Neljubazni operater iz m:ts a
Ja sam zvala Korisnicki centar i razgovarala sa nekom Jelenom, bila je veoma neljubazna i drska. Bili su mi poslali podesavanja samo za MMS, ali ne i za GPRS, pa sam ponovo zvala. To sam na kraju nekako rucno odradila. Odem u Telekomovu poslovnicu da mi podese E mail ili bar daju parametre, ali one nemaju blage veze sa zivotom. Ne znam cemu uopste sluzi ta poslovnica, kad broj mozete kupiti u svakom kiosku. Sta oni tamo uopsta rade, pitam se. 

- LittlePrince
- Mobil manijak
- Postovi: 1356
- Pridružio se: Ned, 28. Okt 2007. 04:32
- :: Xiaomi Redmi Note 5
- Lokacija: Topola
- Kontakt:
-
- Mobil fan
- Postovi: 498
- Pridružio se: Pet, 17. Nov 2006. 12:35
Aj ne pričajte gluposti u CC može da udje svako odnesi nekakvu tj bilo kakvu prijavu u njihov presonal i pozvaće te .....
Ćerkica nekog bogatuna sigurno i definitivno neće da se smara sa svakakvima za stotinjak kinti po satu bez prava na sitnice kao što su npr odmor, bolovanje, i slično.... dobar deo ljudi tamo studira na nekim višim školama a ima i poneki student-fakultetlija ...
deana, "Odem u Telekomovu poslovnicu da mi podese E mai" ovo i ne treba da ti oni podešavaju ili ti možda voliš da svako ima mogućnost pristupa tvojoj privatnoj prepisci
Ćerkica nekog bogatuna sigurno i definitivno neće da se smara sa svakakvima za stotinjak kinti po satu bez prava na sitnice kao što su npr odmor, bolovanje, i slično.... dobar deo ljudi tamo studira na nekim višim školama a ima i poneki student-fakultetlija ...
deana, "Odem u Telekomovu poslovnicu da mi podese E mai" ovo i ne treba da ti oni podešavaju ili ti možda voliš da svako ima mogućnost pristupa tvojoj privatnoj prepisci

deana, "Odem u Telekomovu poslovnicu da mi podese E mai" ovo i ne treba da ti oni podešavaju ili ti možda voliš da svako ima mogućnost pristupa tvojoj privatnoj prepisci
[/quote]
chicha nisi u pravu, na sajtu telenora imas detaljno objasnjenje kako da podesis e-mail, a i u cc ti sve lepo podese, na mts ovom sajtu to ne postoji. Ja dok sam bio korisnik telekoma, skinuo sam uputsvo sa telenorovog sajta za podesavanje mail a, i onda mesto telenorovih unosio mts ove parametre, za gprs. I jedino tako sam uspeo da podesim to, zato sto sam u mts ovom cc dobio isti odg. da on ne zna parametre za mail, i ne zna kako da mi pomogne.

chicha nisi u pravu, na sajtu telenora imas detaljno objasnjenje kako da podesis e-mail, a i u cc ti sve lepo podese, na mts ovom sajtu to ne postoji. Ja dok sam bio korisnik telekoma, skinuo sam uputsvo sa telenorovog sajta za podesavanje mail a, i onda mesto telenorovih unosio mts ove parametre, za gprs. I jedino tako sam uspeo da podesim to, zato sto sam u mts ovom cc dobio isti odg. da on ne zna parametre za mail, i ne zna kako da mi pomogne.
-
- Mobil fan
- Postovi: 498
- Pridružio se: Pet, 17. Nov 2006. 12:35
Oooo i te kakao sam u pravu naime jedan od parametara je i tvoja lozinka a to je nesto sto definitivno niko sem tebe ne treba da zna, nista lakse nego se nakaciti na neciiji mondo mail nalog ako imas user i pass.......
A sto se samih podesavanja tice kod mt:s-a su ona na Mondo-u.....
Uostalom sama sustina podesavanja maila je da ti podesis pop i smtp server a za konekciju koristis isto ono sto i za gprs i to je to u sustini jako prosto sem kod Nokia series 40 telefona gde su ga zagulili do zla boga ...
E sad ako je neko blesav da koristi Mondo mail pored zivog i zdravog Gmaila
Dakle svakome na izbor ali ja moj password za mail ne dam nikome
A sto se samih podesavanja tice kod mt:s-a su ona na Mondo-u.....
Uostalom sama sustina podesavanja maila je da ti podesis pop i smtp server a za konekciju koristis isto ono sto i za gprs i to je to u sustini jako prosto sem kod Nokia series 40 telefona gde su ga zagulili do zla boga ...
E sad ako je neko blesav da koristi Mondo mail pored zivog i zdravog Gmaila

