
Promene kod "Prenesi"
- Andrijano
- Mobil stručnjak
- Postovi: 968
- Pridružio se: Sub, 24. Dec 2005. 03:21
- :: Iphone
- Lokacija: vracar-gde mi je dobro-tu mi je domovina
- Kontakt:
Da i ovo,a i zanima me ako je neko potpisao ugovor sa operaterom,da li oni imaju pravo da dok ugovor traje da izmene nesto u njegovom paketu.Mislim uzmes mob na 2 god na prenesi gde se ne zaokruzuje prvi min,a oni ti posle nekoliko dana pocnu da ti zaokruzuju prvi minut. 

iphone 12 pro space grey & Telenor Total Data
- Layne_Staley
- Mobil manijak
- Postovi: 1768
- Pridružio se: Čet, 16. Feb 2006. 18:41
- :: iPhone 6 64gb SG
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
sad mi nista nije jasno.. ja sam korisnik starog prenesi paketa za 250 besplatnih minuta/poruka, i zvao sam malo pre operatara i rekla mi je da mogu da ostanem na starom paketu.. a sad vidim da od 12 marta se naplacuje to sa prvim minutom.. to znaci da ce i stari prenesi paketi biti tako naplacivani ili ? 

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't...
-- iPhone 6 space gray, 64 GB --
-- iPhone 6 space gray, 64 GB --
-
- Redovni učesnik
- Postovi: 193
- Pridružio se: Ned, 20. Avg 2006. 09:10
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Pise samo malo uvijeno da se uvodi novo tarifiranje za te pakete koji su navedeni, tako da sam siguran (znajuci da oni samo rade u svoju korist) da ce i nama na starim Prenesi uvesti zaokruzivanje na minut i u okviru minuta ukljucenih u pretplatu, e sad da li ce nam povecati broj minuta i poruka ne verujem jer ce onda to da bude promena paketa a to ne mogu da urade bez saglasnosti a zaokruzivanje mogu, samo ce tako da kazu: od 12.03. se zaokruzuje na minut a ti se zali ako hoces 

-
- Slučajni prolaznik
- Postovi: 3
- Pridružio se: Pet, 16. Mar 2007. 00:03
-
- Redovni učesnik
- Postovi: 193
- Pridružio se: Ned, 20. Avg 2006. 09:10
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Potpuno se slazem sa tobom, samo ne znam zasto mi je neka riba u korisnickom servisu rekla da stari prenesi vaze do daljneg i da nisam automatski prebacen na nove a ako hocu ona moze da me prebaci na nove. Ja sam rekao da mi odgovara ovo tarifiranje na sekundu i da necu da me prebaci.
Medjutim, znajuci kako su oni perfidni ispasce da cu morati da predjem na nove jer ce mi na starim uvesti zaokruzivati na minut a ostace mi 50 minuta i poruka, onda bolje da predjem na nove sa 60 minuta i poruka kad ce i jedne i druge zaokruzivati, tako da ovde ipak imam malo vise. I to je ta nepovoljnost kod starih em imas manje minuta i poruka em se zaokruzuje. Mada mi ona nije rekla da ce se i na ovim starim zaokruzivati na minut.
Medjutim, znajuci kako su oni perfidni ispasce da cu morati da predjem na nove jer ce mi na starim uvesti zaokruzivati na minut a ostace mi 50 minuta i poruka, onda bolje da predjem na nove sa 60 minuta i poruka kad ce i jedne i druge zaokruzivati, tako da ovde ipak imam malo vise. I to je ta nepovoljnost kod starih em imas manje minuta i poruka em se zaokruzuje. Mada mi ona nije rekla da ce se i na ovim starim zaokruzivati na minut.
