Sta sve covek moze da dozivi u niskom Telenoru

novosti i informacije vezane za mobilne komunikacije, domaće operatore i njihove usluge
Danilche
Novajlija
Novajlija
Postovi: 14
Pridružio se: Pet, 06. Mar 2009. 02:49
Lokacija: Nis

Sta sve covek moze da dozivi u niskom Telenoru

Post od Danilche »

evo sta je moja majka dozivela i dozivljava!!!

Dana 22.11.2008 kupila sam telefon marke Sony Ericsson model k220i, u Telenor-u u Merkatoru Nis,prilikom kupovine sklopila sam ugovor na 24 meseca na Prenesi 150 paketu i platila 990din,telefon je odmah pokazao mane: gubio mrežu,signal varirao,cesto sam bila nedostupna i poruke su stizale sa zakašnjenjem.
Donela sam ga 25.11.2008 u Telenor i prihvatila da se telefon popravi.
Telefon je sa servisa vracen 17.12.2008, preuzela sam ga u vecernjim casovima,po dolasku kuci ustanovila sam da telefon pokazuje iste znake kvara koji je imao kada je kao nov prodat.Plus nisu produžili garanciju za vreme koje je telefon proveo na servisu.

18.12.2008 donela sam telefon u Telenor i zahtevala da se zameni. Pošto,kako mi je objašnjeno, prodavci nemaju odobrenje da zamene aparat napisala sam molbu da mi istu omoguce.U molbi sam priložila izveštaj sa servisa i karton predaje aparata na servis.
Stanje molbe sam proveravala u 2 navrata u januaru mesecu,dobila sam informacije da na molbu nije odgovoreno.

1.februara.2009 sam ponovo pozvala korisnicki servis,gde su me obavestili da molba ne postoji u bazi podataka. Zamolili su me ponovo posaljem molbu.Molbu sam ponovo uredno poslala.

10.02.2009. god nazvao me je menadžer koji je nekoliko dana pre toga testirao telefon i rekao je da telefon radi,u razgovoru od bezmalo 45 minuta ubedio me je da telefon uzmem i istestiram ga po drugi put iako znam da nije dobar pogotovo što nije išao po drugi put na servis.
pritom je iskoristio priliku da nazove ove moje molbe i zalaganja da dodjem do ispravnog telefona, parafraziram:
"znate neki ljudi nemaju obaveze i imaju višak vremena u životu pa mi moramo da se branimo od njih".

15.02.2009.god aparat sam do tada testirala 5 dana i opet sam bila nedostupna(to saznajem od prijatelja i porodice),zatim ponovo na aparatu signal za mrežu varira,poruke:stižu normalno,pa sa zakašnjenjem ili ne stižu nikako.
Predala sam telefon sa molbom da ucine nešto,i poslala molbu o raskidu ugovora e-mailom centrali u Beogradu.

05.03.2009. obaveštavaju me da idem da potpišem da se aparat nosi na popravku. Zašto?
Zato što nece da zamene aparat koji su pokvaren prodali.
Telefon za koji uredno placam pretplatu ne radi dakle od kada su mi ga prodali.
Sta da radiiiiiiiim? :unsure: [quote][/quote]
plus imamo 3 postpejd broja i ne zelimo da menjamo mrezu ali ovo je prevara.

vlada1970
Mobil manijak
Mobil manijak
Postovi: 1297
Pridružio se: Pon, 20. Nov 2006. 14:06
:: Blackberry Q5
:: Nokia 8310
Lokacija: Beograd

Post od vlada1970 »

Znači, kad pročitam ovakve neke priče, a slične stvari sam i sam doživeo ali sa računom, dodje mi da ništa više ni od koga ne kupujem.

Potpuno te razumem Danilche, i znam kako se osećaš.

Mogu mnogi da tvrde da je sve super, ne samo u Telenoru, nego i u Telekomu ili u Vipu i da nas ubedjuju da nikada nisu imali nikakvih problema ali dovoljna je ovakva jedna priča da sav trud padne u vodu.

