Hvala. Ako uspe da me izdrzi, sto se mene tice bar jos dve-tri godine ce uspesno da odoleva konkurenciji, dok se ne pojavi neka prava azdaja sa LTE i Windows 9 Ultimateservis.kompa napisao:Ajde ziv bio i da ga dugo koristis
Desire Z neće da podigne sistem
- Lobachewsky
- Gatekeeper

- Postovi: 3758
- Pridružio se: Uto, 30. Avg 2005. 07:56
- :: Huawei P20 lite DS
- Lokacija: Dunavska obala
mezzano, ma da bre, priznali mi garanciju. Jos ja sutra treba putujem, uopste se nisam nadao, pomirio se da nema da ga vidim bar jos mesec dana minimum. Ko da su znali, bas sam prijatno iznenadjen.
:)
Vip Neo 3 + Vip Net 100 GB, dual sim
mezzano,
Ne razumem tvoj cinicni komentar.....i nemojte se mnogo radovati.....
Lobachewsky,
U svakom slucaju zelim ti svi srecu,ali budi fer i javi se za par dana i napisi kako se telefon ponasa.....(ja i dalje sumnjam da si dobio NOVU plocu,daj BOZE da je tako)......pozdrav,
Ne razumem tvoj cinicni komentar.....i nemojte se mnogo radovati.....
Lobachewsky,
U svakom slucaju zelim ti svi srecu,ali budi fer i javi se za par dana i napisi kako se telefon ponasa.....(ja i dalje sumnjam da si dobio NOVU plocu,daj BOZE da je tako)......pozdrav,
Poslednja izmena od drgrga u Sre, 29. Feb 2012. 01:01, izmenjeno 1 put ukupno.
- Lobachewsky
- Gatekeeper

- Postovi: 3758
- Pridružio se: Uto, 30. Avg 2005. 07:56
- :: Huawei P20 lite DS
- Lokacija: Dunavska obala
drgrga, siki069,
Nov je serijski, i ispod baterije i na *#06#. Zna čiča za jadac.
Zato sam i odusevljen sto su ko pravi smekeri odradili toliki kvar u najkracem mogucem roku. Bez ikakvih dodatnih cimanja, bez povuci-potegni pokusaja uvaljivanja samo flesovanog telefona kao popravljenog, kako sam se ovde nacitao i naslusao, a evo u ovoj temi posle svega idalje citam.
Ljudi bre cutali i odradili kako treba... svaka cast!
bachika, ne pise koji je kvar tacno bio u pitanju, pise samo: uocen kvar je otklonjen zamenom ploce. I naravno, usput mi flesovali na najnoviji 2.3.3.
Sve u svemu, hvala njima, ali hvala i vama. Pa eto bar sada i vi znate da ovlasceni serviseri mogu da budu jako korektni i da je uvek ipak bolje da prvo probas da iskoristis svoje pravo i svoju garanciju, pa tek onda odes u neki "pouzdan i privatan servis, platis i zaboravis na garanciju". A ne obrnuto.
Nov je serijski, i ispod baterije i na *#06#. Zna čiča za jadac.
Zato sam i odusevljen sto su ko pravi smekeri odradili toliki kvar u najkracem mogucem roku. Bez ikakvih dodatnih cimanja, bez povuci-potegni pokusaja uvaljivanja samo flesovanog telefona kao popravljenog, kako sam se ovde nacitao i naslusao, a evo u ovoj temi posle svega idalje citam.
Ljudi bre cutali i odradili kako treba... svaka cast!
bachika, ne pise koji je kvar tacno bio u pitanju, pise samo: uocen kvar je otklonjen zamenom ploce. I naravno, usput mi flesovali na najnoviji 2.3.3.
Sve u svemu, hvala njima, ali hvala i vama. Pa eto bar sada i vi znate da ovlasceni serviseri mogu da budu jako korektni i da je uvek ipak bolje da prvo probas da iskoristis svoje pravo i svoju garanciju, pa tek onda odes u neki "pouzdan i privatan servis, platis i zaboravis na garanciju". A ne obrnuto.