-
- Redovni učesnik
- Postovi: 193
- Pridružio se: Ned, 20. Avg 2006. 09:10
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Slazem se sa tobom, garantovano ce nam uvesti zaokruzivanje na minut i u okviru pretplate
a ne kao mts samo kad potrosis minute u okviru pretplate, mada mi u korisnickom servisu nisu to rekli nego da je samo za nove pakete i to ko hoce da predje na nove. Ako nije tako neka lepo stave, kao sto je mts, napomenu da se zaokruzuje na minut tek kad se potrose minuti ukljuceni u pretplatu, da svima bude jasno!

- Andrijano
- Mobil stručnjak
- Postovi: 968
- Pridružio se: Sub, 24. Dec 2005. 03:21
- :: Iphone
- Lokacija: vracar-gde mi je dobro-tu mi je domovina
- Kontakt:
Danas sam svracao do telenora i rekli su mi da od pocetka sledeceg meseca npr svi koji su na prenesi 250 automatski se prebacaju na prenesi 325 i ako imate prenesene besplatne minute i poruke iz proslih meseci to ce takodje biti preneseno kao i uvek.
I rekli su mi da ako neko hoce danas da se prebaci na neki paket iz prenesi u nove prenesi pakete nece izgubiti prenesene poruke i minute jer je to kako oni kazu isti paket,a ako bi hteli npr u fleksi onda bi to propalo sto je i normalno.
E sad koliko im se moze verovati,jer su uglavnom ne obavesteni.....
I rekli su mi da ako neko hoce danas da se prebaci na neki paket iz prenesi u nove prenesi pakete nece izgubiti prenesene poruke i minute jer je to kako oni kazu isti paket,a ako bi hteli npr u fleksi onda bi to propalo sto je i normalno.
E sad koliko im se moze verovati,jer su uglavnom ne obavesteni.....

iphone 12 pro space grey & Telenor Total Data
-
- Mobil fan
- Postovi: 498
- Pridružio se: Pet, 17. Nov 2006. 12:35
Naprotiv IMA PRAVO i to pravo je čak i eksplicitno navedeno u ugovoru ... tvoje pravo je da taj ugovor raskineš uz sve pripadajuće penale...madness99 napisao:Nema pravo,tako je i meni bilo nije smeo da mi ukine paket PRO400 dok ja to ne kazem posto je ugovor potipsan za taj paket.
To što Telenor nije automatski prebacivao korisnike je manje više njihova dobra volja (ili preciznije pametan poslovni potez koji je uz to i nadasve fer prema korisnicima, retkost na ovim prostorima)
- Phantom Lord
- Mobil poznavalac
- Postovi: 550
- Pridružio se: Pet, 28. Okt 2005. 12:10
- Lokacija: C\System\Apps\Beograd
- gajic_ivan
- Mobil fan
- Postovi: 406
- Pridružio se: Sre, 04. Avg 2004. 01:22
- :: iPhone 7 Plus
- Lokacija: Šabac
- Kontakt:
Da se i ja prikljucim raspravi
Pre neki dan sam zvao Telenor bas zbog tog novog paketa da ih pitam da li ce me oni automatski prebaciti ili mogu sam da se prebacim ( koristim Prenesi 125 ),kad mi ona odgovori da ostajem na starom paketu tj po starom nacinu obracunavanja prvog minuta ( sto meni vise odgovara ). Veceras ih opet okrenem jer sam dobio neko pisamce od njih da sam automatski prebacen na novi nacin tarifiranja kad ono - automatski ste prebaceni na nov nacin tarifiranja od 12.03.!!! Da li je to po zakonu...?! Trebali bi svi u svakom slucaju da se raspitaju,ja cu ovih dana da se posavetujem sa advokatom. Ako treba i ugovor da se raskine jer sam tako otkacio i Telekom!