Znači, sram da ih bude i sram da bude sve koji se ovako ponašaju u Srbiji. Ja razumem i da je pokvaren telefon, i da im treba vremena da poprave itd, itd, ali posle svega, da se ovako odnose prema korisniku, to ne da ne mogu, nego ne želim da razumem. Ovo je još jedan primer zašto nam ovako ide u Srbiji. I zašto ne napredujemo. Mi ne da nismo za Evropsku Uniju, nego nismo ni za jedan savez. Kad čujem da se busaju da ćemo u Evropu uskoro itd, dodje mi da svima kažem da su u pravu Evropljani što nas neće. Pa ko bi nas hteo ovakve? Samo glup i slep.

Dok god se ovako budemo ponašali, ne treba ni da razmišljamo da ćemo igde otići a najmanje u Evropu.

Čoveče, bilo gde u Evropi da se ovako nešto desi, u roku od par sati dobijaš telefon nov u zameni. Kad su bratu od mog kolege a živi covek u Nemačkoj, koji je imao udes sa kolima i koji nije bio kriv, osiguravajuće društvo momentalno dalo na korišćenje drugi auto dok se njegov ne popravi, čak i skuplji je ispalo od njegovog, zamislite samo šta rade kad je običan mobilni u pitanju, koji se smatra potrošnom robom.

Mi smo grozni, da grozniji i nekulturniji teško možemo da budemo. Još i ovaj "pametni" menadzer, kome ne bih dao da bude ni baba sera u normalnoj državi, ovako da kaže jednom korisniku. :shock:

Ej, čoveče , pa i da stvarno misliš tako, ne smeš to da kažeš korisniku od kog živiš a pogotovo što si na toj poziciji. Sram da te bude "menadzeru" jedan priučeni.

Danilche, ne znam šta da ti savetujem osim da ideš i da pokucaš na vrata glavnog direktora u Niškoj ekspozituri Telenora i da mu "izneseš" slučaj do detalja. Znači, ovi niži , po funkciji, zaposleni su stvarno nule i više sa njima nema razgovora. Direktno traži razgovor sa direktorom. Eto to bih ja uradio u ovoj situaciji.

Vlada 8)

valdevit
Banned
Postovi: 283
Pridružio se: Pon, 25. Apr 2005. 09:33

Post od valdevit »

Evo ovao.Moja situacija nije ista,al je u neku ruku slična. 8)
Kupio sam full pakovanje n95 8gb pre par meseci kod ovlašćenog prodavca nokia uređaja,znači dobio sam onaj čuveni kartončić koji dobijaju lealni uređaji.
Nije prošlo 2 dana,ja sam pustio nokiin demo video i na njemu sam izvalio gomilu stuck pixel-a (belih tačkica po ekranu) i jednu belu crticu dužine pola cm.
Sutradan sam otišao u taj čuveni MOBIS :x,koji i dan danas ne preporučujem nikom da poseti iz sledećeg razloa:tel je odnet kod njih i prihvaćen na popravku,sa izgovorom,TI NEDOSTACI NISU NAĐENI,al pošto je tel star tako malo,izaćićemo vam u susret i zameniti displej.Prošlo je par dana,telefonski poziv nisam dobio,na kraju sam otišao u servis i pitao o čemu se radi.Priča je ponovljena,s tim što su mi KAO zamenili displej i KAMERU,ni sam ja ne znam zašto. :x Nije prošlo ni par minuta,sve nedostatke sam našao i vratio tel u servis,na silu :x
Prošlo je još par dana i ponovni odlazak u servis je bio šok za mene:REINSTALIRAN mi je softver,otvaran mi je telefon,prošli put mislim da nije,jer je sad sa unutrašnje strane bio pun prašine.Nedostaci su i dalje postojali. :x
Sledeća moja stanica je bio 2.ovlašćeni servis WSC.Tu je tel ukupno bio mesec dana i ekran je bio zamenjen i ja sam bio zadovoljan njihovom uslugom,čak sam ih i častio,međutim,prošlo je svega par dana i opet gomila stuck pixela :x
tu sam već ispizdeo i tražio zamenu.Zvao sam servis,prodavca i svakog ko mi je pao na pamet.Odgovor je bio isti-to je normalno :x
Pošto više nisam imao šta da izgubim,otišao sam u tržišnu inspekciju,napisao žalbu i predao,da napomenem,nisam se ničemu nadao,jer je ovo Srbija.
Prošlo je manje od mesec dana,primio sam poziv sa nepoznatog broja,javio se advokat i rekao mi-idi kod prodavca,ponesi račun,LK,garanciju i podigni pare 8) to sam i uradio.

