastičan i za svaku preporuku.
Živi bili.
Luka
•
15.08.2023 19:35h 7zqxb5v27tlcp17Dobar komentar, dodao bih ponesto i nadovezao se. Ovaj telefon ima par stvari "ukradenih" sa flegšip modela i to se treba ceniti. Dizajn, alu okvir, koža pozadi, bezicno punjenje( iako meni beznacajno), IP 68 sertifikat(koliko god neko ga smatrao papirom), stereo zvucnici i to stvarno kvalitetnog zvuka, i kao sto je korisnik iznad naveo vibracija, bukv premium osecaj. Baterija iskreno i nije najsjajnija(ali mi je podeseno osvezavanje ekrana na 144hz, tako da je na auto rezimu nesto bolja sigurno), medjutim s obzirom da me je brinuo kapacitet od 4400 mah sasvim korektna, i ono sto je najbitnije, brzi punjac(koji pri tom ide uz telefon) napuni 80% za pola sata. Izmeri nekih 7h SOT-a u proseku kad napunim do 100 i spustim do 10%. I baterija je bolja nakon dve, tri nedelje koriscenja nego npr prvih dana, to je slucaj sa svim novim telefonima zbog novih tehnologija. Zagrevanja... Odmah da kazem da preteruju u komenatarima sa tim, ali zna da bude vreo u momentima. Tokom punjenja normalno topao, osim ako ga ne koristim tada. Svakodnevno koriscenje takodje normalno, ali tokom igranja zahtevnijih igrica bude vreo, sto svakome mora da bude ocekivano, telefon je izuzetno tanak, manjih gabarita, vrv je svaki milimetar u njemu iskoristen, mora da se oseti da je vreo u tim trenucima. Procesor odlican stvari, opet bolji od konkurencije srednje klase, npr igre World of tanks i CoD lagano na maksimum grafici pokrece bez ikakvog seckanja. Kamere: glavni senzor nocu odlican, danju takodje, puno detalja i dobre fotografije, procesiranje slika malo prenaglaseno ali dobro. Jedina mana jeste slikanje prirode i zelenih boja na slici, kao da ima problem da lepo razlikuje nijanse zelene. Racunam da ce to srediti u sledecim nadogradnjama. Sirokougaona kamera prosek, kao i na ostalim tog ranga cini mi se. Prednja meni licno losa, nekad nesto dobro izvuce, ali pretezno losa, mada selfi fotografije me ne zanimaju bas pa mogu i bez te kamere potpuno. Video prednjom kamerom los, a glavnim senzorom solidan. Ne vise od solidnog i prosecnog. Sto se tice androida bas kako je napisao covek iznad, iako sam imao predrasude, daleko lepsi npr od saomijevog MIUI, radi glatko, motorola ima par svojih app koje su super i sa mnogo opcija. Sa samsunga sam presao i osim par dana prilagodjavanja nema nikakvih primedbi na OS. Eto ta mana je npr ono o cemu slusam oko nadogradnje i kasnjenje sa nadogradnjama, ali ne smatram to toliko bitnim, sad kako ko na to gleda. Maskica koja ide uz telefon jako glupo, ali budite srecni sto je ima, jer ih nema gotovo nigde da se kupe, i moraju se cekati sa Aliexpresa, tako da eto, prelazna varijanta na kojok sam zahvalan Motoroli. Sve u svemu telefon koji ne znam kojom logikom spada u srednju klasu bar sto se cenovnog ranga tice, posle prvih mesec dana je mnogo vise od toga. Kompromis visoke i srednje klase otprilike. Odlican.
Damir
•
16.08.2023 01:32h kjk5ngcn6623y5zDa ih sretno koristite obojica, ali ovaj telefon pravi neke nelogicne kompromise. Prvo, ekran 144hz kome jos ovo treba, ni razliku izmedju 90hz i 120hz ne zna niko maltene.. 120hz je dovoljno za samsung, apple, xiaomi.. ali motorola mora 144.. i druga stvar, stave bateriju od 4400mAh na taj isti ekran od 144hz i 6nm mediatek procesor... Pa kako da valja baterija? Kamere, losije za nijansu i od dosta jeftinijih telefona, osim po danu kad su sve maltene iste.. lijep telefon, tu nema rijeci, volim stock android i brzo punjenje. Ali umjesto IP sertifikata i 144hz ekrana trebali su da uguraju 5000mAh bateriju i snapdragon 8gen1 uz 120hz ekran i neki malo bolji senzor kamere. Da dodaju i 50evra preko ove cijene, bio bi telefoncina. Ovako, turbulentno. Ali, svaki proizvod nadje svoga kupca, pa i ovaj, tako treba. Ja sam ga preskocio i nadam se da ce motorola da ispravi neke stvari, moze dobar posao da se napravi sa srednjim rangom.
Aleks
•
16.08.2023 06:07h jgmqzjzl5qkxp8rAlternativa ovom uredjaju? Svaka cast na analizi i utrosenom vremenu na kucanje!
Mile
•
16.08.2023 09:01h 02trfzxftzvc1k4Damire slažem se sa tvojim razmišljanjem, ali u ovako tanak telefon tesko da mogu da naguraju bateriju od 5000 mah isto kao što je teško da stave snapdragon 8gen1 koji je procesor za premijum telefone u telefon srednje klase. Da je tako kao što si ti napisao, ovo ne bi bio telefon srednje klase nego premijum uređaj i teško da bi koštao 50ak evra više nego najmanje 200 evra više...realno. Mislim da su za ovu cenu napravljeni više nego pametni kompromisi i da je Motorola uradila vrhunsku stvar. Iskreno, da nije tako, Motorolu ne bih kupio nikad. Telefon koristim na automatskom osvežavanju ekrana i baterija je stvarno skroz okej, nema razloga da bude konstantno na 144hz.
Luka
•
16.08.2023 09:04h m9pqlhl63p25dx2@Mile Upravo.
