
Servisiranje - pitajte
Ja sam konačno dobioo odgovor iz Telenora. Poslali mi ljudi pismo
Napričali svašta, ali u poenta je da peru ruke od bilo kakve veze sa tim, jer oni samo distribuiraju telefone i predlažu da ga ponovo pošaljem u servis. Pomalo sam već i izgubio volju da se cimam sa prevarantima u ovoj imbecilnoj zemlji, tako da ću još videti da li ću i šta preduzeti.

- cyber_vrbas
- Entuzijasta
- Postovi: 223
- Pridružio se: Ned, 20. Sep 2009. 16:36
Nisi pokusao u pravim, na adresi :
http://www.gsmreverse.com/index.html#cg
Imas spisak servisa koji mogu da ti odrade isti (normalno cena nije nimalo "jednostavna")
pozz
http://www.gsmreverse.com/index.html#cg
Imas spisak servisa koji mogu da ti odrade isti (normalno cena nije nimalo "jednostavna")

pozz
- Nemanja 3.5G
- Redovni učesnik
- Postovi: 111
- Pridružio se: Pet, 14. Jan 2011. 18:36
- :: HTC M8
- Nemanja 3.5G
- Redovni učesnik
- Postovi: 111
- Pridružio se: Pet, 14. Jan 2011. 18:36
- :: HTC M8
drgrga, N95 8gb je u pitanju, primetio sam da mi baterija nekad traje duze a nekad se brze isprazni, i u muzickom plejeru se desava kad upalim stereo widenning utisa se zvuk duplo, a kad zatvorim i ponovo udjem u plejer sve je ok. Imam najnoviji software i uradio sam hard reset.
Nokia: N73 ME, N95 8GB, HTC One_M8
imam Nokiu 6120c i od kad ga imam povremeno (jednom u 2 meseca) ekran pocrni i ostane samo svetlo ekrana da radi, kad ga ugasim, ponovo upalim on radi normalno. pre 2 nedelje mi se ito tako "ugasio" ekran, ali nije se ponovo aktivirao nakon gasenja i paljenja. sve ostalo normalno radi, pa me zanima jel to do ekrana ili je kvar na ploci?
hvala unapred
hvala unapred
Da li zna neko mozda da ako kupim polovan telefon iz Telenora,koji je pod garancijom naravno na neko drugo ime od tog nekog od koga bi kupio polovan telefon,da li bi mi i dalje vazila garancija i ako nije na moje ime,t.j da li u Telenoru u slucaju da mi se taj telefon kasnije nesto pokvari,gledaju ime i prezime na garanciji koju su dali,i uporedjuju sa mojom licnom kartom ili to ime na garanciji nije vazno?Neka kaze ko zna.
- cyber_vrbas
- Entuzijasta
- Postovi: 223
- Pridružio se: Ned, 20. Sep 2009. 16:36
@dule88
A sta je sa fiskalnim racunom ?
Bez njega ti garancija vredi k`o prazan papir
Od svega sto imas najbitniji ti je fiskalni racun (zato nemas besplatnog telefona, jer i onaj 1 dinar je dovoljan da se izbaci fiskalni racun), pored njega i garancija.
Telefon prilikom kvara ne nosis u Telenor, vec kod ovlascenog servisa koji ti je naveden na garanciji.Ne kontam zasto bi nosio telefont tamo gde si ga kupio ? I ves masina ako ti se pokvari u garantnom roku, ne nosis u prodavnicu, vec kod ovlascenog servisera, zar ne ? Tehnicka roba je ista, nema tu puno mudrovanja !
pozz.
A sta je sa fiskalnim racunom ?
Bez njega ti garancija vredi k`o prazan papir