vlada1970
Mobil manijak
Mobil manijak
Postovi: 1297
Pridružio se: Pon, 20. Nov 2006. 14:06
:: Blackberry Q5
:: Nokia 8310
Lokacija: Beograd

Post od vlada1970 »

E tako valdevit, tako se radi. Lepo u inspekciju. Drago mi je da su odradili svoj posao.

Meni je devojka ranije pomenula da mnogi kupci ne znaju zakon i zato ih prodavci varaju. A kupac ima pravo da traži novac nazad kad se nešto desi, pa makar i iz razloga da ne želi više ništa od te firme i zato traži novac nazad da bi isti proizvod kupio negde drugde. Fora koju mnogi koriste da ne vraćaju novac, nije u zakonu i to je nelegalno. Znači to i ako napiše prodavac na nekom obaveštenju u radnji ili garanciji, nije legalno i ne znači ništa. Ima se pravo tražiti novac nazad.
Samsung P850 , Nokia 8310 (my precious)® - pomozimo zivotinjama oko nas

evolution
Mobil poznavalac
Mobil poznavalac
Postovi: 523
Pridružio se: Sre, 04. Jun 2008. 16:37
Kontakt:

Post od evolution »

@Danilche:
Uputite što detaljniji opis Vašeg problema sa sledeće stranice: http://www.telenor.rs/?section=about&page=5844 ili u okviru Portala Moj Telenor.

Nakon popunjavanja traženih informacija, odaberite način na koji želite da Vam se dostavi odgovor Telenora na Vašu reklamaciju.
I svakako nas obavestite o ishodu. ;)
iPhone 6 Plus

Danilche
Novajlija
Novajlija
Postovi: 14
Pridružio se: Pet, 06. Mar 2009. 02:49
Lokacija: Nis

Post od Danilche »

obaveshtavam vas odmah
dakle 2 puta smo slali obichnu molbu-iz njihive filijale u niskom Merkatoru i nista.
2 puta sam slao u sluzbu reklamacija na mail bash onako kao sto si mi preporucio,i oni su nas zvali da potpisemo da se tel. nosi na servis po neznam koji put. u razgovoru sa operaterom ponovo mu je objasnila okolnosti slucaja a on nju kao navijen ubedjivao da se telefon popravlja.
sto znaci da nisu preduzeli nita po tom pitanju i sve se i dalje vrti u krug.
operater je nastupio klasicno trgovacki ubedjujuci da nema problema za popravku.
kakvu popravku kad telefon cimate 3 meseca i dizete ruke.plus servis ne radi kako treba plus Telenor usluga omanula.
nisu ni garanciju produzili od prvve poravke koja je trajala bezmalo mesec dana.
zelimo samo da nam vrate novac i raskinemo obavezujuci ugovor.
a kod glavnog idem kasnije,hahaha.

a jutros je majka otisla u inspekciju sa otkucanom prijavom i svim pratecim papirima pride.
obavestavam dalje ishod.
pozzzdrav

sleepy85
Neredovni učesnik
Neredovni učesnik
Postovi: 82
Pridružio se: Pet, 14. Sep 2007. 17:10

Post od sleepy85 »

