problemi sa garancijom....sta ta rec znaci u Srbiji

flešovanje softvera, popravka, kvarovi
drgrga
Mobil manijak
Mobil manijak
Postovi: 1184
Pridružio se: Čet, 21. Sep 2006. 20:48
:: Nisam iz Beograda !

Post od drgrga »

Pinocio,

Zakonski,dok je telefon bio na servisu,t.j. koliko dana je tamo proveo,isto toliko ti mora biti produzena garancija....
Da li se toga pridrzavaju nemam pojma eto.... :smutny:

Sandrolina
Slučajni prolaznik
Slučajni prolaznik
Postovi: 4
Pridružio se: Pon, 05. Jan 2009. 02:26

Post od Sandrolina »

Tja, garancija u Srbiji, hahaha.
Ja sam pre nekih mesec dana kupila novu Nokiu X5220. Ko za inat, bila je subota pred kraj radnog vremena. Odem kuci i krenem da trpam memorijsku karticu (512) dobijenu uz fon, isprobavam kameru i sl. Kad, primetim da je ekran nekako cudno bled u nekim delovima, ko da je mrljav. Sledeci dan krene neko belo polje da se dize od donjeg dela ekrana. Normalno, u ponedeljak smesta se nacrtam u prodavnici sa sve garancijom da im strpam pod nos. Ostane telefon kod njih, kao pokupila sam virus (ma da bas) pa ce ga oni kompletno resetovati. :uhuh: Zovu me sutradan da mi saopste kako je u pitanju displej i kao narucice novi. Od onda do danas svaki razgovor se zavrsava sa "eto nikako dobavljac da im posalje novi, a oni su porucili ...". Ne budem lenja i jedan dan odem da obidjem servise cisto da vidim ima li iko displej za to cudo, kad ono cvrc, nemaju ga ni na cenovniku. No, kazu, cena je verovatno 50 evrica. I sad se meni cini da je to glavni problem ovima u prodavnici. Baj d vej, telefon je napravljen u Hungary, nije China.
Jos prvi prvom raspravljanju sam im rekla da se meni cini da je fon polovan, ali ubedise me da nije. Sad kad citam vasa iskustva, sve mi se cini da su pokusali da mi utrape polovnjak :x za pare novog :x :x :x .

tomas.hokenberi
Moderator
Moderator
Postovi: 4747
Pridružio se: Pon, 03. Sep 2007. 18:02
:: Samsung GalaxyNote20
Lokacija: Beograd

Post od tomas.hokenberi »

Sandrolina, Pretpostavljam da je cena bila povoljna, da su primali devize, da nisi dobila fiskalni vec rukom pisani racun i rukom pisanu garanciju na 6 meseci?

Ja ne razumem sto ce cudite ovakvim stvarima kada kupujete telefone skidane sa mreze kao "nove" i pristajete na sumnjive aranzmane. Svaki aranzman u kome prodavac ne izdaje fiskalni racun, prima evre itd je kupovina macke u dzaku.

Garancija ponesto i znaci u Srbiji ako kupis legalno uvezen telefon od ovlastenih prodavaca. Ako nista drugo barem se smanjuje verovatnoca da ce ti prodati polovan telefon kao "nov".
Pravila otvaranja tema i davanja odgovora
Samsung SM-N980F Galaxy Note 20 256GB
Samsung SM-T870 Galaxy Tab S7 + Transcend 512GB

clyder
Novajlija
Novajlija
Postovi: 12
Pridružio se: Sre, 26. Nov 2008. 00:49

Post od clyder »

Ja sam dobio fiskalni racun za svoju macku ali mi to nije bas puno znacilo prilikom servisiranja.