Od svega sto imas najbitniji ti je fiskalni racun (zato nemas besplatnog telefona, jer i onaj 1 dinar je dovoljan da se izbaci fiskalni racun), pored njega i garancija.
Telefon prilikom kvara ne nosis u Telenor, vec kod ovlascenog servisa koji ti je naveden na garanciji.Ne kontam zasto bi nosio telefont tamo gde si ga kupio ? I ves masina ako ti se pokvari u garantnom roku, ne nosis u prodavnicu, vec kod ovlascenog servisera, zar ne ? Tehnicka roba je ista, nema tu puno mudrovanja !
pozz.
Pa da ima i fiskalni racun,ali posto mislim da kupim od lika telefon koji je njegova kako kaze zena kupila na ugovor,da znam ako ga kupim a garancija je na njeno ime a ja je imam kao i fiskalni koji je zakacen za garanciju u Telenoru,da li bi u tom ovlascenom servisu trazili licnu kartu da vide jer se podaci slazu sa onim na garanciji,ili bi samo rekli-dajte nam garantni list i fiskalni racun?
Imam HTC TyTN II i jedan problem sa njim...
- Skinem telefon sa punjaca, full napunjen otpocnem razgovor i posle nekog vremena tel. mi se ugasi u sred razgovora, bez onog upozoravajuceg tona. Ponovo upalim telefon i na moje iznenadjenje indikator napunjenosti je i dalje na maximumu.
- Drugo, full napunjen telefon ugasim, skinem bateriju na 30 sek. i vratim, upalim. E, sad pokazuje samo jednu crtu, napunjenosti.
Sta se to desava ? da stedim malo za bateriju ili malo vise za nov telefon ?
Hvala.
- Skinem telefon sa punjaca, full napunjen otpocnem razgovor i posle nekog vremena tel. mi se ugasi u sred razgovora, bez onog upozoravajuceg tona. Ponovo upalim telefon i na moje iznenadjenje indikator napunjenosti je i dalje na maximumu.
- Drugo, full napunjen telefon ugasim, skinem bateriju na 30 sek. i vratim, upalim. E, sad pokazuje samo jednu crtu, napunjenosti.
Sta se to desava ? da stedim malo za bateriju ili malo vise za nov telefon ?
Hvala.
Kada kupis telefon, prodavac u narednh 6 meseci od dana kupovine odgovara za saobraznost tj. ispravnost proizvoda. Ukoliko se unutar tih 6 meseci desi kvar na uredjaju, telefon nosis tamo gde si ga kupio. Pise se reklamacija i imas pravo da trazis zamenu uredjaja ili ako hoces uredjaj se moze servisirati. Ukoliko trazis zamenu, telefon se salje na servis na proveru. Onaj ko ti je prodao telefon vraca dobavljacu taj neispravni i dobija knjizno odobrenje kojm pravda povracaj. Tako da nema razloga da se uredjaj ne zameni. Ukoliko odneses telefon odmah na servis sam, gubis pravo da trazis zamenu aparata. Zato ljudi ne nasedajte na foru trgovaca da slobodno nosite telefon na servis jer cete tako biti osteceni. Ovo pricam iz licnog iskustva, jer je mene tako zavrnuo Hendi. Tu informaciju sam dobila u Mobisu, u Nokiji u Uscu i posle sam, tj. juce svratila u Hendi da pitam informativno sta i kako i potvrdili su mi da je tako. Naravno nisu mogli da mi kazu bilo sta drugo kada vide da sam upucena.cyber_vrbas napisao: Telefon prilikom kvara ne nosis u Telenor, vec kod ovlascenog servisa koji ti je naveden na garanciji.Ne kontam zasto bi nosio telefont tamo gde si ga kupio ? I ves masina ako ti se pokvari u garantnom roku, ne nosis u prodavnicu, vec kod ovlascenog servisera, zar ne ? Tehnicka roba je ista, nema tu puno mudrovanja !
pozz.
Znaci telefon prvo kod trgovca jer nije vasa stvar sto on u radnji ima neispravan telefon. Ako je telefon legalno nabavljen nece biti problema da se vrati.
O ovome je opsirno pisano na temi o Nokiji E72 i na temi Zakon o zastiti potrosaca.
Za ves masinu si u pravu,ali je lose poredjenje samo zbog toga sto kada ti se pokvari ves masina, serviser dolazi kod tebe ne nosis je nigde. I to je ok, kolika god stvar bila u pitanju po velicini. Asus laptop kada se pokvari, dolaze po njega, ne cimas se da ga nosis. To je customer care.
Na ovom mom iskustvu su nasi prijatelji pre mesec dana dobili novu Bosch masinu jer je na novoj riknuo programator nakon 4 meseca rada.
Tako da nema polemike. Kada znas svoja prava, sve moze. A kada ne znas, popravljaju ti stvar do besvesti i jos prave budalu od tebe.
Nokia 6600 slide; Nokia E72
- cyber_vrbas
- Entuzijasta
- Postovi: 223
- Pridružio se: Ned, 20. Sep 2009. 16:36
cyber_vrbas, nemas frke, tu sam baksuzna ja (sa mojom skrbavom E72) da te podsetim 
A sto se tice garancije, u pravu si. Al' procitah na nekoj temi ovde, zaboravih kojoj, neki decko je napisao da Telenor zna da cima oko garancije, da pisu na koga ide garancija sto je generalno glupo. Fiskalni i overena garancija su sasvim dovoljni.

A sto se tice garancije, u pravu si. Al' procitah na nekoj temi ovde, zaboravih kojoj, neki decko je napisao da Telenor zna da cima oko garancije, da pisu na koga ide garancija sto je generalno glupo. Fiskalni i overena garancija su sasvim dovoljni.
Nokia 6600 slide; Nokia E72
- Pera Detlic
- Mobil manijak
- Postovi: 1169
- Pridružio se: Pon, 21. Dec 2009. 13:45
- :: HTC One [m8]
- Lokacija: Beograd
leonine, ne da je glupo nego je protivzakonito, jer se garancija odnosi na telefon a ne na kupca, sto bi dalje znacilo sa prodaja tog mobilnog uredjaja, sto je sasvim normalna stvar, nemoguca, odnosno da taj uredjaj nije pod garancijom dok je u vlasnistvu nekog treceg lica...
Samo nek se rolaju....sarme.