Vip Neo 3 + Vip Net 100 GB, dual sim
Lobachewsky,
Drago mi je zbog toga,vrlo redak slucaj...pregledaj samo temu ovde na forumu bas o ovlascenim servisima.....ipak...budi fer i javi da li imas neki drugi problem sa telefonom koji nisi imao sa predhodnim.....kao sto siki069, rece NOVA PLOCA ne postoji kao rezervni deo,a mogu da poruce,e sad...da je doslz tako brzo....vrlo diskutabilno....
Po meni,dobio si polovnu plocu od nekog drugog telefona koji je mozda kod njih imao samo softw.problem,a tom tamo rekli da ne moze da se popravi...daj Boze da nisam u pravu.....
Ziv bio,POZZ
Drago mi je zbog toga,vrlo redak slucaj...pregledaj samo temu ovde na forumu bas o ovlascenim servisima.....ipak...budi fer i javi da li imas neki drugi problem sa telefonom koji nisi imao sa predhodnim.....kao sto siki069, rece NOVA PLOCA ne postoji kao rezervni deo,a mogu da poruce,e sad...da je doslz tako brzo....vrlo diskutabilno....
Po meni,dobio si polovnu plocu od nekog drugog telefona koji je mozda kod njih imao samo softw.problem,a tom tamo rekli da ne moze da se popravi...daj Boze da nisam u pravu.....
Ziv bio,POZZ
- mezzano
- Expert

- Postovi: 2389
- Pridružio se: Uto, 26. Dec 2006. 11:34
- :: Motorola Moto E5 DS
- :: Huawei Y5 II
- Lokacija: Pertate (Leskovac)
drgrga, bas sam hteo to da kazem, sto je Lobachewsky boldovao u zadnjem pasusu. Znaci covek ima garanciju, kakva god da je, besplatna je, i uvek treba da prvo pokusa da ostvari prava iz garancije, pa ako ne uspe da onda placa popravku. A da je poslusao tebe, platio bi, koliko 50-100e?!
Svaka cast vama serviserima, dajete korisne informacije na forumu, ali ovo nije jedini primer u kom coveka upucujete na "pouzdan privatan servis", kada to ne bi trbalo da bude prva opcija.
Ok bi bilo da kazete "ja naplacujem toliko i toliko za taj kvar", pa ti razmisli da li ces ga nositi u privatan servis ili ne, a ne "zaboravi garanciju. Plati popravku".
Svaka cast vama serviserima, dajete korisne informacije na forumu, ali ovo nije jedini primer u kom coveka upucujete na "pouzdan privatan servis", kada to ne bi trbalo da bude prva opcija.
Ok bi bilo da kazete "ja naplacujem toliko i toliko za taj kvar", pa ti razmisli da li ces ga nositi u privatan servis ili ne, a ne "zaboravi garanciju. Plati popravku".
Telefon je predat u VIP, a ne direktno u ovlašćeni servis, jer je telefon VIP-ovo vlasništvo dok traje ugovorna obaveza.
Onda iz VIP-a u ovlašćeni servis. Pa nazad.
Pa ploča dobije sa Tajvana za treptaj oka.
Vraćen korisniku i sve to urađeno za neverovatnih osam dana.
Korisnik ne spominje da je dobio zamenski telefon, ne spominje novi IMEI dok se ne potseti na to.
Nešta se tu debelo ne uklapa.
Bez slike nekog papirića ne verujem ni u zarez iz ove priče.
Pošto ja stalno "tripujem", moguća su dva sledeća tripa:
- dobijena ploča od nekog drugog telefona koji je bio na servisu, sa nekom drugom mukom i time ubije dve muve, a ništa nije ulagano. vuk sit a ovčice na broju ili
- standardna VIP praksa: uz račun za februar će biti uvećan za cenu popravke (15 do 20 hiljada dinara)
Onda iz VIP-a u ovlašćeni servis. Pa nazad.