Meni je konacno resen problem. Posle 4 meseca reklamiranja konacno su se setili da urade nesto drugacije. Opet sam morao da cekam jedno 20 dana ali barem su uradili nesto drugo sem reinstalacije softvera. Zamenjena mi je cela ploca sa starom maskom i za sada radi normalno. U medjuvremenu sam kupio drugi telefon, opet nokia, ali sledeci telefon ne verujem da ce mi biti nokia ukoliko im servisna mreza i dalje bude tako debilna. Citam po stranim forumima i vidim da je u celom svetu problem za Nokia ovlascenim servisima. Pretpostavljam da je sansa veca da se reklamacija resi postenije ukoliko se kupuje kod ovlascenih prodavaca mada i tu postoji problem. Telefon i od njih ide u isti servis kao kad kupis u nekoj manjoj radnji.

tomas.hokenberi
Moderator
Moderator
Postovi: 4747
Pridružio se: Pon, 03. Sep 2007. 18:02
:: Samsung GalaxyNote20
Lokacija: Beograd

Post od tomas.hokenberi »

clyder, Ako kupis u "manjoj" radnji onda je malo verovatno da ce otici u ovlasceni servis - problem je sto ovlasceni servisi ne priznaju "garancije" koje se dobijaju uz telefone skidane sa mreze itd. Ako imas problem sa takvim telefonom i doneses ga prodavcu on nema garantovani besplatni servis za taj telefon i ucinice sve da izbegne popravku posto istu mora da plati ovlascenom (ili neovlascenom) servisu. U ntakvim situacijama ce pokusati da ubede kupca da kvar nije kvar nego "feature", da je kvar krivica kupca ili "vise sile" i da nije pokriven garancijom itd.
Pravila otvaranja tema i davanja odgovora
Samsung SM-N980F Galaxy Note 20 256GB
Samsung SM-T870 Galaxy Tab S7 + Transcend 512GB

clyder
Novajlija
Novajlija
Postovi: 12
Pridružio se: Sre, 26. Nov 2008. 00:49

Post od clyder »

U mom slucaju telefon je otisao u ovlasceni servis....4 puta.... Nisu krivili mene za kvar niti odbijali da priznaju garanciju, da je tako lakse bi podneo sve ovo. Svaki put su uzimali telefon na servis i vracali ga "popravljenog". Prva dva puta je bio u WSC-u kod nas a druga dva puta u Mobisu u Zagrebu. Ja posle ovog nisam toliko kivan na prodavnicu u kojoj sam kupio fon koliko na ovlascene servise i na Nokiu koja dozvoljava takvim retardima da se zovu ovlasceni servisi.

tomas.hokenberi
Moderator
Moderator
Postovi: 4747
Pridružio se: Pon, 03. Sep 2007. 18:02
:: Samsung GalaxyNote20
Lokacija: Beograd

Post od tomas.hokenberi »

clyder, U pravu si - u takvim situacijama je problem u servisu - da su u servisu napisali da popravka nije moguca onda bi ti u radnji zamenili novim primerkom - ovako ti je bezveze setao telefon. Inace pre oko sat vremena sam bio u Tehmarketu u Delta Sitiju i upravo sam prisustvovao raspravi nezadovoljnog kupca neke Nokie koja je otkazala u garantnom roku sa prodavcima - nudili su mu telefon na koriscenje dok je na servisu a on je insistirao da mu vrate novac.
Pravila otvaranja tema i davanja odgovora
Samsung SM-N980F Galaxy Note 20 256GB
Samsung SM-T870 Galaxy Tab S7 + Transcend 512GB

Pinocio
Mobil fan
Mobil fan
Postovi: 344
Pridružio se: Sub, 12. Feb 2005. 23:27

Post od Pinocio »

Moja 6500s je bila tacno mesec dana na popravci i posle kad mi je vracena je samo 2 sata uspesno radila,sad je opet na popravci.... katastrofa.Sad me zanima da li se ova popravka racuna na onih 30 dana,jer mi ocigledno nece resiti problem za 45 dana.