Sto im nisi bacila bombu tamo...to su lopovi svoje vrste...telenor je ubedljivo najgori,najpokvareniji i najskuplji al ajde...sta pa idete tamo...radnik kao radnik nema veze sa time on je tamo samo da radi a to sto uvaljuju treba njima direktno da se nabode....imaju svoju pricu koju tako vesto teraju kao sto vidimo iz tvog primera.To cim ne uspostuju prvi put,a hvala bogu poznato je da svi zavlace po mesec dva minimum .. znaci ako ti kazu ostavi da se pregleda i pozovu te posle izvesnog vremena a aparat vidis da ne radi nema sta da se da se drkas sa njima(da izvinete na izrazima)lepo im kazes vidimo se odoh po inspekciju pa se jebavajte sa njima jer ovo nije ni malo fer pa da vidis kako neki menadzer zove u roku od par minuta da resi problem,samo ne treba da padas i kazes aj ok...ne nego lepo ides da isteras svoje to su tvoje pare i ne moze niko da te zajebava..to su svetski lopovi,sta mislis koliko njih je bilo u istoj situaciji eh...jako jako puno jer su to velike kolicine aparata uzete koje nisu ni proverene naravno samo bacene u prodaju...zato i dolazi do toga..samo ides da isteras svoje i ne dozvoljavas da te neko zajebava i zavlaci..lako je njima moze im se..ali to ne sme da se dozvoli...neka ih je sramota

ixtis
Entuzijasta
Entuzijasta
Postovi: 246
Pridružio se: Pon, 14. Nov 2005. 15:10
:: Galaxy J5
Lokacija: Ниш брее!

Post od ixtis »

Zbog ovakvih, a i sličnih slučajeva nikad, ali NIKAD, neću uzeti ništa na ugovor. Ipak su meni moji živci najmiliji... :angry:

miodrage
WP_guru
WP_guru
Postovi: 11662
Pridružio se: Pon, 13. Mar 2006. 23:35
:: iPhone 14 Pro Max
Lokacija: Subotica
Kontakt:

Post od miodrage »

Jos jedan razlog da se aparati na ugovor NE uzimaju jer nemate mogucnost da ih akate na licu mesta i otkrijete nedostatke. U nekoliko svojih postova sam naveo to kao conditio sine qua non - uslov bez koga se ne moze, a to je da telefon rastavim do u najsitnija crevca i sve isproveravam. Mene nece niko da navoza.
Danilche, imam jedan predlog: lepo ti sa majkom pravac BG u centralu Telenora, uz advokata naravno, pretis vishemilionskom tuzbom i to je to. A ona 3 postpaid broja sto imate, cisto iz revolta ukinite, i predjite kod drugog operatera.
Ceterum censeo, Androidam delendam esse!

Daddy Yankee
Banned
Postovi: 836
Pridružio se: Sre, 14. Nov 2007. 07:13

Post od Daddy Yankee »

miodrage, đe su izostale metode čupanja ruke iz ramena, razgovora u 3 oka i slično??? :D

valdevit
Banned
Postovi: 283
Pridružio se: Pon, 25. Apr 2005. 09:33

Post od valdevit »

Svi naši operateri,naročito Telenor i mts su shvatili da imaju monopol i da mogu da rade šta hoće,zato ih treba juriti i tužiti za svaki postupak,jer nam uzimaju gomilu para i ispiraju mozak sa svojim reklamama i spam-ovima po ovom forumu :x
Otišao sam na njihov forum,tražio neko normalno objašnjenje koje me je interesovalo,izašao sa nekim dokazima,a oni mi lokovali temu i ubeđivali me da nisam u pravu. :x užas.