Mile
•
16.08.2023 09:06h g8gjd1kbc478fg2Aleks..realno, u ovoj cenovnoj klasi nemaš neku alternativu ovom uređaju ako želiš nov telefon. Ja sam birao između ovog, Honora 70 i 90 i Xiaomi 13lite... Samsung A54 nisam hteo ni da razmatram, ruzniji telefon skoro nisam video da je Samsung izbacio pritom ne vidim ni jednu ozbiljnu prednost u odnosu na Motorolu Edge 40. Da je bar nešto mnogo bolje pa da čovek razmisli... ovako smatram da je taj uređaj promašaj. Ostala tri koja sam pomenu su svi sa Mono zvučnicima, što je sada po meni jadno da jadnije ne može da bude. Tako da, za nov telefon, ovo ti je moja topla preporuka. Za polovan telefon bukvalno možeš za ove pare da biraš.
Damir
•
16.08.2023 09:30h nwwnwxgd7yyp2wmNije bilo problem ubaciti vecu bateriju i snap8gen1, problem je sto nisu htjeli. Poco f5 pro za manje para ima bateriju 5160mAh i snap8gen1. Moto debeo 7.6mm, poco 8.6mm. Srednji rang je postavio standard, stariji flagship procesori idu u njih, ne mediatek 8060 itd. Ali necu pametovati, samo kazem moglo je sve sto sam naveo, jer su drugi brendovi vec to uradili :)
Luka
•
16.08.2023 09:47h vplvpqxx99gllx1Koji drugi brendovi? Sem tog Poca koji je na uštrb ostalog odradio vrhunski hardver. Samsung A54, Xiaomi redmi note 12 pro, Honor 70, 90, Google pixel... Nigde nema ni blizu tog SD procesora, ili su gori ili u rangu ove Motorole. Tako da zadovoljni mi bili time ili ne, ne nudi srednji rang bas onoliko koliko smo hteli. A nikako sd 8gen1.
Ms
•
16.08.2023 11:51h lb7yhkxsdwtvm6zDa ima Snap 8 gen 1 telefon nije više u srednjoj klasi.
Damir
•
16.08.2023 12:04h mky5s44prt2f1l3Jedan primer je dovoljan da se zna da je moguce. Pa i snap7 je bolji nego 8020 po svemu. Mogli su i njega da ubace i ip67 umesto 68. Sve za iste pare.
Luka
•
16.08.2023 12:18h jv53n8z1bsgtcbnSd 7gen1 ni po cemu nije bolji od 8020. Jednaki su, po performansama za nijansu na svim testovima bolji 8020, ali to je toliko sitno da je nebitno. Jeste provereniji taj sd od ovog Mediatekovog koji se tek pojavio i samo u ovom telefonu. Ali nema razloga smatrati ga losim eto tek onako. Okej, voleo bih i ja da je primer Poco dovoljan da natera ostale da tu negde bude kriterijum za ugradnju tih procesora. Ali taj Poco je nagruvan kako bi nekima zavrsavao posao za jake igre i da se one vrte na maksimumu, i drugih prednosti nema nema u odnosu na ostatak srednje klase, losiji je. Ali ko ga zeli nek izvoli, isto kao i za ovaj telefon. Ne branim Motorolu i imao bih bar po imenu mnoge druge favorite, ali ovaj daje sve ono sto je potrebno i koliko treba i vise od toga. Ko hoce da mu kida za igre onda eto raj koji si naveo Damire, koga zanima samo kamera onda Honor 90 verovatno(mada 100e skuplji, mozda i jace), ko hoce samsung, ima solidan samsumg A54. Ali ako cemo o cinjenicama i gde se najvise dobije za najmanje novca, meni je to ova Motorola bez sekunde razmisljanja. Moje misljenje i to je to.
Damir
•
16.08.2023 13:19h 8ldqwd6k2ws890pJa sam rekao samo da motorola pravi amaterske kompromise, radi pola milimetra debljine ubacuje slabiju bateriju od konkurencije. Cijelom svijetu dovoljno 120hz na flagship modelima od 1000+ evra, ali motorola morala 144hz da se istakne a razliku niko na svijetu ne moze da provali. IP68 sertifikat kosta i odlika je flagship modela, kad ste vec rekli da ne bi bio srednji rang da ima snap8, onda nije ni sa ip68 srednji rang. A mislio sam na snap7gen2, a ne snap7gen1. 2 je znatno bolji od 8020 i imaju ga i poco i redmi note 12, pa cak i motorola razr. Mogao je i ovaj, samo sam to rekao. Nemam nista protiv telefona, vjerujem da je dobar, vrijeme ce pokazati
Luka
•
16.08.2023 13:36h fqlw9t806yfzx74Ne bi ni meni smetalo deblje kuciste u zamenu za 5000mah, ali tako je kako je. I jeste 144hz nepotrebno, ali to je malo marketing, ima ga i kod drugih na drugim planovima, nista novo. Nema redmi note 12 pro ni pro plus taj procesor. Motorola razr je daleko skuplji uredjaj, nije za meriti sa ovim, pa ne znam ni koji procesor ima. Sd 7gen2 je opet skup 😀 Ali da, vreme ce pokazati, pa videcemo. Samo sam izneo svoje utiske, prednosti i mane uredjaja kako bih pomogao ljudima koji planiraju da kupe. Dodacu jos jednu stvar koje sam se setio, a koja me nervira. To je da nema svoju galeriju, nego koristi google slike, koja je iritanta app i cak ne radi uvek lepo, secne nekad u njoj. Moze se na prodavnici skinuti galerija neka, ali nije to to.
