"djape48"
zao mi je sto si nasao da isterujes pravdu i da sudis o mojim karakternim osobinama, ali mene ne bi trebalo da zanima to sto on prica ono sto su mu drugi naredili, on radi za tu firmu i sigurno nije postavljen na to radno mesto da bi ga ljudi milovali i upucivali komplimente u onim trenucima kada firma zavarava korisnike svojih usluga. ne postoji druga mogucnost, tj. neki drugi faktor u toj firmi nad kojim bih se isto tako mogao istresti. tu je samo cc, zato neka rade svoj posao, nije moje da sudim da li je u redu ili ne sto sto sam bio ostar.
Izmenio:gameforce:Zabranjeno citiranje celih poruka! Sledeći put brisanje bez upozorenja!
sta nije u redu sa mtsom?
-
- Mobil fan
- Postovi: 498
- Pridružio se: Pet, 17. Nov 2006. 12:35
Apsolutno tacno,loki13 napisao:skeptichni chicha, svestan sam ja da sa tom zalbom ne mogu ,ama bas nista postici....
pa cak neces postici ni ovo
Ali cu malo da im dizem pritisak i jedem dzigeru......
pimp verovao ili ne niko i nista ti ne daje pravo da se istresas na bilo kome takvo ponasanje (kao uostalom i nepoznavanje ove jednostavne cinjenice) je samo odraz nedostatka zrelosti, vaspitanja, kulture itd itd itd
pimp, kada bi bar svaki deseti gradjanin ove zemlje isterivao pravdu ovde bi bilo puno manje postova tipa "na zapadu ovako, onako, pakujem se i odlazim." Siguran sam da je puuunooo ljudi osteceno i iznervirano time sto ne zna svoje trenutno zaduzenje i preostale besplatne minute na mts-u, ali nema svrhe "ubiti kurira"
w810 + 8GB
U Hrvatskoj npr. postoji mogucnost prenosa brojeva u mobilnim mrezama i od kako je to uvedeno operateri su "poludeli". Stalno se nude nove usluge, obaraju cene starih a o ponudama telefona i postpaid paketa mozemo pisati ceo dan. I tamo lepo korisnik, koji vise nije zadovoljan svojim operaterom, preko noci postaje korisnik druge mreze.
Da je tako kod nas, ne bismo morali da otvaramo temu "sta nije u redu sa MTS-om" i da diskutujemo o tome, vec lepo odemo kod konkurencije. Eh, kada se samo setim koliko sam puta morao da zovem CC MTS-a i da se raspravljam sa onim nekopetentnim i neljubaznim operaterima.
Da je tako kod nas, ne bismo morali da otvaramo temu "sta nije u redu sa MTS-om" i da diskutujemo o tome, vec lepo odemo kod konkurencije. Eh, kada se samo setim koliko sam puta morao da zovem CC MTS-a i da se raspravljam sa onim nekopetentnim i neljubaznim operaterima.

- miodrage
- WP_guru
- Postovi: 11662
- Pridružio se: Pon, 13. Mar 2006. 23:35
- :: iPhone 14 Pro Max
- Lokacija: Subotica
- Kontakt:
Ili mozda nemas dobar nastup? Ja sam uvek dobio sve informacije koje su me zanimale, i jos su mi se najljubaznije i najponiznije izvinjavali sto sam morao da cekam na vezi, te njima je zaista neprijatno, te nadaju se da imam razumevanja za njihove probleme sa preopterecenoscu... Malo finoce i ljubaznosti nije naodmet. Na kraju, ti ljudi u CC samo rade svoj posao, i nisu duzni da slusaju kako se neko istresa na njih.
Ja sam tu vec prilicnoutreniran, i meni dolazi masa nervoznih i besnih pacijenata, pa uz par lepih reci od mene odu, i jos se izvinjavaju sto su smetali. Naravno, opcija je da uzmem noz u ruke i krenem da ih "lecim" rezom od levog oka do malog prsta desnog stopala
(Sestro, molim Vas, VOKALNU anesteziju)
Ja sam tu vec prilicnoutreniran, i meni dolazi masa nervoznih i besnih pacijenata, pa uz par lepih reci od mene odu, i jos se izvinjavaju sto su smetali. Naravno, opcija je da uzmem noz u ruke i krenem da ih "lecim" rezom od levog oka do malog prsta desnog stopala

Ceterum censeo, Androidam delendam esse!
- miodrage
- WP_guru
- Postovi: 11662
- Pridružio se: Pon, 13. Mar 2006. 23:35
- :: iPhone 14 Pro Max
- Lokacija: Subotica
- Kontakt:
Pa zato sto onda operateri pocinju da paze na svoje korisnike. Nude ti sve i svasta, samoda ostanes baskod njih. Dok nase operatere to trenutno uopste ne zabrinjava. Kada RATEL omoguci promenu operatera, bezzmenjanja broja, svi operateri ce preko nocida se promene i postanu mnogo usluzniji i pristupacniji. Prva stvar koju ce recimo telenor da menja je njegova politika:"Ako imate prituzbi, napishite reklamaciju" - Aha hocu, mr'sh u ... i odoh ja kod nekog drugog, a broj mi ostaje stari.
Tada ce da bude:"Dobar dan, izvolite, kako Vam mozemo pomoci?" - Ja se pozalim - "Evo momenat, ostanite samo na vezi, znate odsada poziv naseg CC-a nista ne kosta, sad cemo sve da reshimo".... - Hvala puno, prijatno. -"Hvala Vama na pozivu, ne zaboravite mi smo ovde zbog Vas"
E ja to cekam. Ovde sam samo naveo primer Telenora, mada i Telekom ima dosta slicnu strukturu kao i algoritam resavanja problema, doduse nesto su prijemciviji. Do sada mi se Vip makar po kulturi njihovih radnika najvise svidja, iako im je obavestenost na nuli. A pristojan nastup je makar meni izuzetno bitan.
Tada ce da bude:"Dobar dan, izvolite, kako Vam mozemo pomoci?" - Ja se pozalim - "Evo momenat, ostanite samo na vezi, znate odsada poziv naseg CC-a nista ne kosta, sad cemo sve da reshimo".... - Hvala puno, prijatno. -"Hvala Vama na pozivu, ne zaboravite mi smo ovde zbog Vas"
E ja to cekam. Ovde sam samo naveo primer Telenora, mada i Telekom ima dosta slicnu strukturu kao i algoritam resavanja problema, doduse nesto su prijemciviji. Do sada mi se Vip makar po kulturi njihovih radnika najvise svidja, iako im je obavestenost na nuli. A pristojan nastup je makar meni izuzetno bitan.
Ceterum censeo, Androidam delendam esse!