Pa ploča dobije sa Tajvana za treptaj oka.
Vraćen korisniku i sve to urađeno za neverovatnih osam dana.
Korisnik ne spominje da je dobio zamenski telefon, ne spominje novi IMEI dok se ne potseti na to.
Nešta se tu debelo ne uklapa.
Bez slike nekog papirića ne verujem ni u zarez iz ove priče.
Pošto ja stalno "tripujem", moguća su dva sledeća tripa:
- dobijena ploča od nekog drugog telefona koji je bio na servisu, sa nekom drugom mukom i time ubije dve muve, a ništa nije ulagano. vuk sit a ovčice na broju ili
- standardna VIP praksa: uz račun za februar će biti uvećan za cenu popravke (15 do 20 hiljada dinara)
siki069,
Upravo to...ali na forumima niko ne laze i sve je bajno........a onaj ko govori SUROVU istinu koja se desava u SUROVOM svetu,na jos SUROVIJEM BALKANU se izvrgava ruglu...
Za mene je ova tema zavrsena,ali jos samo jednom :
Lobachewsky,
BUDI FER,uslikaj nam papir i javi se posle 10-tak dana i reci sta ti ne radi na telefonu.....Toliko !
Pozdrav,
Upravo to...ali na forumima niko ne laze i sve je bajno........a onaj ko govori SUROVU istinu koja se desava u SUROVOM svetu,na jos SUROVIJEM BALKANU se izvrgava ruglu...
Za mene je ova tema zavrsena,ali jos samo jednom :
Lobachewsky,
BUDI FER,uslikaj nam papir i javi se posle 10-tak dana i reci sta ti ne radi na telefonu.....Toliko !
Pozdrav,
- Lobachewsky
- Gatekeeper

- Postovi: 3758
- Pridružio se: Uto, 30. Avg 2005. 07:56
- :: Huawei P20 lite DS
- Lokacija: Dunavska obala
siki069, drgrga, vas dvojca ocigledno imate neku profesionalnu deformaciju. Kakvo naknadno placanje od 200 evra uz racun kad nisam vlasnik broja?
Ne uklapa ti se prica jer nisam spomenuo da sam dobio novi IMEI dok me niste pitali?
I sto ne spominjem zamenski telefon?
Nisam ga spominjao jer ga nisam ni imao - nudili su mi, ali posto nisam vlasnik vipovog broja nisam imao pravo na njega, dok garancija nije vezana za broj nego za telefon pa sam na nju imao pravo.
Horejsijo, u koji deo price ne verujes? Iskreno i ne moras da verujes. Ni ti, ni ovaj doktor. Posle vasih komentara jasno mi je i zasto ne verujete. Ponasate se ocajnicki kao da vam neko posao ugrozava. Komentari su vam davljenicki. Sada vi mene pokusavate da ubedite da ja zapravo juce nisam ni dobio telefon nazad, ne razumem? Upravu ste, provalili ste me. Bravo. Ispricao sam sta se desilo, ko ne veruje, bez njega se moze. Prestanite da trolujete.
siki069 napisao: Nešta se tu debelo ne uklapa.
Bez slike nekog papirića ne verujem ni u zarez iz ove priče.
Poslednja izmena od Lobachewsky u Sre, 29. Feb 2012. 16:13, izmenjeno 1 put ukupno.
Vip Neo 3 + Vip Net 100 GB, dual sim
- Deksi
- V.I.P. MobilniSvet.com

- Postovi: 4924
- Pridružio se: Sre, 24. Feb 2010. 23:51
- :: one+ nord2
- Lokacija: LE
Da da to se ponekad desava kod popravke da racun stigne uz mesecnu pretplatu sto i napisa siki069, "- standardna VIP praksa: uz račun za februar će biti uvećan za cenu popravke (15 do 20 hiljada dinara)"
Stvarno dosad nisam procitao ni ja da je sve ovako brzo i uspesno servisirano od strane bilo kog operatera tj. ovlascenog servisa.