tomas.hokenberi
Moderator
Moderator
Postovi: 4747
Pridružio se: Pon, 03. Sep 2007. 18:02
:: Samsung GalaxyNote20
Lokacija: Beograd

Post od tomas.hokenberi »

Pinocio, Garancija mora da ti se produzi za vreme provedeno u servisu - da li se ukupno vreme sabira do 45 dana nisam siguran. Ako uspes da dokazes da ti posle prvih mesec dana nisu popravili telefon onda bi trebalo da se sabira.
Pravila otvaranja tema i davanja odgovora
Samsung SM-N980F Galaxy Note 20 256GB
Samsung SM-T870 Galaxy Tab S7 + Transcend 512GB

McLaren F1
Ex-Moderator
Ex-Moderator
Postovi: 1507
Pridružio se: Pet, 28. Apr 2006. 16:51
:: LG G2
Lokacija: Novi Beograd

Post od McLaren F1 »

tomas.hokenberi napisao:da li se ukupno vreme sabira do 45 dana nisam siguran.
Jeste, 45 dana! ;)

tomas.hokenberi
Moderator
Moderator
Postovi: 4747
Pridružio se: Pon, 03. Sep 2007. 18:02
:: Samsung GalaxyNote20
Lokacija: Beograd

Post od tomas.hokenberi »

McLaren F1, Znam ja da ako mu za 45 dana ne poprave sleduje novi ali mislim da mora biti odjednom 45 dana.
Pravila otvaranja tema i davanja odgovora
Samsung SM-N980F Galaxy Note 20 256GB
Samsung SM-T870 Galaxy Tab S7 + Transcend 512GB

Pinocio
Mobil fan
Mobil fan
Postovi: 344
Pridružio se: Sub, 12. Feb 2005. 23:27

Post od Pinocio »

Meni telefon samo nije hteo da se upali.... a kad su mi ga vratili,vidim radili su update softvera i on sad nece ni radio da pusti,a na slusalice kad prikljucim se odmah restartuje,led diodice na tastaturi ne rade vise,a uz to opet se ugasio i nece da s upali vise.I ko zna kad cu je dobiti sad,i strasno sam nervozan,sta dalje da cinim.... najradije bih da im doplatim i uzmem E71!!! 8)
ali ne verujem da je tako nesto moguce

clyder
Novajlija
Novajlija
Postovi: 12
Pridružio se: Sre, 26. Nov 2008. 00:49

Post od clyder »

Znam kako ti je Pinocio. Jako slican slucaj kao kod mene. Ovi u ovlascenim servisima izgleda da za svaki problem rade reinstall ili update softvera. Mislim da bi i za ogreban telefon prvo pokusali da ubace nov softver.

Sto se tice sabiranja dana na servisu, ja sam pokusao da ubedim ove u servisu da mi nisu popravili telefon prvog puta pa da bi trebalo da se sabiraju dani na servisu, ali su mi oni uporno tvrdili da su oni popravili telefon pa da se rok od 45 dana za servis resetuje na 0. Problem je sto ja njima ne mogu nista, trzisna inspekcija nije htela da mi pomogne. Jedino sto sam mogao da im radim jeste da ih zovem i cimam svaki dan. Tako da sam morao da cekam ukupno 4 meseca da se resi problem.

Nemoj da se nerviras oko toga, znam iz iskustva da ne pomaze. Ako mozes uradi ko i ja....uzmi drugi telefon dok cekas ovaj.

BTW E71 je odlican telefon, ja sam uzeo preko telenora i zadovoljan sam. Iako ne znam da li da posle ovog iskustva ikome preporucujem Nokiu posto vidim da imaju uzasnu servisnu podrsku kako ovde tako i u celom svetu. Znaci ako su ispravni, odlicni su telefoni, ako se nesto pokvari bolje da ga bacis odmah nego da se nerviras.