Dakle svakome na izbor ali ja moj password za mail ne dam nikome

-
- Mobil fan
- Postovi: 498
- Pridružio se: Pet, 17. Nov 2006. 12:35
Si cuo ti za onu poslovicu "Dokon pop i jarice krsti".........
Pametni poslovi su pametni poslovi a privatnost je privatnost cak i kod nas.....
A ako cemo bas o Telekomu nije da nije bilo zlupotreba i otkaza izazvanih time.....zato im je i nalozeno da ne podesavaju nista od toga a za npr ozbiljnije stvari kao sto je listing moras da prilozis kopiju licne karte i istu na uvid, da zavedu svako stampanje listinga pa se onda tacno zna ko kada i zasto je stampao neciji listing itd itd itd.....
No nebitno kao sto rekoh to je nesto sto u principu treba sam da odradis...
Pametni poslovi su pametni poslovi a privatnost je privatnost cak i kod nas.....
A ako cemo bas o Telekomu nije da nije bilo zlupotreba i otkaza izazvanih time.....zato im je i nalozeno da ne podesavaju nista od toga a za npr ozbiljnije stvari kao sto je listing moras da prilozis kopiju licne karte i istu na uvid, da zavedu svako stampanje listinga pa se onda tacno zna ko kada i zasto je stampao neciji listing itd itd itd.....
No nebitno kao sto rekoh to je nesto sto u principu treba sam da odradis...
skeptichni chicha, svašta ti nama ovde napriča ... "naloženo im je da ne podešavaju ništa od toga" ... o, Bože dragi ... kao da ne mogu da podese sve i da onda korisniku daju telefon da sam upiše lozinku (ili da mu kažu preko telefona "sad smo stigli do opcije password, upišite tu Vašku lozinku, pa da nastavimo dalje"), i onda da završe podešavanje. Svašta ...
Šta to znači, da ne bi trebalo nijednom službeniku banke da dajem karticu na uvid (iako mi je traže svaki put!), da ne bi neko slučajno skinuo novac sa mog računa?
Priča totalno ne pije vodu! Mrzi ih da to rade, proces (naročito ako se neko ne snalazi sa telefonom) ume da traje 100 godina i onda bi čekanje od 20 minuta da se javi operater preraslo u čekanje od 40 minuta, a to bi onda bila katastrofa!
Šta to znači, da ne bi trebalo nijednom službeniku banke da dajem karticu na uvid (iako mi je traže svaki put!), da ne bi neko slučajno skinuo novac sa mog računa?
Priča totalno ne pije vodu! Mrzi ih da to rade, proces (naročito ako se neko ne snalazi sa telefonom) ume da traje 100 godina i onda bi čekanje od 20 minuta da se javi operater preraslo u čekanje od 40 minuta, a to bi onda bila katastrofa!
Samsung Omnia HD 8GB
- Stoned Ryder
- Neredovni učesnik
- Postovi: 72
- Pridružio se: Uto, 16. Okt 2007. 22:38
- Lokacija: wherever I may roam...
Navedena procedura važi u Telenoru; tamo se vidi službena šifra svakog radnika koji je vadio listing za neki korisnički broj. U MTS-u svaki operater Call Center-a ima pristup listingu korisnika (barem je takva situacija bila do pre par meseci). A što njih boli za zloupotrebe...skeptichni chicha napisao:A ako cemo bas o Telekomu nije da nije bilo zlupotreba i otkaza izazvanih time.....zato im je i nalozeno da ne podesavaju nista od toga a za npr ozbiljnije stvari kao sto je listing moras da prilozis kopiju licne karte i istu na uvid, da zavedu svako stampanje listinga pa se onda tacno zna ko kada i zasto je stampao neciji listing itd itd itd.....