I ljudi koji rade u servisima za svaku intervenciju moraju imati valjane dokaze pa tako i ovaj puta oni samo znaju sta je bilo po sredi i kako ce svom pretpostavljenom u ovom slucaju HTC-u pravdati intervenciju a zamenjena tablica sigurno ce im sluziti kao dokaz.
Kako je prosao Lobachewsky, imao je veliku srecu ili debelu vezu.
Ako oni rese da naplate popravku racun ce dobiti onaj ko je kupio taj telefon i ciji je ugovor vazeci, znaci prvi vlasnik. Bilo je takvih slucajeva.
Stvarno dosad nisam procitao ni ja da je sve ovako brzo i uspesno servisirano od strane bilo kog operatera tj. ovlascenog servisa.
I ljudi koji rade u servisima za svaku intervenciju moraju imati valjane dokaze pa tako i ovaj puta oni samo znaju sta je bilo po sredi i kako ce svom pretpostavljenom u ovom slucaju HTC-u pravdati intervenciju a zamenjena tablica sigurno ce im sluziti kao dokaz.
Kako je prosao Lobachewsky, imao je veliku srecu ili debelu vezu.
Ako oni rese da naplate popravku racun ce dobiti onaj ko je kupio taj telefon i ciji je ugovor vazeci, znaci prvi vlasnik. Bilo je takvih slucajeva.
Tvoje izjeve:
"Konkretno ja sam moj platio dinar, bolji qwerty fon u to vreme za te pare nisi mogao da nadjes. Tesko da i sada imas bolji qwerty, koliko god da kostao. Eto. Kraj price"
i
"..ali posto nisam vlasnik vipovog broja nisam imao pravo na njega, dok garancija nije vezana za broj nego za telefon pa sam na nju imao pravo. "
Su kontradikcija (blaži oblik reči laž).
Kako si ga mogao platiti 1 dinar ako nisi sklopio ugovor sa VIP-om i ne koristiš njihovu postpaid karticu?
"Konkretno ja sam moj platio dinar, bolji qwerty fon u to vreme za te pare nisi mogao da nadjes. Tesko da i sada imas bolji qwerty, koliko god da kostao. Eto. Kraj price"
i
"..ali posto nisam vlasnik vipovog broja nisam imao pravo na njega, dok garancija nije vezana za broj nego za telefon pa sam na nju imao pravo. "
Su kontradikcija (blaži oblik reči laž).
Kako si ga mogao platiti 1 dinar ako nisi sklopio ugovor sa VIP-om i ne koristiš njihovu postpaid karticu?
Poslednja izmena od siki069 u Sre, 29. Feb 2012. 16:34, izmenjeno 1 put ukupno.
Deksi,
Bitno da smo mi za Lobachewsky, ocajnici........ a ja mu upravo tvrdim da od takvih "ovlascenih" servisa zivim.....i vrlo dobro znam sta pisem,znam za 90 % losih i 10 % dobrih ishoda,otuda i moja recenica koju svi bolduju "bolje odnesi i plati majstoru",nego prepakivacima ploca jer u ovom slucaju si ti mozda dobro prosao a taj drugi na.ebao......dok se takva politika vodi nema ovoj drzavi bolje...
Bitno da smo mi za Lobachewsky, ocajnici........ a ja mu upravo tvrdim da od takvih "ovlascenih" servisa zivim.....i vrlo dobro znam sta pisem,znam za 90 % losih i 10 % dobrih ishoda,otuda i moja recenica koju svi bolduju "bolje odnesi i plati majstoru",nego prepakivacima ploca jer u ovom slucaju si ti mozda dobro prosao a taj drugi na.ebao......dok se takva politika vodi nema ovoj drzavi bolje...