Damir
•
16.08.2023 13:59h zjy9bfjttmp0h0rRedmi note 12 turbo ima 7gen2, nevezano za trziste, prave se mid range s tim procesorom :) ovo za galeriju mi je sad veca glupost nego stvari koje sam do sada mislio da su nedostaci. Bas zanimljive odluke motorole u vise navrata, pitam se sta je sljedece. Jedno vrijeme sam imao edge 40 u uzem izboru kad sam trazio telefon, ali sam iz razloga gore odustao. Pricekacu jos :)
Luka
•
16.08.2023 14:36h 1zfjl9yfqpz8m36Okej, pojavice se vec neko resenje za tebe onda :)
Ms
•
16.08.2023 15:02h c2x4kvnhmtrryzlKod mene google photos app ne secka i dobro radi.To što nema galeriju je po malo bezveze ali nije za mene neki over kill.
Luka
•
16.08.2023 15:19h c91ty18skqf3n0ySlazem se, samo kvari utisak i iritira. Bilo bi lepo da to srede. A secka npr u situaciji kad opalis pet fotografija, i odmah preko kamere udjes u slike i uzmes izbrises jednu sliku, pa zabaguje na sekund i tako neke situacije.. nista bitno
Aleks
•
16.08.2023 21:16h y8y4cqyd9d3h5l2Hvala na odgovoru svima! Nisam bas neki stucnjak generalno slabo menjam telefone trenutno Mi note 3 radi skoro 6 godina :) razmisljam i oko Nord 3 eventualno Xiaomi 12t mozda i neki Realme. trenutna cena za edge 40 sto se reklamira nije losa.
Apsolutno
•
17.08.2023 14:00h st7j9p74x97f605Damire, u svemu se slazem sa tobom, a dodao bih jos i kriminalnu softversku podrsku iliti bolje receno, nedostatak podrske. Motorola, od kako je Lenovo preuzeo, sa razlogom ima ispod 1% trzisnog ucesca. Nadam se da ce se to promeniti, da ce postati bolji, ali edge 40, sa ovom cenom, sigurno nije uredjaj koji ce im to omoguciti.
Apsolutno
•
17.08.2023 14:02h 5h92wnlwwrlxlyjI da, Xiaomi 12t, sa cenom ispod 400e, Nord 3, Realme Gt Neo 5se, su npr, neki od uredjaja koje bih odabrao pre ove Motorole.
Ms
•
18.08.2023 18:15h r7rxnntsxlcj2z9Realme GT 5 SE mi nećemo videti 100%.On je za azijsko tržište.
M
•
8.08.2023 16:50h
7stvycm1wyn8sz2
U Golsvordijevoj ulici hidrogel folija sa montažom za 1500 din.Nisam hteo da sam stavljam foliju jer mi to baš i ne ide od ruke.
Macdon
•
8.08.2023 17:48h 3q8sd992gsnbgpfU Paraćinu servis GMobile hydrogel mašinsko rezanje i montaža 800 dinara.
Macdon
•
10.08.2023 11:10h ck58wdjjl54rq79U Bg servis u Dobracina 20. reze i lepi folije.
Cane
•
23.08.2023 15:38h flq5snzj1rldm7qU Golsvortijevoj je Armadilo i oni ne rade hidrogel nego poliuretan kao Outfitersi. Velika je razlika.
R
•
8.08.2023 10:34h
k369d1l84k53gp1
Ima li gde da se nadje maska za ovaj telefon a da nije preko Aliexpresa?
Sasaa
•
8.08.2023 14:23h 7y7wvb4s0s8k2wqTeško...
Im80
•
9.08.2023 22:54h v6xxgq7zxgy5b3poglasi
Mickey
•
15.08.2023 11:36h vbg67qzvvtfc0j8Ima beomob.rs , u crnoj boji 417,00 din.odlična
Ms
•
16.08.2023 08:07h xcfrdmg1gljtxr2@Mickey Mogli su iz beomoba da stave sliku maske na sajtu.Ko će da naruči masku za koju ne zna kako izgleda?
Rb
•
16.08.2023 12:53h 4nks4lss5xw0629Neviđena cena za neviđenu masku.😀
Macdon
•
7.08.2023 08:48h
7nxm4b1krwns766
eSIM je bolji od fizicke kartice na ovom telefonu, brzina interneta je veca, pozivi i poruke se sa ukljucenim VoLTE momentalno realizuju u Yettel mrezi. Yettel eSIM je besplatan samo se uzme kartica sa eSIM vaucerom u poslovnici i skeniranjem QR koda sa kartice odmah sw aktivira na telefonu. Drugu fizicku A1 karticu koju koristim samo za pozive i SMS sam postavio na 2G jer nemam potrebe za drugom mrezom i sve sljaka super.
Muki
•
13.08.2023 07:40h q9g45246ysyys1zKoristio eSim na S22 Ultra u MTSu i moram da priznam da su nebo i zemlja bili.
Nikola
•
5.08.2023 12:36h
vq1zhnh87jc3z5m
Ne menjam telefone često. Dugo mi traju. Nisam zahtevan korisnik. Ne igram igrice. Slikam i snimam, ali čisto turistički da kažem. Koristim mali broj aplikacija (mejl, ebanking, mape, razne aplikacije za komunikaciju). Tražim alternativu za P20 Pro koji koristim 5 godina i sa kojim sam prezadovoljam. Da li je Edge 40 nešto na šta bi mi bilo OK da pređem? Hvala.
Stiven
•
5.08.2023 17:30h 0dxpd7821624jfwHonor 70 za kes, ili ako imas ponudu kod operatera za Honor 90. Prelepi, funkcionalni, znatno bolja kamera i baterija nego na ovoj motoroli. Taman za ono sto ti treba :)
Nikola
•
5.08.2023 20:23h lkl347tr7mfxd94Hvala Stivi!
Ms
•
6.08.2023 13:52h nzpzy4lql81dtsc@Nikola Otidji malo na stranice ovog sajta o H70 i H90 i malo se informiši.Ima kao i uvek hejtera ali ima i ljudi koji pišu realne komentare.
Nikola
•
6.08.2023 22:19h x1d2g2ghn69nd3nHvala Ms. Koliko sam video po recenzijama na jutjubu, H90 dosta razočarao.