Azimuth
Moderator
Moderator
Postovi: 11610
Pridružio se: Sub, 27. Jan 2007. 20:58
:: Note 8 DS
Lokacija: Novi Sad

Post od Azimuth »

miodrage napisao:Jos jedan razlog da se aparati na ugovor NE uzimaju jer nemate mogucnost da ih akate na licu mesta i otkrijete nedostatke. U nekoliko svojih postova sam naveo to kao conditio sine qua non - uslov bez koga se ne moze, a to je da telefon rastavim do u najsitnija crevca i sve isproveravam. Mene nece niko da navoza.
To bas i nije u potpunosti istina. Ja sam uzeo pre godinu dana onaj paket sto su davali u mt:s-u, 2 broja i 2 telefona. Otisao sam u Tehnomobil i lepo trazio da mi daju telefone da ih vidim i proverim sto su sasvim korektno i ucinili,otpakovali 2 nova pakovanja i dali mi. Igrao sam se nekih sat i nesto, posteno ih iznjakao i kad sam se uverio da su zaista ispravni i da su oba u full originalnom pakovanju, tek tada smo presli tu barijeru i nastavili pricu o paketima itd.
Problem moze da nastane kad uzimas u psolovnici provajdera, ja to nisam nikada radio pa ne znam da li daju ili ne telefone da se pregledaju pre kupovine. Jos gora solucija je ono dostavljanje na kucnu adresu, zaboravio sam kako se to zove, pa ti lik donese i kao izvoli potpisi..prc..nece da moze to kod mene... :uhuh:

Danilche
Novajlija
Novajlija
Postovi: 14
Pridružio se: Pet, 06. Mar 2009. 02:49
Lokacija: Nis

Post od Danilche »

e a sada da vam navedem i neke emotivne stvari koje su se izdeshavale i zbog kojih
sam ja josh vishe poludeo!!!
dakle,telefon je uzela moja majka za mene,rekao sam daj neki jeftiniji da se ne cimam ako ga izgubim,plus raskinuh sa curom ranije pa da joj vratim sve njeno!!!
okej rekoh, imam telefon!!!
pokvari se on sve uredno obavih oko predaje na servis iako sam hteo da ga zamene!!
u medjuvremenu mi je umro otac,posle 3 dana zovu Telenorci da preuzmem aparat,uzmem
ja njega kad ono ponovo javlja nedostupan!!!
u trenutku kada sam najvishe trebao da budem dostupan i da imam telefon!!!
e pa tuzicu ih za dusevni bol imam i zashto!!!
ma ni da se izvine,nishta!!!
sramota!
sreca shto sam akademac a ne prodavac i telenorski prashinar!!!
plus, nikad necu da se otkachim od njih to je kao lepa devojka koja ti pije krv a ti dajesh li dajesh!!!
a imaju i slatke prodavachice sve bucke!!!
hehehehehe

Nikola gr
Banned
Postovi: 235
Pridružio se: Čet, 19. Feb 2009. 19:39

Post od Nikola gr »

strasno...treba ih pobiti gore,naplatiti im kaznu,pa da se vise nauce pameti...telenor je bruka po meni,pocev od njihovog nete i ostalih prevara,sazreli su oni za batine :P :P :P


salu na stranu,telenor je bruka,i nece se opasuljiti dog ne plate veliku kaznu za lopovluk,kreteni...

kefalo
Mobil stručnjak
Mobil stručnjak
Postovi: 854
Pridružio se: Pon, 04. Jun 2007. 19:46
Lokacija: beograd

Post od kefalo »

Postoje likovi koji se javljaju na ovom forumu ,i marketinski rade za Telenor.Vrlo su aktivni :D
Zasto se ne jave sad i pojasne sta je razlog ovoj ne profesionalnosti..
Doktor Foster, krenuo za Gloster u vrijeme strasne kise.... U baru je stao, do pasa propao u Gloster ne ide vise....
SE W950+senheiser sluske, MOto F3

mp3mp3
Mobil poznavalac
Mobil poznavalac
Postovi: 664
Pridružio se: Sre, 25. Jun 2008. 17:16

