sta nije u redu sa mtsom?

novosti i informacije vezane za mobilne komunikacije, domaće operatore i njihove usluge
pimp
Slučajni prolaznik
Slučajni prolaznik
Postovi: 3
Pridružio se: Pon, 15. Okt 2007. 22:42
Kontakt:

Post od pimp »

"djape48"

zao mi je sto si nasao da isterujes pravdu i da sudis o mojim karakternim osobinama, ali mene ne bi trebalo da zanima to sto on prica ono sto su mu drugi naredili, on radi za tu firmu i sigurno nije postavljen na to radno mesto da bi ga ljudi milovali i upucivali komplimente u onim trenucima kada firma zavarava korisnike svojih usluga. ne postoji druga mogucnost, tj. neki drugi faktor u toj firmi nad kojim bih se isto tako mogao istresti. tu je samo cc, zato neka rade svoj posao, nije moje da sudim da li je u redu ili ne sto sto sam bio ostar.

Izmenio:gameforce:Zabranjeno citiranje celih poruka! Sledeći put brisanje bez upozorenja!

skeptichni chicha
Mobil fan
Mobil fan
Postovi: 498
Pridružio se: Pet, 17. Nov 2006. 12:35

Post od skeptichni chicha »

loki13 napisao:skeptichni chicha, svestan sam ja da sa tom zalbom ne mogu ,ama bas nista postici....
Apsolutno tacno,
pa cak neces postici ni ovo
Ali cu malo da im dizem pritisak i jedem dzigeru......

pimp verovao ili ne niko i nista ti ne daje pravo da se istresas na bilo kome takvo ponasanje (kao uostalom i nepoznavanje ove jednostavne cinjenice) je samo odraz nedostatka zrelosti, vaspitanja, kulture itd itd itd

djape48
Redovni učesnik
Redovni učesnik
Postovi: 185
Pridružio se: Uto, 05. Jun 2007. 13:19

Post od djape48 »

pimp, kada bi bar svaki deseti gradjanin ove zemlje isterivao pravdu ovde bi bilo puno manje postova tipa "na zapadu ovako, onako, pakujem se i odlazim." Siguran sam da je puuunooo ljudi osteceno i iznervirano time sto ne zna svoje trenutno zaduzenje i preostale besplatne minute na mts-u, ali nema svrhe "ubiti kurira"
w810 + 8GB

Aleksaboy
Mobil stručnjak
Mobil stručnjak
Postovi: 853
Pridružio se: Uto, 17. Jul 2007. 21:13
:: LG L7 II

Post od Aleksaboy »

Ono sto jedino ima smisla, i sto ja stalno ponavljam, je bojkot Telekoma i njegovih usluga maksimalno koliko se moze. Predjite kod trugog mobilnog operatora i uzmite neki lep paket koji ce vam omoguciti da fiksni telefon (koji takodje ide preko Telekoma) uopste ne koristite. A za internet sad...

loki13
Expert
Expert
Postovi: 3053
Pridružio se: Pet, 01. Dec 2006. 12:22
:: Htc Desire 500 dual
:: Nokia E71
Lokacija: Novi Sad

Post od loki13 »

Aleksaboy, a sta cemo sa brojem koji znaju svi ljudi u mom okruzenju???
Sam prelezak bi me kostao dodatnih 500-600 sms poruka,dok dojavim svima broj.....
D500&E71

Aleksaboy
Mobil stručnjak
Mobil stručnjak
Postovi: 853
Pridružio se: Uto, 17. Jul 2007. 21:13
:: LG L7 II

Post od Aleksaboy »

Pa nadam se da ce ljudi iz RATEL-a u skorije vreme odobriti usluge prenosa brojeva u mobilnim mrezama. To imaju sve zemlje u nasem okruzenju, tj. skoro sve.

loki13
Expert
Expert
Postovi: 3053
Pridružio se: Pet, 01. Dec 2006. 12:22
:: Htc Desire 500 dual
:: Nokia E71
Lokacija: Novi Sad

Post od loki13 »

Aleksaboy, e onda je vec druga prica (a o njoj je pricano u vise tema i strana),ali jedino sto znam je da ce onda nasi bajni operatori (nije greska!) voditi zestoku bitku za svakog od nas.....
D500&E71

