LG U8360-konfiguracija gprs mms za 063
LG U8360-konfiguracija gprs mms za 063
Da li neko moze da mi pomogne,jer meni tj, softver nije kao na 8330.... Sve je zbrkano a fon je sa tre mreze. u mobtelu nemaju setovanja za taj model a i brzo su odustali od pomoci. toliko o nasim operaterima i sluzbenicima........Hvala.
- Brainwashed
- Povremeni posetilac
- Postovi: 27
- Pridružio se: Pet, 10. Feb 2006. 01:07
lepi, sluchajno znam koji je problem kod operatera shto neke (NOVE ili RETKE) modele ne mogu da podese...
ako malo bolje razmislish, shvaticcesh da je i njima teshko da nabave uputstva kao i tebi...
dakle, logiku za podeshavanje poseduju svi oni, ali je mnogo teshko iskoristiti tu logiku u razgovoru preko telefona, jer ne mogu da vide kako tachno se TI kreccesh po meniju aparata...
ako zzelish da ti se podesi taj aparat, idi do njihovog prvog korisnichkog servisa i daj im aparat u ruke...kapiram da cce ti pomocci koliko je mogucce...
...a ujedno ccesh pomocci i ostalim Mobtelovim korisnicima sa istim aparatima, tako shto ccesh Mobtelovim radnicima dati shansu da naprave uputstvo po tvom aparatu...
ccozdra...
ako malo bolje razmislish, shvaticcesh da je i njima teshko da nabave uputstva kao i tebi...
dakle, logiku za podeshavanje poseduju svi oni, ali je mnogo teshko iskoristiti tu logiku u razgovoru preko telefona, jer ne mogu da vide kako tachno se TI kreccesh po meniju aparata...
ako zzelish da ti se podesi taj aparat, idi do njihovog prvog korisnichkog servisa i daj im aparat u ruke...kapiram da cce ti pomocci koliko je mogucce...
...a ujedno ccesh pomocci i ostalim Mobtelovim korisnicima sa istim aparatima, tako shto ccesh Mobtelovim radnicima dati shansu da naprave uputstvo po tvom aparatu...
ccozdra...

uputstvo postoji na sajtu za ovaj model ali kao sto rekoh napisao ga je neko ko nije ni usao u meni telefona a kamoli nesto drugo.... Ako je stavljeno na sajt znaci da se neko bavio time ali shatro.... Sve rade priuceni i nedovoljno obavesteni kojima bi pre svega to trebalo da bude sastavni deo posla... A uvek imaju izgovor za sve.......
> > > 1.SETTINGS 2.Access points 3.NEW
> > >
> > > Connection tittle
> > > Mobtel GPRS
> > > Bearer
> > > GPRS
> > > User name
> > > vivo
> > > Password
> > > 063
> > > APN
> > > Internet
> > >
> > > 1.BROWSER. 2.Settings 3.Profiles 4.NEW
> > > Service name
> > > mobtelGPRS
> > > Home page
> > > http://wap.mobtel.co.yu
> > > Connection mode
> > > UDP(CO)
> > > IP Address
> > > 217.065.192.033 Proxy server port 0000
> > > Security
> > > Not secure
> > > Time out (10-600)
> > > 60
> > > Acces point
> > > MobtelGPRS
> > > MMS
Settings,access points,options,add new:
Connection title
mobtelmms
Bearer
GPRS
Username
Prazno
Pasword
Prazno
APN
mms
> > > 1.MESSAGES 2.Settings 3.Multi media message
> > 4.Multi
> > > msg Centre 5.NEW ;
> > > Title
> > > Mobtelmms
> > > MMSC URL
> > > http://mms.mobtel.co.yu/servlets/mms
> > > MMS Proxy
> > > 217.065.192.033:8080
> > > Connection mode
> > > TCP
_____Access point mobtelmms_____
POSLE SVEGA TOGA KADA se URADI OBELEZITE PROFILE I
UGASIte i UPALIte FON!!!! ZVATI MOBTEL DA AKTIVIRAJU TE USLUGE!!!!INACE NECE
RADITI!!!AKO JE AKTIVIRANO ZAMOLIti IH DA RESETUJU
ACOUNT!
POsle sve radi HVALA OZRENU
> > >
> > > Connection tittle
> > > Mobtel GPRS
> > > Bearer
> > > GPRS
> > > User name
> > > vivo
> > > Password
> > > 063
> > > APN
> > > Internet
> > >
> > > 1.BROWSER. 2.Settings 3.Profiles 4.NEW
> > > Service name
> > > mobtelGPRS
> > > Home page
> > > http://wap.mobtel.co.yu
> > > Connection mode
> > > UDP(CO)
> > > IP Address
> > > 217.065.192.033 Proxy server port 0000
> > > Security
> > > Not secure
> > > Time out (10-600)
> > > 60
> > > Acces point
> > > MobtelGPRS
> > > MMS
Settings,access points,options,add new:
Connection title
mobtelmms
Bearer
GPRS
Username
Prazno
Pasword
Prazno
APN
mms
> > > 1.MESSAGES 2.Settings 3.Multi media message
> > 4.Multi
> > > msg Centre 5.NEW ;
> > > Title
> > > Mobtelmms
> > > MMSC URL
> > > http://mms.mobtel.co.yu/servlets/mms
> > > MMS Proxy
> > > 217.065.192.033:8080
> > > Connection mode
> > > TCP
_____Access point mobtelmms_____
POSLE SVEGA TOGA KADA se URADI OBELEZITE PROFILE I
UGASIte i UPALIte FON!!!! ZVATI MOBTEL DA AKTIVIRAJU TE USLUGE!!!!INACE NECE
RADITI!!!AKO JE AKTIVIRANO ZAMOLIti IH DA RESETUJU
ACOUNT!
POsle sve radi HVALA OZRENU
- Brainwashed
- Povremeni posetilac
- Postovi: 27
- Pridružio se: Pet, 10. Feb 2006. 01:07