Joca
•
6.08.2023 23:03h h3vlk4hlm77vxs1Razocarao samo u smislu da nije veliki upgrade u odnosu na 70. Inace odlican telefon i 70 i 90, znatno pouzdaniji od ove motorole.
Ratko
•
7.08.2023 00:29h zmd42vc87qdqbrdNemojte pričati napamet ovaj telefon je bolji i kompletniji od i H70 i H90,dizajn perfekcija,IP68,bežično punjenje, odlične kamere i sasvim dobar novi 8020 procesor, daleko bolja kupovina od oba ova Honora...uostalom raspitaj se sam i videćeš...
Bane
•
7.08.2023 01:33h 849xwcst5y6m8mnRatko,dizajn honora je odlican takodje. Maltene isti. Koristim 90 i nemam reci za izgled osim prelepo. Drugarica je dobila bas ovaj edge40 i prezadovoljna je kako radi, ali kaze da je baterija bezveze jer je pre koristila honor x7. Kamera nije losa,ako slikas po danu slicna je nekim jeftinijim telefonima. Motorola je takodje jako lep telefon. IP68 sertifikat je samo papir, niko normalan nece telefon potapati u vodu. Honor 70 i 90 imaju bolje kamere od ove motorole,mozda si mislio na 40 pro? Cak i oni koji su nahvalili ovaj telefon su rekli da su kamere onako. 8020 procesor pored snapdragona? Tesko. Svako se pronadje u nekom telefonu,pa necu ulaziti u licni izbor. Ali neke cinjenice moraju da se znaju. Ja ocekujem povratak Motorole na velika vrata. Za sad me nisu odusevili,videcemo. Inace sam bio jedan od prvih u Srbiji koji su imali Razr v3 decembra 2004. I dalje negde stoji po fiokama :)
Macdon
•
7.08.2023 07:33h tmlgq2ydhnws5y0I moja drugarica je dobila bas ovaj edge 40 i ne svidja joj se kaze ipak je malo bolji samsung s23 ultra kada je uporedjivala sve. Pa ipak je malo bolji s23 ultra, malo bolji.
Luka
•
7.08.2023 12:48h dfjrycl3db79by1Bane, to što je neki SD ne znači da je bolji od nekog Mediatek procesora. Npr SD 7gen1 koji je u H90 je po gotovo svim testovima malo lošiji od 8020 koji je u ovoj Motoroli, jedino je stedljiviji za bateriju. Opet razlika je tu minimalna. Baterija je stvarno tanka dosta na Edge 40, ali koliko sam ispratio, svi su razocarani i baterijom na H90. U sustini slicni telefoni, nijanse ih razlikuju. Bolja kamera je sigurno na H90, ali je skroz solidna na edge40, zna da iznenadi u nekim slucajevima, ali vredi samo glavni senzor. Prednja losa. Dizajn odlican na oba, brzo punjenje, tako da to koliko toliko resava problem losih baterija, ali bih opet tu dao prednost motoroli uz koju ide brzi punjac, dok za H90 moras da dodas jos par hiljada za kvalitetan punjac, na onako skuplju cenu uredjaja. Spomenuo bih kao minus Motorole neko cudno zagrevanje, i u nekim nejasnim situacijama. Cak tokom igranja nista previse, ni tokom punjenja, ali npr slusam muziku i on vreo, ili ako ga slucajno koristim dok se puno pocne odjednom da se zagreva. Sve u svemu, nisam koristio H90, ali licno prednost dajem ovoj Motoroli u odnosu na sve ostalo srednje klase. Na kraju dana ipak je najbitnije sta ko preferira i sta mu je bitno na telefonu, pa tako nek odlucuje.
Bane
•
7.08.2023 14:05h 7rnh0rk1gzq032fSlazem se,Luka,bez punjaca i maske je bezveze. honor90 je trebao da ide uz to,i 70 je dolazio sa punjacem i maskom. Za grejanje na motoroli,jbg.zato kazem bolji je snapdragon,i stedljiviji dosta. Nije sve u ovome na papiru,retko ko gura telefon do te mere da ce se primetiti ikakva razlika,oba procesora su odlicna za srednji rang. Ali meni je autonomija,punjenje i kamera primarno,i tu je honor u prednosti. Daleko od toga da je i edge40 los naravno. Bice bolje, verujem.
Luka
•
7.08.2023 14:18h 4t1zdngcw2ywwccUpravo to poslednje sto si rekao. U tome sta preferiras je bolji Honor i zato biras njega, u necemu drugom Motorola i zato je drugi biraju. Tako bi trebalo svi koji se dvoume oko telefona i da biraju svoj uredjaj. Jer razliciti su nam ukusi i potrebe, i kod ova dva telefona samo to pravi razliku u odabiru.
DejanBgd
•
8.08.2023 14:39h mtl9q6ddbgllt4jBolji S23 ultra od motorole edge 40 .... pa jeste Ferari je bolji od alfe naravno. Telefon je za prosecnog korisnikai vise nego dobar. Posle Xiaomia raznih sad sam na Edge 40 i potpisujem da 80% korisnika ne bi znalo koji je CPU unutra i koje su kamere, a senzor kamere je isti kao kod.... telefona koji je reper za kvalitet fotografije.
Shodji
•
8.08.2023 23:48h v9xx6y2c82yss98Evo da dodam kratko, ja sam inace uvek bio Huawei fan, ali honor telefoni zu za moj pojam prvo preveliki, drugo kvalitet i osecaj drzanja honor telefona u ruci je mnogo losiji u odnosu na bilo koju motorolu od srednjeg segmenta pa nadalje. Taj Meditek unutra jede malu decu, tj bilo kod Snappa. Snapp valja u oremium segmentu i valjao je jedino jos 778g, ostalo izbegavajte u sirokom luku. Furao sam Nord2 sa Dymensity 1200 i mou da kazem da je baterija bila odlicna, mnogo bolja nego na A52S. Sve u svemu, sa Moto nema greske, dobijate.mnogo ispeglaniji i brzi softver, a ko hoce preium segment, evo Lenovo Thinkphone za 1000e pa navalite 😉
Rale
•
9.08.2023 10:09h 4lw7pxqlmy7c4qfShodji, koji procesor ima honor70?
