Samsung galaxy j1 duos

konfiguracija mobilnih telefona za MMS/GPRS i ostale usluge domaćih operatora
Gregor Samsa
Redovni učesnik
Redovni učesnik
Postovi: 141
Pridružio se: Čet, 22. Jan 2015. 02:24
:: lumia 520

Samsung galaxy j1 duos

Post od Gregor Samsa »

Evo ovako. Žena je dobila ovaj tel, pa me interesuje na koji način bi mogao da ,,ubijem" sve nepotrebne aplikacije kako bi tel radio optimalnom snagom jer je u pitanju slab uredjaj sa 512 ram. Ona je nezahtevan korisnik i od app ima samo viber, whatsap i skype. Čak nema ni facebook.

Znači, svaki savet oko ,,ubijanja" nepotrebnih sistemskih aplikacija koji jedu RAM, kao i saveti kojim programom bi mogao čistiti sistem s vremena na vreme , kako bi lagove i bagove sveo na minimum, su dobrodošli, jer sam početnik u svetu msmartfonova, a i ja imam wp na kojem nemam potrebu za nekim velikim čišćenjima.

Hvala i pozdrav

Coni
Mobil manijak
Mobil manijak
Postovi: 1743
Pridružio se: Ned, 21. Apr 2013. 10:26
:: LG Leon LTE

Re: Samsung galaxy j1 duos

Post od Coni »

Dve stvari. Nađi u podešavanjima "apps", ne gledaš running vec nađi karticu gde su sve aplikacije. Tu sve sistemske koje se ne koriste (tj. ona ne koristi) podesi na disable (na primer hangouts, maps, sistemupdate). Drugo, s vremena na vreme clean master da procisti keš i rezidualne fajlove.

Gregor Samsa
Redovni učesnik
Redovni učesnik
Postovi: 141
Pridružio se: Čet, 22. Jan 2015. 02:24
:: lumia 520

Re: Samsung galaxy j1 duos

Post od Gregor Samsa »

E, hvala ti. Uradicu tako.

Coni
Mobil manijak
Mobil manijak
Postovi: 1743
Pridružio se: Ned, 21. Apr 2013. 10:26
:: LG Leon LTE

Re: Samsung galaxy j1 duos

Post od Coni »