Post od mp3mp3 »

kefalo, u pravu si skroz. To je već poznato...
Meni je muka od telenora jer su u fazonu dajemo ti 15000 sms-a koje možeš da iskoristiš do 5 popodne. A telefoni za postpaid su skuplji u odnosu na vip i mts i do 2000din a možda i više. Za tih 1000-2000 se prenošenje i ne isplati :P

valdevit
Banned
Postovi: 283
Pridružio se: Pon, 25. Apr 2005. 09:33

Post od valdevit »

Nemojte samo o tim likovima koji ovde bleje i spemuju forum,jer sam se sa njima juče raspravljao na njihovom forumu oko toga,ko je poslednji uveo zaokruživanje prvog minuta :angry: oni kažu da su oni,a ja kažem da je mts 8) zaključali mi temu,dali mi neki rok da odovorim na poslednju poruku,hteli sa foruma da me izbace... :angry:
Samo napred ljudi,pljujte Telenor i bilo koji 2. operater,ako ima imalo smisla i dokaza,jer ljudi su očigledno slepi,al barem manji broj čita ovaj forum,pa će preneti utiske nas mučenika :angry:
samo ih tuži,gde god možeš i gde god znaš.Ako imaš vremena za takve stvari,jer je ono najpotrebnije,kao i živci. :wink:

Danilche
Novajlija
Novajlija
Postovi: 14
Pridružio se: Pet, 06. Mar 2009. 02:49
Lokacija: Nis

Post od Danilche »

valdevit napisao: samo ih tuži,gde god možeš i gde god znaš.Ako imaš vremena za takve stvari,jer je ono najpotrebnije,kao i živci. :wink:
prvo cu sacekati inspekciju!
bez zezanja ali oni rachunaju na nemashtinu,na to da ljudi nemaju da odu do BG-a a kamoli da zapochnu postupak u IV opstinskom!!
ovo moze da se odnosi na bilo koju tehnicku stvar!!!
kupio sam TV kinez obichan ,da ne reklamiram,pokvario se posle 6 meseci,servisirali su ga u roku manjem od 48 sati!!!
e to je usluga!!
da je tako bilo i u sluchaju Telenor nebih imao nikakve zamerke
bio sam spreman da oprostim popravku NOVOG aparata!!!

valdevit
Banned
Postovi: 283
Pridružio se: Pon, 25. Apr 2005. 09:33

Post od valdevit »

Ne,nego oni idu na tu kartu,da su ljudi informatički nepismeni,da ne znaju šta je u redu,a šta ne,da ne znaju kako tel treba normalno da radi... :angry:
Ja sam uzeo svoj digitalni aparat,U NEKOJ MALOJ FIRMi,posle mesec dana počeo je sam da se gasi.Okrenuo sam ih,rekao im za problem i u roku od SAT vremena,dali su mi novi MODEL tog aparata,koji im je upravo stigao,jer postojeći nisu imali 8) e to je usluga i briga o korisnicima.

miodrage
WP_guru
WP_guru
Postovi: 11662
Pridružio se: Pon, 13. Mar 2006. 23:35
:: iPhone 14 Pro Max
Lokacija: Subotica
Kontakt:

Post od miodrage »

Daddy Yankee, pa kome da se cupaju ruke? Ljudima u poslovnici? Oni nazalost nisu krivi. Da kojim srecnim slucajem imam krivca, zna se sta bi ga snaslo: otvoreni prelom butne kosti, a tokom operacije bih slucajno kihnuo na kost :D Gora kazna nije potrebna :x :x
Ajmo sad salu na stranu.
Danilche, saucesce zbog oca.
Elem, nece se Telenor naplacati nikakvih kazni, nemojte da se zanosimo. Jedini nachin da se odredjeni operater kazni je masovan bojkot. Nazalost u sredini gde zivimo, to je nemoguce. Ali da im se desi da milion ljudi na 1 dan prestane da koristi njihove usluge, usrali bi se ko vrapci, to potpisujem.
Ceterum censeo, Androidam delendam esse!

Odgovori