Pinocio
Mobil fan
Mobil fan
Postovi: 344
Pridružio se: Sub, 12. Feb 2005. 23:27

Post od Pinocio »

clyder napisao:Nemoj da se nerviras oko toga, znam iz iskustva da ne pomaze. Ako mozes uradi ko i ja....uzmi drugi telefon dok cekas ovaj.

BTW E71 je odlican telefon.
kako mislis to "uzmi drugi telefon"!?
Da kesiram za novi ili???
vidim da su mnogi dobili na koriscenje druge modele dok su njihovi na popravci,ja ni to.
Da li je uopste izvodljivo kod Alfe da im ostavim taj 6500 i doplatim za e71???
brate,ne nerviram se ja sto je telefon kod njih,nego,sta ce biti kad mi ga vrate,jer mu 16-og istice garancija.Produzice oni nju,ali to je jos mesec dana,a telefon je ocigledno neispravan,i kad ga poprave,bice drzi vodu dok majstori ne odu i sta onda!?
Da mi bar displej zamene... ko ce ga kupiti sa sve jos mrtvim pixelom na sredini istog.
Ma katastrofa.... al... vezan sam za Nokiu i jednostavno,ne umem pogledati telefone druge marke...

tomas.hokenberi
Moderator
Moderator
Postovi: 4747
Pridružio se: Pon, 03. Sep 2007. 18:02
:: Samsung GalaxyNote20
Lokacija: Beograd

Post od tomas.hokenberi »

Pinocio, A sto ne pokusas da se "ravezes od Nokie" - izlece se ljudi od raznih bolesti zavisnosti pa i ti mozes da probas da se izlecis od nokiizma. Samo sebi svaki dan ponavljaj sledecu mantru:

1. Nokija je samo jedan od brendova. I drugi umeju da prave telefone
2. I Nokija telefoni se kvare - u poslednje vreme i vise od drugih
3. Kada kupujem Nokiju najcesce dajem vise novca za istu stvar.

I kada budes spreman udji u radnju pogledaj telefone drugih proizvodjaca - prijatno ces se iznenaditi da otkrijes da se svet mobilnih telefona ne svodi na Nokia-u.
Pravila otvaranja tema i davanja odgovora
Samsung SM-N980F Galaxy Note 20 256GB
Samsung SM-T870 Galaxy Tab S7 + Transcend 512GB

clyder
Novajlija
Novajlija
Postovi: 12
Pridružio se: Sre, 26. Nov 2008. 00:49

Post od clyder »

@Pinnocio.....Nisam skontao da ti je garancija pri kraju....Ni meni nisu hteli da daju drugi telefon na koriscenje. Ne verujem da ce ti dati nov telefon u zamenu za ovaj sa doplatom. Ja sam kupio drugi telefon bas iz razloga sto je bilo za ocekivati da telefon nece raditi kad ga dobijem sa servisa a smorio sam se od vucaranja nekog starog telefona. U svakom slucaju se slazem sa hokenberijevim predlogom da se manes nokia-e.....To su i moji planovi za buduce kupovine.

Sandrolina
Slučajni prolaznik
Slučajni prolaznik
Postovi: 4
Pridružio se: Pon, 05. Jan 2009. 02:26

Post od Sandrolina »