Aleksaboy
Mobil stručnjak
Mobil stručnjak
Postovi: 853
Pridružio se: Uto, 17. Jul 2007. 21:13
:: LG L7 II

Post od Aleksaboy »

U Hrvatskoj npr. postoji mogucnost prenosa brojeva u mobilnim mrezama i od kako je to uvedeno operateri su "poludeli". Stalno se nude nove usluge, obaraju cene starih a o ponudama telefona i postpaid paketa mozemo pisati ceo dan. I tamo lepo korisnik, koji vise nije zadovoljan svojim operaterom, preko noci postaje korisnik druge mreze.
Da je tako kod nas, ne bismo morali da otvaramo temu "sta nije u redu sa MTS-om" i da diskutujemo o tome, vec lepo odemo kod konkurencije. Eh, kada se samo setim koliko sam puta morao da zovem CC MTS-a i da se raspravljam sa onim nekopetentnim i neljubaznim operaterima. :disgust:

miodrage
WP_guru
WP_guru
Postovi: 11662
Pridružio se: Pon, 13. Mar 2006. 23:35
:: iPhone 14 Pro Max
Lokacija: Subotica
Kontakt:

Post od miodrage »

Ili mozda nemas dobar nastup? Ja sam uvek dobio sve informacije koje su me zanimale, i jos su mi se najljubaznije i najponiznije izvinjavali sto sam morao da cekam na vezi, te njima je zaista neprijatno, te nadaju se da imam razumevanja za njihove probleme sa preopterecenoscu... Malo finoce i ljubaznosti nije naodmet. Na kraju, ti ljudi u CC samo rade svoj posao, i nisu duzni da slusaju kako se neko istresa na njih.
Ja sam tu vec prilicnoutreniran, i meni dolazi masa nervoznih i besnih pacijenata, pa uz par lepih reci od mene odu, i jos se izvinjavaju sto su smetali. Naravno, opcija je da uzmem noz u ruke i krenem da ih "lecim" rezom od levog oka do malog prsta desnog stopala :D (Sestro, molim Vas, VOKALNU anesteziju)
Ceterum censeo, Androidam delendam esse!

batancev
Mobil fan
Mobil fan
Postovi: 390
Pridružio se: Pon, 21. Maj 2007. 20:12

Post od batancev »

postoji jos samo jedan mali problem. statistika je pokazala da je u 99% zemalja u kojim je omogucena usluga promene operatera bez promene broja veoma, ali veoma, mali broj ljudi koji to stvarno i iskoriste. bilo je nesto o tome cak i u novinama.

miodrage
WP_guru
WP_guru
Postovi: 11662
Pridružio se: Pon, 13. Mar 2006. 23:35
:: iPhone 14 Pro Max
Lokacija: Subotica
Kontakt:

Post od miodrage »

Pa zato sto onda operateri pocinju da paze na svoje korisnike. Nude ti sve i svasta, samoda ostanes baskod njih. Dok nase operatere to trenutno uopste ne zabrinjava. Kada RATEL omoguci promenu operatera, bezzmenjanja broja, svi operateri ce preko nocida se promene i postanu mnogo usluzniji i pristupacniji. Prva stvar koju ce recimo telenor da menja je njegova politika:"Ako imate prituzbi, napishite reklamaciju" - Aha hocu, mr'sh u ... i odoh ja kod nekog drugog, a broj mi ostaje stari.
Tada ce da bude:"Dobar dan, izvolite, kako Vam mozemo pomoci?" - Ja se pozalim - "Evo momenat, ostanite samo na vezi, znate odsada poziv naseg CC-a nista ne kosta, sad cemo sve da reshimo".... - Hvala puno, prijatno. -"Hvala Vama na pozivu, ne zaboravite mi smo ovde zbog Vas"

E ja to cekam. Ovde sam samo naveo primer Telenora, mada i Telekom ima dosta slicnu strukturu kao i algoritam resavanja problema, doduse nesto su prijemciviji. Do sada mi se Vip makar po kulturi njihovih radnika najvise svidja, iako im je obavestenost na nuli. A pristojan nastup je makar meni izuzetno bitan.
Ceterum censeo, Androidam delendam esse!

Odgovori