Adnan
•
10.08.2023 09:58h r8qdqdbyfpf3h3pJa bi se ipak odlučio za Motorolu nego za Honor 90. Motorola Edge 40 ima IP 68 , ima dobar procesor MT D 8020 koji je nešto jači od SD 7, ima bežično punjenje, dobijaš punjač od 68 w , stereo zvuk koji Honor 90 nema. Glavna kamera na Motoroli Edge 40 je ista kao na Huawei P 50 pro (telefon koji koristim) odlična. UZ to je Motorola Edge 40 trenutno u nekim radnjama na akciji za 49.990 dinara što je smešna cifra za ovako dobar telefon
Buraz
•
10.08.2023 16:39h 7sp4vtvrv4kt4w3Au, sta rece covek i osta ziv. Adnane majstore, kakva ista kamera kao p50 pro? 2 generacije razlike u kvalitetu, p50 pro i dalje ima jednu od boljih kamera na trzistu. Ova motorola zaostaje i za konkurencijom srednjeg ranga, da ne spominjem p50 pro koji kosta 750e. Svasta ljudi napisu ovde... Pritom nisi u pravu ni za procesor, al sve mi je jasno nakon komentara za kameru, ne ulazim dalje.
Ms
•
10.08.2023 19:22h ww5wb5gy9zqtddz@Buraz Snap 7 gen 1 mnogo bolji od mtk 8020?Teško burazeru,teško.
Buraz
•
10.08.2023 23:12h 2fmmg9lycc6cwtdNisam rekao da je mnogo bolji, samo sam rekao da nije u pravu. Sve je jasno nakon komentara o kameri. Snapdragon je mnogo stedljiviji i pouzdaniji procesor od 8020.
Rema
•
17.08.2023 14:34h 8mskydvkf81cxnxBuraz brate, vidi se da si slab sa materijom kamera. Čovek ti je sve potanko objasnio. Šta ti misliš da Sony, Samsung prave sočiva kamera za svakog posebno? Samsungov senzor od 200 mph ima i Motorola edge 30 ultra, Honor 90, Realme 11 pro +, Xiaomi 12t pro, Redmi note 12 pro +, Vivo, Oppo telefoni... Sve isti senzor i u svakom telefonu u zavisnosti od procesora i algoritmova za fotografiju kamera se drugačije ponaša. Uči i ne vređaj one što bolje znaju od tebe
Buraz
•
17.08.2023 20:38h hvygxzp8cjd3rstSenzor nije isto sto i softwerska obrada slika. Pricamo o kameri u celini, kao gotovom produktu, ne senzoru kamere kao hardwerskom delu telefona. Sve strucnjaci sto znaju bolje, a videli 2 telefona u 5 godina.
Dex
•
3.08.2023 09:43h
4pf9w1sxlksm8xl
Da li neko moze da mi objasni sta znaci ovo za kameru 1080p 120f i 720p 960f, a kad udjem u podesavanja samo ima 30f i 60f? da li moze da se namesti 960f?
Macdon
•
3.08.2023 13:53h 6w2pbqkzcf7nj83960 ne postoji, obe rezolucije su do 60fps, verovatno ce se azuriranjem nesto poboljsati za video.
Vlada
•
3.08.2023 19:19h c7cstgnr5fd5v6qTo bi trebalo da je slow motion video. 960 frejma po sekundi. Pretrazi u podesavanjima za video i nacices
Dex
•
4.08.2023 08:17h qjj13w4gvl5jrp6hvala
Neca
•
3.08.2023 01:07h
583j0xj4qmzly7f
Da li ovaj telefon dolazi sa kutijom upakovanom u celofanu ili samo sa kartonskom kutijom?Na YT unboxingu vidim da se pakovanja razlikuju.
Macdon
•
3.08.2023 13:50h y3r2xdq9jx480s7U Yettelu bez celofana ali su otvorili kutiju isekli sigurnosne nalepnice.
Macdon
•
30.07.2023 13:16h
2dp9bw134rw79wh
Telefon je odlican. Moja peta Motorola. Nema greske, cist android, nema bagova, ne greje se ma sta zvocali oni koji ga nemaju, sve je OK za cenovni rang.
Mk
•
31.07.2023 12:22h c4q9tbgqgcrvd5hKoliko posto baterije ostane posle celodnevnog korišćenja telefona?
Macdon
•
31.07.2023 12:58h 6tgxmztxlk21x8rZavisi, ja imam oko 2 sata poziva, puno chata, sms, drustvene mreze i od 7 ujutru do ponoci potrosi oko 80%
RS
•
31.07.2023 15:16h lcnwqvmycnndhwh@ Macdon Pojedinci se žale da se telefon mnogo greje prilikom punjenja i igranja igrica,Kakva su tvoja iskustva?
Macdon
•
31.07.2023 21:19h bgjz67tq89trh4hGreje se prilikom punjenja sto je normalno za turbopower punjac 68w. Prilikom normalnih aktivnosti razgovori, drustvene mreze i slicno ne greje se uopste a igrice ne igram ni na mobilnom ni bilo gde to me ne zanima.
EXPERT
•
3.08.2023 17:08h 4c8lxjm3kspxtntAko ga punite bežično na 15w koliko dozvoljava,baterija se mnogo manje greje,a i dugotrajnija je.Što je i samo po sebi logično.
Macdon
•
3.08.2023 19:12h 0k7mjqdnzhm0f43Treba imati dobar bezicni punjac. Ovako se za 15 minuta napuni oko 55% sto je bas ok.
