displej na mobilnom t610
displej na mobilnom t610
da li moze neko da mi kaze sta da radim, ne radi mi displej na t610, jos je u garantnom roku ali sevis nije mogao da ga popravi. Menjali su mu softver (ne znam ni zasto su to radili), ali to ne pomaze, nema slike na ekranu, samo kad hocu da ga ukljucim cuje se neki slab zvuk i to je sve.
Da li neko zna gde mogu da ga popravim?
Da li neko zna gde mogu da ga popravim?
Ne smeju da odugovlače, rok za popravak robe je 45 dana, posle ili da vrate pare ili novi telefon, a garancija se produžava za onoliko dana koliko su držali telefon na popravci.
Ruzice, bitno je da možeš da dokažeš da su oni pokušali da telefon poprave, što znači da je u pitanju opravdana reklamacija (fabrička, a ne tvoja greška).Zovi tržišnu inspekciju i pitaj šta da radiš, možda neko od njih izađe na teren.Tel. je 011-3227-376.
Inače, niko od nas ne mora da pristane na popravak robe, već može odmah da traži ili novi isti model telefona ili povraćaj novca.Nije bitno da li ta mogućnost piše u garanciji, zakon to propisuje.
Ruzice, bitno je da možeš da dokažeš da su oni pokušali da telefon poprave, što znači da je u pitanju opravdana reklamacija (fabrička, a ne tvoja greška).Zovi tržišnu inspekciju i pitaj šta da radiš, možda neko od njih izađe na teren.Tel. je 011-3227-376.
Inače, niko od nas ne mora da pristane na popravak robe, već može odmah da traži ili novi isti model telefona ili povraćaj novca.Nije bitno da li ta mogućnost piše u garanciji, zakon to propisuje.
hvala vam svima na odgovorima, ima jedna "caka" sto moze da ih odbija ili moze biti da i ne. Tom telefonu je vec zamenjena baterija ali u drugom servisu, ja sam skroz zaboravila da imam garanciju, e sad je bilo da mi se telefon jednostavno ugasio sam, slucajno sam nabasala na garanciju jer traje 2 godine i to do ove godinu do septembra, i odnela telefon u taj servis, oni su rekli da su se zeznuli sto su ga primili jer je vec otvaran, ali su ga ipak hteli popraviti. I tako je proslo 30 dana, promenili su softver i rekli to je to, samo ga napuni jer je baterija bila prazna i to 12 sati. Ja sam posle 2 sata pokusala da ga upalim i nije moglo samo se cuo jedan slab zvuk. I danas su opet rekli da donesem i telefon i punjac, servis radi do 17h pa nisam uspela da ga odnesem ali sutra cu. Ja sam sama zakljucila da je displej u pitanju, ali stvarno ne znam kako ne mogu da ga poprave za 30 dana? To mi nije jasno, pa bilo i da platim ali samo da mi poprave 

kako je telefon otvaran?Baterija je potroshni materijal,imash pravo da zamenish bateriju.Cekaj,telefon je jkod njih bio 30 dana?!I vratili su ti ga neispravnog?Lepo ti njega sutra odnesi,ako ti ne poprave zatrazi od njih da ti daju drugi telefon!Zapreti im inspekcijom,moraju da otklone kvar dok god je telefon pod garancijom.
Sony Ericsson Vivaz silver 8gb + Nokia e71 8gb white <3
da, bio je telefon 30 dana u servisu, jednom su ga cak vratili dobavljacu i rekli da sutra dobijam novi aparat, medjutim kad sam dosla vratili su mi i rekli da su popravili stari. A onda je decko u servisu video da i dalje ne moze da ga upali, kao da svetlo ne valja. Nekako kao da taj servis i dobavljac igraju stoni tenis sa mojim telefonom
Ne znam ni na koga da "podviknem", servis znam gde je a, dobavljac ne znam.

nemash ti nishta sa dobavljachem,chim si videla da telefon nije popravljen nije trebalo da ga uzimash nego da dignesh uzbunu.MORAJU DA TI POPRAVE TELEFON ILI DA TI DAJU DRUGI!Lepo ti kazem,zapreti im inspekcijom,a bilo bi dobro kao shto mkvb kaze da povedesh brata,prijatelja,komshiju,dechka sa sobom da im on malo pokaze da ne mogu tek tako da se igraju
ovo je balkan,ne vradi biti civilizovan

Sony Ericsson Vivaz silver 8gb + Nokia e71 8gb white <3
Moj burazer je posle kupanja u fontani
koje je tradicija u Subotici kad maturirate u srednjoj skoli, isto tako je tradicija i da se izvade mobilni telefoni iz dzepova
platio popravku displeya 2000din. Sto mislim da nije previse, jedino je dao i dodatnih 1000din na ciscenje od rdje, jer ga je susio na kucnom stolu par dana dok fon nije korodiro







- Nikola Vapa/CA
- Mobil fan
- Postovi: 424
- Pridružio se: Sub, 24. Sep 2005. 20:19
Treba procitati garantni list jer u mnogim servisima daju isti gde pise da baterija,punjac i displej ne podlezu garanciji,tako da prvo pogledaj sta sve podleze u garantnom listu pa posle reklamiraj.Imam takve garantne listove a na poslednjem (6630,kupljen u Bgd)pise da garancija vazi samo za softver.Kada odneses telefon u servis ne uzimaj ga sa popravke dok se ne uveris da je popravljen.