- miodrage
- WP_guru
- Postovi: 11662
- Pridružio se: Pon, 13. Mar 2006. 23:35
- :: iPhone 14 Pro Max
- Lokacija: Subotica
- Kontakt:
oscar1980, ako si sklopio samo ugovor mozes da ga raskines, mada ako si uzeo i fon preko njih, ima da ga otplatis do u poslednju paru. Drugo, lepo svuda sitnim slovima pishe da operater zadrzava pravo da promeni nacin tarifiranja, cenovnika usluga i sl. Mislim da neces puno postici, osim sto ces da raskines ugovor, i onda sta dalje? Vip?
Eto meni jos jedan valjan razlog PROTIV postpaida.
Eto meni jos jedan valjan razlog PROTIV postpaida.
Ceterum censeo, Androidam delendam esse!
Trebao sam i ja da ostanem prepaid
Uzeo sam tf preko Telenora i svestan sam da cu ga otplatit do poslednje pare
Napisao sam im jedno protestno pismo
da li cu dobiti odgovor - videcemo. Naravno da nisam obratio sta pishe sitnim slovima jer uglavnom je to i najvaznije ( bilo o cemu da se radi ). Vip - nikako! Nisu oni tako povoljni kao sto se cini na prvi pogled!



-
- Slučajni prolaznik
- Postovi: 2
- Pridružio se: Ned, 30. Mar 2008. 06:26
Da li Telenor krsi prava potrosaca ovakvim ponasanjem, ne mogu sa sigurnoscu da tvrdim, jer nisam procitao u potpunosti zakon o zastiti potrosaca, ali sam siguran za ugovor koji smo svi potpisali kada smo pristupali telenor postpaidu, pogotovo ovim novim tarifnim paketima. Naime clan 15 kaze:
"Cene usluga i druge komercijalne uslove odredjuje Telenor u skladu sa svojom poslovnom politikom.
Telenor moze u svakom trenutku da izmeni cene usluga i/ili druge komercijalne uslove o cemu ce unapred i na pogodan nacin obavestiti pretplatnike (na primer: preko sredstava informisanja, objavljivanjem na sajtu www. telenor. co. yu, neposrednim obavestavanjem ili na drugi nacin"
Sto ce reci da nemamo pravo da se bunimo na promenu nacina tarifiranja u paketu prenesi, jer tako stoji u ugovoru, a ugovor je zakon za korisnike i kompaniju.
Ono sto nije korektno sa njihove strane jeste to da su menjali uslove koriscenja (promena nacina tarifiranja na 60+1 sec) koja je vecini ljudi na manjim paketima (prenesi 50 i prenesi 125) vise odgovarala, jer su im razgovori bili manji od minuta ili u okviru 1 min. Na primer: Moj tarifni paket je prenesi 50 i ja sam uglavnom razgovarao u okviru pretplate od 50 min +-10 min, stim sto sam ja za tih 50 min ranije ostvarivao oko 95 poziva, sto mi je izuzetno odgovaralo. Racunica je jednostavna. Prema novom nacinu tarifiranja ja cu moci da obavim najvise 60 poziva (jer ce se svi zaokruzivati na prvi minut) i time cu preostalih 35 poziva placati 35*11,564 din za prvi min sa PDV-om = 405 dinara vise nego ranije i to sve dok ne otplatim telefon, jos godinu i po.
E sad tu postoje 3 mogucnosti, za ljude koji imaju slicnu potrosnju kao sto ja imam:
1. Da smanje razgovore na 60 poziva mesecno (sto je tesko kontrolisati, jer vam je ponekad telefon stvarno potreban).
2. Da kupe drugi telefon sa prepaidom na drugoj mrezi, recimo VIP-u, gde je prvi minut 7,5 din, sto ce im sniziti troskove razgovora, nakon potrosenih minuta u pretplati (sto je opet za neke neprihvatljivo ili skupo da nose 2 telefona).