MotoNOla
•
4.08.2023 13:22h 3ty0jbgrbw8zg30Nema sanse da izvuces od 7 ujutro do ponoci izdrzi i da ti ostane 20% a da imas 2 sata poziva i puno chata / drustvenih mreza itd. Baterija jedva izgura dan malo jaceg koriscenja, i to ne od 7 ujutro i ne do ponoci. Pritom uz sve optimizacije koje mogu da se podese. Telefon ne vredi ovoliko para zbog baterije i kamere koje su definitivno najslabija karika i ne moze da ide rame uz rame sa konkurencijom. Iz prve ruke znam ljude koji su ga prodali ili zamenili vrlo brzo
EXPERT
•
9.08.2023 09:51h 83xp6kr01yr3p8nJel smeš da se kladiš sa mnom,da je moguće izvući i preko 7 SoT-a po navedenim parametrima?Meni ne pada na pamet da ga menjam,zato što se perfektan u svakom smislu.
Ne
•
9.08.2023 10:11h 49ftgww269jykm3Nema sanse sa navedenim nacinom koriscenja 7h SoT na jednoj od najlosijih baterija srednjeg ranga. Mogu da potpisem jer znam koliko meni traje baterija sa slicnim koriscenjem na mnogo boljem telefonu.
Tole
•
29.07.2023 16:18h
3ftp5wwdbmxk1p8
Ovaj telefon je lepo dizajniran.Sve ostalo je promašaj motorole.
Macdon
•
3.08.2023 14:28h nrqd6cnvf38913fKakav promasaj?
EXPERT
•
3.08.2023 17:10h gc4rd5q82mrr4lrOvaj telefon je za tebe pun pogodak,probaj ga i onda će ti sve bitno kristalno jasno.Ne treba pitati o stvarima koje nisi probao.
Rebus
•
4.08.2023 13:23h r0nrtb80sfx136lOstaje nejasno kako su uspeli da sjebu bateriju i kameru do ove mere na telefonu od 500+ evra.
Ssw
•
28.07.2023 18:12h
6spxwbjm32qlsvy
Po cemu je ovaj telefon naslednik, edge 30 fusio modela? Kad je slabiji ...a ekrank i kamere iste
Srdjan
•
28.07.2023 19:10h rgy08tz6wpnj8x9Kako slabiji????
M
•
28.07.2023 19:41h bzqyvrjn3c61jt4Odakle ti uopšte ideja da je edge 40 naslednik edge 30 fusion?Ti izgleda nisi nikad čuo za edge 30 kojeg nasleđuje edge 40.
Macdon
•
27.07.2023 19:23h
8rv2drfdccr112v
Da li u Yettelu dolazi punjac i maska uz telefon u kutiji?
M
•
27.07.2023 20:24h cb19k23p9brdnccDa
Kaja
•
25.07.2023 09:49h
tjd6m08t80wqt4b
Da li uzeti motorola edge 40 ili honor 70? Ne igram igrice, fokus mi je na kameri.
NN
•
26.07.2023 13:06h zbn1c77s4htx7cpJa imam Moto a žena Honor, čini mi se da je kamera bolja na Honoru, realno čini se da je Honor generalno bolji, ne vezano za specifikacije na papiru...ova Motorola je dobar čak odličan telefon ali ne znam nekako sam iskreno očekivao više, uz sav taj hajp i hvaljenje...
M
•
26.07.2023 13:53h 02kcbmp9dngk34jHonor 70 bolje kamere.Ostalo manje više mrtva trka.
Zile
•
26.07.2023 19:38h vff39wpq23ldd6jUzmi Honor 90 ako gledas kod operatera cene su skoro iste kao i za Honor 70. Opet ako ti ne smeta sto nema stereo zvuk i navedene zastite i nedostatak punjaca i maske u pakovanju 😁. Iskreno Honor je po meni bolja kupovina sto binse reklo proverena. Lep softver,izgled,dosta stvari za podesavanje i prilagodjavanje i dobre kamere.
Srdjan
•
26.07.2023 19:45h pqtg803g5tmktgwKoju Honor 70 i Edge 40, ajojjj, Honor kao bolji, vidi se amateri
Kaja
•
27.07.2023 08:16h 75jqzzgy1zckqm9Hvala ljudi, ipak ce biti honor.
Miks
•
31.07.2023 09:04h d6hfpl42xmdf7kcPa kakonje honor bolji od motorole tel stariji god dana , motorola jaci procesor , ip68, stereo zvuk , bolji antutu skor ,
Djole
•
1.08.2023 13:45h 8lks0v4xd3lk6nn@NN Na cemu gledas fotografije pa si stekao utisak da Honor pravi bolje slike ? Ako gledas na telefonu mozda je to zato sto Honor ima bolji ekran.
Tips
•
5.08.2023 13:31h mk4cjpr5x5ttk0pCemu bolji anturu score? Ko jos izvlaci maximum iz danasnjih telefona i kako?! Honor 70 ima najbolji procesor srednjeg ranga i bateriju koja uz kombinaciju sa stedljivim procesorom moze da izgura mnogo vise nego motorola. Novi sonijev im800 senzor glavne kamere i 50mp siroka koja moze da izvuce dosta detaalja cak i po noci. Sta ce nam stereo zvuk, za youtube? Pa 90% ljudi koristi sluske svakako. IP68 rating je smeh, telefoni sa sve sertifikatom crkavaju redovno ako upadnu u vodu na par min. Motorola pravi najgore slike posle poco telefona, nisu i dalje uskladili image processing i senzore, ima tu jos dosta posla. Trude se da nadoknade to hardverski ali na pogresan nacin. Prvo mediatek procesor je jako lose optimiziran, drugo 144hz refresh rate ne treba ama apsolutno nikome, 120hz je limit koji ljudsko oko uospte moze i da primeti na telefonu, koji je pritom 6incha... Bolje da su ugurali 6000mAh bateriju umesto ovih 4400, pritom procesor trosi ko TA pec 🤣 lep dizajn, ali to je to, za sad. Nadam se da ce otici u dobrom pravcu za koju god.