- Lobachewsky
- Gatekeeper

- Postovi: 3758
- Pridružio se: Uto, 30. Avg 2005. 07:56
- :: Huawei P20 lite DS
- Lokacija: Dunavska obala
Deksi, slicno iskustvo imam i sa nokijom i telefonom N85 - za 5 dana mi je zamenjen oled displej, flat kabal, donji panel (sa softverskim i navigacionim tasterima), zamenili mi naprslu masku donjeg panela, i ceo navigacioni dzojstik (onaj kvadrat). Sve od jednom. Naravno, garancija uvazena. Nista od toga im ja nisam trazio. Odneo sam ga samo da mi zamene taj donji panel jer mi nisu radili softverski tasteri. Isto sam se ovako prijatno iznenadio, nisam znao sta me snaslo i da je tako nesto moguce u srbiji. Pisao sam o tome pre oko dve godine.
Sve u svemu ako imam tolike veze, onda bolje da se ne zae*avas sa mnom.
siki069, nije ti palo na pamet da mi ga je neko kupio, ne? Toliko si se uziveo da od sume ne vidis drvo. A zelis da te neko shvati ozbiljno.
Sve u svemu ako imam tolike veze, onda bolje da se ne zae*avas sa mnom.
siki069, nije ti palo na pamet da mi ga je neko kupio, ne? Toliko si se uziveo da od sume ne vidis drvo. A zelis da te neko shvati ozbiljno.
Doktore, mislim iskljucivo na tebe i sikija069, mada iskreno vise na sikija. Muci se decko iz posta u post da pronadje neku rupu, ali slabo to nesto. Ti mozda i sumnjas u dobrom pravcu, ali siki hoce da mi dokaze da mi zapravo juce i nisu vratili telefon i da on idalje sedi tamo na servisu pokvaren jer mu se ne uklapa kako ja to mogu da koristim telefon koji zapravo ja nisam kupio. Jer da sam ga ja kupio, sam bih okacio IMEI i fotokopiju garantnog lista telefona i moje licne karte na forum (a ne da me neko podseca), ali i onda bi bilo sumnjivo jer kako mogu u vipu odmah da kupim nov telefon cim udjem u poslovnicu, kada on ne moze tako brzo da stigne cak iz tajvana u srbiju.drgrga napisao:Deksi,
Bitno da smo mi za Lobachewsky, ocajnici........
Poslednja izmena od Lobachewsky u Sre, 29. Feb 2012. 17:23, izmenjeno 1 put ukupno.
Vip Neo 3 + Vip Net 100 GB, dual sim
"Odneo ga danas, pa sta bude nek bude"
"Nije ti palo na pamet da mi ga je neko kupio, ne?"
Opet kontradikcija ili ti laž.
Kod VIP-a telefon na garanciju može predati samo lice na čije ime glasi garancija.
Bio sam prisutan kada žena ne može da preda za muža koji je bolestan.
Austrijski hoštapleri joj rekli da kad ozdravi muž donese telefon na reklamaciju.
Da se ne zaplićeš više, već sam ti napisao.
Bez nekog papirića ti ne verujem ni zarez što si napisao.
"Nije ti palo na pamet da mi ga je neko kupio, ne?"
Opet kontradikcija ili ti laž.
Kod VIP-a telefon na garanciju može predati samo lice na čije ime glasi garancija.
Bio sam prisutan kada žena ne može da preda za muža koji je bolestan.
Austrijski hoštapleri joj rekli da kad ozdravi muž donese telefon na reklamaciju.
Da se ne zaplićeš više, već sam ti napisao.
Bez nekog papirića ti ne verujem ni zarez što si napisao.
- Lobachewsky
- Gatekeeper

- Postovi: 3758
- Pridružio se: Uto, 30. Avg 2005. 07:56
- :: Huawei P20 lite DS
- Lokacija: Dunavska obala
Siki upravu si. Nemam desire z, i nisam ga ni nosio u servis zato sto mi nije crko - jer ga nemam. Strasno.
