Imam Nokia N73me već neko vreme. Pre toga sam imao Nokia 6600.
Na oba ova telefona sam redovno dopunjavao kredit tako što sam slao SMS na određeni broj u M:TS mreži.
Oni su dalje prosleđivali taj zahtev Poštanskoj štedionici gde se nalazi moj tekući račun.
Dalje je sledelo skidanje zahtevnog iznosa sa mog računa i dopuna mog kredita.
Ako je bitno kako to tačno funkcioniše, detaljno ima na sajtu PŠ:
http://www.posted.co.yu/stanovn/servisi/mbank.php#reg
http://www.posted.co.yu/obrasci/dok/upu ... dopunu.pdf
Od nedavno mi ova usluga ne funkcioniše. Naime, posle mog zahteva za dopunu, najpre dobijam standardnu poruku o potvrdi, međutim, 2 sekunde potom dobijam poruku od M:TS-a da je vreme isteklo i da ovu uslugu ne mogu da iskoristim.
(poruka o isteku vremena je standardna u situacijama kada se pošalje zahtev za potvrdu, a korisnik ne odgovori u odgovarajućem kraćem roku; a meni stiže poruka 2 sekunde posle, što svakako nije dobro)
Probao sam više puta sa slanjem, pali-gasi telefon…, ali uvek isto.
U periodu u kojem mi je ova usluga prestala da radi (i malo pre toga), jedino šta sam instalirao u telefon su neke teme. Surfovao sam po nekim sajtovima po kojima inače to radim od ranije. I to-je-to, uz standarno korišćenje telefona i kamere.
Zvao sam i išao u M:TS, oni smatraju da nije do njih.
Isto sam uradio i sa PŠ.
Ova usluga mi je važna zbog čestih putovanja i raznih situacija u kojima mi treba dopuna, pa je slanje SMS-a najednostavniji i najpraktičniji način.
Neki su mi savetovali da uradim ’flash’, ali nisam baš voljan da podešavam telefon.
Ima li neko predlog kako da ovaj problem (efikasno) rešim?
M:TS – neuspešne dopune kredita sa tekućeg računa SMSom
- Miškoni
- Administrator
- Postovi: 4096
- Pridružio se: Pet, 30. Jul 2004. 07:08
- :: Samsung S7
- :: Huawei Y6
- Lokacija: Beograd
Sad ih treba nazvati i otkriti im u čemu je problem jer oni očigledno nisu bili u stanju da odgonetnu. Imao sam isti problem letos, samo što mi je potvrdna poruka stizala tek posle 7 minuta, a za njom i ona čuvena o isteku vremena. Doduše, ta usluga mi je ostala iz vremena dok sam bio na prepaid-u, ali je radila bez problema i u postpaid varijanti, do pre nekoliko meseci. Ljudi iz podrške su tada priznali (posle "malo" ubeđivanja) da je problem do njih i da rade na rešavanju istog. Koliko vidim - bezuspešno. Od tada više nisam ni probao da li radi...
● PRAVILA FORUMA ●
'Miškoni', verovatno to i treba uraditi, ali ja nemam snage da se sa njima natežem.
Inače, i meni je letos isto kao i tebi stizale te 2 poruke, tako, posle nekih 7 minuta...nisam merio ali to-je-to.
Poludeo sam. Bio sam van Srbije, imao sam sve pripremljeno na računu, i onda sam morao da se zezam oko kredita celo leto. A telefon koristim kao računar; mailovi, messenger...

Inače, i meni je letos isto kao i tebi stizale te 2 poruke, tako, posle nekih 7 minuta...nisam merio ali to-je-to.
Poludeo sam. Bio sam van Srbije, imao sam sve pripremljeno na računu, i onda sam morao da se zezam oko kredita celo leto. A telefon koristim kao računar; mailovi, messenger...
- Daddy Yankee
- Banned
- Postovi: 836
- Pridružio se: Sre, 14. Nov 2007. 07:13