Tips
•
5.08.2023 13:39h dh38v79ghqr5t0wPritom devojka rekla ne igra igrice, fokus je na kameri, a vidim legende koje pominju antutu score i IP rating, vidi se koliko znate o telefonima. Savetovati nekome da uzme motorolu zbog kamere je kao da savetujes cetvoroclanoj porodici da kupi smart 🤣
m
•
6.08.2023 06:04h 0cz5kg6cyk1ry4tAjde ti lepo kaži koji ti telefon imaš?Radiš u servisu i mnogo bi mi značilo da mi jedan stručnjak pomogne u izboru telefona.Bio bi vrlo zahvalan na tvom mišljenju.
Tips
•
6.08.2023 11:16h 7q2jy6h63m874n3Trenutno imam s23+, nisam hteo ultra, ne svidja mi se robusan izgled i ne koristim s-pen i ne slikam AI slike meseca. Baterija je zahvaljujuci izmenjenom procesoru u odnosu na s22 seriju drasticno poboljsana, kamera takodje. Ovaj bas onako legao lepo, uz vrhunsku ergonomiju, telefon prijanja za ruku bukvalno. Cesto ga neopravdano preskoce zbog ultre 😀 Inace sam imao dilemu izmedju iphone 14pm iako nisam ranije koristio IOS, hteo sam da probam, ali odustao. I xiaomi 13 obican, zbog dizajna i dobre ponude koju sam imao da ga uzmem. Isto lepo zaokruzen telefon, dobra autonomija, izrada, ekran, kamera, punjenje. Sve je stvar izbora, ko voli iphone briga ga koliko boljih androida ima, ko voli jedan brend, fokusira se samo na njih iako ima bolji izbor sa drugim androidom. Trziste je danas najsire ikada, to je lepo 😀
md
•
24.07.2023 21:51h
lcw637l71f8ndq1
Folije za telefon imaju u Takovskoj preko puta RTS i Golsvordijevoj i rade montazu
zzz
•
24.07.2023 23:59h dn9jrmldr3zp7rjZnate li mozda koji tip folije i koliko kosta?
md
•
25.07.2023 04:26h vxl83pkwwcdz18yFolija je hidrogel.Ima providna i matirana .Cena 1600.
zzz
•
25.07.2023 08:52h vf9r5tj4nqwzr0tHvala
Milos
•
4.08.2023 12:06h q7ym7sxj5fk3pzgJel moze neki kontakt radnje gde imaju folije? Porucio bih.
MS
•
5.08.2023 14:26h ng0153xmplr4wqfapollo.co.rs
Milos
•
7.08.2023 19:03h ys0br956xwkx8q0Hvala @MS
Ps
•
23.07.2023 22:22h
9gkqcsdzh5bydck
Pozdrav, koji telefon uzeti Samsung s22 ili Motorolu edge 40?
Miki
•
22.07.2023 19:30h
nft2766kdm4ch93
Uzeo ga pre 5 dana u a1.Telefon brz u radu.Ekran fenomenalan.Kamere solidne.Baterija izdrži ceo dan uz "normalnu" upotrebu.Kad se igraju zahtevnije igrice ume dobro da se ugreje ali to sam uradio čisto da isprobam.Kad snimam video od nekih 15 minuta greje se ali ništa preterano.Gledanje youtuba,društvene mreže,browsing nema preteranog grejanja.Čak i ozbiljniji recezenti kažu da to nije problem.Mogu da preporučim ovaj telefon svakom ko nije heavy gamer ili ne jaši telefon po ceo bogovetni dan.
Miki
•
22.07.2023 19:36h w6czrcpkptdjdqvRefresh ekrana podešen na automatsko iako je na 144 mHz lepši ugodjaj brže troši bateriju.
Miroslav
•
4.08.2023 17:51h z95rvbktm7btbz9Greje se vise, cesce nego vecina telefona... Kvalitet kamera kao da kosta 250 a ne 500 evra.. baterija jako losa u poredjenju sta se nudi za ove pare... Bez ljutnje.. ni blizu realne preporuke na danasnjem trzistu... Ima bar 5 boljih telefona za iste ili manje pare kod nas...
Ms
•
5.08.2023 09:50h trwvr0fdrwvv1qh@Miroslav Kojih 5 telefona je bolje od ovog ako bi hteo da navedeš?Hvala.
Miroslav
•
5.08.2023 20:13h 8f0zwrcvx2zhj21Sto...? Da bi mi rekao da nisam u pravu...? Ako tebi odgovara, neka ti je sa srecom... Da valja prodavao bi se masovno... Pogledaj brojke...ne vredi preko 300 evra...plafon...trziste je drugacije,mozda pre 2-3god. Motorola zakasnila
RB
•
7.08.2023 13:02h z29z8d36q1q1p23@Miroslav Evo i ja ću ti reći da nisi u pravu.
Miroslav
•
7.08.2023 14:11h w6svwl9742cb5mvPoco f5...poco f5 pro...honor 90...xiaomi 12T pro, pixel 7a... Evo 5 boljih telefona od ovoga...plus minus sa cenom...neki su jako malo skuplji...neki su jeftiniji lepo.
Shone
•
8.08.2023 23:56h ph4w76q3q5p51wcHvala na svim cigla navedenim telefonima, izuzev 7a koji preporucjem 👍
Tkbmd
•
9.08.2023 10:13h 7h7m8wdfw1l03hqAko su ti ovo gore cigle, edge 40 je sljunak 🤣
Spale
•
22.07.2023 09:40h
58nbn8m11pjktgr
Da li ima always on display
m
•
22.07.2023 13:19h 6dprv5pq7p2gtmlnema
Luka
•
20.07.2023 11:46h
lwkpnntm2b1tvz7
Gledam kod operatera realno 3,4 telefona ima u ovoj klasi da biram pa ne znam sta da uzmem,sta je vasa preporuka aj da dam fokus na kameru i bateriju? Bez razmisljanja bi uzeo Moto ali Stock Android mi je nesto ruzan?
