Telenor problem!
Telenor problem!
Dakle problem je u sledecem.
Pre 3-4 godine sam imao aparat Sharp GX-10, sa kojim sam cesto bio nedostupan, a u situacijama kad sam bio blizu nekog zvucnika stalno se cuo zvuk trazenja mreze, otprilike na svakih 10-ak sekundi. Posto je tel. bio polovan mislio sam da je do njega.
Posle toga sam nosio SE d750 sa kojim nisam imao tih problema. Medjutim, posto Sharp nisam prodao, pozajmio sam ga drugu koji je isao u vojsku, da ga koristi dok je na odsluzenju, sa napomenom da ce mozda biti nedostupan s vremena na vreme. Medjutim, drugu je telefon savrseno radio, napominjem da je on na telekomu. To mi je tada bilo cudno ali se nisam previse zamarao. Posle ga je nosio i moj matori (isto 064), radio je perfektno.
Problem je nastao pre godinu dana kada sam uzeo QTEK 9100. Naime, sa njim mi se desava ista stvar kao sa Sharpom. Neko me pozove, budem nedostupan, i odmah tog momenta mi stigne poruka o propustenom pozivu. Telefon je bio star samo 2 meseca medjutim posto je bio polovan, prvo sam mislio da je do njega sve dok mi nije palo na pamet ono sto se desavalo sa Sharpom. Da bih proverio, ubacio sam u Qtek Vipovu karticu i telefon radi najnormalnije. Zvao sam operatera i objasnio joj problem, medjutim ostao sam bez odgovora. Ono sto nisam mogao da verujem je da ne postoji osoba u Telenoru sa kojom bih mogao, preko telefona ili licno, da razgovaram o problemu. U principu, moze da se dodje u kontakt samo sa prodavcem i operaterom u korisnickom servisu.
Ne znam sta da radim, 9 godina imam ovaj broj. Da li je neko imao ili ima slican problem? Sta da radim, kome da se obratim?
Pre 3-4 godine sam imao aparat Sharp GX-10, sa kojim sam cesto bio nedostupan, a u situacijama kad sam bio blizu nekog zvucnika stalno se cuo zvuk trazenja mreze, otprilike na svakih 10-ak sekundi. Posto je tel. bio polovan mislio sam da je do njega.
Posle toga sam nosio SE d750 sa kojim nisam imao tih problema. Medjutim, posto Sharp nisam prodao, pozajmio sam ga drugu koji je isao u vojsku, da ga koristi dok je na odsluzenju, sa napomenom da ce mozda biti nedostupan s vremena na vreme. Medjutim, drugu je telefon savrseno radio, napominjem da je on na telekomu. To mi je tada bilo cudno ali se nisam previse zamarao. Posle ga je nosio i moj matori (isto 064), radio je perfektno.
Problem je nastao pre godinu dana kada sam uzeo QTEK 9100. Naime, sa njim mi se desava ista stvar kao sa Sharpom. Neko me pozove, budem nedostupan, i odmah tog momenta mi stigne poruka o propustenom pozivu. Telefon je bio star samo 2 meseca medjutim posto je bio polovan, prvo sam mislio da je do njega sve dok mi nije palo na pamet ono sto se desavalo sa Sharpom. Da bih proverio, ubacio sam u Qtek Vipovu karticu i telefon radi najnormalnije. Zvao sam operatera i objasnio joj problem, medjutim ostao sam bez odgovora. Ono sto nisam mogao da verujem je da ne postoji osoba u Telenoru sa kojom bih mogao, preko telefona ili licno, da razgovaram o problemu. U principu, moze da se dodje u kontakt samo sa prodavcem i operaterom u korisnickom servisu.
Ne znam sta da radim, 9 godina imam ovaj broj. Da li je neko imao ili ima slican problem? Sta da radim, kome da se obratim?
- Daddy Yankee
- Banned
- Postovi: 836
- Pridružio se: Sre, 14. Nov 2007. 07:13
Isti problem sa karticom 06380xxxxx. kartica je poodavno u upotrebi Problem je zapravo u trenutku kada aparat prelayi sa jedne bazne stanice na drugu,tada aparat ostane na prvoj baynoj stanici i iygubi domet, a kad pridje drugoj on umesto da se zakaci na nju jednostavno je ignorise. Naravno isto se desava i sa drugim aparatom. Sa ovom karticom nije bilo problema od Karicevog vremena. Pokusavao sam preko Call centra ,ali Telenor ne haje mnogo za klijente,bitno je da reklama ide. Ne sekiraj se, telefon je u redu proverio sam ga. Licno mislim da problem datira od pre jedno godinu dana,bice da su cackali nesto po mreyi a nemaju kadrove. Ja sam digao ruke i uyeo drugu mreyu a ovaj broj dryim u reyervi ako se Telenor jednog dana uoybilji i postane ono sto je nekad bio Mobtel. Isti problem se javio i kod mog drugara,ynaci Telenor je VRLO dobro UPOZNAT SA PROBLEMOM,ALI....
@Recoba: Moguce je da je problem u SIM kartici. Ono sto bih Vam ja preporucio je da pokusate sa njenom zamenom. U svakoj Telenorovoj Prodavnici mozete zameniti karticu, cena zamene je 200 dinara, Vas broj se nece promeniti, a svi podaci sa stare kartice bice prebaceni na novu.
A pre toga, mozete pokusati i sa nekom drugom Telenorovom karticom u istom telefonu, i obratiti paznju da li se problem i sa njom ponavlja.
A pre toga, mozete pokusati i sa nekom drugom Telenorovom karticom u istom telefonu, i obratiti paznju da li se problem i sa njom ponavlja.
iPhone 6 Plus
Zaboravih da napisem, kartica mi je nova, tj. treca od kad imam problem. Prvu sam zamenio dok sam nosio Sharp jer sam jos tada mislio da je zbog nje, a i nisam imao dovoljno memorije na njoj jer je bila stara, od '99. Drugu sam zamenio pre par meseci kad je iz cista mira crkla. To su mi naplatili 200 din., bez prebacivanja podataka jer im je "aparat za prebacivanje crk'o, odneli su ga negde, jos ga nisu doneli". Izgleda da mi ne gine druga mreza. 