Only the good die young,
All the evil seem to live forever!
All the evil seem to live forever!
-
- Mobil fan
- Postovi: 498
- Pridružio se: Pet, 17. Nov 2006. 12:35
Ehhh pa probaj da pronadjes papire koje si dobio uz karticu i sasvim sam siguran da negde boldovanim slovima pise da ti nikada nijedan sluzbenik banke nece traziti PIN niti da isti treba da ikome saopstavas......Jorgovan napisao:skeptichni chicha
Šta to znači, da ne bi trebalo nijednom službeniku banke da dajem karticu na uvid (iako mi je traže svaki put!), da ne bi neko slučajno skinuo novac sa mog računa?
Dakle pije vodu ne zaboravi pricamo o poslovnicama a ne o CC-u, dakle ocekuje se od nekoga drugog da upise SVE posto korisnik to ne ume sam, na stranu sto je podesiti mail jako jednostavno (sem u slucaju NOKIA series 40 telefona gde sve radis dva puta) upises POP server, SMTP server, user, pass i odaberes konekcioni profil i to je to.....
S.R. pa u mt:s si oduvek morao da popunjavas zahtev uz kopiju LK otkud ti to da nekada nije trebalo

- VeNoM
- V.I.P. MobilniSvet.com
- Postovi: 5064
- Pridružio se: Čet, 06. Jul 2006. 20:36
- :: Sony Xperia Z5P
- :: Sony Xperia Z
- Lokacija: Jagodina
evov juče šta se desilo
mrzelo me da čačkam mms nego sam tražio podešavanja od operatera za p990.kaže on meni da su mi parametri već poslati ali nisu.ok pošaljeite mi vi ako problem nije.jeste problem.samo se jednom šalju ali ako se pošalje pooruka na 4777 sa mms onda sistem sam šalje podešavanja u roku od 2h.ni to nije stiglo.pozovem ja ponovo i tražim pode4šavanje za w950 ali kažu da sistem ne može.pa šta da radim pitam ja kaže vidite na sajtu podešavanja.ok dovidjenja.odem na sajt i iz p serije ima 800 900 i 910.od uiqa nema ništa. ovo nema veze sa neljubaznošću nego čisto onako da se neko malo nasmeje
mrzelo me da čačkam mms nego sam tražio podešavanja od operatera za p990.kaže on meni da su mi parametri već poslati ali nisu.ok pošaljeite mi vi ako problem nije.jeste problem.samo se jednom šalju ali ako se pošalje pooruka na 4777 sa mms onda sistem sam šalje podešavanja u roku od 2h.ni to nije stiglo.pozovem ja ponovo i tražim pode4šavanje za w950 ali kažu da sistem ne može.pa šta da radim pitam ja kaže vidite na sajtu podešavanja.ok dovidjenja.odem na sajt i iz p serije ima 800 900 i 910.od uiqa nema ništa. ovo nema veze sa neljubaznošću nego čisto onako da se neko malo nasmeje
Nokia:2X7110,7650,2X3310,N95-8GB,X6!
Motorola:MpX200,MpX220! SonyEricsson:T28,P910,W950,X1,X Z, XZ5 Premium!Asus T101, zENpAD7!
Motorola:MpX200,MpX220! SonyEricsson:T28,P910,W950,X1,X Z, XZ5 Premium!Asus T101, zENpAD7!
VeNoM, ja sam tu poruku slao pet puta za dva dana, svaki put bude sending failed posle par sati cekanja da ode poruka, tek je iz sestog pokusaja uspelo. Zvao sam cc nekoliko puta za to vreme i svaki put su mi lepo objasnili da sistem salje ta podesavanja samo jednom (jednom po mobilnom aparatu) i da oni to ne mogu da posalju ponovo i da posaljem poruku sa tekstom ALL na 4777 na koju ce mi odgovor sa podesavanjima za gprs/mms stici u roku od 24h i stvarno ne vidim o kakvoj se tu neljubaznosti radi
w810 + 8GB
OK, ali zar nisu u stanju bar da daju parametre za podesavanja E maila!!? I sta oni uopste u tim poslovnicama rade? Moj tata izgrebao mobilni na njihovoj lutriji. Nisu znali ni da mi kazu gde mogu da ga podignem, nego su na jedvite jade (zvali nekog da pitaju gde je to zapisano), nasli broj necijeg mobilnog telefona i rekli da sama zovem. Javio se neki mrzovoljni tip i jedva procedio kako da ih nadjem.skeptichni chicha napisao: deana, "Odem u Telekomovu poslovnicu da mi podese E mai" ovo i ne treba da ti oni podešavaju ili ti možda voliš da svako ima mogućnost pristupa tvojoj privatnoj prepisci
Chicha, meni nisu poslali podesavanja za GPRS, pa sam to sama podesila, a za E mail sam zabrljala na nekoj sitnici. Na srecu, kolega nasao greskicu. Pa, zar ovi iz poslovnica nisu bar toliko sposobni?
Izmenio:gameforce:Zabranjeno citiranje celih poruka! Sledeći put brisanje bez upozorenja!
-
- Mobil fan
- Postovi: 498
- Pridružio se: Pet, 17. Nov 2006. 12:35
[quote="deana"]
OK, ali zar nisu u stanju bar da daju parametre za podesavanja E maila!!? I sta oni uopste u tim poslovnicama rade? Moj tata izgrebao mobilni na njihovoj lutriji. Nisu znali ni da mi kazu gde mogu da ga podignem...
/quote]
Pa koliko znam a to sam cuo od par ljudi koji su dobili poklone kao i za svu lutriju podizes u Narodnoj Lutriji......
Rade mnogo toga IMO i vise nego sto bi trebali ali neke stvari stvarno nisu njihov posao, samo ljudi nikako da shvate da nesto moraju i sami da urade
Sto se podesavanja telefona za njihove usluge tice (a to su GPRS, MMS, 3G mondo portal i streaming) podesavanja ti salje Ericsson ADC (Automatic Device Configuration) koji prema IMEI kodu zna koji telefon imas i sta od podesavanja da ti posalje, i kada god stavis novu karticu u fon stignu ti nova podesavanja.... E sad kakvi se kod nas telefoni prodaju i sta sve ljudi rade sa istima kako bi nabudzili "bolji" softver(mada ni proizvodjaci nisu bas sasvim cisti narocito samsung) ne treba da cudi sto sistem ne funkcionise bas uvek...
OK, ali zar nisu u stanju bar da daju parametre za podesavanja E maila!!? I sta oni uopste u tim poslovnicama rade? Moj tata izgrebao mobilni na njihovoj lutriji. Nisu znali ni da mi kazu gde mogu da ga podignem...
/quote]
Pa koliko znam a to sam cuo od par ljudi koji su dobili poklone kao i za svu lutriju podizes u Narodnoj Lutriji......
Rade mnogo toga IMO i vise nego sto bi trebali ali neke stvari stvarno nisu njihov posao, samo ljudi nikako da shvate da nesto moraju i sami da urade