3. Da nastave da pricaju istim tempom i time povecaju svoje troskove.
Iskreno ne slazem se sa ovakvom politikom Telenora, jer im to ne ide u prilog pridobijanju veceg trzisnog udela i korisnika (mada su mozda zadovoljnim trenutnim udelom od 41%, pa su resili da to malo kapitalizuju). Ovakav nacin promene tarifnog paketa i to u sred trajanja tekuceg meseca, kada korisnik nije u mogucnosti da na vreme sazna da je doslo do promene (sto je u suprotnosti sa ugovorom, jer bez obzira sto su oni verovatno istakli promenu kada je izvrsena 12.3. na svom sajtu, koliko ljudi posecuje telenorov sajt svakog dana? Pisma su poslali na kucne adrese tek u periodu od 20-25.3), pa stoga koristi telefon po starim navikama, a time i trosi vise, je ocigledan vid nekorektnog i neprofesionalnog poslovanja i tesko da ce moci da zadrzi one korisnike koji nisu kupili telefon i time se vezali 2 godine.
MTS je u slicinim paketima svojim korisnicima dao mogucnost da trose minute u pretplati po sekundama, a tek nakon istrosene pretplate po tarifi 60+1, sto je mnogo vise fer prema korisnicima i na taj nacin nece stvoriti sebi losu reklamu, cak nasuprot ljudi koji nisu na MTS-u ce znati da imaju bolji izbor.
Ali ipak najgore od svega jeste u tome sto verovatno Telenor svoje korisnike smatra ovcama, pa im u pismu o promeni tarife napise da citiram "u zelji da svojim korisnicima ponudi sto bolje uslove, Telenor je unapredio ponudu i dodatno je prilagodio Vasim potrebama".
Ocigledno je da poslovna logika kojom se Telenor vodi jeste: Zamazimo im oci sa vise minuta i poruka, a sa druge strane uzimajmo na tarifiranju.
Nakon ovoga, sumnjam da cu ostati Telenorov verni korisnik nakon isteka ugovorene obaveze za mobilni. Hvala bogu pa postoje jos 2 operatera...
"Cene usluga i druge komercijalne uslove odredjuje Telenor u skladu sa svojom poslovnom politikom.
Telenor moze u svakom trenutku da izmeni cene usluga i/ili druge komercijalne uslove o cemu ce unapred i na pogodan nacin obavestiti pretplatnike (na primer: preko sredstava informisanja, objavljivanjem na sajtu www. telenor. co. yu, neposrednim obavestavanjem ili na drugi nacin"
Sto ce reci da nemamo pravo da se bunimo na promenu nacina tarifiranja u paketu prenesi, jer tako stoji u ugovoru, a ugovor je zakon za korisnike i kompaniju.
Ono sto nije korektno sa njihove strane jeste to da su menjali uslove koriscenja (promena nacina tarifiranja na 60+1 sec) koja je vecini ljudi na manjim paketima (prenesi 50 i prenesi 125) vise odgovarala, jer su im razgovori bili manji od minuta ili u okviru 1 min. Na primer: Moj tarifni paket je prenesi 50 i ja sam uglavnom razgovarao u okviru pretplate od 50 min +-10 min, stim sto sam ja za tih 50 min ranije ostvarivao oko 95 poziva, sto mi je izuzetno odgovaralo. Racunica je jednostavna. Prema novom nacinu tarifiranja ja cu moci da obavim najvise 60 poziva (jer ce se svi zaokruzivati na prvi minut) i time cu preostalih 35 poziva placati 35*11,564 din za prvi min sa PDV-om = 405 dinara vise nego ranije i to sve dok ne otplatim telefon, jos godinu i po.
E sad tu postoje 3 mogucnosti, za ljude koji imaju slicnu potrosnju kao sto ja imam:
1. Da smanje razgovore na 60 poziva mesecno (sto je tesko kontrolisati, jer vam je ponekad telefon stvarno potreban).
2. Da kupe drugi telefon sa prepaidom na drugoj mrezi, recimo VIP-u, gde je prvi minut 7,5 din, sto ce im sniziti troskove razgovora, nakon potrosenih minuta u pretplati (sto je opet za neke neprihvatljivo ili skupo da nose 2 telefona).