Ukoliko je kartica "crkla", moguce je da prebacivanje podataka, po prirodi problema i nije bilo moguce. Problem je, ocigledno vrlo specifican, i jedino mesto na koje Vas mogu uputiti je Telenor Prodavnica. Svi drugi nacini komunikacije ne bi mogli u celosti da uoce konkretnu prirodu problema.
iPhone 6 Plus
Od skoro sam na forumu, pa ne znam da li si/ste ti/vi djuice u nekoj poslovnoj vezi sa telenorom kad ih toliko branite. Podatke je bilo moguce prebaciti a nisu prebaceni iz razloga koji sam napisao. Tad kad je kartica "crkla" telefon je sve mogao da procita sa nje osim mreze, tj. stalno je trazio mrezu. Za razliku od tog slucaja kad sam je prvi put menjao, pre 3 godine, podaci su mi prebaceni jer je aparat bio u funkciji.
A o poslovnosti telenora nemam reci, ocigledno je da cu morati da sastavim mail i posaljem centrali, na zapadu se bore za svakog klijenta, taman da malo provezbam engleski.
A o poslovnosti telenora nemam reci, ocigledno je da cu morati da sastavim mail i posaljem centrali, na zapadu se bore za svakog klijenta, taman da malo provezbam engleski.

- Daddy Yankee
- Banned
- Postovi: 836
- Pridružio se: Sre, 14. Nov 2007. 07:13
- Daddy Yankee
- Banned
- Postovi: 836
- Pridružio se: Sre, 14. Nov 2007. 07:13
- Andrijano
- Mobil stručnjak
- Postovi: 968
- Pridružio se: Sub, 24. Dec 2005. 03:21
- :: Iphone
- Lokacija: vracar-gde mi je dobro-tu mi je domovina
- Kontakt:
Daddy Yankee pa dodao je @rs ,zato sto ,ako nisi primetio i telenor je sada www.telenor.rs hehehe,pa kad citas njegov post izgleda kao da ti sam telenor odgovara,to ti je psiholoski uradjeno 100%
Miodrage,ja ga ne branim zato sto sam na telenoru i zato sto mislim da je ok,ali budimo realni toliko su slicni i niti jedan ne odskace od drugog da bi moglo da se kaze kako je jedan katastrofa a drugi kao med i mleko,ja bih pre rekao da su oba
,ali da ne idemo sad u off.



Miodrage,ja ga ne branim zato sto sam na telenoru i zato sto mislim da je ok,ali budimo realni toliko su slicni i niti jedan ne odskace od drugog da bi moglo da se kaze kako je jedan katastrofa a drugi kao med i mleko,ja bih pre rekao da su oba


iphone 12 pro space grey & Telenor Total Data
Veceras mi je opet crkla kartica, iz cista mira, nisam razgovarao ni koristio mobilni.
Probacu da dodjem do nekog odgovornijeg u telenoru, a ako mi ne uspe napusticu mrezu.
Opet ce traziti da im platim 200 din. zamenu, bez ikakve garancije, bez prebacivanja podataka, cirkus!
Pricao sam sa drugarom koji ima Qtek 8500, 9090 i htc p3300, i njemu se ista stvar desava na sva 3 telefona sa telenor postpaid karticom. neverovatno s obzirom na to koliko su para ulozili u mrezu od kad su kupili mobtel.
Spojio:gameforce:Zabranjeno uzastopno postovanje.Koristi opciju "Izmeni"
Probacu da dodjem do nekog odgovornijeg u telenoru, a ako mi ne uspe napusticu mrezu.
Opet ce traziti da im platim 200 din. zamenu, bez ikakve garancije, bez prebacivanja podataka, cirkus!

Pricao sam sa drugarom koji ima Qtek 8500, 9090 i htc p3300, i njemu se ista stvar desava na sva 3 telefona sa telenor postpaid karticom. neverovatno s obzirom na to koliko su para ulozili u mrezu od kad su kupili mobtel.
Spojio:gameforce:Zabranjeno uzastopno postovanje.Koristi opciju "Izmeni"