Tomas :uhuh: , sorry sto me nije bilo par dana da ti objasnim da sam fon kupila u "normalnoj" radnji, paltila VISA kartiocm, dobila fiskalni racun i garanciju. Inace, ne znam bas sta bih im ja to gurala pod nos. Posto mobilne kupujem i koristim jos od 99-te , jasno mi je na sta mozes da racunas kada ga kupujes za marke, evrice ili dinare, kakva je razlika u garanciji koja traje 7 dana (daju na polovanjke cisto ako za to vreme otkrijes neku manu), u garanciji koja traje 3 meseca, ali samo na softver i redovnoj garanciji na komplet mobilni telefon (znaci aparat plus softver). Za ovo godina, kupovala sam i polovnjake i nove novcate, pa ipak znam razliku. Znam i za to da ako ti ga skinu sa neke mreze, on posle nekog vremena moze i da se "sprzi" ili pokvari na neki drugi nacin.
Prema tome, nije meni frka sto sam papan pa sam evrice "dala ispod tezge", vec sto sam kupovinu odradila sve po propisu. :wacko:
Najnovija vest mi je da sutra dodjem u radnju, kao sredice tu stvar konacno. Zivo me interesuje cime ce sada zivce da mi zategnu. :cry:
Inace, kao za inat, ovo mi je prva Nokia, jer sam do sada prosto odbijala da imam posla sa njima (kao ono imaju ih sve, pa necu i ja). Prvo sam bila zaljubljena u Alcatel (dok je jos nesto vredeo), onda u Samsung, pa u Sony Ericsson. Eto, trebalo mi da menjam :smutny: , bez veze.

Pinocio
Mobil fan
Mobil fan
Postovi: 344
Pridružio se: Sub, 12. Feb 2005. 23:27

Post od Pinocio »

clyder napisao:@Pinnocio.....Nisam skontao da ti je garancija pri kraju....Ni meni nisu hteli da daju drugi telefon na koriscenje. Ne verujem da ce ti dati nov telefon u zamenu za ovaj sa doplatom.
Najnovije vesti: danas sam ih zvao da vidim da li je fon jos kod njih,posto sam ga slao posto (ipak sam ja 200km od BG),kad ono tip mi kaze da je fon stigao kod njih u servis 5.01.2009,i da jos nije dosao na red,a ja sam ga poslao 26.12.2008 i to Cityem.Zvao sam druga koji radi u City-u i on mi kaze da je nemoguce da toliko paket putuje i da je on zadan u BGu.
Znaci neverovatno,sa kakvim lazima se susrecem.Pitao sam jel moze zamena uz doplatu,jednostavno rekose NE MOZE!!!
Imam neke veze u trzisnoj u BGu,pa cu najverovatnije pokusati da ih alarmiram,jer ovo zaista prelazi sve granice.
Jos me tip danas pita: "To ovoa Nokia kojoj ne radi radio?"
a lepo sam im napisao da ne rade ni diode na tastaturi,da seresetuje kad se ukljuce slusalice,da ima mrtav pixel od prvog dana.... sve mi to mirise na softver update opet....

ljudi,ja jednostavno ne mogu bez Nokie,samo moram videti kome cu se sad obratiti kad budem kupovao fon.

tomas.hokenberi
Moderator
Moderator
Postovi: 4747
Pridružio se: Pon, 03. Sep 2007. 18:02
:: Samsung GalaxyNote20
Lokacija: Beograd

Post od tomas.hokenberi »

Sandrolina, Koja radnja je u pitanju, ako nije tajna? Inace vidim da se ljudi ovde uglavnom zale na Nokie - tj. na "kvarljive" aparate i slabu podrsku u ovlascenim servisima. Toliko o cestoj mantri popularnoj u nasim krajevima "Nokia je Nokia, da idem na sigurno ..."
Pravila otvaranja tema i davanja odgovora
Samsung SM-N980F Galaxy Note 20 256GB
Samsung SM-T870 Galaxy Tab S7 + Transcend 512GB

LittlePrince
Mobil manijak
Mobil manijak
Postovi: 1356
Pridružio se: Ned, 28. Okt 2007. 04:32
:: Xiaomi Redmi Note 5
Lokacija: Topola
Kontakt:

Post od LittlePrince »

Ово му дође боље да купим нелегално телефон, ако цркне порпавиш га брзо јер плаћаш. Чак нећеш бити на губитку јер си фон платио јефтиније, тада му дођеш на нулу :lol: :lol:

Ја после свега овога не бих купио Нокију код овлашћеног продавца, не исплати се :wink:

Odgovori