Sto se podesavanja telefona za njihove usluge tice (a to su GPRS, MMS, 3G mondo portal i streaming) podesavanja ti salje Ericsson ADC (Automatic Device Configuration) koji prema IMEI kodu zna koji telefon imas i sta od podesavanja da ti posalje, i kada god stavis novu karticu u fon stignu ti nova podesavanja.... E sad kakvi se kod nas telefoni prodaju i sta sve ljudi rade sa istima kako bi nabudzili "bolji" softver(mada ni proizvodjaci nisu bas sasvim cisti narocito samsung) ne treba da cudi sto sistem ne funkcionise bas uvek...
- Stoned Ryder
- Neredovni učesnik
- Postovi: 72
- Pridružio se: Uto, 16. Okt 2007. 22:38
- Lokacija: wherever I may roam...
Ja uopšte nisam pominjao davanje l.k. na uvid kada korisnik zahteva bilo kakvu uslugu vezanu za njegov pretplatnički broj. To je nešto što se podrazumeva. Pričao sam o dostupnosti listinga zaposlenima u MTS-u bez zahteva (i znanja) korisnika.skeptichni chicha napisao:S.R. pa u mt:s si oduvek morao da popunjavas zahtev uz kopiju LK otkud ti to da nekada nije trebalood pre nekog vremena ti LK traze i kada hoces kopiju racuna...
Mislio sam da je naslov teme "Neljubazni OPERATER iz MTS-a". Koliko mi je poznato, operateri rade i u CC-u, a CC je deo korisničkog servisa.skeptichni chicha napisao:ne zaboravi pricamo o poslovnicama a ne o CC-u
Only the good die young,
All the evil seem to live forever!
All the evil seem to live forever!