RB
•
20.07.2023 15:52h x2x9qk2tk4r0zb9Edge 40 je prelep telefon i poprilično vreo.Ja bi ga zaobišao u širokom luku.Ružan stock android je najmanje bitna mana ovog telefona.
Luka
•
20.07.2023 19:26h pplt4qgzz3p0591Pa mnogi ga hvale a i na domacoj recenziji je dobio nagradu kao najbolja kupovina, mnogi ga hvale ali sam procitao nekoliko komentara da se greje vise nego sto je ocekivano. 🫤 Pa sta uzeti onda kada je izbor jako mali, samsung A54 kod koga je jako mali napredak naspram predhodnika,Xiaomi onako ok nista spec a i koristim vec nekoliko godina njih pa zelim promenu,Honor 90 solidan ali nema zastitu nikakvu ☹️🫤 a kamera slabija nego sto sam ocekivao sto ne znaci da je losa.
M
•
20.07.2023 21:18h jcqyrsrtrtg92v4Naši operateri imaju manje više identičnu ponudu telefona što je po meni veliki smor za one koji bi da uzmu telefon kod njih.
Alu
•
20.07.2023 22:22h 9clws3mhrh66gxfMoj se ne greje ni malo
EXPERT
•
21.07.2023 18:32h lqj36yntb0lczw6Ni moj se ne greje ni malo,osim kada se puni,što je i razumljivo obzirom da ima brz punjač od 68w.Svaki telefon koji ima brzo punjenje se zagreva,što je i normalno.Inače,telefon je i vrlo lep i kvalitetan.
..
•
21.07.2023 23:08h rq6rlhy46500y0tI ja razmisljam izmedju Xiaomi 13 lite, Honor 90 i Edge 40. Izgledaju slicno, procesor slican... Motorola ima grebljiv ekran bez zastite i bezicno punjenje, a Honor dolazi bez punjaca i maskice i sa nekim nepoznatim zastitnim staklom ekrana, ali ima vecu bateriju i 512gb memorije. Xiaomi ima Gorilla glass. Kostaju isto kod operatera.
Ms
•
22.07.2023 07:26h qbx2x083q3yhbnhStaviš na Edge 40 zaštitno staklo kao što bi na svaki drugi telefon i rešen problem.Telefon se greje samo kad se dugo igraju igrice.Priče o pregrevanju su preterane.
DejanBgd
•
22.07.2023 13:38h bx5cqslf7ylr06nTelefon je odličan. Lično svašta sam 8mao i ovo jeste u klasi naj zaokruženiji telefon. Vanila Android je stvar navike. To dase greje pa greje se kad se puni i kad nešto radi,a i to je normalno. Jel ima neki telefon da se ne greje? Nema
N.
•
23.07.2023 10:17h 6kgv6svdx0f6nz7Ima, a52 star 3 godine koji koristim svaki dan ceo dan, eventualno kad se puni se malo tek zagreje, ostalo nista. :D
ms
•
23.07.2023 11:44h b06b8l4pzc6xc2n@N. Raspali neku zahtevnu igricu jedno pola sata pa ćeš videti kako ima da se greje samo tako.
Shodji
•
8.08.2023 23:57h nfcsk70rf89yxx3Kuli Sony 5, pa se igraj!!!
Dragan
•
19.07.2023 23:49h
g3f10q6pgvyyny8
Da kažem Jos!!!na igrici war Maschinen!
M
•
20.07.2023 09:23h 9cwbk6p3yw9gqkgI sve to na 144 Hz refresh po ovoj vrućini.Mnogo se greje pitam se za samo zašto?😃
RB
•
20.07.2023 15:55h mlhbs3jw30ntqvvKad mi se igraju igrice upalim komp i igram ko čovek.Na telefonu nikad nisam odigrao nijednu igricu.Ko voli nek izvoli a što se mene tiče ne hvala.
Drago
•
12.08.2023 23:19h 5y284rr4mg5h6r0Da grije se ali mu nesmeta, baterija mi ponekad izdrži s nekim normalnim radom i do dan ipo, samo treba podesit uz pomoču upravitelja aplikacija i memori upravitelja mob i da vidiš kako radi, u početku gasiti i paliti svaki drugi dan mob da se sustav samopodesi jedno tjedan dana, to važi za svaki novi mobitel jer se tako optimiziraju i prilagođavaju korisniku! Kamere su super i po danu i po noči, mislim na Motrolu edge 40
Misa
•
18.07.2023 00:51h
w4q8svww3x2yfmb
Dugo tražim naslednika Huawei Nove 5t.ali ne ide. Nakon 3 godine više ne ide, otisla baterija, displej. Dvoumim se između Honor 70,90, i ove motorole. Šta je po vama najbolje rešenje? Najbitnija mi je kamera iskreno. Honor 90 odbija me cena i što nije vodootporan. Kao ni honor 70. Baš sam u dilemi.. Da li je prednja kamera na motorola toliko loša? Mada bi je bitna glavna kamera.
M
•
19.07.2023 07:35h dhv76jljw69hb0mAko ti je kamera najbitnija onda Honor.
C he
•
25.07.2023 15:09h hb40rn6g9g7z2d6Ja sam imao 5t i zamenio sam ga sa Xiaomi 12t.Imam ga od februara i dobro me sluzi.
gale
•
29.07.2023 19:11h ppkr2dr6hxjx2pbovaj model
Dale
•
17.07.2023 16:13h
6jm1qwtknjhv0l2
Sramota cene joj,u Yettelu je 49600
singer
•
20.07.2023 11:10h h0tnslbv8djgfdkA1 tarifa start za 1.399 RSD mesečno telefon 39.420 ako uzmeš drugu tarifu jacu još jeftiniji.
EXPERT
•
9.08.2023 09:56h vszk643hpdq4kcvNija sramota telefona,treba da bude sramota operatera zato što su derikože kod svakog telefona.