3. Da nastave da pricaju istim tempom i time povecaju svoje troskove.
Iskreno ne slazem se sa ovakvom politikom Telenora, jer im to ne ide u prilog pridobijanju veceg trzisnog udela i korisnika (mada su mozda zadovoljnim trenutnim udelom od 41%, pa su resili da to malo kapitalizuju). Ovakav nacin promene tarifnog paketa i to u sred trajanja tekuceg meseca, kada korisnik nije u mogucnosti da na vreme sazna da je doslo do promene (sto je u suprotnosti sa ugovorom, jer bez obzira sto su oni verovatno istakli promenu kada je izvrsena 12.3. na svom sajtu, koliko ljudi posecuje telenorov sajt svakog dana? Pisma su poslali na kucne adrese tek u periodu od 20-25.3), pa stoga koristi telefon po starim navikama, a time i trosi vise, je ocigledan vid nekorektnog i neprofesionalnog poslovanja i tesko da ce moci da zadrzi one korisnike koji nisu kupili telefon i time se vezali 2 godine.
MTS je u slicinim paketima svojim korisnicima dao mogucnost da trose minute u pretplati po sekundama, a tek nakon istrosene pretplate po tarifi 60+1, sto je mnogo vise fer prema korisnicima i na taj nacin nece stvoriti sebi losu reklamu, cak nasuprot ljudi koji nisu na MTS-u ce znati da imaju bolji izbor.
Ali ipak najgore od svega jeste u tome sto verovatno Telenor svoje korisnike smatra ovcama, pa im u pismu o promeni tarife napise da citiram "u zelji da svojim korisnicima ponudi sto bolje uslove, Telenor je unapredio ponudu i dodatno je prilagodio Vasim potrebama".
Ocigledno je da poslovna logika kojom se Telenor vodi jeste: Zamazimo im oci sa vise minuta i poruka, a sa druge strane uzimajmo na tarifiranju.
Nakon ovoga, sumnjam da cu ostati Telenorov verni korisnik nakon isteka ugovorene obaveze za mobilni. Hvala bogu pa postoje jos 2 operatera...
- miodrage
- WP_guru
- Postovi: 11662
- Pridružio se: Pon, 13. Mar 2006. 23:35
- :: iPhone 14 Pro Max
- Lokacija: Subotica
- Kontakt:
milostrumic, mislimd a korisnici i te kako imaju prava da se bune, ali s obzirom na pomenute clanove u ugovoru, ne mogu nista da postignu. Osim da svojim nezadovoljstvom (i prelaskom na drugog operatera) alarmiraju Telenor da nesto debelo nije u redu. Nazalost, ovo je ipak Srbija, i ljudi nisu svesni toga sta znachi biti kupac ili potrosach. U svetu je politika sasvim drugacija. Svi se odmah uzbune kad cuju da je neko nezadovoljan, pitaju sta je problem, da li mogu nekako da to isprave... to je trzisna utakmica. Dok god se kod nas ne probudi svest gradjana o tome da oni upravljaju zbivanjima na trzistu a ne nasa 3 operatera, dotle cemo da vidjamo ovakvu samovolju. Bilo gde u svetu, ovim potezom operater bi izgubio trenutno oko 30% svojih korisnika, jer tamo ljudi tacno zele da znaju na sta odlaze njihove krvavo zaradjene pare.
E iz ovakvih razloga (a i jos mnogih drugih, navedenih u ranijim postovima) sam ja i dalje prepaid, i lakse mi je da dam i malo vishe novaca, ali da imam tacnu kontrolu nad svime.
E iz ovakvih razloga (a i jos mnogih drugih, navedenih u ranijim postovima) sam ja i dalje prepaid, i lakse mi je da dam i malo vishe novaca, ali da imam tacnu kontrolu nad svime.
Ceterum censeo, Androidam delendam esse!