Da te ja ne ubedjujem, pozovi korisnicki i pitaj da li je neophodno da vlasnik broja odnese telefon na garanciju, ili moze bilo ko, ako ima garantni list. Ti mene uporno ubedjujes da ja nisam bio taj koji je odneo telefon koji zapravo ustvari i ne postoji, i posle ocekujes da te dalje iko ozbiljno shvati. Zaista ne znam kako bih mogao da ti dokazem da sam ja odneo fon, eto imas u poslovnici dva radnika kao dva svedoka, oni mogu da potvrde moj alibi da sam te kobne veceri bio u poslovnici vipa. Daj lepo priznaj da si trol koji se u slobodno vreme lozi na CSI serije.
Dizem ruke od tebe. Nikome ja nisam u obavezi bilo sta da dokazujem, hteo sam samo da podelim moje iskustvo sa ljudima na forumu. A ti veruj, ne veruj, sto bi reko bajaga.
Da te ja ne ubedjujem, pozovi korisnicki i pitaj da li je neophodno da vlasnik broja odnese telefon na garanciju, ili moze bilo ko, ako ima garantni list. Ti mene uporno ubedjujes da ja nisam bio taj koji je odneo telefon koji zapravo ustvari i ne postoji, i posle ocekujes da te dalje iko ozbiljno shvati. Zaista ne znam kako bih mogao da ti dokazem da sam ja odneo fon, eto imas u poslovnici dva radnika kao dva svedoka, oni mogu da potvrde moj alibi da sam te kobne veceri bio u poslovnici vipa. Daj lepo priznaj da si trol koji se u slobodno vreme lozi na CSI serije.
Dal ti mislis da te posle svega vise iko shvata ozbiljno da bi tebi bilo sta dokazivali?siki069 napisao: Bez nekog papirića ti ne verujem ni zarez što si napisao.
Dizem ruke od tebe. Nikome ja nisam u obavezi bilo sta da dokazujem, hteo sam samo da podelim moje iskustvo sa ljudima na forumu. A ti veruj, ne veruj, sto bi reko bajaga.
Vip Neo 3 + Vip Net 100 GB, dual sim
Kako je moguce da nekom stigne dodatno na racun i suma za popravku i servis telefona, ako prethodno serviser ili ti osoblje nisu rekli vlasniku popravka je toliko i toliko i bice vam dodata na mesecni racun???? Nema tu meni neke logike. Decko je ispricao svoju pricu, ako verujete verujte, prosao je kako je prosao, tj onako kako i treba da prodje. Ako laze, laze samog sebe, a ne nas 
- mezzano
- Expert

- Postovi: 2389
- Pridružio se: Uto, 26. Dec 2006. 11:34
- :: Motorola Moto E5 DS
- :: Huawei Y5 II
- Lokacija: Pertate (Leskovac)
Ni meni nije jasno na osnovu cega ce mu naplatiti? Covek je imao garanciju. Ako kvar nije pokriven garancijom, oni moraju da ga obaveste da ce mu naplatiti popravku, a ne da mu poprave telefon, i onda naplate popravku?! Kako ce to da tarifiraju na racunu za usluge mobilne telefonije?!
Lobachewsky nema razloga da laze, a uostalom ovde je od '05, a i ima odredjenu reputaciju na forumu, tako da nemam razloga da mu ne verujem.
Serviseri postupaju, donekle, razumljivo, jer su, u neku ruku "zainteresovana strana". Njima je u interesu da ovlasceni servisi budu sto vise diskreditovani, jer ce oni tako imati vise posla. Nemam nikakvog razloga da branim ovlascene servisere, ali mi je u ovom konkretnom slucaju zasmetalo to sto navode ljude da ne pokusaju da iskoriste prava iz garancije.
Lobachewsky nema razloga da laze, a uostalom ovde je od '05, a i ima odredjenu reputaciju na forumu, tako da nemam razloga da mu ne verujem.
Serviseri postupaju, donekle, razumljivo, jer su, u neku ruku "zainteresovana strana". Njima je u interesu da ovlasceni servisi budu sto vise diskreditovani, jer ce oni tako imati vise posla. Nemam nikakvog razloga da branim ovlascene servisere, ali mi je u ovom konkretnom slucaju zasmetalo to sto navode ljude da ne pokusaju da iskoriste prava iz garancije.



